Matut kuntosaleilla.

Hätäkokous

Tulee lähes päivittäin työmatkalla kuljettua 24/7 kuntosalin ohi.Ihmettelen suuresti miten se on aina aivan täynnä matuja. Onko näillä kunniakansalaisilla oikeasti ylimääräistä fyrkkaa olla kuntosaleilla 24/7 kun kantikset joutuvat käymään töissä ?

34

99

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valivali

      On sullakin huolenaiheet! Eikö se ole hyvä, jos pitävät kunnostaan huolta. Olet vaan kateellinen, kun itse et viitti vaivautua kuntosalille. Sinne kuntosalille voi mennä kuka tahansa, joka kynnelle kykenee. Turhaa valittamista ja kitinää.

      • valivaliKELA

        Katohan juntti jonkun ( toisinkuin sinun ) pitää vielä käydä duunissa että Kelalla on fyrkkaa maksaa matujen kuntosalit ..Jos asia on liian vaikea ymmärtää niin kysy mutsiltas jooko !


      • Ruthies

        Kuntosalille ei voi mennä kuka tahansa, joka kynnelle kykenee. Siitä täytyy maksaa. Itsekin menisin mielelläni, mutta juuri nyt on niin pienipalkkainen työ, ettei ole varaa sellaiseen. Ehkä kesällä sitten, jos saan työtunteja enemmän. Olisi kiva aloittaa päivä kuntoilemalla. Eikä sellainen puolen päivän kortti kai maksaisikaan kuin 35-45€/kk.

        Joissain kaupungeissa on annettu nuorille maahanmuuttajamiehille ilmaiseksi salikortteja, jotta heillä olisi jotain fiksua tekemistä suomen kielen opiskelun lisäksi. Mutta se lienee kuntakohtaista. Itse ajattelen, että on parempi, jos ei anneta heille ilmaiseksi etuuksia, jotta he voisivat kotoutua Suomeen nopeasti. Eihän sitä itsekään kotoutuisi mihinkään maahan niin, että siellä jaettaisiin ilmaiseksi asioita ja vielä holhottaisiin kuin pientä lasta, että on"fiksua tekemistä".

        Mutta, viisaammat ovat päättäneet näin ja sillä mennään.


      • Roletaari
        Ruthies kirjoitti:

        Kuntosalille ei voi mennä kuka tahansa, joka kynnelle kykenee. Siitä täytyy maksaa. Itsekin menisin mielelläni, mutta juuri nyt on niin pienipalkkainen työ, ettei ole varaa sellaiseen. Ehkä kesällä sitten, jos saan työtunteja enemmän. Olisi kiva aloittaa päivä kuntoilemalla. Eikä sellainen puolen päivän kortti kai maksaisikaan kuin 35-45€/kk.

        Joissain kaupungeissa on annettu nuorille maahanmuuttajamiehille ilmaiseksi salikortteja, jotta heillä olisi jotain fiksua tekemistä suomen kielen opiskelun lisäksi. Mutta se lienee kuntakohtaista. Itse ajattelen, että on parempi, jos ei anneta heille ilmaiseksi etuuksia, jotta he voisivat kotoutua Suomeen nopeasti. Eihän sitä itsekään kotoutuisi mihinkään maahan niin, että siellä jaettaisiin ilmaiseksi asioita ja vielä holhottaisiin kuin pientä lasta, että on"fiksua tekemistä".

        Mutta, viisaammat ovat päättäneet näin ja sillä mennään.

        Tänään Itähelsinkiläinen kuntosali IP. ..treenajia 22 joista matuja ( ulkoinen olemus ja kieli ) oli 15 ..kova on rosentti


      • Tohvelisankarit

        Miksi se olisi hyvä asia että taistelijat pitävät kuntoa yllä kun käsky käy ruveta taas taistelemaan vääräuskoisia vastaan?
        EI suomisotilas pidä puoliakaan niin hyvää kuntoa yllä kuin nuo taisteluun tottuneet tappajat.
        Kun imaami käskee aloittamaan sissisodan suomen hesassa niin silloin on turha enää suomen armeijan miettiä "mitäs nyt tehrään". Ryhtyykö Niinistö silloin pommittamaan hesaa kun sissi-isis-sotilaat ottavat sitä haltuun? Vai antautuuko ehdoitta?


    • junttipellekadehtiinääs

      Kateellinen juntti valittaa. Ei ole minun eikä turvapaikanhakijoiden syy, että juntilla on paha mieli.

      • Hokijavajukille

        Niin. Itse asiassa paha mielesi on oma syysi koska olet itse tuo mainitsemasi juntti.


      • Siivottomatjuntit

        Matujunttien syytähän tämä kateus on. Suomihumalikkokaan ei öykkäröi niin kuin nämä ilman viinaa.


    • hullujariittää

      Sossu tätit antaa, muutakin kuin massia.

    • Ihmisroskat

      Meet sinne sekaan vaan ja huudata "halalaho ja hakkarainen on suuri"

    • voimavarareservi

      Ne pitää itsensä valmiina kovassatyökunnossa sen hetken varalta kun alkaa se työvoimapulan paikkaaminen jonka takia niitä tänne haalitaan.
      Siinä alkaa saviset niskaojat aukeamaan ja kylmä korpi antaa periksi, masuunit hehkuvat ja konepajoilta kauas kuuluu kalke.
      Vanhuksemme saavat luottavaisin mielin katsella elonsa ehtoona kuinka hellät mutta jäntevät kädet heitä peittelvät uusien Finalysonien kehräämiin vaippoihin ja tarjoilevat uus-Fazerilaisia rakkauden paloja.
      Lapsoset kaipaavat kilttejä setiä ja tätejä hoivaamaan ja katsomaan että heiltäkään ei mitään puuttuisi.
      Mutta siellä he vielä huhkivat kuntosaleissa zumban rytmien raikuessa ja nostopainojen kalahdellessa, lihakset pidätetystä innosta vavahdellen odottaen vain vatiovallan lupaa saada rynnätä suorittamaan kunniavelkaansa uudelle kotimaalleen.
      Se lupa, oleskeulupa ja työlupa, se avaisi portit yön touhuun ja riemukkaaseen aherrukseen

      • Valkoinen-Suomi

        Komppaan..


    • ei-rasismille

      Liikuntamyllyssä sama juttu. Tämä paskasakki ei nosta painoja takaisin paikalleen, pitävät taljojen, vatsalihaslaitteiden ym istuimia lepotuoleina iphoneja runkaten, käyttävät juoksumattoja yli limiiten(30 min), ölisevät ym...

      24/7 on vain 20€/kk ja mylly vielä halvempi joten ei se rahasta ole kiinni ja aikaahan tällä roskasakilla on pitää itsensä kunnossa jotta jaksavat paneskella suomalaisia pikkutyttöjä ja pahoinpidellä pottunokkakundeja.

      • proffa33

        Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Todella ikävä asia on se,että uimahallit ja kuntosalit ovat melkein pääasiassa täällä oleskelevien kutsumattomien vieraiden käytössä. He ovat useimmiten välinpitämättömiä siisteydestä ja heidän takiaan monien siisteyteen tottuneitten on vaikeaa ja vastenmielistä olla samoissa tiloissa.
        Mitä tulee sitten tähän kuntopuoleen, niin varmaan ruumiillinen työ ajaisi osittain saman asian. Jos päättäjät haluaisivat ja uskaltaisivat säätää jotain vastiketta ilmaiselle täällä oleskelulle, mahdollisuuksia kyllä olisi. Kaikenlaista raivaustyötä ja yleisten paikkoen siivoista esim. olisi vaikka kuinka paljon, jota kuka tahansa voisi tehdä. Tällainen velvoite kustannuksista voisi olla hyvä siinäkin mielessä, että se saattaisi olla yllyke poistua maasta niille, jotka ovat tulleet vain lomailemaan ja nauttimaan täyshoidosta.
        Suomen pitäisi nyt ryhdistäytyä ja alkaa pitää parempaa huolta omasta maasta.


      • Hätäkokous

        Joo ja geelitukat on salien ulkopuolella niin huonossa kondiksessa että KELA-Bemmit pitää pysäköidä kauppakeskusten Inva-paikoille.


    • Valkoinen-Suomi

      MIKÄS SE ON ananaspäiden treenatessa muistuttaa " ammatilaisurheilua"
      Maahanmuuttajien sosiaaliturva, hyvinvointi ja terveys
      Maahanmuuttajan sosiaaliturva - kuvituskuvaSosiaali- ja terveysministeriön toimialaan kuuluvat Suomessa asuvien maahanmuuttajien hyvinvointia ja terveyttä koskevat asiat. Ministeriö huolehtii maahanmuuttajien perusturvasta, kotoutumisen kannalta olennaisista sosiaali- ja terveyspalveluista ja omaan toimialueeseensa kuuluvista muista tuista.

      Sosiaali- ja terveyspolitiikan strategiassa ja edellisessä hallitusohjelmassa painotetaan, että

      maahanmuuttajien erityistarpeet otetaan huomioon sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita kehitettäessä
      sosiaali- ja terveydenhuollon keinoin tuetaan maahanmuuttajien ja heidän perheenjäsentensä kotouttamista suomalaiseen yhteiskuntaan niin, että heidän mahdollisuutensa työhön ja opiskeluun paranevat. https://stm.fi/maahanmuuttajien-hyvinvointi

      • prepaid-kortti

        "Myös ilman huoltajaa Suomeen tulleet lapset saavat taloudellista tukea, mutta sen määrä on pienempi kuin aikuisille ja perheille myönnettävä tuki. Tätä tukea kutsutaan käyttörahaksi.

        Jos sinulla tai perheelläsi on erityisiä tarpeita, joiden vuoksi tarvitsette ylimääräistä taloudellista tukea, voit saada täydentävää vastaanottorahaa.

        Vastaanottoraha maksetaan sinulle prepaid-kortille tai käteisenä.

        Jos prepaid-kortti on kadonnut
        Jos olet kadottanut vastaanottokeskukselta saamasi prepaid-kortin (ns. Moni- tai PFS-kortti), ota yhteys omaan vastaanottokeskukseesi. https://migri.fi/vastaanottoraha " Taitaa käydä myös kuntosaleilla mutta Pekka ja Maija maksaa itse kiltisti salikorttinsa.


    • alapamalaaki

      minäs olla sama kansalainen, kuisinä kisisii, mulla oikeus olla salibändyä ja voimistellä kuis sinun elä moitia mua minä kuntoilen tee sinäkin niin että sulla kovaakuntoa tehdä töitä ja maksaa veroporestti siis veroja että mulla toimeentulo takattu, hyvä suomen kansa mä kiitollinen siitäs,

    • roletaari

      Rasismia käyttämälläni salilla. En itse ollut tilanteessa mutta se kuvailtiin minulle myöhemmin.
      Salille tuli kymmenisen läheisen vokin nuorta heppua. Meteli ja " atmosfääri" oli ollut normaalista poikkeava.
      Lyhyt neuvonpito kanttiksien lähetystön kanssa, tai joku muu syys johti siihen, ettei vierailu toistunut.
      Rasismia?

      Saman saliyrittäjä oli syyteharkinnassa ilmoitettua vierasta pankkikorttia tarjonneelle romanille, ettei salille enää mahdu. Sama tyyppi kysyi asiaa puhelimessa ja saatuaan poikkeavan vastauksen ilmoitti pollareille. Lieneekö rasismia kun saliyrittäjä ei saanut syytettä vaan selvisi pelkällä kuulustelulla?

      Olen saattanut saada tuolta salilta rasimitartunnan?

    • Malmin-Mannet

      Me ei teidän kuntosaleja tarvita.Meillä on omat valtion ylläpitämät salit-ravinnot-vaatteet-asumus-terveyspalvelut-ym ym. Feixja ja Walxde sai juuri hovissa pidenettyä salikorttinsa voimassaoloa molemmat 4 v eikä maksanut yhtään mitään..

    • ironiaako

      Pitäähän sitä voimia kartuttaa, jos suomalaismiehet erehtyvät puolustamaan raiskattuja tyttöjään ja naisiaan!

      • reyruytiu

        Kun katsoo videoita niistä ensimmäisistä bussilastillisista, joita hoikat suomalaiset sotilaat avustivat matkatavaroiden kantamisessa, niin huomaa, että he olivat täydessä taistelukunnossa jo kotimaassaan tapahtuneen treenauksen ja kokemuksen pohjalta. Nyt he vain pitävät yllä tuota tasoaan, jotta ovat valmiina sitten, pian...


    • puolustan

      minä naisena teen niin raskasta "ukkointöitä"habaa löytyy ja yöpöydäiltäin vasara ja käslakuistain millon mishänäkin kuljekselen.piipaasoi ja turpa.

    • Nazima-Razima

      "minä naisena teen niin raskasta "ukkointöitä"habaa löytyy ja yöpöydäiltäin vasara ja käslakuistain millon mishänäkin kuljekselen.piipaasoi ja turpa." Taidat olla oikeasti joku Hesan apulaisPOROMESTARI .Kirjoitus on aika Afgaania ?

    • epäkunnioittava

      itsepuolustus on aina suomenmaan kanta ollut ei hyökkäys.nazima .itsepuolustus.ja sitä se on vieläkin.sä puolustas itsees siitä se suomi nousi jo mun ukkini pystykorvaa ku lauko rajoillamme.en aio sinua loukata ja pyydä loukkauksesi takaisin.olet epäkunniottava.kiitos.

    • mikähälie

      jos "TÄMÄ OLI OIKEE NAZIMA"poromestareiksi lapinmiehiä kansalaisia tituleeraa hesaa tähänvetää on onnettomat jotka häntä äänestää mielipitettensä mukaan?mistä repii "afgaanin"?pitää tuntea suomi ja suomalaiset.pitää sopeutua emigranttina.suomeen.suomi on suomalaisten.me tämän maan rakensimme.tätä ei riko mikään.

    • Kielipuolipotilas

      Ehkä ymmärrän ehkä en ?

    • JaSittenPannaanMenemään

      Tietysti matut ovat kuntosaleilla katselemassa tiukoissa trikoissa treenaavia alaikäisiä tyttöjä , koska Kela Gold -kortti korvaa kaiken.

    • 638281

      Matut vain ovat riuskoja poikia liikkumaan. Impivaaralaiset sen kun makaavat sohvalla kalja toisessa ja makkara toisessa kädessä...

    • Kielipuolipotilas

      "Matut vain ovat riuskoja poikia liikkumaan. Impivaaralaiset sen kun makaavat sohvalla kalja toisessa ja makkara toisessa kädessä"...surkeaa trollausta surkeampaa kuin Mokutar Kuppalla..

    • Tyhmä persu ”paljon työtä tekee”. Viisas pääsee vähemmällä. Persu ÄÖ69.

      • Kielipuolipotilas

        Nyt kirjoitti Musti.Hinttari vuoden jutun..


    • suomi.nousuun

      Onhan noita semmoisiakin saleja, joihin ei mutarunkuilla asiaa ole.

    • äänestäkää.oikein

      Sossu rahoittaa muslimiarmeijan valmistautumista siihen päivään kun joutuvat taistelemaan suomalaisia vääräuskoisia vastaan. Niin tyhmiä me suomalaiset olemme, että tämän sallimme ja jopa rahoitamme.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4238
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2090
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      132
      995
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      238
      992
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe