Mustasukkainen sekopää nainen riivaa

NeuvotonAhdisteltu

Moi, oon Inka, Vaasaan tullu Kouvolasta.

Mul oli hetki ihan kivaa. Tutun porukan keskuudessa yhes vaihees tuli yks mies juttelee. Me ei juteltu kauaa, se vaan kysy multa parista jutusta. No sen naisystävä sai päähänsä, et mä muka niinku vikittelen sen miesystävää. Se on siitä lähtien ruvennu ahdistelee mua. Se juoruu musta milloin kellekin jostain, jota mä en oo ees tehny tai sanonu ja sit kun mä yritä jutella sen kaa se haistattelee, aukoo päätä ja huutaa päälle ja vääntelee ihan omiaan, valehtelee koko ajan, ei suostu keskutelee vaik mä kuinka yritän puhuu sille järkee. Mä oon kohdannu mörököllejä ennen, muttaen tällasta.

Se juoruu kkoko ajan kaikista jauhaa paskaa ja välillä heilunu räkäkännissä julkisesti mutta on kuin kaikkien pitäs vaan hyväksyy kaikki mitä se tekee ja sanoo. Kun vähän ees sanot teet mitään mistä se ei tykkää, se mrurjottaa leikkii marttyyriä, joskus on eka et "joo kaikki ok, ei mitään probeemia" ja sit myöhemmin juoruu selän takana. Se juoruu kko ajan ristiin rastiin ja on muuten ihan vittumainen.

Sen miesystävä ei tajuu millai tää nainen on. Mä en oo puhunu sille miehelle kun mä en haluu antaa väärää vaikutelmaa, et mä lhäentelisin sitä. Mitä mun pitäis tehä? Jeesii pliis tän naisen kaa, ihan seko!

96

133

Vastaukset

• Ootsä tää "takakenomimmi"?

• Mua ei kiinnosta kuulla miten "takakenossa" mä liikun tai muuta paskaa! Mä oon sentään paljon enemmän mallikansalainen kuin sä. Mä tuun kaikkien kaa toimeen.

• Miten haiskahtaa että kuitenkin tätä miestä oot vikitelly ja nyt sitä niin kiihkona niin kiihkona peitellään jälkiä.

Mitäs jos et jauhais Inka koko ajan paskaa kaikista? Alkaa kuule olla vähän säälittävää sun homma.

• NeuvotonAhdisteltu kirjoitti:

Mua ei kiinnosta kuulla miten "takakenossa" mä liikun tai muuta paskaa! Mä oon sentään paljon enemmän mallikansalainen kuin sä. Mä tuun kaikkien kaa toimeen.

ilman selkärankaa on takakeno

• haiskahtaa kirjoitti:

Miten haiskahtaa että kuitenkin tätä miestä oot vikitelly ja nyt sitä niin kiihkona niin kiihkona peitellään jälkiä.

Mitäs jos et jauhais Inka koko ajan paskaa kaikista? Alkaa kuule olla vähän säälittävää sun homma.

Säkin tunnet Inkan? Joo, kenestä se ei jauha paskaa?

• NotreDamenKellotSoi kirjoitti:

Säkin tunnet Inkan? Joo, kenestä se ei jauha paskaa?

Mä en jauha paskaa kenestäkään! Kaikki, jotka niin väittää, on ite paskanjauhajia! Mä en oo ikinä alotellu mitään paskamyrskyä ja mä en oo ikinä jauhanu paskaa kenestäkään. Mä vaan sanon asiat suoraan, siks jotkut haluu mollaa mua ja ottaa silmätikuks. Mua itteeni ei ainakaan mun takakeno haittaa. Mulla ei oo takakenosta mitään kompleksia ja kuka vain, joka niin väittää, on valehtelija, joka ei omista mitään tapoja!

Mä oon tullu hyvin kaikkien kaa toimeen eikä mulla oo mitään luurankoja kaapissa toisin kuin eräillä. Mulla ei oo mitään komplekseja eikä mitään vaivoja eikä mua kiinnosta haluuks joku mies mua vai ei. Ehkä sitten mua alkaa kiinnostaa, kun tulee joku, joka on yhtä valioyksilö ja malli-ihminen kuin minä. Minä haluan vain vertaistani.

• InkaMorjesta kirjoitti:

Mä en jauha paskaa kenestäkään! Kaikki, jotka niin väittää, on ite paskanjauhajia! Mä en oo ikinä alotellu mitään paskamyrskyä ja mä en oo ikinä jauhanu paskaa kenestäkään. Mä vaan sanon asiat suoraan, siks jotkut haluu mollaa mua ja ottaa silmätikuks. Mua itteeni ei ainakaan mun takakeno haittaa. Mulla ei oo takakenosta mitään kompleksia ja kuka vain, joka niin väittää, on valehtelija, joka ei omista mitään tapoja!

Mä oon tullu hyvin kaikkien kaa toimeen eikä mulla oo mitään luurankoja kaapissa toisin kuin eräillä. Mulla ei oo mitään komplekseja eikä mitään vaivoja eikä mua kiinnosta haluuks joku mies mua vai ei. Ehkä sitten mua alkaa kiinnostaa, kun tulee joku, joka on yhtä valioyksilö ja malli-ihminen kuin minä. Minä haluan vain vertaistani.

Oot ihan VAASAN yliopistossa ja priimus! :D

• IhanEliitti kirjoitti:

Oot ihan VAASAN yliopistossa ja priimus! :D

Temptation University jakso 1

• Anonyymi kirjoitti:

Temptation University jakso 1

Eikhä oo ku jakso 24

• Anonyymi kirjoitti:

Eikhä oo ku jakso 24

Uskomatonta mitä sairasta jengiä TE OLETTE!!!!

• Nää kaikki kommentit on lavastettuja! Kaikki jotka ei oo selkeesti minulta on lavastettuja! Tajusin vasta viime aikoina että tässä on kieroakin kierompi salajuoni takana! Haluaisin olla kuin teitä ei olisi olemassa ja jos kukaan kysyy niin kiellän tuntevani teitä yhen yhtä.

En oo koskaan ollu baarissa edes, kaikkien tiedoks. Sekin on valetta.

• Skipatkaa kommentteja, lukekaa tää. Tää on oleellinen!! En oo ollu baarissa enkä tunne ketään juoppoerkkiä, joka ei varmana ees liity koko tähän asiaan. Tää on kaikki keksittyä tää draama. Mä en oo oikeesti tehny mitään mistä mua vois moittia. Keksittyä soopaa kaikki tyynni. Jokin haiskahtaa ja se en oo mä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15551223/mustasukkainen-sekopaa-nainen-riivaa#comment-99167952

Jotkut on väittäny et mä oon muka vasta äskettäin keksiny tän asuntolatyypin tähän taustalle kun liian moni kyseenalaisti mun "hevonpaskan" tästä mustasukkaisesta ja kierosta sekopäänaisesta.OOn kuule maininnut koko tyypin aikaisin koko tässä jutussa!On jätetty huomiotta!! :D En oo keksiny koko juttua!! :D

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15551223/mustasukkainen-sekopaa-nainen-riivaa#comment-96636424

• Anonyymi kirjoitti:

Skipatkaa kommentteja, lukekaa tää. Tää on oleellinen!! En oo ollu baarissa enkä tunne ketään juoppoerkkiä, joka ei varmana ees liity koko tähän asiaan. Tää on kaikki keksittyä tää draama. Mä en oo oikeesti tehny mitään mistä mua vois moittia. Keksittyä soopaa kaikki tyynni. Jokin haiskahtaa ja se en oo mä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15551223/mustasukkainen-sekopaa-nainen-riivaa#comment-99167952

Jotkut on väittäny et mä oon muka vasta äskettäin keksiny tän asuntolatyypin tähän taustalle kun liian moni kyseenalaisti mun "hevonpaskan" tästä mustasukkaisesta ja kierosta sekopäänaisesta.OOn kuule maininnut koko tyypin aikaisin koko tässä jutussa!On jätetty huomiotta!! :D En oo keksiny koko juttua!! :D

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15551223/mustasukkainen-sekopaa-nainen-riivaa#comment-96636424

Vie draamas muualle! Ketään ei kiinnosta sun ja sun kaverien soopakuviot! Ja soopaa ne muiden trollit on siinä missä sun! Ole kiltti ja lopeta!

• Anonyymi kirjoitti:

Vie draamas muualle! Ketään ei kiinnosta sun ja sun kaverien soopakuviot! Ja soopaa ne muiden trollit on siinä missä sun! Ole kiltti ja lopeta!

Mä tunnen monta Inkan kaveria ja voin sanoo, et se on oikeesti hieno ihminen. Se on kaikkea mitä ihmisen pitäiskin olla eikä tuhlaa aikaa mihinkään turhaan paskaan. Sitä on ihan kateudesta ja pikkumaisuudesta mustamaalattu ihan helvetisti ja kaikki paha mitä siitä on kukaan sanonut on täyttä valhetta. Sen kaa on oikeesti todella kiva keskustella. Se on parasta mitä kaverilta voi toivoa ja sen ei tarvitse yrittää tulla kenenkään kaa toimeen. Jotkut idiootit on saanu päähänsä, että hän on heille uhka jo sen takia, että hänestä voisi kuka vain ottaa mallia. Harvemmin olen niin omistautunutta, henkevää, kärkevää, järkevää, rohkeaa, suorasanaista, monipuolista, hehkuvaa ja hersyvää ihmistä kohdannut kuin Inka. Se on innoite meidän kaveripiirille ja monelle muulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä tunnen monta Inkan kaveria ja voin sanoo, et se on oikeesti hieno ihminen. Se on kaikkea mitä ihmisen pitäiskin olla eikä tuhlaa aikaa mihinkään turhaan paskaan. Sitä on ihan kateudesta ja pikkumaisuudesta mustamaalattu ihan helvetisti ja kaikki paha mitä siitä on kukaan sanonut on täyttä valhetta. Sen kaa on oikeesti todella kiva keskustella. Se on parasta mitä kaverilta voi toivoa ja sen ei tarvitse yrittää tulla kenenkään kaa toimeen. Jotkut idiootit on saanu päähänsä, että hän on heille uhka jo sen takia, että hänestä voisi kuka vain ottaa mallia. Harvemmin olen niin omistautunutta, henkevää, kärkevää, järkevää, rohkeaa, suorasanaista, monipuolista, hehkuvaa ja hersyvää ihmistä kohdannut kuin Inka. Se on innoite meidän kaveripiirille ja monelle muulle.

Minäkin tunnen Inkan ja se on tosi jees! Se on luonnon lahja ja moni muu saisi luvan olla kiitollinen, että pääsee tapaa hänenlaista lahjakkuutta, näkee ihan vaivaa kaiken eteen! Paljon enemmän kuin voi sanoa monista monista muista, jotka ei sormen sormea nosta minkään eteen, edes vessan vetämiseen, pyykkien pesuun, minkäänlaisen opiskelun vaivaan, ei jaksa nähdä vaivaa sitten yhtään minkään eteen ja odottaa vielä, että kaikki putoaa syliin. Hienoja ihmisiä on nykyaikana niin harvoja ja kaikki jotka minä tunnen jotka on hitonkaan arvoisia tietää että Inka on esimerkillisimpiä ihmisiä joita maailmassa on ja voi olla. Parempaa ja ihanampaa ja loistavampaa ja mahtavampaa ihmistä saa hakea. Kukaan ei oikeesti usko mitään pahaa siitä. Kun ei oo mitään oikeeta kritiikkiä niin pitää keksiä ja valehdella ja levitellä propagandaa kuin natsit juutalaisista. Ja ainoot ihmiset, jotka sanoo Inkaa rasistiksi ja mieleltään sairaaksi on itse ahdasmielisiä sekopäitä, jotka ei tiedä mistään mitään. Meidän piireissä kaikki tietää sen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tunnen Inkan ja se on tosi jees! Se on luonnon lahja ja moni muu saisi luvan olla kiitollinen, että pääsee tapaa hänenlaista lahjakkuutta, näkee ihan vaivaa kaiken eteen! Paljon enemmän kuin voi sanoa monista monista muista, jotka ei sormen sormea nosta minkään eteen, edes vessan vetämiseen, pyykkien pesuun, minkäänlaisen opiskelun vaivaan, ei jaksa nähdä vaivaa sitten yhtään minkään eteen ja odottaa vielä, että kaikki putoaa syliin. Hienoja ihmisiä on nykyaikana niin harvoja ja kaikki jotka minä tunnen jotka on hitonkaan arvoisia tietää että Inka on esimerkillisimpiä ihmisiä joita maailmassa on ja voi olla. Parempaa ja ihanampaa ja loistavampaa ja mahtavampaa ihmistä saa hakea. Kukaan ei oikeesti usko mitään pahaa siitä. Kun ei oo mitään oikeeta kritiikkiä niin pitää keksiä ja valehdella ja levitellä propagandaa kuin natsit juutalaisista. Ja ainoot ihmiset, jotka sanoo Inkaa rasistiksi ja mieleltään sairaaksi on itse ahdasmielisiä sekopäitä, jotka ei tiedä mistään mitään. Meidän piireissä kaikki tietää sen.

• Anonyymi kirjoitti:

Samasta yliopistosta ja voin sanoo: Inka on huippu kaikilla tavoin!

Nää kommentit ei oo mitään satunnaistrolleja. Lähempikin katsaus niin ei selävsti oo. Että yhtäkkiä Inkan pyydettyä apua täällä foorumilla tulee tuusinoittain ihmisiä, jotka tuntee Inkan ja puhuu siitä pahaa? Onks näitä moittijoita olemassa? Siinä kysymys! Voisin veikkaa vaikka seuraavan vuoden vuokrat, että ei ole! Ja se nainen selkeesti ymmärsi, ettei Inkaa trollaavat kommentit tuota tulosta ei hämää ketään niin ei jaksa lopettaa, vaihtaa taktiikkaa, laittaa sellasia ouvervetop-postauksia, jotta näyttäis siltä kuin Inka yrittäis esittää sitä naista ja lavvastaa sen näyttää sekopäältä ja mukamas huijata itelleen jotain sympatiaa. Suurempaa roskaa ei olekaan!

Mä tiiän tän vainoojanaisen, joka tässäkin ketjussa on lavastellu vaikka mitä kommentteja samoin kuin siellä toisella palstalla, ja seon hirvee tapaus. Se on just sellanen kuin sanotaan! Oikeesti, miten kukaan ei voi käyttäytyä kuin ei käytstavoista olisi kuullukaan en ikinä tuu tietää, mutta itsehillintää ja inhimillisyyttä vailla kaikesta päätellen on, etten sanois. Oon kuullukin, että se nainen on yhteyksissä jonkun ihme miehen kaa, jolla ei oo puhtaat jauhot pussissa silläkään, no mikä helvetin logiikka en vain ymmärrä. Joku on niin paljon parempi ihminen niin pitää ruveta vainoo ja pyytää kavereita seuraa ympäriinsä kuin tiedustelijoita. Milloin jengit, virkavalta ja psykiatrit yritetään sotkea kuvioihin? Saa nähä. Mutta Inka ei oo koskaan tehnyt mitään vastaavanlaista kellekään vaikka kuka sanoisi mitä ja kaikki paha mitä siitä sanotaan on hevonpaskaa sataprosenttisesti ja lähtee niistä hämärätyypeistä. Ja yritetään vielä kylvää epäuskoa, että kaikki Inkaa kehuvat kommentit on sepitettä. Se on vain toinen päästään seonneen naisen taktiikka. Inka on kyllä saletisti ollut tämän kaiken yläpuolella koko ajan.

Emme tunne lähikaveripiirissä eikä kukaan meidän lähikaveripiiristä tiedä mistään kantapaikasta ketään, joka sanoisi itseään juoppoerkiksi. Yhtä sepitettä kuin että Inka kärsisi jotain kompleksia..... yhtään mistään. Ja suurin osa meidän piiristä ei edes ryyppää. Miettikää sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Samasta yliopistosta ja voin sanoo: Inka on huippu kaikilla tavoin!

Nää kommentit ei oo mitään satunnaistrolleja. Lähempikin katsaus niin ei selävsti oo. Että yhtäkkiä Inkan pyydettyä apua täällä foorumilla tulee tuusinoittain ihmisiä, jotka tuntee Inkan ja puhuu siitä pahaa? Onks näitä moittijoita olemassa? Siinä kysymys! Voisin veikkaa vaikka seuraavan vuoden vuokrat, että ei ole! Ja se nainen selkeesti ymmärsi, ettei Inkaa trollaavat kommentit tuota tulosta ei hämää ketään niin ei jaksa lopettaa, vaihtaa taktiikkaa, laittaa sellasia ouvervetop-postauksia, jotta näyttäis siltä kuin Inka yrittäis esittää sitä naista ja lavvastaa sen näyttää sekopäältä ja mukamas huijata itelleen jotain sympatiaa. Suurempaa roskaa ei olekaan!

Mä tiiän tän vainoojanaisen, joka tässäkin ketjussa on lavastellu vaikka mitä kommentteja samoin kuin siellä toisella palstalla, ja seon hirvee tapaus. Se on just sellanen kuin sanotaan! Oikeesti, miten kukaan ei voi käyttäytyä kuin ei käytstavoista olisi kuullukaan en ikinä tuu tietää, mutta itsehillintää ja inhimillisyyttä vailla kaikesta päätellen on, etten sanois. Oon kuullukin, että se nainen on yhteyksissä jonkun ihme miehen kaa, jolla ei oo puhtaat jauhot pussissa silläkään, no mikä helvetin logiikka en vain ymmärrä. Joku on niin paljon parempi ihminen niin pitää ruveta vainoo ja pyytää kavereita seuraa ympäriinsä kuin tiedustelijoita. Milloin jengit, virkavalta ja psykiatrit yritetään sotkea kuvioihin? Saa nähä. Mutta Inka ei oo koskaan tehnyt mitään vastaavanlaista kellekään vaikka kuka sanoisi mitä ja kaikki paha mitä siitä sanotaan on hevonpaskaa sataprosenttisesti ja lähtee niistä hämärätyypeistä. Ja yritetään vielä kylvää epäuskoa, että kaikki Inkaa kehuvat kommentit on sepitettä. Se on vain toinen päästään seonneen naisen taktiikka. Inka on kyllä saletisti ollut tämän kaiken yläpuolella koko ajan.

Emme tunne lähikaveripiirissä eikä kukaan meidän lähikaveripiiristä tiedä mistään kantapaikasta ketään, joka sanoisi itseään juoppoerkiksi. Yhtä sepitettä kuin että Inka kärsisi jotain kompleksia..... yhtään mistään. Ja suurin osa meidän piiristä ei edes ryyppää. Miettikää sitä.

No mikäs hittolainen katos perkelettä!! Ehkä kaikki mitä inka on koko vitun aika hokenu on satavitunprossasesti totta. Se vaan et tajuuks oliko jotain ideaakin laittaa kaikki tää lähipiirin juttu jonnekin vittu emt.... mille tahansa vitun palstalle? Oliko ihan järjelläkin osuutta asiaan vai mikä saatanan logiikka tässä tuli pätemään?????!!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

No mikäs hittolainen katos perkelettä!! Ehkä kaikki mitä inka on koko vitun aika hokenu on satavitunprossasesti totta. Se vaan et tajuuks oliko jotain ideaakin laittaa kaikki tää lähipiirin juttu jonnekin vittu emt.... mille tahansa vitun palstalle? Oliko ihan järjelläkin osuutta asiaan vai mikä saatanan logiikka tässä tuli pätemään?????!!!!!!

mutta ihan totta se on.... kaiken takana onkin vain pieni paha MIES... ihan totta.

• Hetken oli popkornifiilis kun seurailin tätä halpisdraamaa. Maku on mennyt kun palsta on nykyään tätä "Inka-juoruilee-jostakusta-Inkaa-haukutaan-takas-Inka-itkee-Inkan-kaverit---ratsastaa-apuun-Inkaa-ei-saa-kritisoida-kaikki-on-venäläisten-trollien-syytä" -shaissee. Räntingit kaikuu jonnekin Rovaniemelle asti nyt ainakin Itä-naapuri hieroo sydämellisesti vatsaansa kaviaarin ääressä.

Mutta eihän satunnaiset työttömät suomalialaisiranilaiset vois rakastettavan hurmaavan sankarimme Inkan mahtipontisesta operetista ja raastupa-argumentoinnista innostua ryömii koloistaan ulos peeloilee kuin omiin muroihinsa kusevat niin kuin tapahtuu jossain deeässeekoomiksianimetyttöfedorafanien rinnakkaismaailmohissa. Varmana tää sun hieno puolustuspuhees on kakssataa prosenttisesti totta. Vuosien takaset asuntolajepet varmana juonii jossain fladan spessossa salaliittojuonia. Onhan toi mahollista, että ne välittää intensiivisesti mitä sulle nykyään kuuluu. Totahan ei kukaan voi kieltää. Tarkastelee näitä kommentteja hetken, niin pakkohan niiden kaikkien olla vain yhden/muutaman saman tyypin skriivaamia eikä näitä millään vois rustailla tusina liikaa vapaa-aikaa omaavaa tilipitappitippitappia tai muuta telepappia. Ei selkeestikään oo mitään päättömiä satunnaishölöpölöjä. Pitäähän tässä nyt myöntyä meikäläisen kurmuotsa ahdasmielisen kroonisesti kipeän harmaan massakansalaisen, ettei aloittajan versiossa ole tilkan tilkkaa minkään sorttista häikkää ei mustaa eikä muunlaista aukkoa ei takaa-ajatuksen takaa-ajatusta. Aivan varmasti kaikki on täsmälleen kuten kertoja väitti ja lukion äikänkympit voi hautoa ne ajatukset epäluotettavista setäsamuleista saman tien.

Juoppoerkin on pakko olla satuhahmo.

• Montas inkaa kehuvaa viestiä oli ketjussa alunperin? Nekös ne poistettiin?

Tiiä sitten miksi Inkan sisäpiirin (?) piti juttu kuulla, jos tiesivät jo.

• näitä sattuu aika usein monessakin sakissa. juu.. voi tietenkin olla että aloittaja kirjoitti ihan huviksekseen nähdäkseen sattuuko joku kantiksen porukoista tarttumaan vipuun..näitäkin on

• Siinä tuli joku viisastelee!

Arvaas mitä. Mä en ees käy missään baareissa. Ihan opiskelujen ja työn merkeissä aikani kuluu, että voisitte ottaa kunnon kansalaisesta mallia.

Ja ehkä tän takia mua on helppo mennä haukkuu takakenomimmiksi, kun mä vaan vaivaudun tekee niin paljon enemmän kaikkee kuin muu porukka. Mua ei kiinnosta kuulla mun takakenokävelystä, oonko liian hyvä, kun tollasta paskaa pitää suoltaa? Mä kyllä panostan ihan kunnolla enkä jauha muista paskaa vapaa-ajalla enkä hitto vie lorttoile.

Tää ei ollu sulle viisastelija vaan oikeille neuvojille, et lähes menee siit.

Mut ehkä tää lortto-juttu on niinku imarteluu kun joku nainen uskoo, et mä oon tarpeeks viehättävä et sen mies vaan hylkäis sen tosta vaan. Mua ei mikä tahansa mies kiinnosta ees. ENköhän mä osaa valita valioyksilöt.

• En tiedä mutta veikkaan että sulla on isommat tykit kun sillä toisella. On olemassa miesten peniskateutta mutta se ei ole mitään verrattuna naisten tissikateudelle. Oon mähnyt muutamankin kerran kun nainen sekoaa toisesta naisesta ja aina jossain vaiheessa on tullut se ratkaiseva kommentti lehmäntisseistä, silikoneista, riippurinnoista..yms

Syksyllä kun alkaa taas bigbrother ohjelma niin seuraappa tätä asiaa kun tulee äänestykset. Olen katsonut kaikki kaudet(sairasta) ja sama kuvio toistuu aina. Iso rintainen nainen kun joutuu äänestykseen niin varma tippuminen odottaa. Naiskatsojat äänestää sen pihalle koska niitten miehetkin katsoo ohjelmaa.. uskokaa tai älkää.

• Häirikköirwin kirjoitti:

En tiedä mutta veikkaan että sulla on isommat tykit kun sillä toisella. On olemassa miesten peniskateutta mutta se ei ole mitään verrattuna naisten tissikateudelle. Oon mähnyt muutamankin kerran kun nainen sekoaa toisesta naisesta ja aina jossain vaiheessa on tullut se ratkaiseva kommentti lehmäntisseistä, silikoneista, riippurinnoista..yms

Syksyllä kun alkaa taas bigbrother ohjelma niin seuraappa tätä asiaa kun tulee äänestykset. Olen katsonut kaikki kaudet(sairasta) ja sama kuvio toistuu aina. Iso rintainen nainen kun joutuu äänestykseen niin varma tippuminen odottaa. Naiskatsojat äänestää sen pihalle koska niitten miehetkin katsoo ohjelmaa.. uskokaa tai älkää.

Mä en oo niin pikkumielinen tai irrationaalinen Että omia tissejäni mietin kuin joku jolla ei oo parempaa. Mä oon nuori mutta mä oon jo nyt vahva itsenäinen nainen. Mä oon käyny lakiopintoja. Mä oon kestäny viakka mitä pällejä kun koko ajan kaikki ympärillä tuntuu olevan idiootteja tai mitälie sosiopaatteja!!

Miks mun elämässä pitää olla muut ihmiset niin aaseja kaikki tyynni ei vittu, mä sentään tuun kaikkien kaa toimeen, mä oon ehkä niin esimerkillinen ja muilla siihen ei oo vastasanomista niin pitää juoruta ja paskoo ja haukkuu takakenovammakko hhulluksi.

On jotain joita oikeest voi niinku ymmärtää.. Mun veljel esim on asperger ja sille pitää sanoo välil asioita jotain kolme kaheksan niinku kymmentuhatta jumalauta kertaa että tajuis niiku yhtään mitään. Mä asuin joskus Kausalas ja siel oli hirveetä porukkaa ja kaikkee roskasakkii, hulttioita kaikki, kieroja kaksinaamoja. Lahtikin on täynnä paskaa, joskus tunsin yhen ja se oli ihan hirvee, ei niinku ollu tajuuvinaa asioita et pääsi kaikesta helpolla mut paskaa jauho ja kieroili monen muun kanssa. Kouvolas sentään oli paljon hyvii asioita ja Vaasakin näyttäny ihan kivalta. Ja jos Sä eräs mustasukkainen luet tätä nii haloo ootsä psykiatriselle menossa vai miks on tollanenn sekoomus?

Mä en oo koskaan käyny baareis edes opiskelijabileiden ohella enkä mä oo kiinnostunut jos mä oonkin ulkopuolelinen jonkun idiootin mielestä. Mua ei kiinnosta miehet mä oon itsenäinen vahva nainen ja varmaan hupakko sanoo monet miehet ei vois mua vähempää kiinnostaa. Yks sairas vois ymmärtää tän ja lopettaa vainoharhasen vaahtoomisen. Mä oon kuullu mun takakenosta ja kui mä oon muka joku halpa Cher-kopio ja muuta pään aukomista kaikilta ja mua ei kiinnosta muiden mielipiteet niinku yhtään YHTÄÄN! YMMÄRRÄTKÖ! Mikä maksaa?!!?

Mä en oo niin pikkumielinen tai irrationaalinen Että omia tissejäni mietin kuin joku jolla ei oo parempaa. Mä oon nuori mutta mä oon jo nyt vahva itsenäinen nainen. Mä oon käyny lakiopintoja. Mä oon kestäny viakka mitä pällejä kun koko ajan kaikki ympärillä tuntuu olevan idiootteja tai mitälie sosiopaatteja!!

Miks mun elämässä pitää olla muut ihmiset niin aaseja kaikki tyynni ei vittu, mä sentään tuun kaikkien kaa toimeen, mä oon ehkä niin esimerkillinen ja muilla siihen ei oo vastasanomista niin pitää juoruta ja paskoo ja haukkuu takakenovammakko hhulluksi.

On jotain joita oikeest voi niinku ymmärtää.. Mun veljel esim on asperger ja sille pitää sanoo välil asioita jotain kolme kaheksan niinku kymmentuhatta jumalauta kertaa että tajuis niiku yhtään mitään. Mä asuin joskus Kausalas ja siel oli hirveetä porukkaa ja kaikkee roskasakkii, hulttioita kaikki, kieroja kaksinaamoja. Lahtikin on täynnä paskaa, joskus tunsin yhen ja se oli ihan hirvee, ei niinku ollu tajuuvinaa asioita et pääsi kaikesta helpolla mut paskaa jauho ja kieroili monen muun kanssa. Kouvolas sentään oli paljon hyvii asioita ja Vaasakin näyttäny ihan kivalta. Ja jos Sä eräs mustasukkainen luet tätä nii haloo ootsä psykiatriselle menossa vai miks on tollanenn sekoomus?

Mä en oo koskaan käyny baareis edes opiskelijabileiden ohella enkä mä oo kiinnostunut jos mä oonkin ulkopuolelinen jonkun idiootin mielestä. Mua ei kiinnosta miehet mä oon itsenäinen vahva nainen ja varmaan hupakko sanoo monet miehet ei vois mua vähempää kiinnostaa. Yks sairas vois ymmärtää tän ja lopettaa vainoharhasen vaahtoomisen. Mä oon kuullu mun takakenosta ja kui mä oon muka joku halpa Cher-kopio ja muuta pään aukomista kaikilta ja mua ei kiinnosta muiden mielipiteet niinku yhtään YHTÄÄN! YMMÄRRÄTKÖ! Mikä maksaa?!!?

Elämä mitä pelleilyy aikunen nainen ja vielä latoot kuinka muita parempi ja kuinka muut aina pahojaan sulle, draamailet ihan kun oot draamailemasta päässy ja viel muiden vika on kaikki paha ei koskaan sun?!?!?!

Onko järkee siellä pääkopassa että osaisit kerrankin ottaa vastuun ja olla rehellinen? Monen pitää sanoo sulle noista sun draamabullshiteistä ennen kuin uppoo, niin joo en kyllä mä ois huolissaan miesystävän lähöstä tollasen mukaan jos livenä jutut on edes pikkasen samanmoisii kuin täällä oot noita draamanlietsomisiasi jauhamalla jauhanut. Kuinka lapsellinen voit ihminen olla? Kuinka lapsellinen?

Ei ihme, jos kukaan ei halua tutustua suhun paitsi muut samanlaiset juorupukit ja draamailijat ja sekoilijat. Oikeesti, jos sulla ongelmii on, sun on aika kattoo peiliin kunnolla ja hakea ammattilaisapua.

Chillisti hei ny S***RA, sulha psykoosit on jo aika tulilla.

• Kantiksen oikeudet tallel, portsaripulaa?

• Kuule mimmi ihan oma asias kenen kaa vehtaat. Kai se mies tulee sun matkaan mikäli haluu, muuten ei voi mittää neiti. Miehen arvostelukyky siinä on avain?Lähtee sun mukaan jos lähtee, älä sillä vaivaa päätäs.

• etuveno_kataneko kirjoitti:

Chillisti hei ny S***RA, sulha psykoosit on jo aika tulilla.

Kaikki kommentit jotka ei oo multa on puutaheinää!!!

Maininnu sen asuntolan hämäräheikin hämysesti jollain sivulauseella keskellä muita foliokypäräjuttuja?

• Just' joo, keksi nyt parempi jutun aihe.
    Sitten vielä vaihdoitte puh,numeroita ja sattumalta asutte naapurissa.

Nyt ampuu ylihilsee ja kovaa.

• Mun ikäset miehet ei oo läheskään yhtä älykkäitä kuin mä. Mieti kiinnostaaks mua hlauuko joku tunkee törkystä penistään muhun. Sitä paitsi vanhemmat miehet ei muhun ees vetoo, niiden on turha mun perään haaveilla.

• joo ei varmana. Ihan omin avuin sait ne arvosanas kaikki hyvät eikä suuren osan aikaa ihmisistä ihmisten perään juoruilu mitenkään haitannu ei.

Mun ikäset miehet ei oo läheskään yhtä älykkäitä kuin mä. Mieti kiinnostaaks mua hlauuko joku tunkee törkystä penistään muhun. Sitä paitsi vanhemmat miehet ei muhun ees vetoo, niiden on turha mun perään haaveilla.

ilmoja pidelly?????????

• mikhä kirjoitti:

On setti niin, että epäilen tätä.

https://en.wikipedia.org/wiki/Histrionic_personality_disorder

Tää on mustauskkasen sekopään sasiraita valheita. Toi kuvaa sitä ei mua.

Mä en oo addikti ja mulla ei oo mitään komplekseja eikä mul oo mitään lääkitystä. Mä oon hyvin menestyny opinnoissa ja paremmin kuin eräät jotka ei tajuu mitään ja uskottelee vain kuin muka tietäis. Ottaisitte mallia oikeista malli-ihmisistä.

• sE mies taitaa diggata tulisista naisista kun tollai oot

-juoppoerkki

• erkki kateellinen?

• Viäläks erkki on örkki? ;)

• Anonyymi kirjoitti:

erkki kateellinen?

Hiama? ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Viäläks erkki on örkki? ;)

Tiije.

Kaikkien ei ees tarde olla juopoörkkei. Kelaa.

• Anonyymi kirjoitti:

sE mies taitaa diggata tulisista naisista kun tollai oot

-juoppoerkki

Että kellään ei oo mi tään epäselvyytttä mistään, JUOPPOERKKI ON EKEKSITTY HAHMO! Juoppoerkkiä ei oo olemassa! Mä e tunne ketään juoppoerkkiä, en oo liikkkunu piireissä jossa semmoseen mieheen oisin trmännyt enkä tunneketään joka tuntee ketään juoppoerkkiä. JUOPPOERKKI ON SATUHAHMO!

• Jos aiot avata täällä ketjun jokaisesta vaasalaisesta sekopäänaisesta, niin etpä ehdi elämässäsi muuta tehdä.

• Mua ei kiinnosta viisastelu, MUA EI KIINNOSTA!!!

Mua ei kiinnosta viisastelu, MUA EI KIINNOSTA!!!

Ei-kiinnosti romaanin verran

White trash vauhdissa on muuten parasta Feissarimokailusarjaa.

• vvisagggggg kirjoitti:

Ei-kiinnosti romaanin verran

White trash vauhdissa on muuten parasta Feissarimokailusarjaa.

Ketjun alottajan hourailuista tulee mieleen yks whitetrashi-hörhelö tota sarjaa, seurustelee itteään kaheksan vuotta nuoremman kaa, suostu seksiin ilman kondomia. Abortin tehtyään elämöi facessa kuinka tää mies mukamas kokoaa jätesäkkejä, kuskaa lapsia kortitta ja on muutenkin ihan vitusta kun ite nainen on sitä 3 kk matkassa pitänyt.

Jos tässä alottajan kuvaama nainen on oikeesti yhtään sitä mitä neiti sanoo, niin ei neiti itse parempi oo ei. En kyllä huolestuis miesystävän mukaan menosta tämmösen matkaan, jos livenä on samanmoiset jutut. Jos menis niin enemmän tyrmistynyt oisin siitä miten surkea maku miehellä on ja tervemenoa.

• Laita nahkahousut jalkaan kyllä hiljenee muija,

• Kun te muut olette kerran tyhmii, mulla on parempi maku. Mitään nahkahousuja laittele. Mä en oo lortto, sillä siisti. Mua ei kiinnosta miehet eikä mua kiinnosta pitäkks joku mies mua viehättävänä tai mitälie, ihan yks ja sama mulle, yks hailee.

• siis tämä vaasahan on kusipäitten paratiisi jos et aikasemmin tienny :) t. 40 vuatta vaasalainen. ja kusipää tai vähintään niitten kaveri.

• Mitä tuohon nyt sanois. Jootenkin kuvastaa että kuitenkin tuota jätkää jollain tavalla yrität. Mutta mitä muille porajat. Se on aivan sun oma asia kuinka klaaraat ja sekotat. Missä ihmeen porukoissa tuollaista on.

• tuntuunytsiltäyäk kirjoitti:

Mitä tuohon nyt sanois. Jootenkin kuvastaa että kuitenkin tuota jätkää jollain tavalla yrität. Mutta mitä muille porajat. Se on aivan sun oma asia kuinka klaaraat ja sekotat. Missä ihmeen porukoissa tuollaista on.

Mulle on ihan sama haluuko joku mies mun kaa mitä vai ei, mua ei kiinnosta toisten naisten paskat eikä miesten vikittely. Mul on kaikkee tärkeetä tekemistä koko ajan. Mut on opetettu ihan valioyksilöksi ja osaan olla ihmisiksi, mutta ei, muut sitten ei voi seurata samoiilla linjoilla. Pitää niin ali riman kaikessa muiden, en voi kuin ihmetellä. Mä oon huomannut miten vähän muut on mun ajan arvoisia, mä oon sentään parempi joka suhteessa niin ilmankos. Oon kyllä kaikkee mitä muidenkin pitäs olla, mutta ei vaan jotenkin jaksa sit vai mikä on? Penteleen pentele.

Mulle on ihan sama haluuko joku mies mun kaa mitä vai ei, mua ei kiinnosta toisten naisten paskat eikä miesten vikittely. Mul on kaikkee tärkeetä tekemistä koko ajan. Mut on opetettu ihan valioyksilöksi ja osaan olla ihmisiksi, mutta ei, muut sitten ei voi seurata samoiilla linjoilla. Pitää niin ali riman kaikessa muiden, en voi kuin ihmetellä. Mä oon huomannut miten vähän muut on mun ajan arvoisia, mä oon sentään parempi joka suhteessa niin ilmankos. Oon kyllä kaikkee mitä muidenkin pitäs olla, mutta ei vaan jotenkin jaksa sit vai mikä on? Penteleen pentele.

Eikö ingman kelpaa?

• Ei tää maailma nyt niin monimutkainen paikka oo. Juoksukilpailussa pärjää ja menestyy hyvät juoksijat, itsekkäiden kusipäiden maailmassa menestyy itsekkäät kusipäät. Valitettavasti sillä seurauksella, että kohta ei oo kellään kivaa. Itsekkyys ja kusipäisyys on sama asia kuin housuihin kuseminen, hetken lämmittää.

• nestehukka

• Oliks sulla asiaa?

• Uskonnonvapaus mahdollistaa mitä ihmeellisempiä harhoja, vaikka sen että kusettaminen ja kyrvänlutkuttaminen jotenkin suuresti poikkeasivat tuloksiltaan, akkojen ja hinttareiden juttuja.

• Säkin oot tää nainen tai sen kaveri?? Sä oot kirjottanu kaikki poistetut kommentit tässä ja toisessa ketjussa ihan vain, jotta mä näyttäisin pahalta. Onneks kukaan ei oo sun puolella, koska kukaan ei voi olla niin tyhmä.

T. Se ainoo oikee Inka (enkä oo huora paitsi sun pervoissa fantasioissa?)

• Niin, no jos se elämä täällä niin hankalaa on, niin suosittelisin, että et ois tuollaisten tyypppien kanssa missään tekemisissä, tai jos se suinkin on mahdollista, niin vaihtaisit paikkakuntaa, tosin muuttaminenhan maksaa kyllä aika paljon. Siis voisi olla yksi hyvä ratkaisu siinä, että muuttaisit takaisin esim Kouvolaan, tai jos jostain syystä jossain täällä länsiosissa päin maata viihdyt, niin johonkin muuhun kaupunkiin, esim Seinäjoki, Kokkola, Ylivieska, Oulu, Kemi.

Tai esim Kaskinen/Kristiinankaupunki.

Tai johonkin maaseudulle ihan tähän lähikuntiin.

Sillä tavoin pääsisit ehkä noista ongelmistasi eroon.

• Mites ois niinku Riihimäki-Hyvinkää, hyvää hyvää vaan kuultu, ja sit Hikiä on tietenkin unelma. Jos ns. elämän tienposkessa haluu elää niin Hausjärvestä löytyy myös Oitti, pirun hyvä taajama, jos kerran pitää päästä kauas pois jostain sekopäästä. Orimattila ehkä?

Vääksykin arvo paikka, ei sitä syrjitä, kivaa siellä kesäisin ja kaamostalvella löytyy edelleen kaikki kaupat ja pizzapaikat ja muut ihanuudet joita ihminen voi haluta. Ja mitäs Rovaniemellä, mäkkärit sieltäkin löytyy. Oulu ei hullumpi. Turku nyt on suomen tiiätmikä mutta jos palokiire on ton huruakan luota niin kauas kuin suinpäin mahollista niin sekin ois turku asia paikka se, elikkä elikkä sinne vaan. Tai miksei suoraan Raahe?

Keskellä ei mitään kaukana kaikesta elo jos kiinnostaa niin sitten Myrskylä. Silloin jos Myrskylä-Hyrskylään muutat niin parempi olla joko tajuton pinna kävellä puolet jotain helsinki-turku-matkan verran mihin vain suuntaan kerran puolessa kuussa tai olla auto. Ja tietty varaa elää siellä keskellä suomen omaa siperiaa.

Ja muistat vaihtaa tietty salasen puhnron ja ottaa prepaidit, en pysty sanoo enempi.

Etiketit myös hyvä pitää mielessä on:

https://www.youtube.com/watch?v=V4a5-j4iAGg

Tai no perun ton Hyvinkää-osan. Siellä on anarkisteja. :)

https://www.youtube.com/watch?v=pxuciwNY2dA

• Olisko nuo paikat fladan Essoa kauenpana vai lähempänä?

• Hyvinkää anarkistikaupunki on.

• No helevetti missä se spesso son?

• Voisin vannoo että kaikki mua mollaavat kaikki kommentit on tän naisen keksintöä ja se on esiintyny monena eri henkilönä että kaikki alkais epäilee mua. Kommentit on siltä.

• kantikset vakuuttunu?

• Viel lisää en kyl oikeest saa miestä vaik kuinka montaa yrittäny. Siks käytän banaaneja ja anustappeja. Ja en ota montaa lääkettä päivässä. Ootte kaikki ääliöitä ja mä valioyksilö.

• Kirjotit sen yhen ketjun sit lavastaakses mut??? Kusetat sun omaa poikkistas kusetat sun enoo kusetat kaikkii olit mukamas raskaana et sun poikkis ei menis veks mut se ei ees huomannu kun se ei tajuu miten idioottiksi rupeet koko ajan!!!!

• Wouuuu chillimmin nyt hei! Saippuaoopperaks menee jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Wouuuu chillimmin nyt hei! Saippuaoopperaks menee jo.

meni jo

• Anonyymi kirjoitti:

meni jo

Mä en oo lietsonu mitään saipuraooppera paskamyrsykyjä vaik mitä joku naien ja joku paholainen mies sanoo!! Mä en oo seurustelu minkään miehe kaa joka ois paljastunu naiseks kun ei oo mun makuun ja se on uutenkin tamprelaisten juttuja!

Huomaatteko mitä puutaheinää tässäkin lietsottu mun mustasmaalaamiseksi! Vaikka vain koska yks mies yhestä asuntolsata ei tykänny kritiiikistä vaan halus alkaa vienoleikkiä! Nää on kaikki sen ja sen naisen lavasamia.

• Moips Inka, meitä ei oo sun takakenos haitannu yhtään, pois se meistä. Meillä käy ihan opiskelijoita myös nauttimassa juomavalikoimastamme jatkuvasti.

Elämöintiä ja paskamyrskyn lietsomisia emme valitettavasti voi katsella.

T. Kantis

• Mä en käyny koskaan ryyppäämässä, en oo ryypänny ees kotona, en tiiä ketään mun lähikaveripiirissä joka käyttäis alkoholia tippaakaan viikossa eikä mul oo skokaan ollu kantista. Toikin juttu et mul on muka alkoholi-ongelma on keksittyä paskaa koko paska yhtä keksittyä kuin et mul on muka jotain psykologia komplekseja mitälie helvetin puutaheinää sitä nyt keksitään! Mä en oo lavastanu yhtään kommenttia et voitte ihmetellä kuka sit oikeesti on kiero ja hoidon tarpeessa. Minä en!

• moi oon inka ja en oo varma enää kyl tästä..mut oommä silleen

• silleen mitä?

• Mäkään oo silleen varma tästä sun jutusta mut OoKoo.

• kaikki on ok. löysin vapaan miehen purskalta mut se oli nainen.kaikki enemmän ku ok.hyvää kesää kaikille osallistuneille.

• Iha tosi? Aika turha juttu tää sun messu, plussaa viihteestä ja popkorneista tosin.

Osais vielä tehä runon tästä............................................................... Lyä tyhjää, yrittää joku muu.

• jassoo, kestäähän sun draamailuja?

• Inka taas! Kaikille tiedoks, että se mustasukkainen sekopää on lavastanut kaikki nää kommentit, jotka joko esittää mua tai on kertovinaan musta keksittyjä asioita. Se ja sen kierot kaverit on kirjottanu eri nimimerkeillä varmaan 96 % tänkin ketjun kommenteista. Se on haukkunu mua rasistiksi, salaliittoteoreetikoksi ja päästäni seonneeksi ja avohoitopotilaaksi, vaikka mä oon menestynyt paljon paremmin opinnoissa kuin se!

Se lavasti ton yhen ketjun, jossa se on olevinaan niin kypsää ihan vain juoruillakseen musta. Se valehtelee koko ajan. Se on kirjoitellu kommentteja, jotka on mukamas mä yrittämässä esittää sitä. Niiden tarkoitus on saada muut epäilemään mua. Se on valehtelija ja keinottelija.

• Sä et oo ollu esittävinäs sit sitä toista naista vai? Hei, mul ois ilmasta huoneistoa Hesan Kampista ja keittokomerollinen timantteja, ettäs mitä sanoo Iines Ankka?????? :)

• iines-ankka kans täs hei. tiedoksi kaikille että onnex pian on syksy ja ihanan kylmä. sit sydänmerkki.tai siis emoji eli <3

• Hei, iinesankka. On syynsä miks me ei enää jakseta sua katella.

T. Juoppoerkki

• aiva itku tulee.painukaa ny v....n :) onneks pian taas alkaa meijän parempien ihmisten yliopisto taas niin nähään sitte ;)

• Mitä iines ankka eliittien yliopistossa ? Onko temppari style draamat riivaillu? >:D

• Ja ne jutut mun temppariraamoista muka on keksittyä soopaa!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ne jutut mun temppariraamoista muka on keksittyä soopaa!!

vittu iso huakaus

• Anonyymi kirjoitti:

vittu iso huakaus

Ja mitä sä tulit taas siihen viisastelemaan??!! Sä tiirät et sä oot kaikkee mistä sä syytät mua. Mul on ihan syystä paljon enemmän kavereita ja vielä parempaa laatua! Mä en ryyppää, mä en tunne ketään juoppoerkkejä, mul ei oo mitään komplekseja mistään, mä en haistattele ihmisille koko aikaa ja mä en mee joidenkin miesten juttuun mukaan jotka väittää tuntevansa mut jostain asuntolasta vuosien takaa! Ja en oo, TIEDOKS, koskaan käyny missään sienimetsissä tai tripeillä. toisin kuin jotkut teistä. Ja minkä helvetin perusteella mä mukamas keskustelen täällä itekseni. En oo yrittäny lavastaa kommentin kommenttia, en kehunu enkä mollannu ketään.

Mä oon tienny jo aikaa, et kaikki nää kommentit näissä ketjuissa joissa te niin mollaatte mua ja ootte olevinanne jotain sata ihmistä ja koko Vaasa joka tuntee mut ei oo mitään oikeita mut tuntevia ihmisiä eikä mitään satunnaistrolleja. On vähän niinkun sellasta että varta vasten lavastettuja. Sori, en ihan oikeesti tienny asuvani jossain NATSISAKSASSA. Oon vaan vitun hyvä opinnoissa ja mennä nyt siitä hyvästä lavastaa mut huonoon valoon ja lähettää jotain hämy miehiä seuraa mua pitkin maita ja mantuja, että mikähän maksaa niinku?!

Mua ei kiinnosta kukaan mies ja mä en tartte mitään miestä auttaa mua pitää mun elämä kunnossa. Oon kyllä ihan itsenäinen nainen ja osannu hoitaa asioita jo kauan paljon monta muakin vanhempaa ihmistä paremmin. En voi kuin ihmetellä miten te kaikki voitte olla noin velttoja piittaamattomia aikaansaamattomia patalaiskoja sanonkomitä. Mitä se yks mies ees sano että sä menit sen juoneen mukaan? En oo provonnu sitä missään vaiheessa, päin vastoin, mutta niinku musta pitää tehä piirin kuin piirin silmissä se roisto ja susta se viaton kaltoinkohdeltu marttyyri jota kaikki vainoo ja kohtelee mukamas häijysti. Oi että sun kaa, oi kun kiva!!

Ja millä hevletin perustella kaverien kommentit on valetta mut mua mollaavat on kaikki totta??? Ehkä kaikki mitä susta on sanottu vaan pitää paikkansa ja mä en oo ees kertonu kaikkee. Enkä tiiä onko niistä mun asuntolalta tuntemista yks vai useempi tässä mukana, mut voittekste tajuta ottaa itteennee niskasta kii tai antaa mun olla!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä sä tulit taas siihen viisastelemaan??!! Sä tiirät et sä oot kaikkee mistä sä syytät mua. Mul on ihan syystä paljon enemmän kavereita ja vielä parempaa laatua! Mä en ryyppää, mä en tunne ketään juoppoerkkejä, mul ei oo mitään komplekseja mistään, mä en haistattele ihmisille koko aikaa ja mä en mee joidenkin miesten juttuun mukaan jotka väittää tuntevansa mut jostain asuntolasta vuosien takaa! Ja en oo, TIEDOKS, koskaan käyny missään sienimetsissä tai tripeillä. toisin kuin jotkut teistä. Ja minkä helvetin perusteella mä mukamas keskustelen täällä itekseni. En oo yrittäny lavastaa kommentin kommenttia, en kehunu enkä mollannu ketään.

Mä oon tienny jo aikaa, et kaikki nää kommentit näissä ketjuissa joissa te niin mollaatte mua ja ootte olevinanne jotain sata ihmistä ja koko Vaasa joka tuntee mut ei oo mitään oikeita mut tuntevia ihmisiä eikä mitään satunnaistrolleja. On vähän niinkun sellasta että varta vasten lavastettuja. Sori, en ihan oikeesti tienny asuvani jossain NATSISAKSASSA. Oon vaan vitun hyvä opinnoissa ja mennä nyt siitä hyvästä lavastaa mut huonoon valoon ja lähettää jotain hämy miehiä seuraa mua pitkin maita ja mantuja, että mikähän maksaa niinku?!

Mua ei kiinnosta kukaan mies ja mä en tartte mitään miestä auttaa mua pitää mun elämä kunnossa. Oon kyllä ihan itsenäinen nainen ja osannu hoitaa asioita jo kauan paljon monta muakin vanhempaa ihmistä paremmin. En voi kuin ihmetellä miten te kaikki voitte olla noin velttoja piittaamattomia aikaansaamattomia patalaiskoja sanonkomitä. Mitä se yks mies ees sano että sä menit sen juoneen mukaan? En oo provonnu sitä missään vaiheessa, päin vastoin, mutta niinku musta pitää tehä piirin kuin piirin silmissä se roisto ja susta se viaton kaltoinkohdeltu marttyyri jota kaikki vainoo ja kohtelee mukamas häijysti. Oi että sun kaa, oi kun kiva!!

Ja millä hevletin perustella kaverien kommentit on valetta mut mua mollaavat on kaikki totta??? Ehkä kaikki mitä susta on sanottu vaan pitää paikkansa ja mä en oo ees kertonu kaikkee. Enkä tiiä onko niistä mun asuntolalta tuntemista yks vai useempi tässä mukana, mut voittekste tajuta ottaa itteennee niskasta kii tai antaa mun olla!!!

XD !!! ei vissiin mee pipoon että tää on intternetti.... yritän vaan auttaa sua ennenku pöpähdät lisää

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

hyvä ku et oo hiljaa vaan ja anna jo asian olla :) tää voi jatkua siis loputtomiin:) tyättömille tekemistä.

• Anonyymi kirjoitti:

hyvä ku et oo hiljaa vaan ja anna jo asian olla :) tää voi jatkua siis loputtomiin:) tyättömille tekemistä.

Sä tässä oot mieleltäs järkkyny, en mä! Jos omistaisit pätkääkään käytöstapoja ymmärtäisit että puoli Vaasaa nauraa SULLE, ei mulle!! Tajuutsä!!??!! Mä en oo tehny sulle yhtään mitään!!!! Ja mitä helvettiä sä toivot saavas aikaan tolla sun juoruilulla!!

Miks sä ees meet sen miehen juoniin mukaan??!! Mitä helvettii se on tarjonnu sulle kun se sua niin nukettaa?? Sä oot sen sätkynukke, usko pois! Miks mä menit sen juttuihin mukaan?? Onks tässä muitakin sieltä kauniaisasuntolasta mukana kuin se yks?

• Anonyymi kirjoitti:

Sä tässä oot mieleltäs järkkyny, en mä! Jos omistaisit pätkääkään käytöstapoja ymmärtäisit että puoli Vaasaa nauraa SULLE, ei mulle!! Tajuutsä!!??!! Mä en oo tehny sulle yhtään mitään!!!! Ja mitä helvettiä sä toivot saavas aikaan tolla sun juoruilulla!!

Miks sä ees meet sen miehen juoniin mukaan??!! Mitä helvettii se on tarjonnu sulle kun se sua niin nukettaa?? Sä oot sen sätkynukke, usko pois! Miks mä menit sen juttuihin mukaan?? Onks tässä muitakin sieltä kauniaisasuntolasta mukana kuin se yks?

loppuukohan tää sitte ku oot sen pellekoulus käyny ja saanu oikeita töitä. .

• Anonyymi kirjoitti:

loppuukohan tää sitte ku oot sen pellekoulus käyny ja saanu oikeita töitä. .

Sä tiiätkin no varmaan et mä oon päässy teistä jyvälle. Lopeta peittely ja kerro kaikki juurta jaksain. Mitä ne miehet on juoninu mua vastaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Sä tiiätkin no varmaan et mä oon päässy teistä jyvälle. Lopeta peittely ja kerro kaikki juurta jaksain. Mitä ne miehet on juoninu mua vastaan?

No kerros ne omat aivoilus kun kiima on.

• Perusta oma blogi.

• Hei Inka, kaikki kunnossa? Ca va? Opinnot mallillaan? Onko räyhähenget piinanneet?

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.