Jos ihmettelet miksi vanhustenhoitoon ei riitä rahaa...

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • No itse oon yleensä demareita aina äänestänyt, kun he kuitenkin ovat ajaneet niitä meidän tavan työläisten asioita ja pistäneet onneksi vastaan näille oikeistolaisille kusipäille, jotka haluaisivat aina olla työväestön palkkoja leikkaamassa, pyhälisiä poistamassa ja julkisia palveluita ykstityistämässä.

        Aika vähissä vaan nyt sitten alkaa olla puolueet, joita voisi äänestää, jos demareita ei haluakaan äänestää. Mielestäni demarit ovat kuitenkin nykyään selvästi enemmän työväen luokan puolue, kun mitä esim. Vihreät, joille nykyään ne työväen luokan asiat eivät taida paljoakaan merkitä.


      • DarkFear kirjoitti:

        No itse oon yleensä demareita aina äänestänyt, kun he kuitenkin ovat ajaneet niitä meidän tavan työläisten asioita ja pistäneet onneksi vastaan näille oikeistolaisille kusipäille, jotka haluaisivat aina olla työväestön palkkoja leikkaamassa, pyhälisiä poistamassa ja julkisia palveluita ykstityistämässä.

        Aika vähissä vaan nyt sitten alkaa olla puolueet, joita voisi äänestää, jos demareita ei haluakaan äänestää. Mielestäni demarit ovat kuitenkin nykyään selvästi enemmän työväen luokan puolue, kun mitä esim. Vihreät, joille nykyään ne työväen luokan asiat eivät taida paljoakaan merkitä.

        Mullakin lapsena oli vielä käsitys että demarit on työväen puolue ja ajaa työväen etua. Nyttemmin käsitys on muuttunut. ne ajaa vain sitä että suomalaisia saadaan matalalla palkalla töihin jotta ne sitten elättäisi demareiden oikeita ystäviä, joiden tietenkään ei tarvitse töitä tehdä kun tyhmä suomalainen tekee, painaa niska limassa jotta saa maksaa demaripoliitikon ystävän uudet kultahampaat ja muut mukavuudet.

        Ei suomalaisella työläisellä oikeasti ole enää muita realistisia vaihtohetoja kuin persujen äänestäminen, vaikkei niistä kaikista pitäisikään puolueen linja on kuitenkin oikea.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mullakin lapsena oli vielä käsitys että demarit on työväen puolue ja ajaa työväen etua. Nyttemmin käsitys on muuttunut. ne ajaa vain sitä että suomalaisia saadaan matalalla palkalla töihin jotta ne sitten elättäisi demareiden oikeita ystäviä, joiden tietenkään ei tarvitse töitä tehdä kun tyhmä suomalainen tekee, painaa niska limassa jotta saa maksaa demaripoliitikon ystävän uudet kultahampaat ja muut mukavuudet.

        Ei suomalaisella työläisellä oikeasti ole enää muita realistisia vaihtohetoja kuin persujen äänestäminen, vaikkei niistä kaikista pitäisikään puolueen linja on kuitenkin oikea.

        No itselläni se demareiden äänestäminen tulee tavallaan jo verenperintönä, kun oon pienituloisesta työläisperheestä ja vanhemmat ovat aina niitä äänestäneet. Onhan mun tietääkseni demarit sentään ajaneet eduskunnassa tiettyjä työehtosopimuksia ja vaatineet niistä kiinni pitämistä, josta just kokoomuslaiset eivät ole pitäneet.

        Vihreiden linja taas on muuttunut niin paljon viimeisen parin-kolmenkymmenen vuoden aikana, että eipä heitä varmaan enää edes kovin monet tavan työläiset hirveästi äänestä. Joskus vielä oli radikaalimpi puolue, jonka kannattajat olivat myös työväen luokkaisia, mutta nykyään puoluetta taitavat äänestää lähinnä vain yliopistoihmiset, jotka eivät edes vaikuta miltään todellisilta Eko-ihmisiltä, kun täytyy jatkuvasti lennellä ympäri maailmaa, eikä välitetä enää niistä lentojen aiheuttamista päästöistä.

        En vaan silti haluaisi persuja lähteä äänestämään, kun puolueen linja ja aatemaailma ei oikein sovi mun ajatusmaailmaani.


      • DarkFear kirjoitti:

        No itselläni se demareiden äänestäminen tulee tavallaan jo verenperintönä, kun oon pienituloisesta työläisperheestä ja vanhemmat ovat aina niitä äänestäneet. Onhan mun tietääkseni demarit sentään ajaneet eduskunnassa tiettyjä työehtosopimuksia ja vaatineet niistä kiinni pitämistä, josta just kokoomuslaiset eivät ole pitäneet.

        Vihreiden linja taas on muuttunut niin paljon viimeisen parin-kolmenkymmenen vuoden aikana, että eipä heitä varmaan enää edes kovin monet tavan työläiset hirveästi äänestä. Joskus vielä oli radikaalimpi puolue, jonka kannattajat olivat myös työväen luokkaisia, mutta nykyään puoluetta taitavat äänestää lähinnä vain yliopistoihmiset, jotka eivät edes vaikuta miltään todellisilta Eko-ihmisiltä, kun täytyy jatkuvasti lennellä ympäri maailmaa, eikä välitetä enää niistä lentojen aiheuttamista päästöistä.

        En vaan silti haluaisi persuja lähteä äänestämään, kun puolueen linja ja aatemaailma ei oikein sovi mun ajatusmaailmaani.

        Tulee ottaa huomioon että tämän päivän demarit on ihan eri puolue kuin mitä meidän vanhempien nuoruusaikoina oli, silloin se on ollutkin työväestön puolue. Nykyäänhän ei semmoisia oikeastaan olekaan, ainoana ehkä persut ajaa tavallisen duunarin asiaa ja jos pääset ajatuksesta että ovat rasisteja ymmärrät että sitä on pakko vähän olla laittamassa mamutusta kuriin ihan taloudellisten seikkojen vuoksi. Työväestö elättää jo ison määrän porvareita, työtävieroksuvia vasemmistolaisia, vihreitä joille niillekään ei tuottava työ maistu, keskustan pilasi sipilä jne. niin poissulkemalla pääset oikeaan lopputulokseen. Persusitahan on tekemällä tehty rasisteja, ei ne oikeasti suurin osa ole sen enempää kuin muutkaan, ymmärtävät vaan realiteetit paremmin.


      • ÄäniPersuille
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tulee ottaa huomioon että tämän päivän demarit on ihan eri puolue kuin mitä meidän vanhempien nuoruusaikoina oli, silloin se on ollutkin työväestön puolue. Nykyäänhän ei semmoisia oikeastaan olekaan, ainoana ehkä persut ajaa tavallisen duunarin asiaa ja jos pääset ajatuksesta että ovat rasisteja ymmärrät että sitä on pakko vähän olla laittamassa mamutusta kuriin ihan taloudellisten seikkojen vuoksi. Työväestö elättää jo ison määrän porvareita, työtävieroksuvia vasemmistolaisia, vihreitä joille niillekään ei tuottava työ maistu, keskustan pilasi sipilä jne. niin poissulkemalla pääset oikeaan lopputulokseen. Persusitahan on tekemällä tehty rasisteja, ei ne oikeasti suurin osa ole sen enempää kuin muutkaan, ymmärtävät vaan realiteetit paremmin.

        Kyllä. Demarit olivat vielä -90 luvulla työläisten puolue mutta nykyään verrattavissa ennemminkin vihreisiin ja vasemmistoon.
        Ihmisiltä tuntuu neljässä vuodessa unohtuneen kuinka taas hallituspaikka teki heistä täysiä porvareita edellisellä hallituskaudella ja kyllä kuten tavallista takki kääntyi taas kun valtaan päästiin. Koko vaalitematiikka on yhtä teatteria. Vaalien alla kaikki ovat olevinaan kaikkien puolella mutta kun vaalit on ohi ja hallituspaikka tulee selkä käännetään jokaiselle.

        Tällähetkellä ainoa realistinen työväen ja suomen etuja ajava puolue on perussuomalaiset. He saavat ääneni ja aika isolta osalta myös minun tuttaviani jotka edustavat yhteiskunnan vähän joka puolta köyhistä rikkaisiin.
        Ja olisivat samalla laittamassa myös kapuloita rattaisiin Eu.n herrapolitiikalle.
        Herrakerhosta on saatava tehtyä koko Eu kansalaisten asioita palveleva eurostoliitto. Jos tämä ei toteudu ääriliikkeet nostavat jatkuvasti päätään jokapuolella eurooppaa ja se ei ole kenenkään etu enää kuin korkeintaan venäjän.
        Brexit on malliesimerkki siitä kun kansa unohdetaan ja palvellaan vain porvareiden etuja.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tulee ottaa huomioon että tämän päivän demarit on ihan eri puolue kuin mitä meidän vanhempien nuoruusaikoina oli, silloin se on ollutkin työväestön puolue. Nykyäänhän ei semmoisia oikeastaan olekaan, ainoana ehkä persut ajaa tavallisen duunarin asiaa ja jos pääset ajatuksesta että ovat rasisteja ymmärrät että sitä on pakko vähän olla laittamassa mamutusta kuriin ihan taloudellisten seikkojen vuoksi. Työväestö elättää jo ison määrän porvareita, työtävieroksuvia vasemmistolaisia, vihreitä joille niillekään ei tuottava työ maistu, keskustan pilasi sipilä jne. niin poissulkemalla pääset oikeaan lopputulokseen. Persusitahan on tekemällä tehty rasisteja, ei ne oikeasti suurin osa ole sen enempää kuin muutkaan, ymmärtävät vaan realiteetit paremmin.

        No on ehkä voinut demarit muuttua hieman jostain 70-luvun ajoista, mutta en vaan silti haluaisi persuja äänestää, kun en monessakaan asiassa jaa heidän kanssa samaa arvomaailmaa. Kuten nyt vaikka mm. perhearvoja, EU:ta ym. monia nykyaikaisia asioita kohtaan.

        Varsinkaan en haluaisi Suomessa mitään riskiä siitä, että täällä alettaisiin pohtia jotain eroa EU:sta ja mahdollista paluuta vanhaan suomen markkaan.


    • Ihmisistäviis

      Ei heitä kiinnosta työ, vaan paniikki Suomen valtion velasta

    • Vaalikoneen tarjoaa minulle seitsemän tähden liikettä
      http://seitsemäntähdenliike.fi

      Nouseekohan pikku puolue ?
      Mitä tiedät Paavo Väyrysestä ?

      • Valitettavasti tämä järjestelmä on rakennettu niin että noilla pikkupuolueilla ei ole mitään valtaa mihinkään niin siinä tavallaan menee ääni hukkaan.

        Minusta Väyrynen on järkijäbä, mitä juttelee asioista yleensä olen samaa mieltä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Valitettavasti tämä järjestelmä on rakennettu niin että noilla pikkupuolueilla ei ole mitään valtaa mihinkään niin siinä tavallaan menee ääni hukkaan.

        Minusta Väyrynen on järkijäbä, mitä juttelee asioista yleensä olen samaa mieltä.

        Olen saanut kolme lyhyttä vastausta minkälainen on googlettamalla selvisi olleen urhokekkosen oppipoika.
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/03/vayrynen-kekkosen-oppipoikana

        En ole koko ihmiseen koskaan tutustunut joten mielenkiito heräsi vasta nyt kun vaalikoneet ylen ja aamulehden molemmat tyrkkäsi puolueen esiin.


      • JossainMuualla
        Harmaaritari kirjoitti:

        Valitettavasti tämä järjestelmä on rakennettu niin että noilla pikkupuolueilla ei ole mitään valtaa mihinkään niin siinä tavallaan menee ääni hukkaan.

        Minusta Väyrynen on järkijäbä, mitä juttelee asioista yleensä olen samaa mieltä.

        Väyrynen...järki...jäbä...?

        No saahan sitä ihmisillä olla mielipiteitä.


    • Raha-on-kemia

      Mamuille menee 3 miljardia ja se raha on vanhuksilta pois ja työttömiä ei kukaan työllistä enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe