Superior sales

Kellää kokemuksia tästä firmasta? Paljo näkyy olevan mielenkiintoisia paikkoja haussa hyvällä liksalla (20€/h)
Ilmoita

47 Vastausta

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kerranki myyntifirma jossa liksat kohillaa! Myyntipäälliköillä 5000 egee kuus!
Ilmoita
Kaveri töissä täällä. Tosi rento ja hyvä mesta myynti firmaks. Esimiehet tosi ammattimaisia ja kauppa käy ku häkä!
Ilmoita
Jos haluaa tehdä kovaa tiliä niin suosittelen! Jätkät osaa homman täällä!
2 VASTAUSTA:
Willeeeee, laitatko uusiksi viestin ja tilannetietoa, kun olet esimerkiksi kolme palkkapäivää nähnyt, niin saadaan parempi kuva.
Tämä! Ei oo puhtaat jauhot pussissa.
+Lisää kommentti
Kertoo jo yrityksestä aika paljon, että pomo poistattaa kommentteja! Ei kantti kestä totuuksia.

Paha sanoa mitään hyvää paikasta, siellä kävin ja jouduin kusetuksen kohteeksi.

Älkää menkö!
Ilmoita
Vieläkö pystyssä tämä? Onko kellää kokemuksii?
Ilmoita
Pari koulukaveria tuolla töissä osa-aikasena ja ovat ainaskin tykänneet. Oon miettiny itekkin jos hakis mutta koulu painaa kunnolla päälle koko kevään
Ilmoita
Olen menossa kyseisen firman työhaastatteluun, ja kiinnostaisi kuulla kokemuksia!
4 VASTAUSTA:
Olin haastattelussa ja lupasivat soittaa viimeviikon torstaina tai perjantaina, mutta eipä ole soittoa kuulunut
ErittäinPettynyt kirjoitti:
Olin haastattelussa ja lupasivat soittaa viimeviikon torstaina tai perjantaina, mutta eipä ole soittoa kuulunut
joo, kävin myös haastattelus ja sanoivat palkkaavansa. lupasivat soittaa seuraavana päivänä, mutta yli viikko jo menny eikä soittoa ole kuulunut
Ikävä kuulla. Kävin sitten siellä työhaastattelussa ja sain sen paikan. Saa nähä mitä tuleman pitää! Onneks tuotteet kiinnostaa itseäni oikeesti, niin helpottaa varmasti myymistä.
Kävin haastattelussa ja sain samantien sopparin käteen. Hyvin tsemppaavat, kouluttaa, jatkuva ohjausta. Eka palkka tulossa nyt eikä mistään muualta saisi noin hyvää palkkaa muutamasta työpäivästä jota ehdin viime kuussa tehdä, käteen. Toki vaatii itseltä myös asennetta ja otetta työhön sekä valmiutta ottaa vastaan neuvot. Tykkään!
+Lisää kommentti
Kävin haastattelussa ja sainkin paikan. Ei minkäänlaista pohjapalkkaa ja kovat tavoitteet myynnin suhteen. Jos pää kestää sen, ettet tiedä paljonko tienaat kuussa, niin tämä on sopiva paikka. Muuten ei jatkoon.
1 VASTAUS:
Myyntityössä mestareilla on aina kovat tavoitteet ja kovimmat myös tienaavatkin täytettyään ensin kovat tavoitteet. Itse olen töissä alalla kuudetta vuotta ja tunnen perustajat. Fakta on se että kovimmat, oli kyseessä sitten mikä tahansa yritys eivä suostu tekemään kun provisiolla, sillä tienaa aina parhaiten kun tekee kauppaa.
+Lisää kommentti
Mitä nämä myy ja paljo saa provikkaa per myyty tuote?
Ilmoita
Loistava esimies ainaki oli Finnactan aikaan Turun toimistossa. Näytti miten vedetään homma ns. Himaan. porukka oli rentoa ja hauska tehdä duunia. Harmia vaan et oma tilanne "pakotti" lopettamaan olis pitäny ite saada enempi massia. Tosin se on ihan siitä kiinne et tolla esimies meinigillä kenestä vaan leivotaan hyvä myyjä! :) Jos hommat hanskassa ja pystyy keskittyy täysin hommiin ni kyl tuolt tienaa. Ei oo pahaa sanottavaa hyvät skapat ja porkkanat porukalle myynneistä. Respectit esimiehelle!

"keep it simple"
Ilmoita
Omasta kokemuksesta en kenellekkään suosittele. Palkat lähtee myynnistä, eli 9e per tilaus. Myydään b12 vitamiinia, aivan vanhusten huijaamistaja hyväkskäyttöä.. paperit yrityksessä hoidetaan vasemmalla kädellä. Tieto kulkee salaisena kaikesta ja koko ajan puhutaan kaikkea pahaa toisistaan. Kenellekkään en suosittele.
Ilmoita
Pomo näköjään linjoilla huutelemassa oman keskustelunsa aloitusta...
Ilmoita
Ei taida toimari kestää totuutta.
Ilmoita
Täysin provikkapalkka ja vitamiineja myydään vanhuksille... melkoinen firma kyseessä
Ilmoita
Käväisin kyseisessä paikassa! Järkyttävä meno! Eikä nyt sanota hyvällä. Kiertäkää kaukaa tämä kusetus.
6 VASTAUSTA:
Millä tavalla kusettavat?
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla kusettavat?
Ainakin siten, etteivät ilmoittele silloin kun lupaavat. Minulle he ovat täällä Joensuussa tehneet saman tempun jo kahdesti n. puolen kuukauden aikana. Niiden piti soittaa viikon sisällä haastattelusta, ei kuulunut. Kyselin perään ja sanoivat odottavansa hakuajan loppuun ennen päätöksiä. Soittoa ei kuulunut ja nettiin vaan ilmestyi vähin äänin uusi työpaikkailmoitus.
Pikkusen tuntuu siltä että koittavat vähin äänin sanoa sinulle kiitos, mutta ei kiitos :D
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusen tuntuu siltä että koittavat vähin äänin sanoa sinulle kiitos, mutta ei kiitos :D
Sitä minäkin olen miettinyt. Silti ärsyttävää tuollainen. Sanoisivat suoraan eivätkä laittaisi minua odottelemaan tällä tavoin törkeästi - ärsyttävämpää odotella turhaan kuin kuulla se suoraan. Luottamus mennyt täysin, mutta eipä jaksa enää kiinnostakaan kun löytyi 1000 kertaa parempaa ja koulutustani vastaavampaa työtä.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin olen miettinyt. Silti ärsyttävää tuollainen. Sanoisivat suoraan eivätkä laittaisi minua odottelemaan tällä tavoin törkeästi - ärsyttävämpää odotella turhaan kuin kuulla se suoraan. Luottamus mennyt täysin, mutta eipä jaksa enää kiinnostakaan kun löytyi 1000 kertaa parempaa ja koulutustani vastaavampaa työtä.
Niin että enpä odottele enää. Mutta kummaa touhua silti. Eikä kovin ystävällistäkään.
Siellä on niin pentuja esimiehenä että niillä ei ole kokemusta työelämästä
+Lisää kommentti
Minun mielestä hyvä työpaikka, hyviä tyyppejä ja kannustava meininki. Tienaa hyvin, jos osaa myydä. Jos ei myyminen lähde sujumaan, suosittelen lopettamaan ja vaihtamaan tuntipalkkaiseen työhön.
Ilmoita
Ei kannata mennä ainakaan Turkuun. Täyttä kusetusta koko homma. Lupaavat vähintään sen 1500€ kuukausipalkan, mutta vaikka myin erittäin hyvin, jäi silti käteen vain 400€...
7 VASTAUSTA:
Kuka järkevä itseään kunnioittava suostuu edes 1500€ palkkaan!!!! Ei jumalauta menkää kunnon töihin niinku normaalit ihmiset niin saatte joka kk väh. 2000€/kk ja saatte nukkua yönne rauhassa
Erittäin hyvin myit ja sait 400e? Pari sataa pakettia kun myy kuussa se on ihan ok ja kun luvut huitelee 300+ kpl kuussa tuote kun tuote kuluttajamyynnissä ja se on erittäin hyvin. Parempaankin pystyy. 400e jos on saanut niin tuskin on ihan pottia räjäytetty :D
VITAMIINISTA MAKSETAAN FIRMALLE 50 EUROA KAUPASTA!

KANNATTAA PERUSTAA OMA YRITYS JOS KAUPPA KÄY!
Onko näin?
Tein kymmenen kauppaa päivässä ja sain naurettavan palkan. Firma sai siis päivän työstäni 500?
Jos firmalle maksetaan 50€/kauppa niin paljon paketti maksaa asiakkaalle? Mitä meillä muissa kaupungeissa on myyty vitskuja niin ne on ollut jotain 20-30€ pakkauksia, ja siitä jos pitää jäädä firman voitolle ja myyjän saada palkkaa ja kuitata tuotteen valmistus niin en usko että provikka on hirmunen T: 2v myyty lehtiä
Jos vitamiinimyyjän sisäänostohinta on vaikka 5e paketille ja kk-veloitus on 20e niin vitamiinimyyjälle jää 6kk määräaikaisesta tilauksesta: 15*6=90e. Asiakas maksaa siis 90e

Jos joku muu hankkii sulle 90e rahaa niin oletko valmis maksamaan 50e rahasta jollekin toiselle? Vitamiinitukkurit ovat.
Anonyymi kirjoitti:
VITAMIINISTA MAKSETAAN FIRMALLE 50 EUROA KAUPASTA!

KANNATTAA PERUSTAA OMA YRITYS JOS KAUPPA KÄY!
Ei kyllä tätä kaveria ole kauheesti järjellä siunattu..

Sen tiedän, että 50€ ei makseta yritykselle yhdestä 49,90 kaupasta, muutenkin sopimukset on salassapidettäviä ja yleensä sopimukset purkaantuvat mikäli tätä rikotaan. Eli täällä sivustolla nää on ihan puhdasta lööperiä kaikki, yleensä juuri kavereitten kirjoittamia joilla ei ole pälli tai asenne kestänyt. Olen esimiesharjoittelijana kyseissä yrityksessä ja viihtynyt hyvin.

Valoja päälle T: kokenutkisakone
+Lisää kommentti
Ite olin töissä alkuvuodesta pari päivää viikossa ja sain ihan ok siitä mitä myin... tosin ei ihan uutta autoa vielä ostella, mutta senverran tiedän varmaksi että kovimmat myyjät tienasivat kuukaudessa yli 4000€ tiliä, näitä ei tosin montaa ollut...
Ilmoita
Kamala paikka! Yhdyn edellisiin. Kusetusta, katteettomia lupauksia, huonoja pomoja/esimiehiä ja ilmapiiri aivan hirveä! Palkasta ei voi puhua, mistä tahansa saisi parempaa. Puhuu lööperiä minkä kerkeää.
1 VASTAUS:
Ite oon ollut töissä alusta ja nähnyt miten hommat menee. Nää kaverit antaa kyllä palkkaamilleen työntekijöille kaikkensa joka päivä. Palkat on kunnossa sekä ilmapiiri on hyvä.

On kahenlaisia kavereita maailmassa, niitä jotka etsii ratkasuja ja niitä jotka ettii tekosyitä. Jos et tuolla onnistu pärjäämään niin sitten kannattaa mennä katsomaan peiliin. Ite oon viihtynyt paikassa ja mennyt paljon eteenpäin, niin on moni muukin.

Vihdoin myyntiyritys missä oikeasti esimiehiä kiinnostaa kuka olet, etkä ole pelkästään kauppaa tekevä kone.

Tsemiä kaikille.
+Lisää kommentti
Hei! Olen töissä kyseisessä firmassa. Olen täsä kymmenien vuosien varrella tehnyt kaikenmoista ja hyvänä puolena töissä on se, että hyvä valmennus ja asiantuntevat vetäjät firmassa. Erittäin pitkää päivää joutuu tekemään provisio palkalla. Kyllä tässä tienaa kohtuullisesti, jos pää kestää mutta erittäin kova kuri ja tiedän, että nämä sopimus asiat eivät mene laillisesti. Kyllähän se faktaa on ei tänne pidemmäksi aikaa moni jää. Olen ruvennut katselemaan muita hommia mutta tämä koulu on ollut opettavainen.
Ilmoita
Mitä tarkoitat ettei mene laillisesti? Meinasin hakea kyseiseen paikkaan.
Ilmoita
En yleensä laita lusikkaani näihin soppiin, mutta pakko sanoo, että tiedän yrityksen "pomot" kokemuksen kautta ja voin kertoo, että kauhea yritys ilman sen kummempaa taitoa. Ihmisjohtaminen pahasti hakusessa.. ja sokerina pohjalla.. epäselvyyksiä palkanmaksussa... :/
1 VASTAUS:
Oon töissä tässä yrityksessä ollut monta kuukautta jo ja palkka on ollut aina ajallaan tilillä ja aina se summa mikä on kuulunutkin tulla. Lisäksi palkkaani on näyttöjen myötä myös nostettu. Ei paljoa mutta vähän. En ole kuullut että yhdelläkään aktiivisista työntekijöistä olisi ollut mitään ongelmia. Johtamisesta voi olla kukin montaa mieltä mutta kuria ainakin on.
+Lisää kommentti
Kesätyöläisen näkökulmasta aika ikävä paikka. Alku hankala ja käytönnössä ainut minkä sain käteen kuukauden työstä niin paskan maun ja muutaman satasen. En voi suositella ja työaika 8:30-18:00. Kuukauden päivät kestin suurinpiirtein.
2 VASTAUSTA:
Joo pakko kommentoida tähän kun alku oli mullakin kesällä tosi hankala ja meinasin luovuttaa monta kertaa, mutta edelleen oon töissä ja enää ei oo niin hankalaa. Paitsi hetkittäin, mutta ei haittaa enää.En oo viä kahen tonnin palkkaan päässy niinkun jotkut, mutta koitan vielä päästä.
Hahahahahahahaha KAHEN TONNIN PALKKAA ET TULE SIELLÄ NÄKEMÄÄN!!
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Superior sales

Kellää kokemuksia tästä firmasta? Paljo näkyy olevan mielenkiintoisia paikkoja haussa hyvällä liksalla (20€/h)

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta