Nyt on 5/5 kyllä kelpais

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005355929.html
5/5 pate
1
Ilmoita

"Suomessa olen kohdannut vain hyviä ihmisiä, Pat sanoo"

Ei ole suomalainen rasisti kun tulijat on kjlttejä & kunnollisia. Mitä sanoo wuppis tähän? onko Phannapat ihmiskaupan ja hyväksikäytön uhri kun vapaaehtoisesti viihtyy putkosen näköisen miehen kanssa?
14 VASTAUSTA:
Anteeksi? Tuo Arto on oikein mukavan näköinen mies.
wanhaämmä kirjoitti:
Anteeksi? Tuo Arto on oikein mukavan näköinen mies.
Niinhän se on putkonenkin. wuppista varmaan harmittaa kun kantasuomalainen mies on löytänyt kiltin & kunnollisen vaimoihmisen ulkomailta.
Harmaaritari kirjoitti:
Niinhän se on putkonenkin. wuppista varmaan harmittaa kun kantasuomalainen mies on löytänyt kiltin & kunnollisen vaimoihmisen ulkomailta.
Tämä ei taas wuppista osaa harmittaa ollenkaan:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b5b745a9-d80c-4bff-9407-86e0f7240e53
Harmaaritari kirjoitti:
Ai se putkonen, persuraiskaaja? Onko tuohon tietoon joku seiskapäivää juttu vakuutena vai oliko ihan suomenuutisissa? Putkonen ei ole mukavan näköinen...
juu, osaa käyttäyä ja tehdä töitä, toisin kun nämä turhapaikkashoppailijat.

Kyllä kelpais pat 5/5....
Yksijokuollut kirjoitti:
Tämä ei taas wuppista osaa harmittaa ollenkaan:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b5b745a9-d80c-4bff-9407-86e0f7240e53
Joo ei, sehän oli vain suomalainen lapsi.

Tuokin jännä kun asiasta on jo suunnillen kuukauden verran ollut juttua keskusptelupalstoilla yms. niin tomera oulun polliisi nyt vasta edes myöntää tapahtuneen. ei vissiin voinut enää peitellä. Ihmetyttää tuo lehdistökin kun ollenjkaan aseta polliisien ammattiataitoa kyseenalaiseksi, tuota touhua kun on oulussa varmasti jo pari vuotta jatkunut, nyt vasta alkaa polliisi vähän edes tutkimaan.
Harmaaritari kirjoitti:

Tuokin jännä kun asiasta on jo suunnillen kuukauden verran ollut juttua keskusptelupalstoilla yms. niin tomera oulun polliisi nyt vasta edes myöntää tapahtuneen. ei vissiin voinut enää peitellä. Ihmetyttää tuo lehdistökin kun ollenjkaan aseta polliisien ammattiataitoa kyseenalaiseksi, tuota touhua kun on oulussa varmasti jo pari vuotta jatkunut, nyt vasta alkaa polliisi vähän edes tutkimaan.
Ja sitten vielä Oulun matut itkee suvakkikuoron säestyksellä lehdissä kun heitä niin pahasti katsotaan. Niin miksihän? Viimeistään tässä vaiheessa voi huoletta yleistää, että kaikki matut.
Harmaaritari kirjoitti:

Veikkaanpa että tyttö on päätynyt tekemään itsemurhan raiskausten jälkeen. Ja sehän se wuppista naurattaa. Taitaa vedet silmissä kieriä lattialla kun on niin hauska tilanne?
Yksijokuollut kirjoitti:
Veikkaanpa että tyttö on päätynyt tekemään itsemurhan raiskausten jälkeen. Ja sehän se wuppista naurattaa. Taitaa vedet silmissä kieriä lattialla kun on niin hauska tilanne?
Se ykis suvakkitätihän joskus oli kommentoinut raiskauksia että ne huorat itse houkuttelee viattomia ulkkismiehiä syntiin, sellainen on suvakin maailmankuva.
Harmaaritari kirjoitti:
Mä katson nyt Emmerdalea, älä häiritse!
Wwuwuw kirjoitti:
Mä katson nyt Emmerdalea, älä häiritse!
Emmerdalessa ei varmaan hyväksi käytetä lapsia? kiva kun sulle tulee noita ruusunpunaisia ohjelmia telkkarista niin ei tarvitse olla huolissaan mistään.
Harmi kun tänne tulevat turhapaikkashoppailijat eivät ole yhtä kilttejä ja hyväkäytöksisiä kuin pat...
wanhaämmä kirjoitti:
Ai se putkonen, persuraiskaaja? Onko tuohon tietoon joku seiskapäivää juttu vakuutena vai oliko ihan suomenuutisissa? Putkonen ei ole mukavan näköinen...
Putkonen, tuo kotoperäinen karvakäsi, on tietenkin oikeutettu vaikka mihin mikä on ulkkareilta kielletty.
Täällä yksi vihervasemmistolainen puolustelee raiskaajia...?!
+Lisää kommentti
Vain thai nainen osaaa arvostaa kilttiä ja kunnollista miestä.
1 VASTAUS:
Jep, ja itse arvostan kilttejä ja kunnollisia thainaisia, niin kuin uutisessakin on.
Toisin kun suomalaiset naiset...
+Lisää kommentti
0/5
Ilmoita
Sipilä on oulussa päällikkö ja matut on sipilän suojeluksessa. Äänestäkää vaan sipilää vaaleissa niin saadaan lisää raiskaajia suomeen.
2 VASTAUSTA:
Ainoa oikea vaihtoehto on Perussuomalaiset...
Pupuu.....pupuu.
+Lisää kommentti
Tuo pat on kyllä 0/5

Vai mitää??
1 VASTAUS:
juu ei....
+Lisää kommentti
Wuppis nauttii kun nuoria tyttöjä joukkoraiskataan. Wuppis kertoi kerran että ihan oikein jos suomalainen tyttö raiskataan monen ulkomaalaisen toimesta. Se tuo kokemusta, sanoi Wuppis.
5 VASTAUSTA:
Sä taas kuulut siihen porukkaan, jonka mielestä vain suomalaisilla miehillä saisi olla oikeus raiskata suomalaisia naisia. Mä en todellakaan usko hetkeäkään, että olisit huolissasi kenestäkään muusta kuin itsestäsi.
Persuätmeillä on näemmä taas kaikki keinot käytössä.
wanhaämmä kirjoitti:
Sä taas kuulut siihen porukkaan, jonka mielestä vain suomalaisilla miehillä saisi olla oikeus raiskata suomalaisia naisia. Mä en todellakaan usko hetkeäkään, että olisit huolissasi kenestäkään muusta kuin itsestäsi.
Minua ei kiinnosta minkään vanhan haisevan pikkulutkan uskomiset, olen kumminkin parempi kuin sinä tai kukaan.
wanhaämmä kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät raiskaa pikkutyttöjä tai muutenkaan raiskaa siinä määrin mitä nämä turhapaikkashoppailijat....
jalkasienionvaarallinen kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät raiskaa pikkutyttöjä tai muutenkaan raiskaa siinä määrin mitä nämä turhapaikkashoppailijat....
Kerro tuo setämiesten ym. Jammu.setien uhreille, varmasti heitä se lohduttaa.
+Lisää kommentti
hyi helvetiiii pat 0/5 hyiii

Mamuu... kiinni perkeele ne raja
1 VASTAUS:
Mikä sinuakin vaivaa?
+Lisää kommentti
"Arto sen sijaan oli täysin myyty"

Olisin kyllä minäkin...
Ilmoita
Rajat kiinni perkele! Mamut siperiaan!
1
Ilmoita