Ennen itsemurhaa

Ne ketkä on itsemurhan yrittänyt tehdä tai meinaa sen tehdä niin oletteko valmistellut tekoa jotenkin esim irtisanonut asuntoa tai antanut tavaroita pois ym, kirjoittanut viestiä tai mitään vastaavaa?
Ilmoita

Hyvä jäähyväiskirje on poikaa. Siihen kannattaa panostaa.
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Tee niin kuin itse haluat. Ei näissä tapauksissa ole mitään ainoaa oikeaa tapaa toimia.
Ilmoita
Miksi haluat tehä tuommoisen kammottavan teon?

Jos elämä on Jumalan lahja. Miksi heittää se pois.
2 VASTAUSTA:
Jos ja jos...
"Jos elämä on Jumalan lahja"

Niinpä, kirjoittakin on epävarma onko tämä kaikki todella Jumalan lahja.
+Lisää kommentti
Ei paljo kannata tehdä mitään radikaaleja vetoja koska vituiksi menee itsariyritys kuitenkin. Ihmisen henki on yllättävän lujassa nimimerkillä kokemusta on.
Ilmoita

Ilmoita
kannattaa polttaa tavarat ja asunto.
Ilmoita
www.tuleuskoon.fi Elämäsi saa uuden suunnan!
Ilmoita
Joo Tiedän että et mene noihin harhauttajiin. Mutta mietein ihan samaa että mitä tehdä ennen kun kuolen :D mitä itse teen on että heittelen paras aikaa omaa huonoa omaisuutta pois kun muuta en tiedä. Myös kaikki feikki ruoat läksii pois.
Tee oikeamielisiä tekoja(vaikket olisikaan oikeamielinen)
Tuo asunnon irtisanominen voisi olla hyvä mutta ei välttämätön heti kuten tein aikoinani.
Onko Sulla mitään mistä vaikea luopua tai jos luovut saat hampaiden kiristystä? Jos ei niin olen enemmän kuin kateellinen sinulle. Tuossa Tarvitsen apua itse kipeästi..
1 VASTAUS:
Panosta jäähyväiskirjeeseen, jos päädyt sen suuntaiseen ratkaisuun. Voimia sinulle!
+Lisää kommentti

Ilmoita
Tuli vaan mieleen että miks hitossa ei vois vaan myydä kaikkea mitä on ja sitten vakka matkustaa ympäri maailmaa, vois tulla vaikka toisiin aatoksiin. Tiedän että toi oli ihan tyhmä juttu kun itse olen ajatellut vain lopullista ratkaisua. Mutta silti?????????
Ilmoita
Onkohan ihan kaikki itsemurhaa ajattelevista varmasti sevinpäin sillä tiedän että monesti ne pahimmat ajatukset eskaloituvat kun on kännissä. Kokemusta on. Valitettavasti mulla lääkkeet eivät olleet tarpeeksi voimakkaita. No vielä täällä kärvistellään ja etsitään voimavaroja elämiseen. Oon jo pari vuotta vaan maannut sängyssä, en syö muuta kuin hedelmää, viime aikoina en jaksa enää appelsiinia kuoria. Onko muilla yhtä paha tilanne?
1 VASTAUS:
Mulla oli niin järkyttävää, kun voi olla. En ala listaamaan miten mutta mitä pahuutta maailmassa nyt onkaan. Selvänä olin ja vakaan harkinnan tulos se yritys oli.
+Lisää kommentti
Kirje.
Ilmoita
Nykyään kukaan ei tee enää itsemurhaa. Syy on se, että ihminen kuolee muutenkin, eikä itsariin kannata aikaansa hukata. Se kun usein menee pieleenkin ja elämä muuttuu vielä kurjemmaksi.
Nykyään ihmiset puhuvat ongelmistaan ja saavat apua. Lääkkeitä on tietenkin hyvä välttää.
Suomalainen yhteiskunta on yhdistymässä pitkän sosialistisen sairauden jälkeen.
Ihmiset puhuvat, miettivät ja löytävät ratkaisuja.
Itsarit on unohdettu. Niitä ei tee kukaan.
Kun sitten se oikea aika tulee, niin se tulee eikä sitä voi väistää. Se on silloin aika täynnä.
Siihen asti, näkyillään taas!
1 VASTAUS:
Eihän oikea elämä noin yksinkertaista ole.
+Lisää kommentti
Olisko ase paras tapa, jos haluaa saada hengen pois? onks jollain myydä?
Ilmoita
Miksi näin idioottimaista aloitusta ei poisteta?
Ilmoita
Unelmoida Olli aina voi, mutta älä pitkästy. Piki musta sielu.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ennen itsemurhaa

Ne ketkä on itsemurhan yrittänyt tehdä tai meinaa sen tehdä niin oletteko valmistellut tekoa jotenkin esim irtisanonut asuntoa tai antanut tavaroita pois ym, kirjoittanut viestiä tai mitään vastaavaa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta