Hätä laina lainanantaja Täällä

Tarvitsetko välitöntä luottoa? voimme auttaa sinua missä tahansa määrässä, jota tarvitset.

sähköposti; annarussia94@mail.ru
Ilmoita

Tarvitsen heti 2000 € , tuli yllättävä menoerä. Kuka olet ja voinko luottaa, ja mitkä ovat palkkiot? Vastaa mahdollisimman pian , on kiire.
Ilmoita
Mulle riittää 69, saat puhtaana käteen muutaman miljoonan ku likka vähän kutittelet!Otetaan yhdyntöjä, sano aika ja paikka!
Ilmoita
Paljonko tulee miljardille korkoa, jos laina-aika on 100 vuotta?
Ilmoita
Mie oon eläkkeel mut vaik mie oun köyhä niin haluan kovast lähtöö vappumarssil ja viel kesäl juhannustansseihi. Naapurin Iivari pyys minnuu niihin mukahan tyllerökseen ko sen eukko kupsaht vuonna 1983 Iivari oo mihkään jaksant lähetee yksinään. En mie voi kieltäytyy näist ko kerran pyyvettiin mukahan mutta en mie kehtaa kertoo jottei miul oo rahhaa. Näinpä mie pyyvän nyt vappumarssil 25 euroo lainaksein ja juhannustanssiloihin viiskymppii. Voitteko miul nämä lainata niin luppaan kyl takaisinkii maksaa. Viis euroo voin maksaa joka toisest eläkkeest niin kauvva että tulloo kaik maksetuks. Ja yhen viis euroo maksan viel korkoo!
Oon 96 vuotta ja Iivari täytti justihin 91, se o nuor poeka viel mutten halluu köyhyyttäin paljastaa hälle!
Ilmoita
Tämä laina on aito.
Saan lainan täällä.
lähettää sähköpostia
1 VASTAUS:
Painu nyt ryssä vittuun.
+Lisää kommentti
Saan 9000e.
ottaa yhteyttä; annarussia94@mail.ru
1 VASTAUS:
Rukiveer! Sut on ryssä mafia akka ilmi annettu poliisille! Tulevat hakemaan sinut huomenna ja hämärät rahat takavarikoidaan.
+Lisää kommentti
Hienoa! 25K tarvitsen heti, mitään ennakkomaksuja EN TODELLAKAAN maksa ja takaisinmaksu max 200e/kk. Tehdäänkö kaupat nyt vai heti?
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hätä laina lainanantaja Täällä

Tarvitsetko välitöntä luottoa? voimme auttaa sinua missä tahansa määrässä, jota tarvitset.

sähköposti; annarussia94@mail.ru

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta