En osaa tulkita halutonta naista. Ero paras ratkaisu?

Anonyymi

Olen 47v ja vaimoni 40v. Molemmat normaalipainoisia ja ihan hyvässä fyysisessä kunnossa. Ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta. Seksiä keskimäärin 2-3 kertaa viikossa. On yksi ongelma.

Vaimoani ei kiinnosta seksi, hänelle riittäis varmaan kerran kuussa. Hän saa orgasmin enää ehkä korkeintaan kerran kuussa. Jos häntä pyytää tulemaan päälle, niin vastaus melkein aina ei. Jos pyydän että hän joskus laittais korkokengät ja/tai jotain seksikkäitä alusvaatteita, niin vastaus on ei. Kerran vuodessa ehkä suostuu. Hän vetoaa siihen, että enhän mäkään tee hänen eteen mitään. Hän viittaa lähinnä siihen, et kotia pitäisi rempata tai ostaa jotain uusia tavaroita. Mulla ei ole sellaiseen varaa, eikä aikaa kun yritän tehdä kahta työtä. Kotona hoidan lasten aamupalan joka aamu, teen ruokaa 3-4 kertaa viikossa, hoidan lapset harrastuksiin 4-5 kertaa viikossa, maksan lähes kaikki talouden laskut. Vaimo tekee vuorotyötä, kotona lähinnä pyykkää, imuroi ja valittaa kaikista asioista.

Onko tässä sellainen tilanne, että vaimo vaan saavuttanut sellaisen iän ja elämänvaiheen, että seksi on hänelle turhaa, kun ei voi saada / halua lisää lapsia. Vai onko hän menettänyt kiinnostuksensa minuun? Primitiiviset vaistot. Kun mies ei ole enää nuori ja lihaksikas JA / TAI miehellä ei oo varaa maksaa kodin rempasta / ylläpitää sellaista elintasoa jota vaimo havittelee. Hänelle on aina ollu ihan tyypillistä kiristää mua seksillä, silloin kun ennen remppasin taloamme, niin seksi kiinnosti. Sama nuorempana, kun kävin salilla paljon, niin hän selkeesti kiihottui ulkonäöstäni.

Mitä täs pitäis tehä? Ite oon täysin kypsä tilanteeseen. Vai onko kyseessä ihan tavallinen Suomalainen nainen ja normaalia käytöstä? Kun tuntuu että monet miehet valittaa ihan samaa. Ja monet eroaa just tässä iässä...

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oikein usko että seksi on se ongelmienne pääsyy vaan ennemminkin oire muun suhteen ongelmista. Kuulosta siltä että olette kaikin puolin kadottaneet yhteyden toisiinne ja se sitten näkyy myös vaimosi vähäisessä kiinnostuksessa seksiin. Hieman huolestuttavalta kuulostaa myös vaimosi taipumus liittää seksi tietynlaiseen kaupankäyntiin suhteessa eli se on jotain jolla hän vain palkitsee sinua jos olet tehnyt hänen mielensä mukaan.
      Normaalia tuo ei ole jos siis puhutaan hyvistä parisuhteista, valitettvan yleistä kyllä. Suosittelisin teille ihan parisuhdeneuvontaa jonkun ammattilaisen johdolla.

    • Anonyymi

      Jösses miten usein te panette.

      T. Parisuhteessa 28v.

      • Anonyymi

        Häh? Joka päivähän on se optimi-tilanne! Vielä muutamia vuosia sitten oli 4-6 kertaa viikossa...


    • Anonyymi

      Mua nauratti hieman ap:n trollialotus. Mutta asiaan: tutkimusten mukaan sinkuilla on seksiä keskimäärin kaksi kertaa vuodessa eli ap mies, kantsiskos harkita eroa?

    • Anonyymi

      Nieleekse edes?

      • Anonyymi

        Ei.


    • No jos panette 2-3 kertaa viikossa, vaikka naista kiinnostaisi vain kerran kuukaudessa, on se aika hyvä vastaantulo häneltä.

      Ihan luonnollista on, ettäkiinnostus toiseen vähenee, varsinkin jos elämä on yhtä raatamista.

      Se, että vaimo käyttää seksiä kaupankäyntivälineenä kertoo hänestä enemmän kuin kaikki muu. Jos minun kumppanini kiristäisi minua seksillä, saisi olla seksittä loppuelämänsä. Minä en seksistä maksa missään muodossa.

      • Anonyymi

        "Se, että vaimo käyttää seksiä kaupankäyntivälineenä kertoo hänestä enemmän kuin kaikki muu."

        Ei, vaan kyllä se kertoo koko ap.n ja vaimonsa välisestä suhteesta. Vaikka vaimo käyttää seksiä välineenä niin ap.lle vaimo on seksiväline. Normaali tervehenkinen mies ei ryhdy seksiin vastahakoisen vaimon kanssa. Mieluummin runkkaa tai käy vieraissa. Niin "seksihaluttomat" naisetkin tekevät. Tiedän vaikka kuinka monta naista, jotka eivät nauti seksistä miehensä kanssa, mutta jonkun toisen miehen kanssa nauttii kyllä. Normaali nainen nauttii seksistä oman miehensä kanssa, ei käy sillä kauppaa, KUN suhde on hyvä tai edes tyydyttävä :).


    • Anonyymi

      Teidän suhde on kuralla, pahoissa vaikeuksissa. Yksi oireista ilmenee vaimon seksihaluttomuutena. Seksiä hän pitää pelkkänä suorittamisena. Mitä enemmän hän taipuu vastentahtoiseen haluttomaan seksiin kanssasi, sitä haluttomampi hänestä tulee.

      Teillä ei liene mitään kivaa yhteistä tekemistä tai ilon aiheita. Vai mitä? Sellainen päättyy katastrofiin ennemmin tai myöhemmin, ellette keksi jotain yhteisiä ilon aiheita ja nauti toistenne seurasta.

    • Anonyymi

      Naiset on naisia ei sille mitään voi. En ole koskaa sanonut toivovani että kihlattuni pukeutuisi joskus kotona seksikkäästi, on ihan itse välillä laittanut pitsihepeniä päälleen mutta nyttemmin on tehnyt sen omaa mieltään piristääkeseen ei niinkään mun mielikseni. Mitä seksin määrään tulee on ihan yksilöllistä, toiset vaan haluu enemmän kuin toiset ja on niitäkin kuuleman mukaan jotka antaa tussukkaa vaan ja ainoostaan kun on lisääntyminen tapetilla. Itse huommanut että mitä vähemmän vonkaan sitä enemmän tai herkemmin saan jos taas vonkaan nainen pitää sitä ärsyttävänä enkä varmasti saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe