Kaipainen Jani, VARKAUS!!!

Tunteeko kukaan?? Tietääkö kukaan hänestä mitään? jos niin ois kiva kuulla hänestä jotain!!!
Ilmianna
Jaa

42 Vastausta

Kaipaisen varmaa tuntee puolet tästäkin kaupungista... En ite oo ainakaa nähny vähään aikaa... Juttuu kuullu et vaihtanu jo maisemia...
Ilmianna
Jaa
kuka kysyy?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kaipaisen nyt kaikki tuntee..
Viimeisten tietojeni mukaan mitä Janista olen kuullut, niin olis joko vaihtanut pysyvästi maisemia(kuollut) tai sitten on muuttanut pois.
Lisää voit tiedustella ex-mieheltäni, joka on Kaipaisen kaveri.
decond@luukku.com

_mari-
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
kukas olet??enpä ole varkaudes pyöriny vähään aikaan,mut silloin tällöin..täs aika lähistöl asun..-jani
Ilmianna
Jaa
Liikut täällä jos niin otappa yhteyttä
esa@luukku.com
Ilmianna
Jaa
mietinpä tässä, että mikä "pahan" tappais.. joten uskoisin et tuo ukko vielä hengissä on^^
Ilmianna
Jaa
Nettirikollinen tämä kaveri, älkää tehkö kauppoja hänen kanssaan!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Tori.fi kauppojen tavarat jäivät saamatta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kotipaikka varkaus, ammatti sama?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Huijasi minuakin kun tein kaupat puhelimesta tori.fi -palvelun kautta. Rahat kelpasi mutta tuote ei saapunut koskaan vaikka kaveri puhelimitse lupasi lähettää sen samantien. Oma moka kun luotin myyjään mutta harmittaa silti. Rikosilmotuksen olen kuitenkin tehnyt.
Ei yleensä vastaa soittoihin ja kerran erehty vastaamaan kun soitin työpuhelimesta ja 15 sekunnin jälkeen löi luurin korvaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Saako kysyä mikä puhelimen olit ostavinasi. tais kaveri huijata muakin viimeviikolla.
ilmeisesti kaveri on liikkuvaa sortti koska nyt oli kotipaikka Kolari.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
heitäppäs tänne puh numero
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
RawData kirjoitti:
Saako kysyä mikä puhelimen olit ostavinasi. tais kaveri huijata muakin viimeviikolla.
ilmeisesti kaveri on liikkuvaa sortti koska nyt oli kotipaikka Kolari.
Olin ostavinani huawei honor 7 ja 64 gb muistikortti kaupan päälle. Tämmöinen ilmoitus oli tori.fi:ssä. Ilmoitti siinä kotipaikaksi Juvan mutta se ilmoitti toisen samannimisen kaverin kotipaikan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
myös_huijattu kirjoitti:
heitäppäs tänne puh numero
Vastasi numeroon joka oli tori.fi yhteystiedoissa eli 0415661084
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
OStin Huutonetistä häneltä iphone 5 mutta puhelinta ei tullut..Osoitteeksi oli tuolloin laittanut Savonlinna
Ilmianna
Jaa
Nyt tämä samainen (ko?) Jani kauppaa muumimukeja Nettimarkkina.comissa - VAROKAA! "Jokaisessa tarrat kiinni" ja yhtäkään tarraa ei mukeissa näy... Mukien arvo n. 600-700 euroa ja nyt lähtee halvalla; 120 €!
"Kotipaikka" nykyään Karkkila ja nettimarkkinan viesti tulee nimellä "Petteri". Taitaa olla aikamoinen viheltäjä.
Ilmoitus : http://www.nettimarkkina.com/18-kpltta-muumimukeja/1423963
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joo-o, aika konna on koko lurjus. Huijaa ihmisiä (myös minua) tori.fi:ssä, huuto.netissä, nettimarkkina.comissa ym ym.....
Vaihtaa myynti-ilmoituksiin asuinpaikkakuntaa, nimeään ja e-mail osoitetta jatkuvasti. Hänen toinen nimi voi olla Petteri. Kun huijasi minua sen e-mail oli janskipete83@luukku.com ja puh.numero oli silloin 0415661084.
Rikosilmoituksen tein syyskuussa asiasta ja vien asian niin pitkälle kun vaan voi. Toivottavasti kärsii vielä kunnolla näistä kusetuksista!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Taisinpa itsekkin sortua kyseisen r#*kkarin huijaukseen. Tälläkertaa möi ps4 konsolia kahdella ohjaimella. Viestit tulee numerosta 0449478279 ja reilusti nimellä jani kaipainen. Joko se on apinan osoite selvillä, niin minä ainakin lähen pleikkarin hakemaan.?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Sama homma täällä ja juurikin toi ps4 kahdella ohjaimella. Mitenhän tän asian kanssa olis syytä edetä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Samaisen pleikkarin ostin minäkin 17.2. huutonetistä. Rahat läks sinne ja tavara jäi saamatta. Tein rikosilmoituksen ja ilmoitin asiasta huutonetin ylläpidolle. Voi tätä vitutuksen määrää...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
2 VASTAUSTA:
Juuri tuo sama..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Laitoin viestiä nettimarkkinan ylläpitoon ja poistivat hänen tilin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joo samaan paskaan menin itsekin PS4 kanssa... On tämä kyllä vittu saatana paskaa kun ei voi luottaa kehenkään!
Ilmianna
Jaa
Itsellä oli osto ilmoitus ja tämä ruma persereikä huijasi.
Ilmianna
Jaa
Itsekin menin halpaan kauppasi muumimukeja maksoin lupasi laittaa heti postiin. Ei ole mukeja näkynyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Itse jouduin vuoden 2016 elokuussa huijatuksi kun Kaipainen myi tori.fi:ssä Honor 7 luuria. Tein rikosilmoituksen samantien ja poliisi soitti asiasta 11.1.2017 (5kk myöhemmin) ja kertoi että Jani Kaipainen on tunnustanut 11 rikosilmotusta joista itse olin 1 uhri.
Hän on poliisi mukaan taparikollinen, joka on harrastanut samaa jo "useita vuosia".
Hän asui tammikuussa joroisissa ja on täysin tuloton persaukinen lusmu, joka hankkii rahaa nettipetoksilla ja on poliisin ikivanha tuttu.
Tammikuun jälkeen ei ole vielä kuulunut mitään, mutta odottelen oikeuden päätöksiä jotka aikanaan oletettavasti postissa tulee.
Poliisi kehotti varautumaan siihen että ulosoton kautta joutuu hakemaan ja voi olla että saamisissa kestää kauan koska niitä hänellä on tililla entuudestaakin.
Itse aikanaan ilmoitin myös tori.fi:n ylläpitoon ja hänet poistettiin sieltä mutta sehän pidättelee vain hetken :(
Toivon että oikeus toteutuu vielä ja tämä munaton persereikä lusmu kärsii vielä kunnolla tavalla tai "toisella"!!!!!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Toimii edelleen, ostin ps4 prota Tori.fi:ssä. Ilmoitti asuinkunnakseen Ylläsjärven. Olisi kiva tietää missä kyseinen kaiffari oikeasti asustelee. Kumma ettei poliisikaan pysty tuollaisia pysäyttämään :o. Pankkitilioikeus pois herralta ja jo loppuu tämäkin homma.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
Etelä-Savon Ulosottoviraston papereissa osoite oli kesällä 2017 Rajatie 21 as 29, 79600 Joroinen. Sain paperit kun vein käräjäoikeuden tuomion ulosottoon kuten Varkauden poliisi kehotti tekemään. Kaipainen oli myös lusimassa tuomiota Mikkelin vankilassa.
Kuten arvata saattaa, hän jatkaa petoksiaan kun vapautuu linnasta :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kuulemma on uudestaan menossa istumaan. Lisäksi on pahoinpidellyt jonkun ja huhujen mukaan tunnettu huumepiireissä. Tietääkö joku siitä jotain???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En nyt tiiä onk tunnettu, mut niissä piireissä pyörii juu... Myypi, jakaa, käyttääpi ja sen sellasta. Tossa viikonloppuna olikin puhetta ks. Henkilöstä frendin kanssa, että ei se niitä juttujaan lopeta ikinä. Sunnuntaina viimeks soitti frendille että tarttis "niitä".
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aenii. Humalassa (tai mistä mä tiiän missä aineissa) se retostelee pitkin joroisin kylijä et se panee jonku naimisissa olevan akan kanssa :D mulleki kerto ett niillä on jotai hierontaleikkejä ja kaikkee. Uhkailee vielä hakkaavansa sen naisen aviomiehen, ei kyl kertonu miks. Ihan tervettä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mut jatkuuks nettihuijaukset vielä??. jtn juttuu kuulin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
GARJU5taas kirjoitti:
Aenii. Humalassa (tai mistä mä tiiän missä aineissa) se retostelee pitkin joroisin kylijä et se panee jonku naimisissa olevan akan kanssa :D mulleki kerto ett niillä on jotai hierontaleikkejä ja kaikkee. Uhkailee vielä hakkaavansa sen naisen aviomiehen, ei kyl kertonu miks. Ihan tervettä.
Kuka vittu oot, ois kiva tietää kuka tuollaista paskaa kirjoittaa tänne??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HeKo-81 kirjoitti:
Etelä-Savon Ulosottoviraston papereissa osoite oli kesällä 2017 Rajatie 21 as 29, 79600 Joroinen. Sain paperit kun vein käräjäoikeuden tuomion ulosottoon kuten Varkauden poliisi kehotti tekemään. Kaipainen oli myös lusimassa tuomiota Mikkelin vankilassa.
Kuten arvata saattaa, hän jatkaa petoksiaan kun vapautuu linnasta :(
Jakakaa tätä ja aina ostomyyntijuttuihin ilmianto.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
GARJU5 kirjoitti:
En nyt tiiä onk tunnettu, mut niissä piireissä pyörii juu... Myypi, jakaa, käyttääpi ja sen sellasta. Tossa viikonloppuna olikin puhetta ks. Henkilöstä frendin kanssa, että ei se niitä juttujaan lopeta ikinä. Sunnuntaina viimeks soitti frendille että tarttis "niitä".
Nostetaan aihe ja muistutetaan muutenkin ,että varokaa nettihuijareita. Ei rahaa etukäteen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
11.12.17 kirjoitan tänne, asuu tällähetkellä karkkilassa eteläsuomessa. Härjänkankaantiellä vihreän kaksikerroksisen omakotitalon yläkerrassa sijaitsevassa asunnossa. Sieltä löytyy ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Ihan Oulussa se kyllä On, osoite joroisissa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Härjankankaantie
Tuolla osoitteella tuli huijausyritys Jani Särkinivan nimellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kukkuuluu kirjoitti:
Ihan Oulussa se kyllä On, osoite joroisissa
Oulussahan se majailee jonkuu muijan helmoissa tyttö raukka menny kihloihinkin sen kanssa : ( Ei taida tietää tästä janista mitään mitä touhuaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Juu. Oulusta käsin huijailee nimimerkillä jukka turunen.
Ilmianna
Jaa
Karkkilassa asuu ja ämmänsä samanlainen saatanan huijarikusipää. M**i Va*ton**. Kaipainen nykyisin käyttää myös nimeä Val*ton**.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kaipainen Jani, VARKAUS!!!

Tunteeko kukaan?? Tietääkö kukaan hänestä mitään? jos niin ois kiva kuulla hänestä jotain!!!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta