Tanskandoggi uros astutukseen sekarotuiselle terveelle nartulle.

Terve ja hyvä luonne, mielellään jo vanhempi uros.

lissukka913@gmail.com
Ilmoita

Miksi ihmeessä mixata seropia ja doggia?
Mikä on pennuttamisen tatkoitus?

Seropilla ei oo mitään annettavaa millekkään roduille.
Tanskandoggi,on jättirotu.Seropiin sekoitettuna, voi pennuista tulla suuria ja vaikeasti hallittavia sekä koulutettavia ja agressiivisia.Monet dokit hakevat nutkin uutta kotia nuorina,kun suuren koon tuomat haasteet yllättävät ostajan.Seropeja on kodinvaihtajissa nytkin runsain mitoin.Kun omistajat kyllästyvät herkästi halpis seropeihin.Monet seropit ovat hakeneet kotia jo pitkään,entä jos kotia ei kodinvaihtajalle löydy?

Tanskandoggi on kaunis ja ylväs rotu,puhtaana ja rekisteröitynä.Pitäkäämme ne sellaisina.

Seropi dogissa ei ole mitään hienoa.Se olisi vähän sama kuin, mersun kone ladassa.
Ilmoita
Miksi ihmeessä ei mixata seropia ja doggia?
Mikä on ylisuurien rotukoirien pennuttamisen tarkoitus?

Seropilla on paljon annettavaa rotukoirien kapealle geenipoolille.
Tanskandoggi,on jättirotu. Tanskandoggi- pennuista tulee suuria ja mahdollisesti yhtä vaikeasti hallittavia sekä koulutettavia ja agressiivisia, kuin seropeistakin. Monet dokit hakevat nutkin uutta kotia nuorina,kun suuren koon tuomat haasteet yllättävät ostajan ja muunmuassa sen vuoksi on seropeistakin hyväksi sekoittaa dokkiin maltillisemman kokoista, esim. sekarotuista, hyväluontoista ja tutkitusti tervettä koiraa. Rotupeja on kodinvaihtajissa nytkin runsain mitoin.Kun omistajat kyllästyvät herkästi kalliisiin ja sairaisiin rotupeihin. Monet rotupit ovat hakeneet kotia jo pitkään,entä jos kotia ei kodinvaihtajalle löydy?

Huolella valittu sekarotuinen on kaunis ja ylväs koira,terveenä ja tutkittuna. Tehkäämme niistä sellaisia.

Seropi dogissa on paljon hienoa.Se olisi vähän sama kuin, hellä luonne terveemmässä paketissa.
8 VASTAUSTA:
Tekeekö tutkimattomuus koirasta mielestäsi terveen? Piskejä ei kuvauteta,silmäpeilauteta yms.
Ja oikeesti,on se puhdas vaan niin paljon kauniimpi.Piski,on aina piski.Rahan vuoksi pelkästään teetetty,ei rodun jalostuksen kuten puhdasrotuiset.
Ylitarjontaa on suurista sekoituksista,ei tahdo ostajia löytyä.Samat ilmoitukset pysyy,ja ikää pennuille karttuu.
Luppa ja pystykorvaa ei kannata koskaan sekottaa.Oon nähny,tuli aikusena ihan susirumia😂
huomioinut kirjoitti:
Tekeekö tutkimattomuus koirasta mielestäsi terveen? Piskejä ei kuvauteta,silmäpeilauteta yms.
Ja oikeesti,on se puhdas vaan niin paljon kauniimpi.Piski,on aina piski.Rahan vuoksi pelkästään teetetty,ei rodun jalostuksen kuten puhdasrotuiset.
Ylitarjontaa on suurista sekoituksista,ei tahdo ostajia löytyä.Samat ilmoitukset pysyy,ja ikää pennuille karttuu.
Lukisitko viestini uudestaan..? Itsensä toistaminen on turhauttavaa.

Oletko tietoinen, että myös sekarotuisen voi tutustuttaa ja kuvata eläinlääkärissä?
Liisukka913 kirjoitti:
Lukisitko viestini uudestaan..? Itsensä toistaminen on turhauttavaa.

Oletko tietoinen, että myös sekarotuisen voi tutustuttaa ja kuvata eläinlääkärissä?
*tutustuttaa tarkoitin, älytön puhelin on toteuttamisen puolella.
huomioinut kirjoitti:
Huomioineelle: Sinun mielestä on oikeesti rotupuhdas kauniimpi. Se on vain mielipide, ei ainoa absoluuttinen totuus. Ja minun mielestä koira on aina koira, ja rotukoirat ja monirotukoirat ovat minun mielestäni saman arvoisia. Uskallan myös väittää, että rotukoiria teetetään euron kuvat silmissä vilisten . Teetin muutama vuosi sitten tutkitusti terveellä rotukoiralla sekarotuiset pennut.. Rotukoiria kasvattavat ihmiset tuota hämmästelivät, että miksi ihmeessä sekarotuisia teetän... kysyin, että miksi teettäisin rotupennut. Vastaus oli yksiselitteinen: Koska niistä saa enemmän RAHAA. Sori, mutta se ei palvele mun ideologiaa.
Liisukka913 kirjoitti:
**TUTKITUTTAA.

No ny se on oikein, prkl.
Liisukka913 kirjoitti:
no mitkä on sun koiran rodut?
mitkä tulokset se on saanu viimeksi lonkista,kyynäristä,polvista,silmistä,sydänkuuntelusta?
onko uroksen oltava puhdas? ja onko värillä väliä?
mitä tutkimuksia uroksella pitää olla?
paljonko maksat? pentu ei vaihtoehto.
Liisukka913 kirjoitti:
Huomioineelle: Sinun mielestä on oikeesti rotupuhdas kauniimpi. Se on vain mielipide, ei ainoa absoluuttinen totuus. Ja minun mielestä koira on aina koira, ja rotukoirat ja monirotukoirat ovat minun mielestäni saman arvoisia. Uskallan myös väittää, että rotukoiria teetetään euron kuvat silmissä vilisten . Teetin muutama vuosi sitten tutkitusti terveellä rotukoiralla sekarotuiset pennut.. Rotukoiria kasvattavat ihmiset tuota hämmästelivät, että miksi ihmeessä sekarotuisia teetän... kysyin, että miksi teettäisin rotupennut. Vastaus oli yksiselitteinen: Koska niistä saa enemmän RAHAA. Sori, mutta se ei palvele mun ideologiaa.
No mikä syy sinulla on teettää seropeja?
+Lisää kommentti
Onko lonkkat jne tutkittu?
Vai vaan omistajan silmällä terve?
6 VASTAUSTA:
Tutkittu on: Sydän, polvet, kyynärät, lonkat, silmät peilattu ja luonne testattu.
Liisukka913 kirjoitti:
Tutkittu on: Sydän, polvet, kyynärät, lonkat, silmät peilattu ja luonne testattu.
Miten on luonne testattu?
Persoonallisuusarvio. Mh- luonnekuvaukseen kun ei pääse kuin rotukoirat . Joka ei yllätä, taaskaan.. rotukoirafanit raivoavat, ettei sekarotuisia "piskejä" ole tutkittu virallisesti, samaan aikaan moniin tutkimuksiin ei olla tervetulleita sekarotuisen kanssa. Paradoksi shaibaa.

Ai nii.. suojelukokeissa oli, menestyi mielestäni, sillä tulos on pyöreä 0.
Liisukka913 kirjoitti:
Persoonallisuusarvio. Mh- luonnekuvaukseen kun ei pääse kuin rotukoirat . Joka ei yllätä, taaskaan.. rotukoirafanit raivoavat, ettei sekarotuisia "piskejä" ole tutkittu virallisesti, samaan aikaan moniin tutkimuksiin ei olla tervetulleita sekarotuisen kanssa. Paradoksi shaibaa.

Ai nii.. suojelukokeissa oli, menestyi mielestäni, sillä tulos on pyöreä 0.
suojelukokeessa,seropi....
Suojeluviettiä kartoittava testi, jonka tulos oli 0. Sellaisia voidaan tehdä myös sekarotuiselle, tiesitkö sen?
Liisukka913 kirjoitti:
Mitkähän on noitten terveystulosten tulokset? Miksi ei ole selkää samalla tutkittu, kun boksuilla on vikaa? Voitko laittaa tulokset näkyviin. Rotukoirillahan ne näkee tietojärjestelmästä.
+Lisää kommentti
mixaa,toivotaan et joku ostaa,saat rahaa.onko joku takuu?
1 VASTAUS:
Olen sopimukseen kirjoittanut aikaisempien pentueiden kohdalla, että jos koira sairastuu/kuolee minun toiminnastani johtuen olen velvollinen kustantamaan lääkärikulut tai pennun koko myyntihinnan. Kasvattini ovat jo kaikki aikuisia, terveitä ja ihmisrakkaita koiria.
+Lisää kommentti
Mitä rotuja on nartussa?
3 VASTAUSTA:
Rottweiler ja bokseri.
Liisukka913 kirjoitti:
Rottweiler ja bokseri.
Suunnittelet siis palvelusrotuista jättikokoista mix lopputulosta.Ostajilla oltava ymmärtystä,että pärjäävät suuren ja usein koira agressiivisen koiran kanssa.Tuttavilla noita,puhtaana,eivät tosiaan urokset siedä uroksia.Et tosi vastuulinen ,ja kova varmistelemaan,saa omistaja olla,että saa jättikokoisen rotikan tai bokserin luonteella varustetun käsissä pysymään.
Valitettavasti,en nää mitään järkeä tuossa yhdistelmässä.Mielummin sekoittaisin doggiin jotain lempeämpää rotua,jotta lopputulokset olis hallittavampia.Esim.labbis,dalmis tai vaikka setteri.
Hei sinulle winkkiävaan. Minulla on rottweiler/bokseri-tanskandoggi uros. Aivan mahdottoman upea, kaikinpuolin. Varmasti hellin ja rauhallisin koira, minkä olen koskaan tavannut. Ajatusten lukija. Muiden koirien kanssa on sellainen kuin muutenkin; Charmikas herrasmies suurella sydämellä. Mä näen tosi paljon järkeä tässä yhdistelmässä, enkä ole ainoa.

Narttu on myös suloinen luonne. Reipas ja kuuliainen. Mitä muihin koiriin tulee, saisi melkoisesti tapahtua, että hampaita väläyttäisi. Isäni pystykorva nappasi narttua kasvoista, haavakin siitä tuli, muttei silti lähtenyt puremaan tai edes rähisemään.. painoi hetkeksi kehollaan pystykorvan maahan ja lähti pois tilanteesta eikä muistellut pahalla.

Harmillista, että tuttavillasi on ongelmia puhdasrotuisten rotikoidensa kanssa.

Vaikuttaa myös siltä, ettei bokseri ole tuttu sinulle. Ne ovat käytännössä ihan tolkuttomia ilopillereitä..
+Lisää kommentti
Suosittelen doggimainen,rosetars, cataphas. Tosi mukavia koiria ja kasvattajia. Terveitä, elää vanhaksi ja hyvä luontoisia. Näihin yhteys hetimiten.
3 VASTAUSTA:
Kiitos tiedosta. Voihan sitä aina kysyä, mutten usko että kennelliiton alla toimivat sääntöihin sitoutuneet kasvattajat uskaltavat lähteä mukaan. Siitäkään huolimatta, vaikka koirani olisi kuinka upea tahansa, kun on sekarotuinen niin sehän on kuin rikos teettää "arvottomia" sekarotuisia pentuja. Kiinni jäädessään kun ei saa sitten rotukoiria rekisteriin ja tulot tippuu samaan hintaan, maine menee yms huvittavaa . Tai no, siltä ainakin vaikuttaa.
Liisukka913 kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Voihan sitä aina kysyä, mutten usko että kennelliiton alla toimivat sääntöihin sitoutuneet kasvattajat uskaltavat lähteä mukaan. Siitäkään huolimatta, vaikka koirani olisi kuinka upea tahansa, kun on sekarotuinen niin sehän on kuin rikos teettää "arvottomia" sekarotuisia pentuja. Kiinni jäädessään kun ei saa sitten rotukoiria rekisteriin ja tulot tippuu samaan hintaan, maine menee yms huvittavaa . Tai no, siltä ainakin vaikuttaa.
Totta,ja ainahan lehdissäkin varoitellaan rekkaamattomista pennuista,et niillä on hämärät taustat.Kodinvaihtajista saa hyviä,ja edullisia puhtaita paperillisia rotukoiria.Osta sieltä,niin ei tarvitse pennutella.
Seropi kannattaa leikata,ettei tule "vahinkoja' tai rakkauspakkauksia 😂
Onko siis kodinvaihtaja aina hyvä jos kyseessä on rotukoira? Miksi juuri seropi tulisi leikkauttaa? Miksi puhut vahingoista tai lapsellisesti rakkauspakkauksista, kun sellaisesta ei ole nyt alkuunkaan kyse?
+Lisää kommentti
empä usko et kellään terveen rotukoiran omistajalla on syytä lähteä tuohon.muutama satanen ei houkuta,eikä sekalaiset pennut .
joku sekalainen tai paperiton jota ei puhtaaksi tiedetä vois,mutta miettineet,et miksi.rotikoita on paljon paperitta ja boksuja,eti niistä.sopis paremmin sun koiran kanssa.
1 VASTAUS:
Maksan astutuksesta 150€/hyppy +10%/pentu. Tai vaihtoehtoisesti 1000€/2 astutusta.

Rotikat ja boksut sopisivat sinun mielestäsi paremmin, mutta minä olen etsimässä ihan tietoisesti tanskandoggia.
+Lisää kommentti
Välttääkseni osaltani turhan itseni toistamisen jään nyt keskustelusta pois.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tanskandoggi uros astutukseen sekarotuiselle terveelle nartulle.

Terve ja hyvä luonne, mielellään jo vanhempi uros.

lissukka913@gmail.com

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta