Miesten sisälukutaito

On tuo treffit- palsta hupaisa paikka......tuntuu siltä, että tosi harva mies viitsii kuluttaa sen pari minuuttia lukaistakseen hiukan perusjuttuja. Että vähän näkisi kannattaako tuhlata kummankaan aikaa. Sitten toisaalta ihmetellään tyhjiä profiileita.

Uutisissa on ollut juttua siitä, miten etenkin poikien lukutaito on heikentynyt. Näyttää koskevan myös aikuisia miehiä, tai sitten eivät ymmärrä lukemaansa :D

18

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä naiset, neljässä kuukaudessa neljä naista deittipalstoilta tavannut, tavattu monta kertaa jokaisen kanssa. Profiilissa lukee selvästi että seksi on tärkeä asia, miten on mahdollista että naiset eivät tienneet tästä asiasta kun viimeisen kerran tavatessa joutuu sanomaan jokaiselle ettei tästä tule mitään, seksitön liitto ei kiinnosta.
      Asiasta siis puhuttiin tavatessa, naisia ei siihen liittyvä kiinnosta yhtään, ei ole aikaa sellaiseen.. Lukutaito?

      • Anonyymi

        Seksi on tärkeä asia, mutta vain sellaisen kanssa, jota kohtaan tuntee fyysistä vetoa. Olen itse vienyt asian vielä pidemmälle ja harrastanut seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joita olen tuntenut rakastavani. Se tunne on syttynyt yleensä parin kolmen ensimmäisen kuukauden aikana. En oikeasti voisi kuvitellakaan koskaan harrastavani mitään pikku pussailua enempää, ellen tunne ihmistä tarpeeksi ja pysty täysin luottamaan häneen.

        Aina olen saanut, yleensä lisäksi jokaisessa suhteessani ollut se hieman aktiivisempi osapuoli seksin suhteen. Lyhyin parisuhteeni , sillä parisuhteita sitten toki kaikista tarkkaan harkituista seksisuhteistani on jokaisesta tullut, on ollut 8 vuotta. Se on samalla myös kaikkein lyhin seksisuhteeni. Ja se pisin parisuhde jatkuu edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on tärkeä asia, mutta vain sellaisen kanssa, jota kohtaan tuntee fyysistä vetoa. Olen itse vienyt asian vielä pidemmälle ja harrastanut seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joita olen tuntenut rakastavani. Se tunne on syttynyt yleensä parin kolmen ensimmäisen kuukauden aikana. En oikeasti voisi kuvitellakaan koskaan harrastavani mitään pikku pussailua enempää, ellen tunne ihmistä tarpeeksi ja pysty täysin luottamaan häneen.

        Aina olen saanut, yleensä lisäksi jokaisessa suhteessani ollut se hieman aktiivisempi osapuoli seksin suhteen. Lyhyin parisuhteeni , sillä parisuhteita sitten toki kaikista tarkkaan harkituista seksisuhteistani on jokaisesta tullut, on ollut 8 vuotta. Se on samalla myös kaikkein lyhin seksisuhteeni. Ja se pisin parisuhde jatkuu edelleen.

        Jatkuu ja jatkuu, mutta ilmeinen tarkoitus on pistää se poikki, kun parempi löytyy. Miksi muuten täällä pyörisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on tärkeä asia, mutta vain sellaisen kanssa, jota kohtaan tuntee fyysistä vetoa. Olen itse vienyt asian vielä pidemmälle ja harrastanut seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joita olen tuntenut rakastavani. Se tunne on syttynyt yleensä parin kolmen ensimmäisen kuukauden aikana. En oikeasti voisi kuvitellakaan koskaan harrastavani mitään pikku pussailua enempää, ellen tunne ihmistä tarpeeksi ja pysty täysin luottamaan häneen.

        Aina olen saanut, yleensä lisäksi jokaisessa suhteessani ollut se hieman aktiivisempi osapuoli seksin suhteen. Lyhyin parisuhteeni , sillä parisuhteita sitten toki kaikista tarkkaan harkituista seksisuhteistani on jokaisesta tullut, on ollut 8 vuotta. Se on samalla myös kaikkein lyhin seksisuhteeni. Ja se pisin parisuhde jatkuu edelleen.

        "Seksi on tärkeä asia, mutta vain sellaisen kanssa, jota kohtaan tuntee fyysistä vetoa"

        Tuo on selvä asia. Nuo neljä naista näkivät vain kuvat ja kiinnostuivat sen vuoksi, tekstiä ei edes luettu kunnolla. Jos olisivat lukeneet, olisi taatusti ainakin joku jäänyt pois.
        Yheltä kysyin muistaako mitä profiilissani luki, ei, koska ei ollut lukenut sitä niin tarkkaan.


      • Anonyymi

        Vaikka kuvat miellyttäisivät, voi olla että livetapaamisessa on jotain mikä vie kiinnostuksen seksiin. Ehkä ihminen näyttää livenä erilaiselta kuin kuvissa, tai ehkä siinä on jotain muuta mikä ei vain sytytä.

        Vaikea uskoa, että olisit onnistunut tapaamaan noin monta aseksuaalia putkeen. Kyllä valtaosaa ihmisistä seksi kiinnostaa, mutta ei välttämättä kenen kanssa tahansa. Eli todennäköisesti he kyllä seksiä haluavat, mutta eivät nyt vain sinun kanssasi.

        Minun silmiini pisti tuo, että tavattaessa olitte puhuneet seksistä? Ekalla tapaamisellako? Sinäkö otit seksin puheeksi? Tyyliin että "millaisesta seksistä pidät" vai että "mennäänkö meille vai teille harrastamaan seksiä?" Itse puhun harvoin ekalla tapaamisella seksiasioista. Vaikka sitä ekalla tapaamisella harrastettaisiin, ei siitä ääneen puhuta; se vain tapahtuu jos on tapahtuakseen. Riippuu toki siitä, mitä puhutaan ja miten - joskus voi tulla niin luonteva kontakti toisen kanssa että seksistä puhuminen tuntuukin normaalilta. Mutta useimmiten seksipuheet ensitapaamisella ovat turn-off.

        Tsemppiä tuleville treffeille ja seksintäyteisiä suhteita!


      • Anonyymi

        Vaikka kuvat miellyttäisivät, voi olla että livetapaamisessa on jotain mikä vie kiinnostuksen seksiin. Ehkä ihminen näyttää livenä erilaiselta kuin kuvissa, tai ehkä siinä on jotain muuta mikä ei vain sytytä.

        Vaikea uskoa, että olisit onnistunut tapaamaan noin monta aseksuaalia putkeen. Kyllä valtaosaa ihmisistä seksi kiinnostaa, mutta ei välttämättä kenen kanssa tahansa. Eli todennäköisesti he kyllä seksiä haluavat, mutta eivät nyt vain sinun kanssasi.

        Minun silmiini pisti tuo, että tavattaessa olitte puhuneet seksistä? Ekalla tapaamisellako? Sinäkö otit seksin puheeksi? Tyyliin että "millaisesta seksistä pidät" vai että "mennäänkö meille vai teille harrastamaan seksiä?" Itse puhun harvoin ekalla tapaamisella seksiasioista. Vaikka sitä ekalla tapaamisella harrastettaisiin, ei siitä ääneen puhuta; se vain tapahtuu jos on tapahtuakseen. Riippuu toki siitä, mitä puhutaan ja miten - joskus voi tulla niin luonteva kontakti toisen kanssa että seksistä puhuminen tuntuukin normaalilta. Mutta useimmiten seksipuheet ensitapaamisella ovat turn-off.

        Tsemppiä tuleville treffeille ja seksintäyteisiä suhteita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kuvat miellyttäisivät, voi olla että livetapaamisessa on jotain mikä vie kiinnostuksen seksiin. Ehkä ihminen näyttää livenä erilaiselta kuin kuvissa, tai ehkä siinä on jotain muuta mikä ei vain sytytä.

        Vaikea uskoa, että olisit onnistunut tapaamaan noin monta aseksuaalia putkeen. Kyllä valtaosaa ihmisistä seksi kiinnostaa, mutta ei välttämättä kenen kanssa tahansa. Eli todennäköisesti he kyllä seksiä haluavat, mutta eivät nyt vain sinun kanssasi.

        Minun silmiini pisti tuo, että tavattaessa olitte puhuneet seksistä? Ekalla tapaamisellako? Sinäkö otit seksin puheeksi? Tyyliin että "millaisesta seksistä pidät" vai että "mennäänkö meille vai teille harrastamaan seksiä?" Itse puhun harvoin ekalla tapaamisella seksiasioista. Vaikka sitä ekalla tapaamisella harrastettaisiin, ei siitä ääneen puhuta; se vain tapahtuu jos on tapahtuakseen. Riippuu toki siitä, mitä puhutaan ja miten - joskus voi tulla niin luonteva kontakti toisen kanssa että seksistä puhuminen tuntuukin normaalilta. Mutta useimmiten seksipuheet ensitapaamisella ovat turn-off.

        Tsemppiä tuleville treffeille ja seksintäyteisiä suhteita!

        Tämä ketju vieläkin täällä. Nuo neljä naista olivat vain liian vanhoja. 50-56v.
        Kokeilu sekin oli joka ei tule toistumaan. Noin vanhoihin ei kannata sekaantua jos seksiäkin haluaa harrastaa. Ymmärtäähän tuon että mummot tekevät kaikkensa saadakseen miehen, kaikki konstit käytössä mutta ei se pitkälle kanna.


    • Anonyymi

      No älä nyt.
      Mm. suht tuore exäni ei ymmärtänyt profiilitekstistäni sitä osaa, missä erikseen painotin, että toivenaisellani/tulevalla kumppanilla ei saa olla mt- eikä muitakaan henkisiä ongelmia. Painotin vielä tuota asiaa.
      Päin vastoin, esitti ensialkuun hyvinkin tervettä ja tasapainoista naista, vaikka oli todellisuudessa juuri tuolla tavoin sairas, mitä ilmoitin etten halua kumppanikseni.
      Hänen käytöksensä sen paljasti ja kärysi vielä siitä, kun koitti ottaa lääkitystäänkin minulta salassa.
      Ja onhan noita muitakin vastaavia naisissakin. Tuntuu vain, että ihan sama mitä kirjoitat profiiliin, ei mene perille eikä tajuntaan sitten millään.
      Sama kun sanon rehellisesti olevani lihava ja pukeutuvani mukavuudenhaluisesti enkä tyylitajuisesti, niin puheet on ettei haittaa ja sitten kuitenkin haittaa.

    • Anonyymi

      Ei naisetkaan osaa lukea tai kirjoittaa. Naisilla voi olla että etsii tavallista miestä, ulkonäöllä ei väliä sanovat ja kun tavis mies vastaa naiselle niin naista ei kiinnostakkaan tavallinen mukava mies.

    • Anonyymi

      Naisilla on äärimmäisen uskomaton kyky treffeissä ymmärtää asioita, joten en ihan ole varma, että naisilla myöskään lukutaito on ihan kohdallaan. He varsinkin usein tuntevat jokaisen treffipalstalaisen ja osaavat täydellisesti määrittää minkälaisia miehet ovat - millään tavalla yrittämättä ottaa asiasta selvää ensin - mistä voi päätellä, että paitsi lukutaidossa on vikaa, myös kirjoitustaidossa on puutteita.

    • Anonyymi

      Jos on miehiltä hukkunut sisälukutaito, kaikissa kiimoissaan, niin naisilta on taas hukkunut realiteettien taju.
      l

    • Anonyymi

      Elämä on ihanaa, kun se on niin vaikeaa. Vaikeeta elämää teille ja meille !.Voikaa huonosti!

    • Anonyymi

      Miesten lukutaidottomuus ei ole selitys vääriin yhteydenottoihin. Tai sitä esiintyy runsaasti myös naisilla. Kirjoittamisen aloittaneista naisista korkeintaan yksi kymmenestä on huomioinut miehen perustiedot tai toiveet. Minun kohdalla näin, muista en tiedä. Pelkästään yhden asian, jota ei ole edes tarkemmin selitetty, mahdollinen osuminen yksiin on varsin huono lähtökohta aloitukseen.

    • Anonyymi

      Eiköhän sitä uuslukutaidottomuutta esiinny tasaisesti molemmissa sukupuolissa, mitenkään toista osoittelematta?

      Kerrotaan tähän esimerkki: Sain flirtin eräältä XX henkilöltä, johon vastasin pitkällä, analyyttisella ja seikkaperäisellä kirjoituksella. Tämä XX ei kuitenkaan osanut kirjoitustani arvostaa ja sain kiukkuisen vastauksen, missä olisi toivonut minulta lukutaitoa ja ymmärrystä vastauksessani. Hän ei kuulema halua näitä Copy Paste juttuja lukea, vaan haluaisi aitoja vastauksia. Tämän lisäksi hän vielä bännasi minut, etten voinut vastata syytöksiin. Todella ei aikuismaista käytöstä siis henkilöltä joka oli asettanut itselleen niin korkeat tavoitteet, etten 2 tunnin valmistelujen jälkeen kyennyt näitä tayttämään, vaan minut leimattiin hänen puolesta Copy paste kirjoittajaksi.

      Jotenkin kun luin hänen profiiliaan uudelleen huomasin, että kun kyseessä oli yli 40 vuotias lapseton ja naimaton nainen, niin tilanteeseen ja sen taustaan liittyvät syyt minulle selvisikin täysin jo hänen vastauksestaan. Kukaan ei jaksaisi tuollaista tuittupäätä suhteessa yhtä iltaa pidempää ja tätä hän ilmeisesti oli minullekin kostamassa.

      Hetken mietittyäni valmistelin itselleni toisen profiilin, jonka nimissä viestitin hänelle, etten arvostanut hänen toimintaa lainkaan. Etenkään en ainutkertaisen kirjoituksen leimaamista Copy Paste tuotokseksi hyväksynyt ja ilmaisin hänelle myös senkin ettei bännääminen ollut aikuismaista käytöstä. Lisäksi toivotin hänelle onnea suhteen etsintään, mitä hän mitä ilmeisimminkin tulisi tarvitsemaan.

      Eli jos sinusta tuntuu, että viestittelet ääliön kanssa pidä huolta, ettei tunne ole molemminpuoleinen sukupuolesta tai lukutaidosta riippumatta.

      • Anonyymi

        Ymmärrän täysin, miksi nainen on blokannut sinut. Tyhmyydestä kun sakotetaan ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän täysin, miksi nainen on blokannut sinut. Tyhmyydestä kun sakotetaan ;-)

        Kertoisitko meille mihin tuo ymmärrys perustuu?

        Minuun otti yhteyttä nainen, kirjoitti muutamia lauseita, epätavallista oli vain yksi erikoinen tietyn ominaisuuden vaatimus mieheltä, sen saisi selville vain sitä varten tehdyllä testillä (ei suinkaan HIV eikä sinnepäinkään). Kertoi olevansa ammatiltaan ihmissuhdeasiantuntija.

        Parin kirjoittamisen jälkeen oli pakko blokata hänet ulos. Kaikesta mitä kirjoitin palautteena oli pelkkää haukkumista, täyttä huutamista. Myös asioista, joista olin samaa mieltä, millään tavalla en häntä aluksi moittinut. Tietysti tuosta hyökkäävästä käyttäytymisestä oli jo kommentoitava ja todeta keskustelu päättyneeksi. Sama huuto jatkui, blokkauksen jälkeen vielä uuden profiilin kautta.

        Onneksi ei vastaavia ole osunut kohdalle enempää. Paljon kuitenkin niitä, jotka ovat tyypiltään ja kiinnostuksiltaan aika kaukana haetusta.


    • Anonyymi

      Ei kait kukaan tosissaaan mitään seurustelua treffipalstoilta etsi.. huvitteluahan nämä ovat.
      Oikeat suhteet haetaan livemaailmasta, huvittelut netistä.

    • Anonyymi

      Okei yritin lähestyä naista suomi24 treffeissä, sieltä tuli painutko vittuun ja esto :D semmosia ne osa naisista on, parempi kun ei tutustu ja lähesty :D.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe