Erilliset erityisopettajan opinnot, Jyväskylä

Hmmmh

Hei!

Pääsykokeen sisältö on summittaisesti toki selvillä eli ns. tentti ja haastattelu.

Mutta millaisia kysymykset ovat kirjasta olleet aiemmin? "Kerro omin sanoin suurin piirtein koko kirja" -tyylisiä vai knoppitiedon muistamista?

Onko antaa lukutekniikkavinkkejä? Itse olen päätoiminen opettaja, eikä ole aikaa opetella ulkoa 400 sivua.

254

10930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuutikka

      Hei! Sama juttu täällä! Minä päivänä/mihin ryhmään olet menossa? Itse haen EO-ryhmään ja aion riskillä karsia luettavaa. Pakko. Jos yrittäisi panostaa haastatteluun. Tsemppiä!

      • Hmmmh

        Moi!

        Haen ryhmässä 2 eli meen tiistaina. Hmm, puuttukohan sulta tosta yks kirjain tosta ryhmästä? Eli mitä ryhmää tarkotat?

        Jos totta puhutaan, itselleni ryhmä 2 ei ole ihan ensisijainen kiinnostuksen kohde, mutta nyt mennään näillä eväillä, kun en kerran muihin ryhmiin ole vielä hakukelpoinen.

        Niin, kyllä se varmaan karsimiseksi menee. Olin pitkään kahden vaiheilla, voinko edes mennä koko kokeeseen, kun aikaa ei vain tunnu löytyvän, mutta tänään varasin majapaikan. Ärsyttävää kyllä, kun itsekin oon määräaikainen opettaja, jolla ei töitä ole edes tiedossa ensi syksystä eteenpäin, mutta silti just nyt ei ole mitään lukulomamahdollisuutta.


      • Hmmmh

        Niin ja kiitti tsempeistä, kiitos samoin! Vähän on huono fiilis itsellä koko kokeesta, mutta käydään nyt tsekkaamassa.


      • Tuutikka
        Hmmmh kirjoitti:

        Niin ja kiitti tsempeistä, kiitos samoin! Vähän on huono fiilis itsellä koko kokeesta, mutta käydään nyt tsekkaamassa.

        Hei! Haen siis ryhmään 4, torstaina menossa. Ryhmään 2 on muuten vähemmän hakijoita! Käypä kertomassa tiistain jälkeen sitten kuulumisia!


    • Tuutikka