eipähän siinä

aitous.unohtuu.pian

kone man sekos kun jäi muille jälkeen tilaajamääris,eikä kukaan terve järkine moisia ns musiikki videoita katsele.

puutukkuri tekee noita vain rahasta-

ja taitaa metsa man tehdä nykyään myös.

40

806

    Vastaukset

    • Ei mitään htähän, km on pelissä mukana taas toisella nimellä. Löytää uuden kanava, kun osaa ehtiä. Vihjeenä puutukkuri kanava kommentti. Taitaapi olla jekutus tämä tumpeloinhi.

      • Tämä puutukkuri mainostaa että näitä hänen myymiä tarvikkeita ei saa mistään halvemmalla.esim pressuhalli on nettimyynti.fi 200-400e halvempia ja hitsauslanka puutukkurilla 67e Tuontitukussa 37,90 siis täyttä ihmisten kusetusta


    • o kyllä ne on kuulkaas nämä teidän korpikuusikanavanne ihan yhtä tyhjän kans verratkaa ulkolaisiin kanaviin jossa on asiaa ja osaamistakin, siellä on satojatuhansia katsomisia järkiään !

      Konemanni sentäs monenlaista teki kun taas te monet ette osaa mitään muuta kuin soitella suupilettä ja viäntää sitä savvoo, terve vuan !

      • Koneman teki paljon paskaa. Kun katsoo niitä rakennuksia ja konevirityksiä niin eipä niistä ole mitään opittavaa. Kaikkein hirvein on sen nosto-ovi josta puuttuu kaikki turvalaitteet ja on suoranainen giljotiini. Tuollaisen ansan teosta tulee ehdotonta linnaa kun jotain sattuu, sitten vielä ilkeää esitellä hienona keksintönä.


      • Mikä turvalaite on "kraffoorteissa" jos sinkki katkee?


      • Itellesaatehämitävaan kirjoitti:

        Mikä turvalaite on "kraffoorteissa" jos sinkki katkee?

        Ovi lukkiintuu jos sinkki tai jousi katkeaa. Vasta tuli korjattua lukkiintunut ovi.
        Tuollainen ilman vastapainetta oleva ovi on tosiaan vaarallinen giljotiini.


    • No olihan se moppi piässä ja tyynyö paija sisässä ja mitä vitun speteä muka matkiki ? Ee helevata, aikuinen mies muka ja tuommosta paskoo !!!?
      Pane sil uuvel kanavalle pikkasen järkevämpätä hommoo jos meinoot tilloojie soaha !!!

    • Koneman teki hyviä vitejoita, ei vaan tykännyt kun huomautin foortin kartaanin hitsauksesta kun hitsausvirta kulki kartaanin laakereitten lävitte.
      Viteot oli jonkinlaisia opetus-neuvo vitejoita, joissa annettiin oppia katsojille.Tyyliin jospa ketsojat tekisi samoin ja "näppisä polttaisivat"
      EI nosto-ovea ole varmasti tehnyt kuin omaankäyttöön

    • No vittu ! Toas asia viteo poistettiin ?!!

    • No joo se nyt on kyllä mailman nopein tapa tuhota kuulalaakerit hitsata niiden läpi jotain kartaania!

      muutenkin se maaliitin aina niin lähelle hitsausta kun on mahdollista, se nyt on selvä jokaiselle hitsauksesta jotain ymmärtävälle.

      jos nyt vaikka mikillä hitsaa autostaan pakoputkea ja laittaa maaliittimen johonkin jousenkorvaan niin jopas alkaa valot loistaa kojetaulussa!



      • kerrokerrohitsari kirjoitti:

        No joo selitä miksi AINA akkukaapelit irti!

        miten se akku siihen hisaamiseen mahtaa vaikuttaa?

        Katkaisee virtapiirin. Niin yksinkertaista.


      • SagittariusM-61 kirjoitti:

        Katkaisee virtapiirin. Niin yksinkertaista.

        NYt taitaa olla hiukan fraasinomaista "tietoa" liikkeellä !

        siis minkä virtapiirin, eihän akussa pitäisi mitään ydinvoimalaa majailla joka syöksyy ja särkee kaikki vehkeet vai mitä ellei johtoja irroteta kun isäntä hitsaa turaa takapönttöä!


      • kamalavirtapiiri kirjoitti:

        NYt taitaa olla hiukan fraasinomaista "tietoa" liikkeellä !

        siis minkä virtapiirin, eihän akussa pitäisi mitään ydinvoimalaa majailla joka syöksyy ja särkee kaikki vehkeet vai mitä ellei johtoja irroteta kun isäntä hitsaa turaa takapönttöä!

        Jos ei ymmärrä asiaa niin eihän sille mitään voi. Niin kauan kuin vaihtovirtalaturit on ollut olemassa niin ihan ensimmäinen asia on irroittaa akun kaapeli irti niin vältytään laturin diodisillan palaminen. Ei kuitenkaan tarkoita sitä että se ehdottomasti palaa vaan on suuri mahdollisuus siihen. Vuosikymmeneten saatossa on tullu autoihin paljon elektroniikkaa ja sen myötä lisää riskejä. Jokainen tietysti tekee niinkuin haluaa.


      • SagittariusM-61 kirjoitti:

        Jos ei ymmärrä asiaa niin eihän sille mitään voi. Niin kauan kuin vaihtovirtalaturit on ollut olemassa niin ihan ensimmäinen asia on irroittaa akun kaapeli irti niin vältytään laturin diodisillan palaminen. Ei kuitenkaan tarkoita sitä että se ehdottomasti palaa vaan on suuri mahdollisuus siihen. Vuosikymmeneten saatossa on tullu autoihin paljon elektroniikkaa ja sen myötä lisää riskejä. Jokainen tietysti tekee niinkuin haluaa.

        Ei kun minua kiinnostaa miten teilläpäin ymmärretään tämä asia, mutta en nyt saa selvää.

        Minä kyllä tiedän mitä tehty ja puhuttu latureista sun muusta mutta pääasia on nyt selvittää miten ja mikä sen diodisillan polttaa, mihin s eperustuu miksi ja kuinka prosessi etenee teidän ajatuksissanne, siitä on kyse !

        siis miksi diodisilta on vaarassa jos joku hitsaa mikillä auton pakoputkea, kerro niinkuin asia on, eikä niinkuin on vuosikymmenet tarinoitu, ok !


      • nokohtaselviää kirjoitti:

        Ei kun minua kiinnostaa miten teilläpäin ymmärretään tämä asia, mutta en nyt saa selvää.

        Minä kyllä tiedän mitä tehty ja puhuttu latureista sun muusta mutta pääasia on nyt selvittää miten ja mikä sen diodisillan polttaa, mihin s eperustuu miksi ja kuinka prosessi etenee teidän ajatuksissanne, siitä on kyse !

        siis miksi diodisilta on vaarassa jos joku hitsaa mikillä auton pakoputkea, kerro niinkuin asia on, eikä niinkuin on vuosikymmenet tarinoitu, ok !

        Akustahan tuo asia ei mitenkään johdu vaan virrankulusta koko auton sähköjärjestelmässä. Hitsauksen aloituksessa virtapiikki on suuri ja jos hitsauslaitteen maakaapeli on huonosti kiinni saattaa tuo virtapiikki kulkeutua esim. laturin diodisillalle hajoittaen sen. Laturissa on kiinni virtakaapeli jossa jatkuva jännite. Kun akun maajohto "joka siis yleensä helpoin irroittaa" on pois on samalla virran kulku estetty laturille.
        Jos sähköalan termein haluaa tarkan selityksen niin siihen tarvitaan autosähköpuolen asiantuntijaa. Kävin kyllä autoasentajan linjan 70-luvulla mutta autosähkö taisi olla jotain 7 luokkaa. Ei siis ollu vahvimipia puoliani.


      • SagittariusM-61 kirjoitti:

        Akustahan tuo asia ei mitenkään johdu vaan virrankulusta koko auton sähköjärjestelmässä. Hitsauksen aloituksessa virtapiikki on suuri ja jos hitsauslaitteen maakaapeli on huonosti kiinni saattaa tuo virtapiikki kulkeutua esim. laturin diodisillalle hajoittaen sen. Laturissa on kiinni virtakaapeli jossa jatkuva jännite. Kun akun maajohto "joka siis yleensä helpoin irroittaa" on pois on samalla virran kulku estetty laturille.
        Jos sähköalan termein haluaa tarkan selityksen niin siihen tarvitaan autosähköpuolen asiantuntijaa. Kävin kyllä autoasentajan linjan 70-luvulla mutta autosähkö taisi olla jotain 7 luokkaa. Ei siis ollu vahvimipia puoliani.

        No niin nyt oli jo hiukan asiantynkää mukana, eli päästiin ongelman varsinaiseen alkujuureen eli siihen hitsauksen maaliitäntään ja liitäntä pisteeseen!
        eli jos se maadoitus on kymmenen sentin päässä hitsauskohteesta niin, ettei sen hitsausvirran tarvitse seikkailla pitkin runkoa etsien pääsyä hitsauspisteeseen, ei mitään virtapiikkejä synny mihinkään eikä tarvitse akunjohtoja irrotella.

        Jos siis vaikka se takapöntön putki on irti pöntöstä moottorin puolelta, on ymmärrettävä katsoa kummalle puolelle katkopaikkaa se maaliitin kytketään!
        Jos maaliitin on siellä vaan äkkiäö vaan siihen jousenkorvaan, niin silloin pitäisi ensin poistaa se hitsari, sitten se akunkaapeli jne.. !

        Jos siis alan hitsata sitä irti olevaa putkea siihen takapönttöön, on maaliitin laitettava takapöntön puhtaaseen kohtaan eli tehtävä sellainen koska sitä ei muuten ole, ja aloitettava se hitsaaminen siten, että aloitussula tulee sinne takapöntön puolelle josta sulaa vedetään katkopaikan ylle josta jatketaan hitsaamista kunnes asia on korjattu.

        Autoammattilaisena ja autoelektroniikalla leivänkin hankkineena ihan mielenkiinnosta tätä kirjoitin !
        Lisäksi ne laturin diodit kaikesta viimesenä hajoavat sitä ennen on tuhoutunut jo sata muuta kohtaa auton hienoissa järjestelmissä!

        Hyviä remontteja toivottaen ;)


      • kaasuhitsaushelpoin kirjoitti:

        No niin nyt oli jo hiukan asiantynkää mukana, eli päästiin ongelman varsinaiseen alkujuureen eli siihen hitsauksen maaliitäntään ja liitäntä pisteeseen!
        eli jos se maadoitus on kymmenen sentin päässä hitsauskohteesta niin, ettei sen hitsausvirran tarvitse seikkailla pitkin runkoa etsien pääsyä hitsauspisteeseen, ei mitään virtapiikkejä synny mihinkään eikä tarvitse akunjohtoja irrotella.

        Jos siis vaikka se takapöntön putki on irti pöntöstä moottorin puolelta, on ymmärrettävä katsoa kummalle puolelle katkopaikkaa se maaliitin kytketään!
        Jos maaliitin on siellä vaan äkkiäö vaan siihen jousenkorvaan, niin silloin pitäisi ensin poistaa se hitsari, sitten se akunkaapeli jne.. !

        Jos siis alan hitsata sitä irti olevaa putkea siihen takapönttöön, on maaliitin laitettava takapöntön puhtaaseen kohtaan eli tehtävä sellainen koska sitä ei muuten ole, ja aloitettava se hitsaaminen siten, että aloitussula tulee sinne takapöntön puolelle josta sulaa vedetään katkopaikan ylle josta jatketaan hitsaamista kunnes asia on korjattu.

        Autoammattilaisena ja autoelektroniikalla leivänkin hankkineena ihan mielenkiinnosta tätä kirjoitin !
        Lisäksi ne laturin diodit kaikesta viimesenä hajoavat sitä ennen on tuhoutunut jo sata muuta kohtaa auton hienoissa järjestelmissä!

        Hyviä remontteja toivottaen ;)

        Itse kyllä kiinnittäisin maajohdon akun miinus napaan.


    • .. sinkki katkeaa... minä olen aina puhunut vaijerista noissa yhteyksissä, ei sitä sinkkiä nyt ihan joka paikkaan tarvita.
      sinkkivaijeri taitaa kuulua enempi johonkin sähkötolpan tukivirityksiin muinaisina aikoina.

    • "Sinkki" on ollu ammoisista ajoista oikeiden konemiesten kieliasussa kun tehdään hommia eikä hipistellä.
      "Saatana sinkki kireelle nii kylä se sieltä nousoo, saatana kylä jämpti o nii".

      • No sekös se kiroiluttaa kun ei ole päässyt sieltä sinkkihommista vaan aina on montunpohjalla paskavehkeet yllä!


    • No mehtämannella iskä kävi ostamassa uuven idon pöntön ettei lapsraokalla vaa tulis kustannuksie !!! Voe herra jumala, viiskymppinen ja ee oo mittää elämeä nähny eekä kokenu !! Säälittävä tappaos :( mutta mitäpä muuta voes savosta oottoo ?

      • 👎👎👎Sinulle!


      • Pakko se oli Isän alkaa hommiin ja asentaa pönttö,pojalle vaan mieliksi vähä liimasauman puristelua.
        Jos Poika olis hommaan alkanu nii tuloksena olis ollu todellinen paskaveili.


      • Tuota, sinullahan tuota elämää ei taida olla:d. Ihme teko mongerrusta toi sun ns. kirjoitus. MetsaManilla näkyy olevan tuo oman elämänhallinta ihan eritasolla kuin sulla. Yritä vähentää tätä kommentointia kun se ei näytä olevan sun vahvimpia puoliasi!


    • Surkeeta on mänö savossa :(! Pitäs jottae kehittee pojillee !!!

    • Eikö tällekin sivustolle kirjoittajien kannattaisi aloittaa tubettaminen niin nähtäisiin minkälaisia osaajia sitä siellä nimimerkkien takana lymyää. Mukava olisi nähdä ja kuulla kuinka kaiken osaajat hitsaavat, hiovat, puida naksuttavat ja vieläpä sujuvasti kertovat tekemisistään.

      • Herra on hyvä ja aloittaa videoiden teon. Tullaan sitten perässä. Laita kanavan nimesi...


    • Jo vain tehdään. Katsoja ja tilausmäärät korkealla. Alapeukkuakin tulee mutta ei niistä kannata välittää. Pääasia että hilloa tulee. Fanituotetta siinä sivussa. Omalla logolla. Jos vaan intoa riittää kannattaa kokeilla.

    • Koneman meni ykköseksi kun taitaa mainostaa vähiten..

    • Tämäki kommentoenti männy järkeväksi ku kaverit toesiaan kehhuuvat !!!!
      Liekö savolaenen tapa ?

    • Voi voi, ei voi muuta sanoa kun lukee näitä juttuja.

    • mehtä manni puija naksuttoo juutuupilla dolalreita sekös katteellisia jurmuttaapi, kjäh.

    • Mehtosen kommentoinnit... Lukekaa samat kirjoitusvirheet, mitä hän aina tekee.

      • Ja kommentoi omia videoita monella eri nimimerkillä. Huom. Kirjoitusasu ja samat toistuvat kirjoitusvirheet.


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    SEISKA.FI

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Coronasta jo parantuneet sairastuneet uudestaan

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/665a88cc-27e7-4aa9-8ce1-5e7a4f027914 Sairaus voi hetkellisesti mennä lepotilaan ja aktoivoitua uudestaan. Taitaa
      Maailman menoa
      293
      6487
    2. Marin: "Uuden virustaudin leviäminen on asetettava myös oikeaan mittakaavaan."

      Pääministeri puhuu eduskunnalle koronaviruksesta ja rauhoittelee tilanteesta. "Tavalliseen kausi-influenssaan sairastuu Suomessa vuosittain noin 5 pr
      Maailman menoa
      89
      4280
    3. Miksi vihreät ja myös pääministeri vähättelee korona virusta..

      ..verrataan flunssaan ja "kuoleehan siihen se turha sakki muutenkin "-tyyliin. Koronavirus voi olla kohtalokas epidemia myös tuhansille suomalaisille.
      Maailman menoa
      142
      1599
    4. Skotlanti lupaa ilmaiset tamppoonit naisille

      "Skotlannin parlamentti on hyväksynyt lakiesityksen, joka takaa ilmaiset kuukautissuojat kaikille maassa asuville naisille. Lain mukaan tamponeja ja s
      Maailman menoa
      70
      1333
    5. "Kuule kundi, jos kondis on noin huono, tilaisit taksin"

      Vanhempien ihmisten kunnioittaminen on sivistynyt piirre. Hiljattain Kaarina Suonperä kertoo seuranneensa raitiovaunussa tilannetta, jossa sotaveteraa
      Maailman menoa
      92
      800