wuppis voi wuppis

voi.sinua.wuppis

wuppis miksi esität miestä vihertäjänä niin miksi monta nimimerkkiä

84

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä mieltä olette uudesta avataristani?

      • tyttö.vauhdissa

        miksi et kirjoita vain wuppis nimimerkillä ja kumpi olet mies vai nainen vai kumpikin


      • pysy.wuppiksena

        välillä ihmetellyt vihertäjänä eli välillä olet kuin nainen mutta sanoit että mies niin oletin että olet joku homo tai pymppy tai dissi ja taas välillä saa kuvan että nainen mutta oletkin nainen mutta 2 eri hahmoa on eli wuppis on erilainen kuin vihertäjä


      • pysy.wuppiksena kirjoitti:

        välillä ihmetellyt vihertäjänä eli välillä olet kuin nainen mutta sanoit että mies niin oletin että olet joku homo tai pymppy tai dissi ja taas välillä saa kuvan että nainen mutta oletkin nainen mutta 2 eri hahmoa on eli wuppis on erilainen kuin vihertäjä

        En minä ole Wuppis. Mutta tämähän menee mielenkiintoiseksi. Millä tavalla olen kuin nainen? Olen oikeasti kiinnostunut kuulemaan.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En minä ole Wuppis. Mutta tämähän menee mielenkiintoiseksi. Millä tavalla olen kuin nainen? Olen oikeasti kiinnostunut kuulemaan.

        Sä oletkin koulukiusaaja. 😕


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En minä ole Wuppis. Mutta tämähän menee mielenkiintoiseksi. Millä tavalla olen kuin nainen? Olen oikeasti kiinnostunut kuulemaan.

        Ehkä sinulta puuttuu toksinen maskuliinisuus, mikä meiltä tytöiltä aina puuttuu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä oletkin koulukiusaaja. 😕

        Aikun laitoin saman avatarin? Itse hyökkäsitte minun kimppuuni naisylivoimalla. Keitä te olette valitsemaan minun avatarin. Vai että oikein samaa väriä oli...


      • scrg kirjoitti:

        Ehkä sinulta puuttuu toksinen maskuliinisuus, mikä meiltä tytöiltä aina puuttuu.

        Multa ei puutu..


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Aikun laitoin saman avatarin? Itse hyökkäsitte minun kimppuuni naisylivoimalla. Keitä te olette valitsemaan minun avatarin. Vai että oikein samaa väriä oli...

        Oleks vähän yli-yliherkkä?

        Mä vain sanoin, että sun ja Pönttiksen avattaret menee sekaisin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oleks vähän yli-yliherkkä?

        Mä vain sanoin, että sun ja Pönttiksen avattaret menee sekaisin.

        Öö, luehan viestit uudelleen. Yrititte painostaa minua vaihtamaan avataria, kun vihreä. Eikö se päinvastoin ole vähän yliherkkää suuttua pikkupilasta?

        Tuli sitten tuplat.


      • homo.on.vi.ttumainen
        Vihertäjä kirjoitti:

        Öö, luehan viestit uudelleen. Yrititte painostaa minua vaihtamaan avataria, kun vihreä. Eikö se päinvastoin ole vähän yliherkkää suuttua pikkupilasta?

        Tuli sitten tuplat.

        eli olet pymppy ja homon kosto naisille nyt en ymmärrä sinua niin oletko ilkeä ja kateellinen naisille kun miehet vastaa naisille niin miksi et mene homo sivuille niin miksi olet heterojen sivulla niin sinua harmittaa ja vi.tuttaa ja yrität esittää wuppista jos miehet vastaisi edehdyksessä sinulle niin mene gay sivuille


      • scrg kirjoitti:

        Ehkä sinulta puuttuu toksinen maskuliinisuus, mikä meiltä tytöiltä aina puuttuu.

        Sen kyllä tiedostan etten ole kovin macho. Runomies tyyppiä.


      • homo.on.vi.ttumainen kirjoitti:

        eli olet pymppy ja homon kosto naisille nyt en ymmärrä sinua niin oletko ilkeä ja kateellinen naisille kun miehet vastaa naisille niin miksi et mene homo sivuille niin miksi olet heterojen sivulla niin sinua harmittaa ja vi.tuttaa ja yrität esittää wuppista jos miehet vastaisi edehdyksessä sinulle niin mene gay sivuille

        Terveydeksi. Sen minkä tuosta ymmärsin, ainakin sinussa taidan herättä enemmänkin tunteita.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Sen kyllä tiedostan etten ole kovin macho. Runomies tyyppiä.

        Sait musta vihollisen.

        Vetelen sua kuin tiskirättiä ja pyyhin lopuksi suhun isot karvaiset jalkani.

        ETTÄS TIIÄT! Napero.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sait musta vihollisen.

        Vetelen sua kuin tiskirättiä ja pyyhin lopuksi suhun isot karvaiset jalkani.

        ETTÄS TIIÄT! Napero.

        TÄMÄ ON MOLEMMINPUOLEISTA. VIHAAN SINUA ENKÄ KOSKAAN UNOHDA TÄTÄ LOUKKAUSTA.

        Tiedä sä se.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        TÄMÄ ON MOLEMMINPUOLEISTA. VIHAAN SINUA ENKÄ KOSKAAN UNOHDA TÄTÄ LOUKKAUSTA.

        Tiedä sä se.

        Hehee..

        Ihan ehta Napero! Nyt meet ja vaihat vaipat! Tämäkin oli käsky!


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Sen kyllä tiedostan etten ole kovin macho. Runomies tyyppiä.

        Mäkin laitoin profiilikuvan. Naiset alkaa nyt ihan hullun kuumiksi.

        Näkemykseni on että naisilla on noin yhden käden sormen verran lokeroita, joihin miehet pitää voida sijoittaa ja jos se ei onnistu, niin sitten kyseessä ei ole heidän kannaltaan mies.


      • nainen.on.paha.vastus
        Vihertäjä kirjoitti:

        Terveydeksi. Sen minkä tuosta ymmärsin, ainakin sinussa taidan herättä enemmänkin tunteita.

        no sen verran että tekisi mieli vetää turpiin ja jätä wuppis rauhaan ja miehenä pyydä wuppikselta anteeksi niin jos riitaa haastat niin häntä et voita niin nainen on paha ja voittamaton vastus eli sopua suosittelen


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hehee..

        Ihan ehta Napero! Nyt meet ja vaihat vaipat! Tämäkin oli käsky!

        Voin tulla vaihtamaan sinun ;)


      • nainen.on.paha.vastus kirjoitti:

        no sen verran että tekisi mieli vetää turpiin ja jätä wuppis rauhaan ja miehenä pyydä wuppikselta anteeksi niin jos riitaa haastat niin häntä et voita niin nainen on paha ja voittamaton vastus eli sopua suosittelen

        Missä vaiheessa me ollaan riidelty? Kunnioitan palstan naisia sillä, etten anna armoa. Eikö se päinvastoin ole alentavaa, jos naisia vaan silittelee.


      • scrg kirjoitti:

        Mäkin laitoin profiilikuvan. Naiset alkaa nyt ihan hullun kuumiksi.

        Näkemykseni on että naisilla on noin yhden käden sormen verran lokeroita, joihin miehet pitää voida sijoittaa ja jos se ei onnistu, niin sitten kyseessä ei ole heidän kannaltaan mies.

        Ai sulla on tommonen bermudan kolmio siinä otsikossa, vai onko se kolmas silmä..

        Tai siis Jim Carreyllä on.


      • scrg kirjoitti:

        Mäkin laitoin profiilikuvan. Naiset alkaa nyt ihan hullun kuumiksi.

        Näkemykseni on että naisilla on noin yhden käden sormen verran lokeroita, joihin miehet pitää voida sijoittaa ja jos se ei onnistu, niin sitten kyseessä ei ole heidän kannaltaan mies.

        Itseasiassa veikkaan sen olevan palstan miesten, jotka kokevat ajatusmallini naisellisiksi. Mutta tiedä häntä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Itseasiassa veikkaan sen olevan palstan miesten, jotka kokevat ajatusmallini naisellisiksi. Mutta tiedä häntä.

        Se on mahdollista. Jos naisilla lokeroita on minimissään viisi, niin miehellä niitä voi olla yhdestä kolmeen.


      • nainen.on.paha.vastus kirjoitti:

        no sen verran että tekisi mieli vetää turpiin ja jätä wuppis rauhaan ja miehenä pyydä wuppikselta anteeksi niin jos riitaa haastat niin häntä et voita niin nainen on paha ja voittamaton vastus eli sopua suosittelen

        PS. Jos olet lähiseudulta, otan mielelläni haasteen vastaa.


      • scrg kirjoitti:

        Mäkin laitoin profiilikuvan. Naiset alkaa nyt ihan hullun kuumiksi.

        Näkemykseni on että naisilla on noin yhden käden sormen verran lokeroita, joihin miehet pitää voida sijoittaa ja jos se ei onnistu, niin sitten kyseessä ei ole heidän kannaltaan mies.

        Olen hämmentynyt. Oletko nainen vai mies?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olen hämmentynyt. Oletko nainen vai mies?

        Kuseskelen pisoaareihin, koska siinä tilanteessa valinta on tehtävä. Muuten yritän vapautua ajatuksesta että sukupuoli olisi muuta kuin sosiaalinen konstruktio.


      • scrg kirjoitti:

        Kuseskelen pisoaareihin, koska siinä tilanteessa valinta on tehtävä. Muuten yritän vapautua ajatuksesta että sukupuoli olisi muuta kuin sosiaalinen konstruktio.

        Olen jossain määrin androgyyni itsekkin. Tunnen syntymäsukupuolen omakseni, mutta en anna sen määrittää itseäni.


      • Minulle tulee mieleen magic


      • valtakunta kirjoitti:

        Minulle tulee mieleen magic

        Joskus pentuna löysin metsästä ison kasan magic-kortteja. Mitäköhän niillekkin kävi.


      • scrg kirjoitti:

        Mäkin laitoin profiilikuvan. Naiset alkaa nyt ihan hullun kuumiksi.

        Näkemykseni on että naisilla on noin yhden käden sormen verran lokeroita, joihin miehet pitää voida sijoittaa ja jos se ei onnistu, niin sitten kyseessä ei ole heidän kannaltaan mies.

        Oot saituri, naiset pakenee. 😏



      • Vihertäjä kirjoitti:

        Joskus pentuna löysin metsästä ison kasan magic-kortteja. Mitäköhän niillekkin kävi.

        varmaan aloit keräämään niitä, kumminkin turnauksia vieläkin järjestetään tietääkseni.
        Puna-musta oli ukkoseni suosikki ja pelasin sillä kun harjoittelin kortit ulkoa kun enkku ei taitu.
        Ukkoseni kävi turnauksissa kun löysi hyvän pakan.


      • valtakunta kirjoitti:

        varmaan aloit keräämään niitä, kumminkin turnauksia vieläkin järjestetään tietääkseni.
        Puna-musta oli ukkoseni suosikki ja pelasin sillä kun harjoittelin kortit ulkoa kun enkku ei taitu.
        Ukkoseni kävi turnauksissa kun löysi hyvän pakan.

        Olin himpun verran liian nuori. Englanti ja mahdottoman monimutkaiset säännöt saivat minut luovuttamaa. Asuin lapissa enkä tuntenut ketään pelaajaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olin himpun verran liian nuori. Englanti ja mahdottoman monimutkaiset säännöt saivat minut luovuttamaa. Asuin lapissa enkä tuntenut ketään pelaajaa.

        minkä mahtaa🤔
        Kumminkin hyvin paljon näytät perehtyneen asiaan😁


      • Kyllä kaikenlaiset pelit ovat aina kiehtoneet. Tosin nyt aikuisena jäänyt vähemmälle, kun ei ole enää aikaa samalla tavalla sukeltaa niiden aivan omaan maailmaansa.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Oot saituri, naiset pakenee. 😏

        Ei naiset välitä talousasioista.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kyllä kaikenlaiset pelit ovat aina kiehtoneet. Tosin nyt aikuisena jäänyt vähemmälle, kun ei ole enää aikaa samalla tavalla sukeltaa niiden aivan omaan maailmaansa.

        Niitähän se on,
        noh enemmän minua kiehtoo se sisältö ja mitä lapsille kannattaa suositella.


      • valtakunta kirjoitti:

        Niitähän se on,
        noh enemmän minua kiehtoo se sisältö ja mitä lapsille kannattaa suositella.

        Kannattaa olla varovainen noiden pelipiirien suhteen. Kävin tutustumassa paikalliseen kerhoon ja siellä toimintaa pyöritti joku vanha pedari. Jäi sitten ensimmäiseen käyntiin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kannattaa olla varovainen noiden pelipiirien suhteen. Kävin tutustumassa paikalliseen kerhoon ja siellä toimintaa pyöritti joku vanha pedari. Jäi sitten ensimmäiseen käyntiin.

        Enemmän ne pelaa ja lanittaa keskenää.
        https://aijaa.com/7cDdoV


      • valtakunta kirjoitti:

        Enemmän ne pelaa ja lanittaa keskenää.
        https://aijaa.com/7cDdoV

        Omat piirit ovat sitten asia erikseen. Se oli sellainen avoin kerho, jossa kävi paljon myös lapsia.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Omat piirit ovat sitten asia erikseen. Se oli sellainen avoin kerho, jossa kävi paljon myös lapsia.

        Minusta oli niin söpö kuva nähdä ne kaikk, sylissä istui 1v joka ei nyt kuin harjoittele tapletin käyttöä.
        Meillä on kaikki tarkkaan lapsien kanssa.
        Noh nuorisokerholla kaksi vanhinta lapsista käy väliin mutta siellä on sit 3-4 nuoriso-ohjaajaa yleensä paikalla ja pitää järjestystä.
        En kyllä discoihin päästä.


      • Mikset discoihin? Ne ovat nuorille tärkeitä kaverin tapaamispaikkoja.


      • scrg kirjoitti:

        Ei naiset välitä talousasioista.

        Taloustyöt kuuluu miehille, ihan totta!


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mikset discoihin? Ne ovat nuorille tärkeitä kaverin tapaamispaikkoja.

        Noh en todellakaan päästä, jokin raja kyllä nuorisokeskus ajaa saman asian jossa kohtaa muita ikäisiään.
        Noihan on 12v ja 9v vanhimmat.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mikset discoihin? Ne ovat nuorille tärkeitä kaverin tapaamispaikkoja.

        Jos vasta meitin 9 vuotiaan päästänyt pihalle yksin tunnin tai kaksi niin miksi ihmeessä päästäisin discoon?
        Esikoista en päästä pihalle ennenkuin pystyy hallitsee juminsa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh en todellakaan päästä, jokin raja kyllä nuorisokeskus ajaa saman asian jossa kohtaa muita ikäisiään.
        Noihan on 12v ja 9v vanhimmat.

        Aika viattomia ne diskot olivat meidän aikaan. Eikä nuoriso ainakaan hölmömmäksi ole muuttunut.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mikset discoihin? Ne ovat nuorille tärkeitä kaverin tapaamispaikkoja.

        Siis yksin päästä esikoista pihalle.
        Mutta esikoinen pärjääkin todella hyvin sairaalakoulussa 1viikon aikana tekee tehtävät koulussa ja enemmänkin eikä ole tullut jumeja kun poistaa äesyttävät tekijät ei ole siellä ongelmia kuin arvasinkin ja on vahvistuki.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis yksin päästä esikoista pihalle.
        Mutta esikoinen pärjääkin todella hyvin sairaalakoulussa 1viikon aikana tekee tehtävät koulussa ja enemmänkin eikä ole tullut jumeja kun poistaa äesyttävät tekijät ei ole siellä ongelmia kuin arvasinkin ja on vahvistuki.

        Mietinkin jo että uskallanko kysyä pojan kuulumisia :). On ihana että saatte kummatkin huokaista. Onko tämä pidempiaikainen järjestely vai tuenarvioinnin ajan?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mietinkin jo että uskallanko kysyä pojan kuulumisia :). On ihana että saatte kummatkin huokaista. Onko tämä pidempiaikainen järjestely vai tuenarvioinnin ajan?

        Lyhyt jakso. Onneksi ei ole edes mitään lääkekuuria aloittaneet. Ei mitään järkeä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mietinkin jo että uskallanko kysyä pojan kuulumisia :). On ihana että saatte kummatkin huokaista. Onko tämä pidempiaikainen järjestely vai tuenarvioinnin ajan?

        ADHD lääkkeitä jo marraskuussa kokeili ja jumit oli pahempia.

        Kyllä pidän sen asian vieläkin meillä kriteerinä kun pysytään rajojen sisäpuolella saa vapautuksia mutta jos ei niin tiukennetaan rajoja.


      • valtakunta kirjoitti:

        ADHD lääkkeitä jo marraskuussa kokeili ja jumit oli pahempia.

        Kyllä pidän sen asian vieläkin meillä kriteerinä kun pysytään rajojen sisäpuolella saa vapautuksia mutta jos ei niin tiukennetaan rajoja.

        Joo toki parempi mennä aina tilanteen mukaan. Ei se pojallekkaan kiva jos saa jumin, eikä lähellä ole ketään turvallista aikuista.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Joo toki parempi mennä aina tilanteen mukaan. Ei se pojallekkaan kiva jos saa jumin, eikä lähellä ole ketään turvallista aikuista.

        Eikä se kyllä kenelleekkää sovi opetella kantapään kautta asioita.


      • scrg kirjoitti:

        Ei naiset välitä talousasioista.

        Pitäähän miehillekin jotain jättää millä päteä. 😉


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Joo toki parempi mennä aina tilanteen mukaan. Ei se pojallekkaan kiva jos saa jumin, eikä lähellä ole ketään turvallista aikuista.

        Eikä sekään ole hyvä juttu jos ei pysytä rajojen sisäpuolella sen vuoksi en anna vapauksia ennen kuin osataan taito ja lapsetkin ovat tietoisia.


        Kyllä siskoni meinasi hukkua mutta joku pelasti sen kun meidät päästettiin uirannalle yksin, siis meidät jätettiin uimataidottomina rannalle.

        Esin minut työnnettiin laiturilta ja satuin paniikissa nousemaan pintaan mutta sitten opin uimaan mutta siskolleni tehtiin sen samoin ja sen vuoksi meinasi hukkua.

        Koen saman asian, minkätahansa asian suhteen, jos annan valtuuksia asioihin ennen kuin osaavat.


        lapset pelasi tänään shakkia ja off boartia peli ajan jälkeen lautapeleistä en ole huolissani yhtään vaikka ei kavereita olisi kuin sisaret.😁
        Kyllä lapsilla on erittäin hyvät jutut etten ole huolissani ainakaan heidän kehityksestään.


      • valtakunta kirjoitti:

        Eikä sekään ole hyvä juttu jos ei pysytä rajojen sisäpuolella sen vuoksi en anna vapauksia ennen kuin osataan taito ja lapsetkin ovat tietoisia.


        Kyllä siskoni meinasi hukkua mutta joku pelasti sen kun meidät päästettiin uirannalle yksin, siis meidät jätettiin uimataidottomina rannalle.

        Esin minut työnnettiin laiturilta ja satuin paniikissa nousemaan pintaan mutta sitten opin uimaan mutta siskolleni tehtiin sen samoin ja sen vuoksi meinasi hukkua.

        Koen saman asian, minkätahansa asian suhteen, jos annan valtuuksia asioihin ennen kuin osaavat.


        lapset pelasi tänään shakkia ja off boartia peli ajan jälkeen lautapeleistä en ole huolissani yhtään vaikka ei kavereita olisi kuin sisaret.😁
        Kyllä lapsilla on erittäin hyvät jutut etten ole huolissani ainakaan heidän kehityksestään.

        Ihan vaan mietin ettei liian tiukoissa rajoissa ole, ettei sitten teininä iske hirmuinen kapina vaihe. Vaikka mitäpä minä asioista tiedän. Kunhan vaan mietin ääneen.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ihan vaan mietin ettei liian tiukoissa rajoissa ole, ettei sitten teininä iske hirmuinen kapina vaihe. Vaikka mitäpä minä asioista tiedän. Kunhan vaan mietin ääneen.

        Sitä suuremmalla syyllä neiti on kapinoinut koko ajan pienuudesta huolimatta sit se on nuorisokodissa jos se menee siihen niistäkin asioista puhuttu, se tulee kavereiden myöten kun niillä on paljon vapauksia liiankin paljon jos minulta kysytään.

        Sen vuoksi joutuu täysin mukautumaan ohjeisiin ekalla vei tulitikut kun halusi tehdä nuotion koulunpihaan.
        En todellakaan pidä liian tiukkaa kriteeriä.

        Se on niin lapsi kohtaista ja sen kanssa saa olla hyvin huolellinen sen kanssa puhutaan juurikin monesta asiasta ja olen suunnitellut että hän tekee samallaisia harjoituksia kuin veljensä.

        Tietäisitpä vaan kuinka se on koko ikänsä kapinoinut.😂


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ihan vaan mietin ettei liian tiukoissa rajoissa ole, ettei sitten teininä iske hirmuinen kapina vaihe. Vaikka mitäpä minä asioista tiedän. Kunhan vaan mietin ääneen.

        Minusta on hölmöä tuon asian kanssa peleillä turvallisuuden, sanoinkin ainoat tulitikut, jotka on ylähyllyiltä etsitty käsiin ja sanoin nytkö viedään kynttilätkin pois kakusta.

        Muutenkaan ei poltella muulloin niitä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sitä suuremmalla syyllä neiti on kapinoinut koko ajan pienuudesta huolimatta sit se on nuorisokodissa jos se menee siihen niistäkin asioista puhuttu, se tulee kavereiden myöten kun niillä on paljon vapauksia liiankin paljon jos minulta kysytään.

        Sen vuoksi joutuu täysin mukautumaan ohjeisiin ekalla vei tulitikut kun halusi tehdä nuotion koulunpihaan.
        En todellakaan pidä liian tiukkaa kriteeriä.

        Se on niin lapsi kohtaista ja sen kanssa saa olla hyvin huolellinen sen kanssa puhutaan juurikin monesta asiasta ja olen suunnitellut että hän tekee samallaisia harjoituksia kuin veljensä.

        Tietäisitpä vaan kuinka se on koko ikänsä kapinoinut.😂

        Hahaa, me ollaan tästä vähän eri mieltä. Vaikka itsekkin kyllä olen taipuvainen ylivarovaisuuteen lasten kanssa. Mutta eipä sitä yhtä oikeaa tapaa lasten kasvattamiseen ole. Ja vanhemmathan ne kyllä parhaiten tuntee lapsensa ja mikä heille on parhaaksi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ihan vaan mietin ettei liian tiukoissa rajoissa ole, ettei sitten teininä iske hirmuinen kapina vaihe. Vaikka mitäpä minä asioista tiedän. Kunhan vaan mietin ääneen.

        Kuin me ihmisetkin lapset on eri persoonia vanimmaiselka tytöllä on mielihalut korkeat ja uskon täysin että aikuisuus on vaikea, jos asennoidu sääntöihin lapsena.

        Mielihaluja vastaan täytyy taistella ja sitä se tyttökin joutuu tekemään läpielämänsä kun voimakkuus on järkyttävä mielihalujensa orjana olla.

        Olen kyllä sitä mieltä pelkään muutenkin liikaa antavan jo sille vapauksia🤔 koska se on niin vahvaa vieläkin kapinointi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Hahaa, me ollaan tästä vähän eri mieltä. Vaikka itsekkin kyllä olen taipuvainen ylivarovaisuuteen lasten kanssa. Mutta eipä sitä yhtä oikeaa tapaa lasten kasvattamiseen ole. Ja vanhemmathan ne kyllä parhaiten tuntee lapsensa ja mikä heille on parhaaksi.

        Jos haluaa vapauksia on noudatettava sääntöjä.
        Kyllä sinä näet vielä kyllä se poliisi vie ne aikuiset jotka ei mielihaluja pidä kurissa.
        Hassua taas 5vuotias pitää ulkohousuja taas tottelee silloin täytyy aina verrata vielä pienempään ja on kuuliainen.


        Se että tytön kanssa ollaan myös riidelty nukkumaan menosta kun ei tahdo nukkuun ja käsken taas sit käännän etten päästä nukkuun ja yhtä äkkiin halukas ja kun sanon mene sit sit taas ei mene.
        Toisestettiin tätä kyllä hetkisen ja aloin hekottamaan , sinä et halua sanoa kuin vaan sanoa vastaan tämän vuoksi sinua on mihinkään vaikea päästää kun et osaa käyttää päätäsi näissä asioissa.

        Se on täysin tajuttava syy -seuraus ja hän on itsekin ymmärrettävä rajat on rakkautta.

        Eiköhän se neiti taitu vielä kun on sen verta vielä vuosia kasvaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Hahaa, me ollaan tästä vähän eri mieltä. Vaikka itsekkin kyllä olen taipuvainen ylivarovaisuuteen lasten kanssa. Mutta eipä sitä yhtä oikeaa tapaa lasten kasvattamiseen ole. Ja vanhemmathan ne kyllä parhaiten tuntee lapsensa ja mikä heille on parhaaksi.

        haluisin kyllä kuulla miten erimieltä?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Hahaa, me ollaan tästä vähän eri mieltä. Vaikka itsekkin kyllä olen taipuvainen ylivarovaisuuteen lasten kanssa. Mutta eipä sitä yhtä oikeaa tapaa lasten kasvattamiseen ole. Ja vanhemmathan ne kyllä parhaiten tuntee lapsensa ja mikä heille on parhaaksi.

        Toivottavasti uskallat kertoa koska minä kyllä hyvin olen funtsinut näitä😁


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Hahaa, me ollaan tästä vähän eri mieltä. Vaikka itsekkin kyllä olen taipuvainen ylivarovaisuuteen lasten kanssa. Mutta eipä sitä yhtä oikeaa tapaa lasten kasvattamiseen ole. Ja vanhemmathan ne kyllä parhaiten tuntee lapsensa ja mikä heille on parhaaksi.

        Ei se vanhempi tiedä jos ei ole lapseen perehtynyt lapsen parasta tietämään. Sen kyllä olen huomannut.😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Toivottavasti uskallat kertoa koska minä kyllä hyvin olen funtsinut näitä😁

        Minä uskon siihen, että jos lapsi osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen ja pitää kiinni yhteisesti sovituista säännöistä, niin hälle voi antaa vähän löysää hihnaa (esim. disko). Se on ikään kuin palkinto luottamuksesta. Sitten jos lapsi osoittaa ettei ole luottamuksen arvoinen, niin hihnaa taas kireämmälle (Ei pääse diskoon, jos ei osaa käyttäytyä tai on vaaraksi itselleen tai muille). Jos itse myöntää mokanneensa, niin asioista voi aina keskustella. Jos kuulee lapsen törttöilyt kiertotietä, eikä lapsi ole sitä itse kertonut, niin hihnaa taas kireämmälle. Näin lapsi oppii olemaan rehellinen ja olemaan luottamuksen arvoinen.

        Mutta tämähän on vaan minun metodini.


      • Sitähän juuri teenkin mutta en todellakaan diskoon päästä, se ei ole valmis siihen.
        Ei edes ulkohousuja pidä päällään niin saa kulkea haalareissa. Sääntöjä ei noudata niin ei ole vapauksia.

        On turha kuvitella että annan ensin tapahtua kuin esim pihalle menoa harjoiteltiin kaksi vuotta ja vasta nyt pääsee yksin . Lähti pihasta menemään kylään vaikka siitä sovittu. Sekä kylään en päästä.

        Minulla takaveto iskee tähän lapsi ei menetä mitään diskoista ja kavereita on mielin määrin en vaan anna edes yksin mennä synttäreille.
        Usko nyt se ei ole valmis mihinkään diskoon.
        Tuo neiti saa kavereita pelkästää huvipuistosta ettei se sosiaalisuus ole sillä mitenkään heikko vaan rajojen pitäminen ja mielihalujen hallitseminen.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minä uskon siihen, että jos lapsi osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen ja pitää kiinni yhteisesti sovituista säännöistä, niin hälle voi antaa vähän löysää hihnaa (esim. disko). Se on ikään kuin palkinto luottamuksesta. Sitten jos lapsi osoittaa ettei ole luottamuksen arvoinen, niin hihnaa taas kireämmälle (Ei pääse diskoon, jos ei osaa käyttäytyä tai on vaaraksi itselleen tai muille). Jos itse myöntää mokanneensa, niin asioista voi aina keskustella. Jos kuulee lapsen törttöilyt kiertotietä, eikä lapsi ole sitä itse kertonut, niin hihnaa taas kireämmälle. Näin lapsi oppii olemaan rehellinen ja olemaan luottamuksen arvoinen.

        Mutta tämähän on vaan minun metodini.

        Joten disko ei ole mikään pakollinen ja tasan tarkkaa tuon neidin kansa on pidettävä päänsä muuten se on vadissa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minä uskon siihen, että jos lapsi osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen ja pitää kiinni yhteisesti sovituista säännöistä, niin hälle voi antaa vähän löysää hihnaa (esim. disko). Se on ikään kuin palkinto luottamuksesta. Sitten jos lapsi osoittaa ettei ole luottamuksen arvoinen, niin hihnaa taas kireämmälle (Ei pääse diskoon, jos ei osaa käyttäytyä tai on vaaraksi itselleen tai muille). Jos itse myöntää mokanneensa, niin asioista voi aina keskustella. Jos kuulee lapsen törttöilyt kiertotietä, eikä lapsi ole sitä itse kertonut, niin hihnaa taas kireämmälle. Näin lapsi oppii olemaan rehellinen ja olemaan luottamuksen arvoinen.

        Mutta tämähän on vaan minun metodini.

        Joten et ollut erimieltä, vaan et näe kokonaiskuvaa😂


      • valtakunta kirjoitti:

        Joten disko ei ole mikään pakollinen ja tasan tarkkaa tuon neidin kansa on pidettävä päänsä muuten se on vadissa.

        Jokainen lapsi on yksilö. Kyllä minä uskon sinua.


      • valtakunta kirjoitti:

        Joten et ollut erimieltä, vaan et näe kokonaiskuvaa😂

        Pahus. Kyllä minä vielä kerkeän jotain keksiä :p


    • AsianVierestä

      Onko oikeasti jonkun elämä noin haastavaa ettei saa elämäänsä tunnepitoisia asioita muualta kuin tältä palstalta? Härre got satan. Ei tuollaista elämää kai ole kenelläkään?
      Miksi tulisi olla vihainen jollekin palstalaiselle? Tuntemattomalle tyypille...jaa, on kai sillä joku merkitys jonkun elämässä, mene tiedä.

      • Omalta osaltani vain pelleilen...😏🤫


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Omalta osaltani vain pelleilen...😏🤫

        Kaikki ei ymmärrä palstahuumoria.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kaikki ei ymmärrä palstahuumoria.

        Sä oot niin uus tulokas, ettet säkään voi ymmärtää..

        Nyyppä!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä oot niin uus tulokas, ettet säkään voi ymmärtää..

        Nyyppä!

        Teidän pitää opettaa, wanhukset!


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Teidän pitää opettaa, wanhukset!

        Meitä pitää ensin kunnioittaa! 😌


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meitä pitää ensin kunnioittaa! 😌

        Ei kuulu tapoihin. Olen equalisti.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meitä pitää ensin kunnioittaa! 😌

        Kun tarkemmin miettii, niin se olet sinä joka on nyyppä. Olin paikalla jo Teemu Milton aikoihin. Vaadin kunnioitusta!


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kun tarkemmin miettii, niin se olet sinä joka on nyyppä. Olin paikalla jo Teemu Milton aikoihin. Vaadin kunnioitusta!

        Mähän arvasin ettet sä mikään oikeasti uusi ole..

        Teemu Milto? Ai sinäkö sitä nimeä täällä aina välillä toistelet? Ei sano mitään..

        Mitäs mieltä olet filippiiniläisistä mamuista? 😏


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mähän arvasin ettet sä mikään oikeasti uusi ole..

        Teemu Milto? Ai sinäkö sitä nimeä täällä aina välillä toistelet? Ei sano mitään..

        Mitäs mieltä olet filippiiniläisistä mamuista? 😏

        Täällä on paljon porukka vaihtunut välillä, joten tämän porukan suhteen olen uusi. Mutta esim. Peris oli kuvioissa mukana vanhoihin hyviin aikoihin.

        Teemu on yksi legendaarisimpia palstalaisia. Ylilaudasta voi vielä löytää jotain keskusteluita hänestä. Löi kaupan kassatyttöä turpaan ja vetäsi yliopistolla kuula-aseen esiin huutaen: "Tämä on sosiaalinen testi". Niin ja olihan ne alastonkuvat täydessä tanassa... Tämmösiä pikku jekkuja.

        Kaikki mamut ja matut saavat siunaukseni kunhan osaavat kunnioittaa Suomalaista kulttuuria. Eli ei tappamista, raiskaamista, pedofiliaa, ahdistelua, ryöstämistä tai muutakaan keppostelua. Toisista kulttureista tulevat taitavat tämän luonnostaan. Alkuasukkaille näyttää tuottavan vaikeuksia.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Täällä on paljon porukka vaihtunut välillä, joten tämän porukan suhteen olen uusi. Mutta esim. Peris oli kuvioissa mukana vanhoihin hyviin aikoihin.

        Teemu on yksi legendaarisimpia palstalaisia. Ylilaudasta voi vielä löytää jotain keskusteluita hänestä. Löi kaupan kassatyttöä turpaan ja vetäsi yliopistolla kuula-aseen esiin huutaen: "Tämä on sosiaalinen testi". Niin ja olihan ne alastonkuvat täydessä tanassa... Tämmösiä pikku jekkuja.

        Kaikki mamut ja matut saavat siunaukseni kunhan osaavat kunnioittaa Suomalaista kulttuuria. Eli ei tappamista, raiskaamista, pedofiliaa, ahdistelua, ryöstämistä tai muutakaan keppostelua. Toisista kulttureista tulevat taitavat tämän luonnostaan. Alkuasukkaille näyttää tuottavan vaikeuksia.

        Matu tarkoittaa maaseudun tulevaisuutta, kysy vaikka Hakkaraiselta.



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mähän arvasin ettet sä mikään oikeasti uusi ole..

        Teemu Milto? Ai sinäkö sitä nimeä täällä aina välillä toistelet? Ei sano mitään..

        Mitäs mieltä olet filippiiniläisistä mamuista? 😏

        Unohdin parhaan. Hän kehitteli isku metodia, jossa naista tuijotetaan ensin pitkään intensiivisesti sanomatta sanaakaan ja sitten väläytetään hymy.

        Mutta Teemuhan kävikin tässä palstalla vähän aikaa sitten salanimellä. Saattaa siis olla vieläkin joukossamme.


    • Wuppis on hauska juuri omana itsenän. Ei hän tarvitse muita nimimerkkejä.

      Eikä tarvitse Vihertäjäkään.

      • No en niin..

        Etkä säkään. Sä olet niin mukava ja tasapuolinen...tuota, äitihahmo.. ☺


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe