Löytyiskö savosta naista nuoltavaksi

Intohimonani pillun nuoleminen ,myös muu seksi.Nimimerkkini mukainen sposti löytyy tämän sivuston osoitteella.

24

308

Vastaukset

• Eipä täältä löydy..
      Nekin jotka vastaavat..ovat MIEHIÄ..jotka esiintyvät naisina.
      Entiseen malliin jatkuu meno...:(

• Mitä muuta voit odottaa keskustelufoorumilta, missä ei mitään seuraa haeta. Ainoastaan liikutaan mentaalitasolla.

• Juhannusleikkeihin nuorta naista

• Paljon maksat ja mihin voin tulla?

• Täällä olis 50+ nainen, pluskokoinen, pidän nuolemisesta, mutta mies haluaa olla mukana. =)

• Mies saa katsella,onko karvainen pillu,nimimerkkini mukainen sposti löytyy,kun ään muutat aaksi,tämän sivuston osoitteella

• Löytyy, mutta olen ujonpuoleinen ja joudun vähän aikaa miettimään uskallanko ottaa yhteyttä.

• Kallu odottelee täällä,vapaaviikko edessä.Nautitaan.

• täällä myös ujonpuoleinen nuolija,tavataanko vaik autossa pikaisesti,, spostini nimimerkkini tämän sivuston osoitteella,ään muutat aaksi

• Kesää jäljellä,luonnossa seksiä..kallun spostiin tämän sivun osoitteella

• Täällä innostunut vanhempi herra halukas nuolemaan,yhteyttä nimimerkin mukainen sposti tämän sivuston osoitteella

• voi mua saisi nuolla ja kauan,nautin siitä

• Mistäpäin ?

• Laita viestii kallulle

• Voin tulla nuolee jos mulle tekee jotain samalla..

• Kyllä sitä kuolisi..kun vaan varattu löytyisi!etsikin varattu..mies.

• Heh...nuolisi

• Mitenkäs pillun syöminen joka on seuraava, parempi versio siitä nuolemisesta? Pelkän klitoriksen nuolemisen sijaan koko pesä on suussa ja sitä sitten maiskutellaan oikein kokonaisvaltaisesti.

• Niinpä..tuokin aika herkuttelua..

• 65v äijä Tampereelta haluais nuolla ja imeskellä posliinipillluu, viimeisestä on jo liian kauan. Nim. Yksinäinen

• Savon tyttönen tarjoaisi kosteaa pilluaan ihan mielellään ;) Sponssaa?

• kallu567 kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Järkeä sinulle kirjoittaa kun et lue edes sähköpostia...

• ok miten tavataan , savon mies

• no jos saamaan rupee nuolen kuin lassie

SEISKA.FI

• Kuvat Turusta! Tosi-tv-tähti Niko Saarinen nautti kesästä, viinistä ja naisseurasta – ”Pussikaljat saattoivat meidät yhteen!”
    • Kohurokkari Archie Cruzilla hatarat muistikuvat härskeistä kikkelikuvia sisältäneistä viesteistään Sofia Hultille: ”Onko tämä se Hottis-Juha?!”
    • Työllistetty juontaja Marja Hintikka kamppailee jaksamisensa kanssa – ”Triplamäärä töitä kuin mitä olisi sopivasti!”

Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      192
      11006
    2. Sofia muuttaa?!

Instan mukaan Sofia Berlöff muuttaa taas. Mutta minne tällä kertaa?
      99
      1964
    3. Sanna Marinin hallituksen hanke tyrmistyttää:

1680 euron kuukausituloilla pitää maksaa 25000 euron remontti? https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanna-marinin-hallituksen-hanke-tyrmistyttaa-1680-eu
      Maailman menoa
      202
      1453
    4. Martina oli alle vuorokauden Vicin kanssa

Eskon ja Martinan ig näkee, Vici tuli eilen illalla pitkästä aikaa Martinalle. Martina hyvä äiti laittoi aamulla videota, ovat ihan kaksin Vicin kanss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1446
    5. Sohvi takaisin Eirassa

Riita tullut,yöllä lähti koiran kanssa,aamupäivitys eirasta,lakanoista tunnistin,samat mitkä vaihtoi silloin toukokuussa😅
      106
      1328