Ennen napajäätikkö sulaa

Tämä-selvä

Kun palstan ätmit saa naisen.

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Oho, oikein kunnon wanhan ajan ätmi-aloitus!

    • Säilykettä

      Seitsemällä metrillä nousee merenpinta, ehkä pitäisi hommata kelluva paatti ettei huku?

      • Nooan.arkki

        Sinne paattiin voi ätmi pelastaa merihädässä olevia, hukkuvia naisia. Näin ätmi saa kiitosta ja kaikki naiset itselleen.


    • ätminelämää

      Eikö se ole jo melkeen sulannut jotenka mahdollisuudet on aika huonot.

    • Napajäätikkö sulaa jo hyvää vauhtia...olisiko sen jälkeen ätmien vuoro saada naista.

      Ukkoylijumala yksin tietää.

    • pistänparemmaksi

      Aurinko sammuu ennen kuin DarkFear saa naisen.

      • DF kerkesi jo saada.


      • Fakta-
        AnaTaas kirjoitti:

        DF kerkesi jo saada.

        Eipä Darkkis ole ikinä naista saanut. Mutta eihän sitä tiedä jos vaikka heti viisikymppisestä lähtien, mikä merkkipaalu hänellä onkin seuraavana.


    • RumaMies

      Rumana miehenä kokemuksesta voin todeta, että turha nähdä vaivaa ja käyttää aikaa siihen, että saisi naisen, koska totuus on, että aurinko sammuu ennemmin, kuin ruma mies onnistuu saamaan naisen.
      Ei kannata edes vaivautua aloitteen tekemiseen vastaantuleville naisille, koska varmaa on se, että nainen ei halua olla ruman miehen kanssa missään tekemisissä.
      Tänään asia tuli harvinaisen selväksi, että rumalle miehelle toivotetaan, että ala mennä nyt vaan siitä, kun eräs nainen kysyi minulta jotain asiaa ja muutaman sanan ehdin sanomaan, niin nainen touhotti, mene siitä, mene nyt siitä eli tarkoitti, että ala painumaan pois silmistäni nyt vähän äkkiä.

      Että, kun nainen tulee vastaan, niin on vaan parasta jatkaa matkaa pysähtymättä, vilkuilematta naiseen, niin ei mene ilta pilalle, kun jos pysähtyisi ja yrittäisi lähestyä naista, niin saisi kuulla vain karmeat haukkumiset naiselta ja ilta olisi pilalla.
      Kesällä huomasin, kun nainen oli pysähtynyt ja kääntänyt pyörän ylös alaisin, kun pyörän ketjut olivat lähteneet pois hammasrattailta.
      Ei siinä pyörää olisi tarvinut ympäri kääntää, vaan olisi vähän ketjua auttanut hammasrattaalle ja työntänyt pyörää, että hammasratas lähtee vetämään ketjun paikalleen, mutta eihän nainen tajua tekniikasta mitään.
      En viitsinyt pysähtyä auttamaan, koska jos olisin kysynyt, että tarvitsetko apua, niin nainen olisi ruman miehen nähdessään todennut, että ei tarvitse ja poikaystävä tulee minuutin kuluttua.
      Tulin puolen tunnin kuluttua samaa reittiä takaisin ja kas kummaa, siinä sama nainen nyhrää ketjun kanssa sormet ketjurasvasta mustana.
      No missä se naisen poikaystävä luuraa, ei taida olla koko poikaystävää, vaan noin ne naiset valehtelee rumille miehille.
      No ihan oikein, että naisen kädet likaantuivat, kuin ei apu kelvannut.
      Top-10 miehen apu olisi heti kelvannut ja nainen olisi antanut palkan luonnossa.

      • hulluolet

        Aika friikkiä miettiä tollaisia kadulla pysäyttelyitä, ei kukaan sellaista halua.

        Ihme pelle, et viitsi auttaa ja omassa päässäsi näet naisen vastauksen poikaystävästä. Ja sitten väität naisen valehtelevan vaikket edes hänelle puhunut. Ei taida kaikki olla ihan kotona sullakaan.


      • Ihan tosissaanko let koittanut lähestymisiä kadulla vastaantuleville tuntemattomille naisille ja ihmettelet kun ei flaksi käy.

        Tuskin nyt näin olet tehnyt, tämän täytyi olla trollausta.


    • Itse vertaisin siihen, että Suomen jalisjoukkue pääsee mm-kisoihin.
      Jäätiköt sulaa liian lupaavasti...

      Eiroviisut Suomi jo vahingossa kerran voitti, sitäkään ei voi käyttää....

      Joo. Kyllä toi jaliksessa mm-kisoihin pääsy on jo aika vuori kiivettäväks...

      • mklbgflrt

        Hiihtokulta MM-kisoissa käynee sekin kohta hyväksi vertailukohteeksi.


      • mklbgflrt kirjoitti:

        Hiihtokulta MM-kisoissa käynee sekin kohta hyväksi vertailukohteeksi.

        Mäkihypyssä myös... keihäässäkin alkaa saumat ohentua ja yleisurheilulajeissa järjestään.

        E-urheilussa vissiin pärjätään kyllä...


      • Naiset voi voittaa..

        Taas unohdit meidät enemmistön..😋


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Naiset voi voittaa..

        Taas unohdit meidät enemmistön..😋

        No mm-kisoihin ei jaliksessa taida naisissakaan olla kyllä asiaa...


      • Dissi kirjoitti:

        No mm-kisoihin ei jaliksessa taida naisissakaan olla kyllä asiaa...

        Sanotaan sitten, että ennemmin helvetti jäätyy ja mä äänestäisin petsuja kuin...ööö mitä se nyt olikaan..☺


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sanotaan sitten, että ennemmin helvetti jäätyy ja mä äänestäisin petsuja kuin...ööö mitä se nyt olikaan..☺

        Petsuja...

        Hihii


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Petsuja...

        Hihii

        Hihihii ja hahaa myös. 😝

        Tiijätkö mitä savolaistalitintti vastas kun espoosta tullut talitintti sanoi titityy?

        No titipä hyvinnii ja tyy! 😁


      • Dissi kirjoitti:

        Hihihii ja hahaa myös. 😝

        Tiijätkö mitä savolaistalitintti vastas kun espoosta tullut talitintti sanoi titityy?

        No titipä hyvinnii ja tyy! 😁

        No sanoo muuten täällääpäin enää tityy.

        On niin kiirettä vissiin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No sanoo muuten täällääpäin enää tityy.

        On niin kiirettä vissiin..

        No niin ne vissin nykyään oikoo vähän. 😄

        Kaippa niilläkin evoluutio jyrää jotenkin? 🤔
        Munkin muksut laittaa viesteihin vaan j=joo, e=ei ja sit ihs=ihan sama. 😆


      • h567jh67
        Wwuwuw kirjoitti:

        Naiset voi voittaa..

        Taas unohdit meidät enemmistön..😋

        Kerropa vielä kuka naishiihtäjä toi mitalin näistä viime kisoista? Ja mikä olikaan naisten viestijoukkueen sijoitus?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sanotaan sitten, että ennemmin helvetti jäätyy ja mä äänestäisin petsuja kuin...ööö mitä se nyt olikaan..☺

        Kunhan et vaan Kokoomusta äänestä niin sekin on jo hyvä.


    • mklbgflrt

      Älä ny sano, ikuisesti naisettomuuttaan uliseva KilttiMies89 hänkin heikkona hetkenään paljasti että on ollut ilman naista peräti 8 kuukautta, ja että hänellä oli vuosia panosuhde johonkuhun kurppanaiseen.

      Mä alan vähitellen uskomaan siihen, että mä olen täällä se ainoa ätmi joka on ihan oikeasti ilman naista.

      • Fyjjhfr

        Paljastui tosiaan panosonniksi. On heti menettänyt mielenterveytensä ja uskonsa vaikka ei tuon pitempään ole ilman ollut.
        On täällä muitakin neitsytsetiä, kuten minä.


      • Kadrhuba

        Mäki oon oikee enkä feikki. En neitsyt mut sinkku 4v


    • Raha-on-kemia

      Naisen saa rahalla vaikka tunniksi kerrallaa. Sen tunnin aikana ätmiltä menisi 58 minuuttia kun uskaltaisi riisua housunsa ja viimeisen kahden minuutin aikana ätmi yrittäisi pistää kondoomia paikalleen mutta aika loppuisi kesken joten ätmiltä jäisi nainen kokematta. Ätmi voi kyllä maksaa siitäkin että nainen suostuu samaan huoneeseen ätmin kanssa.

    • ajattelinvaan

      Ätmi ei saa naista edes miljoonan vuoden päästä. Ätmit ehtii kuolla sukupuuttoon kun eivät pääse lisääntymään ja sitten vasta riemu repeää.

    • ihmetteleekovasti

      Minä ihmettelen mikä toi ätmi on onko se joku evoluution luoma uusi kädellinen apinalaji vai mikä se on ????

      • peukku

        Juuri se se on.


    • isojalkamies

      Se taitaa olla se koskaan oikeesti todistettu isojalka näin mä luulen.

    • tonttulakki

      ei se ätmi ole mikään isojalka se on Juha Sipilä tonttulakki päässään laulamssa putte posssun nimipäivää.

    • Kaisanoasaa

      Se olis kyllä hyvä, hukutaan vaan kaikki eikä haittaa kun en pilluakaan saa. Ätmien elämä on turhaa kitumista.

    • Tämä-selvä
      • dfddfdfdfdfdfd

        Siis tarkoitat ihmisten tarvetta saada ostaa halvalla, bisnes tekee sitä mikä kannattaa.


    • SingleAlf

      Femikävä johtaate.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe