Kertokaa parhaita panojuttujanne?

Normimies

Seksi on parasta elämässä.

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vääräpalsta

      Mene seksipalstalle, josko onnais siellä, täällä kirjoitellaan ikävästä ei panemisesta.

      • vääräpalsta

        Korjaus, siis sinkkuelämästä yleensä.


    • Kävin pankissa. Pääsin sivuhuoneeseen. Sain kahvilipun. Olin sen jälkeen tyytyväinen, samoin pankinjohtaja.

      Siinäpä se.

      • oikeinkahvilippuko

        Ojhoh. Paljonko panit?


      • Nyt ei miehen mieli käsitä. Tämä oli joko todella pervoa tai sitten ei..?


      • oikeinkahvilippuko kirjoitti:

        Ojhoh. Paljonko panit?

        Muistelen, että silloisessa rahassa 50 markkaa. Oi kun tuntuu ihanalta sanoa se, toistetaanpa,

        markkaa...

        Oi niitä aikoja.

        Markka takaisin.


      • Saapasnaama kirjoitti:

        Nyt ei miehen mieli käsitä. Tämä oli joko todella pervoa tai sitten ei..?

        Markan poistaminen oli pervoa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Markan poistaminen oli pervoa.

        Ditto


    • oisitäiloa

      Oli viikonloppu, rankka työpäivä takana, hain kotieläintarvikkeesta kilon pönikän tummelia ja näppylähanskat.

    • Parhaimmat panojutut lienevät jollain tavalla verrannollisia kalajuttuihin, mutta tuskin kukaan haluaa julkisesti retostella suurimman lahnan narraamisella.

      En missään tapauksessa halua jakaa parhaita ja intiimeimpiä muistojani, mutta joitain muulla tavalla mieleenjääviä kylläkin.

      Eräässä tapauksessa ajelimme rouvashenkilön maksamalla taksilla 50km hänen kartanoa muistuttavaan kotiinsa ja kun pääsimme kotiovelle, oli sen takana dobermanni vastassa. Taputtelin tietysti yställisesti kyseisen koiran päätä, jolloin se vaistojensa ohjaamana puri minulle käteen verta vuotavat reiät.

      Koira oli muutoinkin emännästään hyvin mustasukkainen eikä olisi makuuhuoneestakaan suostunut lähtemään. Minä en siinä vaiheessa uskaltanut edes katsoa kyseistä hurttaa, ja onnkeksi sen emäntä heltyi viimein minun katseeseeni ja talutti koiran makuuhuoneesta kaulapannasta pitäen.

      Hoidimme emännän kanssa hommat ja nukuimme aamuun asti. Yön aikana käyttämämme kortsut olivat levällään sängyllä ja lattialla. Kun emäntä nousi sängystä ja lähti tarpeilleen, ryntäsi aiemmin mainittu koira avoimeksi jätetystä ovesta makkariin ja ensi töikseen söi himokkaan yön todistusaineiston lattialta ja sängyltä. Käteni oli edelleen syvillä haavoilla tervetuliaispuremista, joten annoin koiran toimia tahtonsa mukaan.

      En sanonut rouvalle asiasta mitään, sillä krapula pukkasi päälle ja poistuin taksilla lähimmälle juna-asemalle. Vasta siellä minulle valkeni, että mitä mahtaisi rouvan siippa työmatkalta kotiinpalattuaan sanoa, kun kortsut viimein putkahtavat koirasta ulos, mikäli herra sattuu sitä juuri silloin ulkoiluttamaan.

    • Panin kerran kädet taskuun.

    • Viinamies

      Nainen tuli iskemään baarissa. Nainen aika suoraan sanoi että on puutteessa että lähenkö sen luokse jatkamaan iltaa. Siinähän ei muuta voinut kun lähteä. Join siis viinaa baarissa ja nainen teki aloitteen.

    • pihallatipunen

      Pani tänään käteeni kahdet käsineet päällekkäin, sormikkaat ja rukkaset. Huisia!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe