Vaikka pahuus jyllää,

AamenkiitosJeesus

se ei kauan saa juhlia, sillä Jumalan valtakunta voittaa Perkeleen ja sen väärintekijät ja herjaajat.
Hallelujaa, kiitos Jeesus!

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      "minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa."

      • vainmenolippu

        Terve menoa emme jää kaipaamaan.


      • AamenkiitosJeesus
        vainmenolippu kirjoitti:

        Terve menoa emme jää kaipaamaan.

        Kiitos! Ilo on minun puolellani! 😊


      • Anonyymi
        vainmenolippu kirjoitti:

        Terve menoa emme jää kaipaamaan.

        Tunne on molemmin puoleinen. Hyvä niin! 😁


    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

      • kamelikansanvalheet

        Valtion veronmaksajana minä en voi hyväksyä tällaista jeesustelu toimintaa.
        Kustantaisitte itse kaiken niin olisin hiljaa. Käytätte veronmaksajien sosiaalitukia, eläkkeitä,
        sekä heidän nimissään otettua velkaa jeesusteluunne.


      • AamenkiitosJeesus
        kamelikansanvalheet kirjoitti:

        Valtion veronmaksajana minä en voi hyväksyä tällaista jeesustelu toimintaa.
        Kustantaisitte itse kaiken niin olisin hiljaa. Käytätte veronmaksajien sosiaalitukia, eläkkeitä,
        sekä heidän nimissään otettua velkaa jeesusteluunne.

        Höpö höpö! Itse olen työssä käyvä kansalainen.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Höpö höpö! Itse olen työssä käyvä kansalainen.

        Lasketko tuon jeesuksen kiittelemisen työssä käynniksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasketko tuon jeesuksen kiittelemisen työssä käynniksi?

        En. Oletko sinä töissä jossain herjausfirmassa?


      • Anonyymi
        kamelikansanvalheet kirjoitti:

        Valtion veronmaksajana minä en voi hyväksyä tällaista jeesustelu toimintaa.
        Kustantaisitte itse kaiken niin olisin hiljaa. Käytätte veronmaksajien sosiaalitukia, eläkkeitä,
        sekä heidän nimissään otettua velkaa jeesusteluunne.

        Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?


    • Karuloppu

      "Pahuus tappaa jumalattoman, ja jotka vanhurskasta vihaavat, ne tulevat syynalaisiksi."
      Psalmi 34:22

      • Enpä tiedä; Jeshua kehotti siunamaan vihollisia ja niitä, jotka kiroavat ja taisi puhua siinä asiaa. Usein ne, jotka kiroavat, kritisoivat ja vastustavat puhuvat aivan asiaa.

        Tämä sosialistinen yhteiskunta on Jeesuksesta erkaneiden rakentama. Ja he ovat tasapuolisesti kaikille antaneet valtavasti pelirahaa. Tuon pelirahan käyttäminen Jeesusteluun saattaa johtaa harhaan monia katteettomien lupausten ja luihun meiningin pariin.

        On totta, että monet jumalat vaikuttavat mielisairailta, koska joutuvat näkemään estotonta syntielämää kannattajiensa toimesta ja muuttuvat sen takia hapannaamoiksi. Kaikkien pitäisi samaan aikaan edetä elämässään eikä kukaan saisi ylittää synneissä tai siunauksissa muita. Muuten kanssatoverit tulevat hapannaamoiksi ja jopa jumalat tulevat hapannaamoiksi.

        Siunatkaan niitä, jotka teitä kiroavat ja vainoavat! Tämä on Jeesuksen mukaista oppia, mutta onhan niin, että totuuden löytänyt voi olla enemmän VT:n puolella ja noudattaa enemmän sitä totuutta jonka on löytänyt ja VT:n opetuksia. Mutta mä iloitsen aina jos joku aiheesta mua kristisoi.

        Viime aikoina on kristisoitu etenkin syömistä ja lihavuutta. Taitaa olla aika kristittyjen painua paastoon. Sulhanen lähtee etelään islamin pariin ja muttuu profeetta Isaksi.
        Niinä päivinä he paastoavat! Lupasi Jeesus. Toinen seikka, josta kristisoidaan on se, että kaveeraan haureutta harrasteneiden kanssa liikaa. Noiden haureuiden meno on tehnyt muista sedistä hapannaamoja kateudesta.

        Näen kyllä, että koko sosialistisen yhteiskunnan jäsenet ovat KAIKKI LAIHDUTTANEET TAVATTOMASTI, mutta itse olen pysynyt lihavana. Olisi pitänyt pysyä muiden tahdissa. Samoin näen, että panojuhlissa on paljon kristittyjä ollut mukana, vaikka heidän pitäisi elää siveästi. Jopa pedofiliaa on esiintynyt laajasti.

        On ihme jos ei ton pedofilian takia tule vitsausta sillä aivan turha on kristinuskon evankeliumin sanoma, jos pedofiilit ja muut eivät saa rangaistusta. Katteettomia sanoja ja katteettomia lupauksia. Totisesti, jos joku tekee pahaa yhdellekin näistä vähisimmistä parempi olisi sille, että myllynkivi olisi ripustettu kaulaan ja heitetty mereen...... jne.


      • Noinikkäästeen
        alfa123om kirjoitti:

        Enpä tiedä; Jeshua kehotti siunamaan vihollisia ja niitä, jotka kiroavat ja taisi puhua siinä asiaa. Usein ne, jotka kiroavat, kritisoivat ja vastustavat puhuvat aivan asiaa.

        Tämä sosialistinen yhteiskunta on Jeesuksesta erkaneiden rakentama. Ja he ovat tasapuolisesti kaikille antaneet valtavasti pelirahaa. Tuon pelirahan käyttäminen Jeesusteluun saattaa johtaa harhaan monia katteettomien lupausten ja luihun meiningin pariin.

        On totta, että monet jumalat vaikuttavat mielisairailta, koska joutuvat näkemään estotonta syntielämää kannattajiensa toimesta ja muuttuvat sen takia hapannaamoiksi. Kaikkien pitäisi samaan aikaan edetä elämässään eikä kukaan saisi ylittää synneissä tai siunauksissa muita. Muuten kanssatoverit tulevat hapannaamoiksi ja jopa jumalat tulevat hapannaamoiksi.

        Siunatkaan niitä, jotka teitä kiroavat ja vainoavat! Tämä on Jeesuksen mukaista oppia, mutta onhan niin, että totuuden löytänyt voi olla enemmän VT:n puolella ja noudattaa enemmän sitä totuutta jonka on löytänyt ja VT:n opetuksia. Mutta mä iloitsen aina jos joku aiheesta mua kristisoi.

        Viime aikoina on kristisoitu etenkin syömistä ja lihavuutta. Taitaa olla aika kristittyjen painua paastoon. Sulhanen lähtee etelään islamin pariin ja muttuu profeetta Isaksi.
        Niinä päivinä he paastoavat! Lupasi Jeesus. Toinen seikka, josta kristisoidaan on se, että kaveeraan haureutta harrasteneiden kanssa liikaa. Noiden haureuiden meno on tehnyt muista sedistä hapannaamoja kateudesta.

        Näen kyllä, että koko sosialistisen yhteiskunnan jäsenet ovat KAIKKI LAIHDUTTANEET TAVATTOMASTI, mutta itse olen pysynyt lihavana. Olisi pitänyt pysyä muiden tahdissa. Samoin näen, että panojuhlissa on paljon kristittyjä ollut mukana, vaikka heidän pitäisi elää siveästi. Jopa pedofiliaa on esiintynyt laajasti.

        On ihme jos ei ton pedofilian takia tule vitsausta sillä aivan turha on kristinuskon evankeliumin sanoma, jos pedofiilit ja muut eivät saa rangaistusta. Katteettomia sanoja ja katteettomia lupauksia. Totisesti, jos joku tekee pahaa yhdellekin näistä vähisimmistä parempi olisi sille, että myllynkivi olisi ripustettu kaulaan ja heitetty mereen...... jne.

        Psalmi kuvaa sitä, miten tulee käymään.


    • Anonyymi

      "Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      "Silloin hän luovutti hänet heille ja antoi ristiinnaulittavaksi. Ja he ottivat Jeesuksen."

    • Anonyymi

      Pahuus jyllää eniten uskovaisten pääkopassa.
      Mutta ei ihme jos maailmankuva perustuu ja typistyy raamatun tasolle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe