Salaliitto gallup

Herra "Holyprophet" on jo avoimesti ajanut omaa vaalikampanjaansa tällä palstalla. Mutta minä haluan esittää kysymyksen teille palstalaisille, minkälaisia arvoja kannatatte tulevissa eduskuntavaaleissa? Minä olen lähdössä ehdolle erään pienehkön puolueen listoilta (puolue on eri kuin pyhä profeetalla) minkälaisia asioita/ arvoja haluaisitte ehdokkaan ajavan jotta ääni tulisi minulle?

Ja missäpäin asutte? En paljasta omaa vaalipiiriäni, enkö nimeäni, mutta jos samanlaisia ajatuksia ilmenee niin voin kertoa taustoistani lisää.. Siis muutakin kuin sen että olen tutustunut litteänmaan teoriaan

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelevä

      Eli ske ja skp etsii äänestäjiä salaliittopalstan noin viiden lukijan joukosta. Mitähän niilläkin viidellä äänellä teette jos ne itsellenne saatte

      • tmps.off

        Ei välttämättä aivan tuulestatemmattu ajatus tuo n. viisi lukijaa/kirjoittelijaa.

        Ehkäpä viisi lukijaa ja kirjoittelijaa voisivat antaa osviittaa siihen minkälaista arvomaailmaa edustamme. Oma veikkaukseni on, ettei salaliittoteoreetikkojen arvomaailma ole sitä ns. valtavirtaa. Vielä. Ehkä 10 vuoden kuluttua?

        Aloittajan ajatus on omalla tavallaan nerokas, olettaen, että hän kykenee pitkäjänteiseen poliittiseen toimintaan ja yrittää nähdä arvomaailmansa kautta minkänäköisessä Suomessa 50 vuoden kuluttua eletään. Politiikassa 25 vuotta on suhteellisen lyhyt aika.

        Oma ydinarvoni on elämä itsessään.
        Työn arvon on välittänyt minulle jo isovanhempani.
        Lasten oikeudet kasvuun ja koulutukseen - vapauteen valita mitä elämiltään haluavat - sisältyy edellisiin. Poliittinen ja ajattelun vapaus - arvona. (On jo perustuslaissa.)

        Itse asiassa itse äänestän puoluetta, jolla on jatkuvuutta ja näkemystä pidemmällä aikavälillä myös perheiden ja lasten näkökulmista.


      • Selvätapaus
        tmps.off kirjoitti:

        Ei välttämättä aivan tuulestatemmattu ajatus tuo n. viisi lukijaa/kirjoittelijaa.

        Ehkäpä viisi lukijaa ja kirjoittelijaa voisivat antaa osviittaa siihen minkälaista arvomaailmaa edustamme. Oma veikkaukseni on, ettei salaliittoteoreetikkojen arvomaailma ole sitä ns. valtavirtaa. Vielä. Ehkä 10 vuoden kuluttua?

        Aloittajan ajatus on omalla tavallaan nerokas, olettaen, että hän kykenee pitkäjänteiseen poliittiseen toimintaan ja yrittää nähdä arvomaailmansa kautta minkänäköisessä Suomessa 50 vuoden kuluttua eletään. Politiikassa 25 vuotta on suhteellisen lyhyt aika.

        Oma ydinarvoni on elämä itsessään.
        Työn arvon on välittänyt minulle jo isovanhempani.
        Lasten oikeudet kasvuun ja koulutukseen - vapauteen valita mitä elämiltään haluavat - sisältyy edellisiin. Poliittinen ja ajattelun vapaus - arvona. (On jo perustuslaissa.)

        Itse asiassa itse äänestän puoluetta, jolla on jatkuvuutta ja näkemystä pidemmällä aikavälillä myös perheiden ja lasten näkökulmista.

        Miksi vastasit itsellesi? Sinä olet kuudes ja minä se kuuluisa viides.


      • No sitten kirjautuneena sama.

        Ydinarvoni on elämä itsessään, kaikkine karvoineen. Maailma on julma.
        Yleisesti poliitikon on katsottava asioita arvojen kautta. Politiikassa arvoiltaan pitää erottautua, koska muuten on samaa valtavirtaa, kuin jo olemassa olevat puolueet.
        Niissä on aika laaja skaala mistä valita, kun lukee eri puolueiden ohjelmia.

        Nyt täydensin omaa kommenttiani tmps.on-line.

        Kuinka omat arvosi? Oletko pohtinut niitä?


    • voittajan.puolella

      Minä äänestän Kokoomusta.

      Kommarit on jo niin vanha juttu että dinosauruksetkin nauraa.

    • hähähähähähähäääää

      Hra tmps.off mainitsi ansiokkaasti että Perustuslakimme sallii AJATTELUN vapauden.... (huutonaurua).. ja tottahan tämä on.

      Ajattelun tuloksia ei tosin saa julkaista jos ne ovat maahanmuutto- tai eliittimme vastaisia.

      Perutuslaillamme pyyhitään siis persettä mennen tullen; sananvapautta ei ole.

      • tmps.off

        Maahanmuuttoasiassa - modernin kansainvaelluksen - kritisoinnissa on pidettävä kieli keskellä suuta, ettei syyllisty tiettyjen sananvapautta rajoittavien pykälien rikkomiseen. Julkinen kunnianloukkaus, kiihoitus jne... ne on säädetty hyvästä syystä ja rajanvetoa oikeuslaitoksessakin asti niistä on käyty,

        Sokrateen ajatus: vallankäyttäjän määrittelee se miten hän valtaansa käyttää.
        Maahantulijat ovat omalla tavallaan altavastaajia, vaikkei se siltä aina näytä.
        Meillä on aseet. Heillä ei. Fyysiset ja henkiset. Ja laki, tai lain henki, suojelee kaikkia maassa olevia - vieraita sekä omia.

        Laki ei tietenkään estä seuraavaa: voit tehdä mitä tahansa, kunhan olet valmis vastaamaan seurauksista. Edellisen olettamus on, että jokainen vastuullinen kansalainen on kykenevä katsomaan eteensä.

        Voisi kiteyttää näin kanslaisena: vaarallinen vapaus. Vastuu jää sen käyttäjälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe