Krisbar pub

Töltti1006

Mitä mieltä?
Vanha kiukkuinen kääkkä pitämässä omine sääntöjen kanssa. Olutta tarvii hakee samaan tuoppiin, terassille ei ilman paitaa, mitään äänekästä videoi ei puhelimesta sää kattoa (hiljaisella ei kuule, koska tv huutaa niin kovaa), muija myös kuuntelee asiakkaiden keskusteluja kommentoimalla niitä, välillä ottaa herneet klyyvariin, jos jokin aihe ei sille sovi. Tässä nyt osa hauskoja juttuja...

5

74

Vastaukset

• Täytyy nostaa hattua Sinikalle sinnikkyydestä pitää baaria auki lähes vuoden jokaisena päivänä, mutta hänen asiakaspalvelustaan olet ihan oikeassa.

• Totta on, et jaksaa pitää auki

• Puhutaanko nyt Sokeritehtaalta, Pyhäjärven rannalle menevästä, kohteen Krisbar pub paikasta. Tässä paikassa toistuen olen poikennut ajaessani Pyhäjärven rannan läheisyydessä, kyseistä tietä.
    Minä ihmettelen loukkaavia kirjoituksia. Minun siinä mukanani olleen kaverin kanssa käydessä. On palvelu ollut aina asiallista ja keskustelutkin mielyttävät. Merensininen ja olen rekisteröinyt itseni.

• No miksi, et kirjoita rekisteröityneenä?

• Tottakai joka kerta, kun ostat ison tuopin, sinun pitää saada uusi, käyttämätön lasi tai muovituoppi. Vaadi sitä, sillä sen isotuopin hintaan sisältyy aina uusi juomatuoppi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.