Corolla pökeltää

Miksi 2011 vuoden Corolla alkaa usein pökeltämään ja niiailemaan, kun yritän tehokkaampaa kiihdytystä?
Ilmoita

11 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Tohjosi haluaa pikaisesti paaliin.
1 VASTAUS:
Ja pian kuuluukin saksalaisesta autosta: prrrrrtrrrrrrr.... , kun jakopään ketju räpsyttää iloisesti konepeltiin, kaksoisturbo sanoo: Pufff lykätessään samalla mustaa savua kaksoiskytkin-vaihteiston nytkiessä iloisen rytmikkäästi.
+Lisää kommentti
Sitä ei ole varsinaisedti tehty kestämään kiihdyttelyä eikä varsinkaan 8:n vuoden ikää.
1
Ilmoita
Taidat itse pökeltää ja niiailla.
1
Ilmoita
Sinä tunnettu Toyotan pilkkaaja, ivaaja, herjaaja, mustaaja ja halveeraaja mene paskahuussiisi pihasi taakse pökeltämään.
2 VASTAUSTA:
Minä keksin aikanaan ripaskan. Sehän tuli siitä kun kävin kyykypaskalle Egyptin korvessa. Sudet pyrkivät muniini kiinni ja raukkaparka potkimaan niitä kauemmaksi paskantamisen lomassa.
Egyptinkorpi on Lieksassa, sillä on Toyota Corolla arvostettu auto.

https://www.google.com/maps/place/81860+Egyptinkorpi/@63.5387649,29.5469195,14z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x469cd8ea7cfead03:0x260146d7261e8b12!8m2!3d63.5387664!4d29.564429
+Lisää kommentti
Tojo pökeltää ja tojokuskit kääkättää silkkaa kääkkyyttään. Mutta tiedättekö miksi tojot on niin usein peltoautoja? No, eihän se vilja lannoittamatta kasva.
Ilmoita
Tehokkaampi kiihdytys ei kuulu Toyotan ominaisuuksiin.
Ilmoita
Onneksi tuolla keskustan liikenteessä on niin vähän näitä pökeltäjiä. Ikävä kyllä heti kun lähtee kehien ulkopuolelle...no, tänä vuonna on kyllä huomannut että noilta pökeltäjoötä voi odottaa ihan mitä hyvänsä. Pari kertaa sattunut että pökeltäjä pylllahtanut 120kmh moottoririellä 80kmh eteen...ilman vilkkua, iöman kiihdytystä. Joutunut sitten jarruttelemaan.
Ilmoita
Minun Corolla ei pökellä kun vedän 7200 kierrosta tauluun ja isomppaa päälle niin kyllä lähtee.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Corolla pökeltää

Miksi 2011 vuoden Corolla alkaa usein pökeltämään ja niiailemaan, kun yritän tehokkaampaa kiihdytystä?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta