Aihe

Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin makkarakojulla

TositarinaNaantalista

Seuraava tarina perustuu tositapahtumiin.

Eräs tuttavani kohtaasi pienessä kaupungissa torilla mantteliin sonnustautuneen valtakunnanjohtajan ja tämän adjutantin.

Uteliaana lähti sitten lompsimaan Pekan ja adjutantin perässä (seuraa Johtajaa?)

Kävelivät makkarakojun ohi jossa makkaranpaistaja oli jo ilmeisesti jonkin aikaa tuloksetta yrittänyt sytyttää kaasugrilliä ja ilmassa leijui vahva kaasun lemu.

Pekka kommentoi hymyillen adjutantille:

"Asiallinen tuoksu."

Homma on aivan saatanan kovassa nousussa.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinakupar

Veikeä tarina.

Peksi oli selvästi huumorismiehiä. :-)

• Anonyymi

Oli se. Eräänlainen viihdetaiteilija pohjimmiltaan...

• hmmmmmmmmmm

Lisää tarinoita
      ?

• natsitLöyhkää

Rasistin palkka on....

• Ollejoo

Pekka oli realisti.

• NaantalilaisetEiPutkaan

Olikos Siitoin koskaan putkassa?

• putkavahti

Tuskin. Pekka Siitoin tapasi olla selvinpäin ja asiallisena.

• Naantalilainen

Linnassa oli, kts. tapaus kursiivi. Tosi iso juttu 70-luvun lopussa, nuoret ei tietty voi mustaa.

• Hupiveikot

Hehe, valtakunnanjohtaja verraton!

• Anonyymi

Lisää vaan juttuja Siitosesta on niin legenda ÄIJÄ

• Anonyymi

Pop! Kyllä kiitos!

• Anonyymi

Kylllä lisää juttuja Pekasta tänne kiitos.

• Anonyymi

Pekka oli melkoinen legenda jo eläessään. Luulisi naantalilaisilla olevan paljon tarinoita.

• Anonyymi

Näin luulisi. Jostain syystä kaikki eivät vain halua niitä kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin luulisi. Jostain syystä kaikki eivät vain halua niitä kertoa.

Kyllä niitä nyt jo uskaltaa kertoa. Ei tuu kukaan enää kostamaan.

• Anonyymi

Siitoimen työpöytää vastapäätä istuva Aki Kaamanen pilkkaa avoimesti Pekan näkemyksiä. “Älä vaan taas väitä, että sinä jonain päivänä pääset valtaan tässä maassa. Pysy vaan siitossonnina äläkä jauha paskaa siitä politiikasta. Anna ruukullinen kiljua”.

“Taitaa Kaamasella olla jo luotto lopussa. En minä voi koko Naantalin ihmisiä juottaa, vaikka minulla iso saavi kiljua onkin”, tuhahtaa Siitoin ja kääntää samalla turkkilaismusiikkia kovemmalle.

“Pidätkö sinä minua persaukisena”, haastaa Kaamanen ja ottaa taskustaan 20 markan setelin. “Kaada vain ruukku täyteen ja laita kunnon isänmaallista musiikkia soimaan”, uhoaa nousuhumalainen Kaamanen.

Pekka Siitoin ottaa 20 markan setelin ja kaataa mukina toimivan siirappipurkin täyteen kiljua. Ojennettuaan kotitekoista sisältävän tuopin Pekka laittaa saamansa rahan pöytälaatikkoon.

“Anna vaihtoraha takaisin”, pyytää Kaamanen. “Se on tasaraha. Pyysit isänmaallista musiikkia soimaan. Ethän sinä missään ravintoloissakaan voi soittaa levyautomaatista ilmaiseksi. Tuoppi maksoi 15 markkaa ja isänmaallisen musiikin kuuntelu 5 markkaa. Ravintoloissa saisit kuunnella vain yhden kappaleen. Olen reilu ja annan sinun kuulla kokonaisen levyn puolen samaan hintaan”, esittää Pekka ja laittaa isänmaallista marssimusiikkia soimaan.

“Senkin kelmi”, tuhahtaa Kaamanen ja hörppää kiljua. “Näillä hinnoilla pitäisi saada kyllä paljon parempaa laatua”.

• Anonyymi

Melekoista menoa ollut pojilla!

• Anonyymi

Kannattaako pakkosyöttää joka päivä tätä aihetta, josta kukaan ei ole kiinnostunut ??

• Anonyymi

Muistaako joku vielä tämän grillin nimeä?

• Anonyymi

Valtakunnanjohtajan työ oli vaativaa ja raskasta. On hyvin ymmärrettävää, että välillä piti vähän hassutella.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29537
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20807
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10847
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7984