REVIN SILMÄT ULOS JA HAKKAAN KÄTESI POIKKI

Uusi ketju Riksunvainotulle 8.2.2019 23.10 nimin. Hellariystäväsi uhkaa repiä silmät ulos ja hakkaa käteni poikki.

Teen poliisille ilmoituksen, mutta jos poliisi ei ehdi tehdä mitään, niin tässä tiedoksi.

Kun ottaa huomioon, mitä aikaisemmin on minulle tehnyt, lultavasti aikoo toteuttaa uhkauksensa
Ilmoita

Kuka on nimimerkki Hellariystäväsi??
Ilmoita
Palvelus koko Riihimäki palstalle.
9 VASTAUSTA:
Tarkoitin tuota aloitusta
Jaaha, että nimimerkki Kokoomuksesta on palvelus, että minulta revitään silmät pois ja hakataan jäsi poikki. Sinhänän voit tarjoutua auttamaan tätä Helariystävää. Joku voisi panna sen livenä nettiin.

Sinun pitää nyt vain nauttia siitä, kun kerron, että on juuri hyökkäys päällä.Sihisee,sirisee ja jalat värisee niin, että pohkeet heiluu. Sinun pitäisi yytää, että pääset siihen joukkoon, joka näkee tämän.
isiksenystäville kirjoitti:
Jaaha, että nimimerkki Kokoomuksesta on palvelus, että minulta revitään silmät pois ja hakataan jäsi poikki. Sinhänän voit tarjoutua auttamaan tätä Helariystävää. Joku voisi panna sen livenä nettiin.

Sinun pitää nyt vain nauttia siitä, kun kerron, että on juuri hyökkäys päällä.Sihisee,sirisee ja jalat värisee niin, että pohkeet heiluu. Sinun pitäisi yytää, että pääset siihen joukkoon, joka näkee tämän.
Se on helpotus Riihimäkipalstalle, sinusta en tiedä.
Voisithan sinä kai mennä sinne missä muutkin suriseat sihisee, kirjoittelisit siellä kaltaistesi kanssa.
Äläkä perkele edes nim. sotke isiksiä tänne.
Ilmoitan poliisille myös nimimerkin Kokoomusko.
Riksunvainottu kirjoitti:
Ilmoitan poliisille myös nimimerkin Kokoomusko.
Ilmoita pois vaan, pysytpä senkin hetken täältä höpöttämästä niistä pääs ja persees vatkauksista.
SUOSITTELEN NIMIM. KOKOOMUSKO

AVAA OMAKETJU, LUPAAN, ETTEN KIRJOITA SIIHEN MITÄÄN, EN EDES LUE.

Älä lue ketjujanii, viestejäni. Sillähän siitä pääset,

Kun käyn muilla palstoila, valitsen ensin ketjun ja sitten vielä vilkaisen viimesimpiä viestejä: luenko vai en.
KOKOOMUSKO

MISSÄ VIIPYY KORKEATASOINEN KETJUN ALOITUKSESI.

ALAHAN PELASTAA PALSTAA!
kokoomusko kirjoitti:
Äläkä perkele edes nim. sotke isiksiä tänne.
Ragettaako? :)
+Lisää kommentti
"Tulen ja revin silmäsi pois..."
Ilmoita
Voi kamalaa...
Ilmoita
Onkohan joku nyt ottanut äärikirjaimellisesti evenkeliumien maininnan viettelyksestä, silmistä ja käsistä?
1 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

En tiedä. mitä poistetussa kommentissa oli, mutta siis ainoa yhteys helluntaiseurakunnan ja raajojen ja silmien repimisen välillä tuntuisi olevan muutamat Uuden Testamentin vaudikkaat puheet.

Taitaa tosin olla ns. syvemmän tason juttua tällä palstalla...
+Lisää kommentti
No johan oli aloitus taas.
Ilmoita
Ketjun aloittajan kannattaa iltasella ottaa ne lääkkeet....
2 VASTAUSTA:
Siilmien repimis- käden poikkahakkaamisviestin kirjoittaja kulu Vaasan vankimielisairalaan.

Psykopaatteihin kun ei pillerit tehoa.
psykopaatinuhri kirjoitti:
Siilmien repimis- käden poikkahakkaamisviestin kirjoittaja kulu Vaasan vankimielisairalaan.

Psykopaatteihin kun ei pillerit tehoa.
Halleluja. Golgatalta tuulee.
+Lisää kommentti
Aina mua kiusataan.
Ilmoita
Minä rakastan sinua.
Ilmoita
Skitsofreniaan on löytyy kyllä hoitoa,mutta miksi sitä ei anneta selvästi todellisuudentajun menettäneille mielisairaille tapauksilla?
Ilmoita
Valtion kontrolli syöttämällä ja juottamalla huumeita ja steroideja salaa ihmisille "TERRORISMIN vastaisen sodan" verukkeella. Totalitäärinen POLIISIVALTIO tuloillaan, DDR MERKEL kiittää jo rahoistanne...

TE RIKOLLISET
Ilmoita
On aloittajalla vaikea elämä kun tuollaisia luulee. Höh.
1 VASTAUS:
Aloittaja ei ole kirjoittanut WaltionHyötypalvelu viestiä. Monet muut ja varsinkin trollit kirjoittavat.

Lopetin Uusi ketju Riksunvaintulle -ketjun käyttämisen trollaamisen takia. Ei auta, vaikka käyttäisin Riksuvainottu - nimimerkkiä. Sitä ovat käyttäneet muutkin.
+Lisää kommentti
Olen joutunut kuuntelemaan ROTTA-sana pahalla äänellä sanottuna useita kertoja peräkkäin. Uteliaana odotan, aiheutaako rotta kuiskaamalla reaktion.
4 VASTAUSTA:
Sen verran selitystä, että aikaisemmin oli jo yksi tilanne.Silloin tämä ryppynaama tunki ihan melkein kiinni ja raivona kähisi: Rotat ovat totta, eovät ole mielikuvitusolenetoja.. -Useamaan kertaan.

Eiköhän siinä käynyt ilmi, mistä raivo kumpuaa. Silloin lähdin karkuun.

Eilen oli epämiellyttävä tilanne. Säilytin pokkani.
Tiedoks taloyhtiön i hellareille, että hoitakaa asiat kirjallisesti tästä lähtien kanssani. Minun ei tarvitse altista itsäni tuollaiselle.
Ko tapaus on raivohullu ämmä.
Otan osaa ja pahoillani tämän ihmisen puolesta. Hänelle on tehty pahaa. luultavasti jo lapsenakin.

Minä en nyt vaan jaksa yrittää hoitaa asioita sellaisen kanssa.

Ja nyt sitä kostetaan ruokintapaikan linnuille. Tuossa äsken todistin yhden tapauksen, talon ulkopuolisen tekemänä.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

REVIN SILMÄT ULOS JA HAKKAAN KÄTESI POIKKI

Uusi ketju Riksunvainotulle 8.2.2019 23.10 nimin. Hellariystäväsi uhkaa repiä silmät ulos ja hakkaa käteni poikki.

Teen poliisille ilmoituksen, mutta jos poliisi ei ehdi tehdä mitään, niin tässä tiedoksi.

Kun ottaa huomioon, mitä aikaisemmin on minulle tehnyt, lultavasti aikoo toteuttaa uhkauksensa

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta