huutokauppa ekman

janes67

kokemuksia? pitävät huutokauppoja sekä netissä että paikan päällä

18

447

Vastaukset

• Myyvät ainakin taidetta ja huonekaluja. Ihan ok tavaraa ollut, itse olen ollut paikan päällä kolmessa huutokaupasa. Ainoa mikä pisti silmään oli se että en yhdessä huutokaupassa saanut kuittia eikä kai moni muukaan.

• Olen huutanut sieltä pari Toikan lintua sekä muumimukeja. Esillä olleet tavarat on ollut siistiä ja ehjää. Tosiaan kerran en minäkään saanut kuin pk kuitin, oli kuulemma kassaohjelmassa ongelmia. Mutta pahoittelivat ja lähettivät vielä erillisen kuitin s-postilla perässä. Miinuksena huutokaupassa kova tungos ja plussaa ystävällinen palvelu!

• Onhan siellä huudettavaa. Paljon tavaroita menee ennakkotarjouksiin tai puhelinhuutoihin mikä tuntuu välillä vähän hassulta kun huutokaupassa kuitenkin ollaan.

• Kaikki kohteet on merkattu myydyiksi, mikäli näin on niin äkkiseltään laskettuna yrityksen liikevaihto on ylivoimaisesti suomen suurin alan yritys. Alle puolivuotta toiminut yritys. Voiko tuo pitää paikkaansa? Jos ei pidä niin onko tuo petosta tai jotain vastaavaa erehdyttämistä? Mikäli pitää niin upea saavutus.

• Veromies kirjoitti:

Kaikki kohteet on merkattu myydyiksi, mikäli näin on niin äkkiseltään laskettuna yrityksen liikevaihto on ylivoimaisesti suomen suurin alan yritys. Alle puolivuotta toiminut yritys. Voiko tuo pitää paikkaansa? Jos ei pidä niin onko tuo petosta tai jotain vastaavaa erehdyttämistä? Mikäli pitää niin upea saavutus.

Voi tätä myrkyn määrää ja kaikkien Besserwissereiden Liikemiesosaamista!!!

• Kuulin että muumimuki ovat eri myyjiltä ja osaksi omia? Hyvä julkisuus temppu siis?

• Kuka on myyästeeriostaja ja kuka mysteerimyyjä ja kuka mysteerisesti voitti muumimuki arvonnan?

• Ihan normaali, nykyaikainen huutokauppa. Tavarat esillä nettisivuilla ennen huutokauppaa. Nettisivulla voi tehdä tarjouksia. Huutokauppapäivänä sitten ratkeaa, voittaako nettihuuto, vai huutaako joku siellä salissa korkeamman tarjouksen.

Itse olin tänään paikalla. Taulut menee halvalla, vaikka ovat kehystettyjä. Mutta tarjonta on ilmeisesti kovin suurta.

Sormukset ovat harmillisesti vailla halkaisijatietoa, joka ainakin tällaista tavallista ihmistä kiinnostaa, kun koruja ostaa yleensä ihan käyttöä varten.
      Huonekalut on syytä käydä katsomassa paikan päällä. Kuva ei kerro kunnosta kaikkea.

• Tässä edes yksi asiallinen kommentti. Olen ostanut, tarjonnut ja ostaa jatkossakin.

• Esineet on laitettu myydyiksi nettisivuille Huutokaupassa, mutta huutokaupan pitäjät koittavat myydä niitä samoja esineitä silti vielä huutokaupan jälkeenkin vaikka ne mukamas on myyty? Täh?

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ennakko tarjoukset ovat huijausta

• Anonyymi kirjoitti:

Ennakko tarjoukset ovat huijausta

Käyn 50 huutokauppaa vuodessa ja täälläkin olen käynyt enkä mene uudestaan. Paljon kauppiaiden tavaraa myynnissä ja kauppiaat itse huutavat salissa ja korottavat omia tavaroitaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Käyn 50 huutokauppaa vuodessa ja täälläkin olen käynyt enkä mene uudestaan. Paljon kauppiaiden tavaraa myynnissä ja kauppiaat itse huutavat salissa ja korottavat omia tavaroitaan.

80 % Ekmanin tavaroista on osakkaiden omia. Olen nähnyt samoja tavaroita mitä heillä on huutokaupassa useita vuosia sitten muissa huutokaupoissa ja sattumalta törmännyt silloin myös ko. henkilöihin kenen tavarat ovat...

• Naapuri vei 3 tavaraa helmikuussa myyntiin , ei tietoa mitä niille on tapahtunut.
      Ehkä alun kirjaus/ logistiikkaongelmia, avattiin alkuvuonna.

Seuraan mitä naapurin taiteelle tapahtuu.

• Itse olen tykännyt Ekmanin huutokaupasta enemmän, kuin esimerkiksi Aleksista, joka on Lempäälässä. Aleksiin kun menee hakemaan netissä huutamaansa tavaraa, niin Matkahuollon työntekijä on ainoa, joka huomioi ja auttaa. Omistaja kulkee, kuin ei näkisi, ja on lähinnä kiinnostunut niistä, jotka tuovat myyntiin jotain taidejuttuja ja prenikoita.

• Eikös tässä ketjussa jutella ekmanista vai mitä sä sekoat?

• Lisään vielä edelliseen, että Ekmanilla ollaan ystävällisiä ihan yrittäjän itsensä taholta.

• En ole samaa mieltä, mulle ei ainakaan oltu ystävällisiä kun kysyin onko kaikki tavarat varmasti aitoja

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina jatkaa säälin kerjäämistä, kaikki on Stefun syytä

Martina jatkaa säälin kerjäämistä ja myynnin kasvattamista tällä kertaa MeNaisissa. Odotettu valkopesuhaastattelu on ilmestynyt, onnittelut kaikille j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      7018
    2. Maisa jatkaa Jari-Matin mollaamista

Seiskassa avautuu Maisa taas JM:n ”pettämisestä” (kätevästi unohtuu että maisa oli se varsinainen pettäjä) ja ”taloussotkuista”. On kyllä muijalla po
      70
      5841
    3. Sanna Marinin hallitus Suomen historian suosituin

Jopa persuistakin 1/3 pitää Marinin hallitusta hyvänä. Edellinen ennätys on Paavo Lipposen hallituksen ajoilta. Voidaan tehdä johtopäätös: suomalaine
      Maailman menoa
      139
      1484
    4. Martina yritti herätellä vain Stefania.

Yritti herätellä pari vuotta sitten, kun kävi katsomassa asunto ja otti kuvia sieltä, että tänne me tyttöjen kanssa muutamme. mutta Stefan pyysi tak
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1096