millainen tämä opiskelijatyttö on? kokemuksia?

https://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=1111336 Moiiii!

Olen about 163cm pitkä ja 65kg, B-kuppi, eli tällänen keskikokoinen, vaaleat luonnolliset pitkät hiukset löytyy ja vihreät silmät.

Rakastan seksiä ja haluan kokeilla sitä uusien ihmisten kanssa. Nautin siitä, että saan tuottaa nautintoa ;D

Minua kehutaan usein iloisuudestani ja positiivisuudestani ja osaan olla samaan aikaan kiihkeä, mutta kuitenkin rauhallinen. Tykkään tavata erilaisia ihmisiä rennolla meiningillä ;)

Tavataan ja tehdään jotain tuhmaa ;) En etsi vakituista suhdetta vaan salaisia kiihkeitä tapaamisia.

Tykkään pääasiassa mukavasta perinteisestä seksistä, suutelusta, hyväilystä, koskettelusta, suuseksistä puolin ja toisin. Kaikkea erikoisempaakin voit toki kysyä ;)

Ulkonäöllä tai hienolla autolla jne. ei ole mulle merkitystä, asenne ja hyvä rento fiilis ratkaisee :) Tykkään kaikenlaisista ihmisistä, soita niin katsotaan jos meillä synkkaa.
Olethan yli 30v., luottamuksellinen ja pidät hygieniastasi huolta :) Haluan pysyä puhtaana joten kumia käytetään. soita +358405121551
Ilmoita

Olen joskus yrittänyt sopia tapaamista hänen kanssaan, mutta kun hän lakkasi yhtäkkiä vastaamasta, niin homma meni puihin. Ja kyllä, käyttäydyin herrasmiehen tavoin häntä kohtaan.
Taisi vaan saada mieluisamman turskan koukkuunsa.
Noin muuten hän tuntui kirjoittamansa perusteella olevan fiksu ja muutenkin täysijärkisen oloinen opiskelijatyttö
Ilmoita
Kannattaa googlettaa nro ennenkuin laittaa viestiä.
Ilmoita
Jaa en tiedä kun en ole tavannut. Olen tavannut muutamaa eri naista ja tosi ihania ovat olleet. Ei sitä aina löydä hyvää naista , etsimällä sen löytää eikä ekaa kannata panna joka vastaan tulee.
Ilmoita
Haluan levätä kovan päivän jälkeen. Puhutaan! Löydä minut sivustolla - http://forskningogkaffe.site Nimeni on MillaEro
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

millainen tämä opiskelijatyttö on? kokemuksia?

https://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=1111336 Moiiii!

Olen about 163cm pitkä ja 65kg, B-kuppi, eli tällänen keskikokoinen, vaaleat luonnolliset pitkät hiukset löytyy ja vihreät silmät.

Rakastan seksiä ja haluan kokeilla sitä uusien ihmisten kanssa. Nautin siitä, että saan tuottaa nautintoa ;D

Minua kehutaan usein iloisuudestani ja positiivisuudestani ja osaan olla samaan aikaan kiihkeä, mutta kuitenkin rauhallinen. Tykkään tavata erilaisia ihmisiä rennolla meiningillä ;)

Tavataan ja tehdään jotain tuhmaa ;) En etsi vakituista suhdetta vaan salaisia kiihkeitä tapaamisia.

Tykkään pääasiassa mukavasta perinteisestä seksistä, suutelusta, hyväilystä, koskettelusta, suuseksistä puolin ja toisin. Kaikkea erikoisempaakin voit toki kysyä ;)

Ulkonäöllä tai hienolla autolla jne. ei ole mulle merkitystä, asenne ja hyvä rento fiilis ratkaisee :) Tykkään kaikenlaisista ihmisistä, soita niin katsotaan jos meillä synkkaa.
Olethan yli 30v., luottamuksellinen ja pidät hygieniastasi huolta :) Haluan pysyä puhtaana joten kumia käytetään. soita +358405121551

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta