Uskonnonvapaus ei toteudu kouluissa

Anonyymi

Uskonnonvapaus ei toteudu Suomessa. Suurinta syytä siihen harvoin tiedostetaan, koska Suomen suurimman uskonnollisen ryhmän uskonnollista luonnetta ei yleisesti tunnisteta. Kyseessä on maallinen humanismi, joka tukeutuu todellisuuskäsityksessään evoluutioaatteeseen. Tämän näkemyksen mukaan ihminen on vain päämäärättömän luonnollisen prosessin – ohjaamattoman evoluution tulos, joka sai alkunsa tyhjästä, kun alkuräjähdys tapahtui. 

Uskonnonvapaus ei toteudu, koska yhdelle uskonnolliselle näkemykselle on annettu monopoli tiedeaineissa ja sitä kautta siitä on tullut valtion virallinen uskonto, jonka uskonnollista luonnetta ei tahdota tunnustaa. Vaikka Suomen uskonnonvapauslaki korostaa myös vapautta uskonnosta, niin tämä ei lähtökohtaisesti nyt toteudu. 

Koko kirjoitus on linkissä - https://raamattuontotta.blogspot.com/2019/04/uskonnonvapaus-ei-toteudu-kouluissa.html?m=1

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sain profetian että >>> Suomeen tulee jumalattomin Hallitus koko historian aikana.
      Päätökset ovat sen mukaiset.
      Kristilliset arvot, koti, uskonto ja isänmaa poljetaan lokaan.
      Kristityt joutuvat ahtaammalle.<<<

      Arvioikaa ihmeessä profetia.

      • Höpsis.


      • Anonyymi

        Hei anonyymi voitko rukoilla et pelastuisin


    • Voi hyvänen aika!uskontoa opetetaan tunnustuksellisesti ja pennut raahataan jumalanpalveluksiin väkisin.uskon pitäisi olla vapaaehtoista!

      • Anonyymi

        Se on sitä ateistista naisen logiikkaa.
        Korvataan se homopropagandalla ja
        hengellisyyden korvike huumeilla.

        Mitä pahaa kristillisissä arvoissa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä ateistista naisen logiikkaa.
        Korvataan se homopropagandalla ja
        hengellisyyden korvike huumeilla.

        Mitä pahaa kristillisissä arvoissa on?

        Ei saa ryypätä ja rellestää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä ateistista naisen logiikkaa.
        Korvataan se homopropagandalla ja
        hengellisyyden korvike huumeilla.

        Mitä pahaa kristillisissä arvoissa on?

        Minä en ole ateisti, vaikka totta onettä mun mielipiteistä voi saada sellaisen käsityksen...
        Missä olen hyökännut kristillisiä arvoja vastaan?ja ihan tiedoksi sinulle:myös ateistit osaavat käyttäytyä.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Minä en ole ateisti, vaikka totta onettä mun mielipiteistä voi saada sellaisen käsityksen...
        Missä olen hyökännut kristillisiä arvoja vastaan?ja ihan tiedoksi sinulle:myös ateistit osaavat käyttäytyä.

        Mielipiteet = hedelmät


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteet = hedelmät

        Niin sinäkö kannatat lasten aivopesua?eikö jumala ole kyvykäs ilmoittamaan itsestään ilman välikäsiä?


      • Anonyymi

        Auroraborealis et voi palvella kahta herraa.
        Kerro uudestisyntymisestäsi sillä tekstisi eivät todista sitä.
        Millä lailla olet Jeesuksen todistaja?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Niin sinäkö kannatat lasten aivopesua?eikö jumala ole kyvykäs ilmoittamaan itsestään ilman välikäsiä?

        Kannatan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auroraborealis et voi palvella kahta herraa.
        Kerro uudestisyntymisestäsi sillä tekstisi eivät todista sitä.
        Millä lailla olet Jeesuksen todistaja?

        Kristinusko ei ole aivopesua mutta homopropaganda on.
        Sinulla on virheellinen kuva kristinuskosta


      • Anonyymi

        Aurooraborealliksella on tapana pilkata Herraa ja uskovaisia. Töykeä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurooraborealliksella on tapana pilkata Herraa ja uskovaisia. Töykeä ihminen.

        Sinä se siinä töykeä olet!eikö herrasi ole kyvykäs ilmoittamaan itsestään ilman välikäsiä?


    • Anonyymi

      Täysi uskonnonvavaus on sitä että noudattaa samaa uskontoa kuin enemmistö?
      pakko ei ole? mutta silloin pitää olla valmis kantamaan seuraamukset?
      Kuolema?
      Kidutus?
      jne...

    • Anonyymi

      Kristinusko ei ole aivopesua. Jeesus ei käännyttänyt ihmisiä ja eikä neuvonut niin tekemään.
      Allergisuus kristinuskolle kuuluu ateismiin ja sen alakulttuureihin.

    • Anonyymi

      Sellainen rajoittaa pahastti uskonnonvapautta jos ei voi tappaa kristittyä muslimia taikka ateistia vaikka tuntee syvällä sisimmässään että henkilö loukkaa omaa uskontoa...
      Eli pitäs olla oikeus tappaa "väärä uskoiset" ilman seuraamuksia? olis täyttä uskonnonvapautta......

    • Anonyymi

      Kielsin aikoinani anoppini halun viedä lapsiani helluntaiseurakunta tilaisuuksiin, hän haukkui minut pakanaksi, suuttui vielä enemmän kun totesin hänelle todista jumalai olemassa olo, ei sitä voi todistaa, usko on uskoa.

      Lapsi on saatava kasvaa aikuiseksi jos jossain elämän vaiheessa tuntee vetoa uskontoihin ei sitä voi kieltää, manipulointi on mielen hyväksi käyttöä.

      Uskoa saa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe