Pelikaveri Tampereelta säännölliseen pelaamiseen

Anonyymi

Etsin osaavaa, aikuista tenniskaveria säännölliseen harrastamiseen, vähintään 1-2 kertaa viikossa. Toivon, että omaat alkeistasoa paremmat taidot, kaikki tarvittavat välineet ja erittäin hyvän motivaation sekä halun sitoutua pelaamiseen pitkäjännitteisesti ja hoitaa oma osuuutesi (tasa-arvoisesti) tuntien varaamisessa ja uusien pallojen tuomisessa (vuorotellen). En ole kiinnostunut pistepelaamisesta, vaan monipuolisesta tekniikan harjoittelusta ja hyvän kunnon ylläpitämisestä. Pelaan Tampereen tenniskeskuksessa ja voin tarjota kortillani alennuksen pelivuorosta (viimeinen alkava vuoro kuitenkin jo 14.30). Vaikka kilpailu ei varsinaisesti kiinnosta niin olen kuitenkin avoin nelinpelikisaamiselle, jos kemiat toimivat hyvin yhteen. Olen pelannut tennistä 18 vuotta. Välissä on ollut taukoja, mutta viimevuoden olen pelannut aktiivisesti. Nyt kuitenkin uutta pelikaveria etsimässä, koska vanha on estynyt töiden takia.

nk69619@student.uta.fi

3

<50

Vastaukset

• Tennishub sivulla voi myös etsiä hyvin tenniskaveria. Itse löysin sieltä 2 kaveria Tampereelta

• Kiitos, mutta minulla on jo siellä ilmoitus. Edellisen tenniskaverin löysin sieltä.

• Edelleenkin pelikaveri hakusessa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.