Kiitos Soldiers Of Odin

Kiitos soo, olen teistä ylpeä. Heti kun alkaa tapahtumaan lupaamianne hyviä asioita pedofiileille niin lähetän lahjoituksen järjestölle.

Olen kyllästynyt viranomaisten munattomuuteen ja poliisin saamattomuuteen. Ainoa asia mitä lahjakkuudenvastustajat ymmärtävät on väkivalta, kuohinta ja muilutus. Toivottavasti ei ole pelkkä uhkaus, tekoja innolla odotellen.

Soo fani
Ilmoita

Heti lähtee satanen kuoressa kun oikeutta aletaan jakamaan.
1 VASTAUS:
Rahat pitää viedä henkilökohtaisesti paikalle. Kautta aikojen rahat postin kirjekuorissa ovat "kadonneet" matkalla.
+Lisää kommentti
Odineille pitäisi perustaa rahasto mistä katettaisiin kulut sakkoihin ja muihin oikeudenkäyntikuluihin.
2 VASTAUSTA:
Suomen Kansa Ensin olisi varmaan hyvä ylläpitäjä tuon rahaston valvojana?
Buahahaha kirjoitti:
Suomen Kansa Ensin olisi varmaan hyvä ylläpitäjä tuon rahaston valvojana?
Parempi sekin kuin nuorisosäätiökeskusta.
+Lisää kommentti
Jos poliisit eivät pysty suojelemaan kansalaisiaan,niin hyväksyn täysin Odinien tekemiset.Suomesta ei perkele saa tehdä hurrien kaltaista kalifaattia.Hallitus vaihtoon huhtikuussa,älä äänestä kok,kepu ,sin,vas,rkp,kd,dem.
2 VASTAUSTA:
Yhdyn edelliseen puhujaan. Perussuomalaiset ovat pienen kansalaisen TOLKUN vaihtoehto.

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ja punakynä heiluu..
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kiitos Soldiers Of Odin

Kiitos soo, olen teistä ylpeä. Heti kun alkaa tapahtumaan lupaamianne hyviä asioita pedofiileille niin lähetän lahjoituksen järjestölle.

Olen kyllästynyt viranomaisten munattomuuteen ja poliisin saamattomuuteen. Ainoa asia mitä lahjakkuudenvastustajat ymmärtävät on väkivalta, kuohinta ja muilutus. Toivottavasti ei ole pelkkä uhkaus, tekoja innolla odotellen.

Soo fani

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta