Onko Windows 10 niin surkee kuin puhutaan

Anonyymi

Pitäisi uusia kone ja kaikki vaan varottelee windows 10 kamaluudesta. Mac ja Ubuntu koneet liian kalliita, jote onko se Chromebookki sitten se valinta?

241 kommenttia

Vastaukset

• No se on kyllä surkeempi. Lisäksi siinä on täydellien vakoilu.

• Olin äskettäin ottamassa vanhalle sukulaiselle uutta Windows-läppäriä käyttöön, ja muutaman tunnin käytön jälkeen tulin lopputulokseen, että Windows on edelleen maailman surkein käyttöjärjestelmä. En vain ymmärrää, miksi ihmiset haluavat sitä käyttää.

• Siihen on yksi ja ainut syy, sen saa asennettua helposti tietokoneisiin.
      Sen saa tietokoneissa valmiina jotka ei maksa kuten MacOs joka on liian kallis.
      Siihen saa ohjelmia, ei jää vaihtoehtoja.
      Markkinoiden ainoat vaihtoehdot on MacOs tai Windows, Linux jakelut ei toimi kun ei saa ohjelmia.

• Anonyymi kirjoitti:

Siihen on yksi ja ainut syy, sen saa asennettua helposti tietokoneisiin.
      Markkinoiden ainoat vaihtoehdot on MacOs tai Windows, Linux jakelut ei toimi kun ei saa ohjelmia.

Ei pidä paikaansa, niihin saa hyvin ohjelmia ja yleensä aina perempiakin.
      Taas pääty valehteleen Pelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Linuxjakeluihin erittäin paljon ohjelmia ja hyviä :D

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by Utopia.

Käytän Kymppiä päivittäin useilla koneilla ja minulla on vähintään yhtä paljon kokemusta kyseisestä käyttöjärjestelmästä kuin jollakin bloggarilla ja muulla ammatti-itkijällä. Miksi kysyisin hänen mielipidettään asiasta, josta minulla on ollut vuosia aikaa muodostaa käsitys?

Kokonaisuutena Windows 10 on paras kuluttajakäyttöjärjestelmä, mitä tähän mennessä on ollut olemassa. Windows 7 oli myös varsin hyvä, mutta kun huomioidaan Kympin parannukset tietoturvassa, DX12 tuki, nopeampi käynnistyminen ja sammuminen ja vastaavat parannukset Kymppi on paras.

Palvelinpuolella kysymys MS:n ja kilpailijoiden välillä on paljon moniulotteisempi, koska käyttötarpeita on niin monenlaisia.

• ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jepulis.

• Anonyymi kirjoitti:

Käytän Kymppiä päivittäin useilla koneilla ja minulla on vähintään yhtä paljon kokemusta kyseisestä käyttöjärjestelmästä kuin jollakin bloggarilla ja muulla ammatti-itkijällä. Miksi kysyisin hänen mielipidettään asiasta, josta minulla on ollut vuosia aikaa muodostaa käsitys?

Kokonaisuutena Windows 10 on paras kuluttajakäyttöjärjestelmä, mitä tähän mennessä on ollut olemassa. Windows 7 oli myös varsin hyvä, mutta kun huomioidaan Kympin parannukset tietoturvassa, DX12 tuki, nopeampi käynnistyminen ja sammuminen ja vastaavat parannukset Kymppi on paras.

Palvelinpuolella kysymys MS:n ja kilpailijoiden välillä on paljon moniulotteisempi, koska käyttötarpeita on niin monenlaisia.

Valehtelet kurja. asia ei ole noin kuin kirjoitat.

• DOJ: n, CIA: n, NSA: n, FBI: n ja Homeland Securityn täytyy olla hyppäämässä viimeisimpien kumppaneidensa parissa tappamaan ensimmäisen ja neljännen tarkistuksen. Loppujen lopuksi patriootti on kuollut, joka tarvitsee salaisia ​​pyyntöjä, kun sinulla on Microsoftin tasku.

Kaikkien yritysten olisi maailmanlaajuisesti harkittava vaihtoehtojaan huolellisesti. Haluatko todella, että Microsoftilla on pääsy kaikkiin yrityksesi tietoihin. Muista, jos käytät Windows 10 -ohjelmaa, tai ehkä käytät silti Windows 7, 8 jne., Mutta yksi työntekijöistäsi kirjautuu MSN-tiliin yrityksen koneen käytön aikana. Annoit vain heille luvan ja pääsyn kaikkeen järjestelmässäsi.
      Joten me kaikki jätimme sen Microsoftin luo viimeisimmän iskun ja lopulta lopettamaan sen teurastamalla sen ja lähettimme sen suoraan Helvettiin.

• Todellinen kysymys on, miten helvetti Microsoft tuli tähän "hyvässä uskossa". Nyt on aika avata silmäsi ja herätä! He tulivat uskoonsa, koska he lukivat / katselivat tiedostoja, he tietävät kaiken sinusta ja koska suostut antamaan heille nämä tiedot. He ovat jopa niin rohkeasti rohkeita kertoa teille, miten he tekivät sen samassa lausunnossa.

Se on toistuva ja vaatii avaamaan silmäsi lukemaan, ja antaa mielesi ymmärtää ja ymmärtää, mitä Microsoft sanoo.

QUOTE - " käytämme , luovutamme ja säilytämme henkilötietoja, mukaan lukien sisältösi (kuten sähköpostisi sisällön, muut yksityiset viestit tai yksityisten kansioiden tiedostot) "

Se on kaikkialla Internetissä ja Microsoft itse kertoo sinulle!

Mitä hyviä ovat salasanat, kun Microsoft tallentaa ja kerää kirjoitustasi, he käyttävät tietojasi, tallentavat äänesi, ja kaikki nämä tiedot kerätään niiden järjestelmissä / järjestelmissä.

Salasanat ja ilmeisesti kaikki salaus ovat nyt täysin hyödyttömiä. Mitä hyötyä ovat kolmannen osapuolen salauspalvelut ja ohjelmat, kun Windows kopioi kirjoittamasi. Nyt myös Bitlocker on täydellinen ajanhukkaa. Verkon muut lähteet sanovat nyt, että Bitlocker varmuuskopioi automaattisesti salausavain Microsoftin OneDriveen.

Todella!!

• Kyllä se on surkein windows.

• "Kaikkien yritysten olisi maailmanlaajuisesti harkittava vaihtoehtojaan huolellisesti. Haluatko todella, että Microsoftilla on pääsy kaikkiin yrityksesi tietoihin. Muista, jos käytät Windows 10 -ohjelmaa, tai ehkä käytät silti Windows 7, 8 jne., Mutta yksi työntekijöistäsi kirjautuu MSN-tiliin yrityksen koneen käytön aikana. Annoit vain heille luvan ja pääsyn kaikkeen järjestelmässäsi."

Ei pidä paikkaansa. Näytätkö silti viisaana tälle lähteen?

"käytämme , luovutamme ja säilytämme henkilötietoja, mukaan lukien sisältösi (kuten sähköpostisi sisällön, muut yksityiset viestit tai yksityisten kansioiden tiedostot) "

Niin siis mikäli sinulla on sähköposti, niin sehän säilötään jollain palvelimella. Asia on tässä kohtaa avattu niille, jotka eivät sitä ymmärrä; sähköpostipalvelin kun harvemmalla pyörii omalla koneella vaan ne synkronoidaan sieltä paikallisen sähköpostiohjelman kautta koneelle.

"Mitä hyviä ovat salasanat, kun Microsoft tallentaa ja kerää kirjoitustasi, he käyttävät tietojasi, tallentavat äänesi, ja kaikki nämä tiedot kerätään niiden järjestelmissä / järjestelmissä."

Kirjoituksen keräys on todellinen ominaisuus, mutta tähän voi taas suhtautua foliohattu päässä tai sitten ymmärtää mihin tuota tietoa tarvitaan. Windows 10 suunniteltiin myös tablettilaitteet edellä ja tämä ominaisuus lähettää käsinkirjoitetut viestisi palvelimelle, jotta käsialaasi voidaan analysoida pilvessä, jotta toiminto kehittyisi sinulle paremmaksi ajan kanssa. Äänen kanssa sama homma.

"Nyt myös Bitlocker on täydellinen ajanhukkaa. Verkon muut lähteet sanovat nyt, että Bitlocker varmuuskopioi automaattisesti salausavain Microsoftin OneDriveen."

Parempi säilö se OneDrive on kuin joku post-it lappu kotona. Annatko kuitenkin tästäkin lähteen vai mennäänkö mutulla? Lisäksi voisit linkata lähteen, jossa OneDriveen olisi joskus ollut pääsy kolmansilla osapuolilla.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kaikkien yritysten olisi maailmanlaajuisesti harkittava vaihtoehtojaan huolellisesti. Haluatko todella, että Microsoftilla on pääsy kaikkiin yrityksesi tietoihin. Muista, jos käytät Windows 10 -ohjelmaa, tai ehkä käytät silti Windows 7, 8 jne., Mutta yksi työntekijöistäsi kirjautuu MSN-tiliin yrityksen koneen käytön aikana. Annoit vain heille luvan ja pääsyn kaikkeen järjestelmässäsi."

"käytämme , luovutamme ja säilytämme henkilötietoja, mukaan lukien sisältösi (kuten sähköpostisi sisällön, muut yksityiset viestit tai yksityisten kansioiden tiedostot) "

Niin siis mikäli sinulla on sähköposti, niin sehän säilötään jollain palvelimella. Asia on tässä kohtaa avattu niille, jotka eivät sitä ymmärrä; sähköpostipalvelin kun harvemmalla pyörii omalla koneella vaan ne synkronoidaan sieltä paikallisen sähköpostiohjelman kautta koneelle.

"Mitä hyviä ovat salasanat, kun Microsoft tallentaa ja kerää kirjoitustasi, he käyttävät tietojasi, tallentavat äänesi, ja kaikki nämä tiedot kerätään niiden järjestelmissä / järjestelmissä."

Kirjoituksen keräys on todellinen ominaisuus, mutta tähän voi taas suhtautua foliohattu päässä tai sitten ymmärtää mihin tuota tietoa tarvitaan. Windows 10 suunniteltiin myös tablettilaitteet edellä ja tämä ominaisuus lähettää käsinkirjoitetut viestisi palvelimelle, jotta käsialaasi voidaan analysoida pilvessä, jotta toiminto kehittyisi sinulle paremmaksi ajan kanssa. Äänen kanssa sama homma.

"Nyt myös Bitlocker on täydellinen ajanhukkaa. Verkon muut lähteet sanovat nyt, että Bitlocker varmuuskopioi automaattisesti salausavain Microsoftin OneDriveen."

Parempi säilö se OneDrive on kuin joku post-it lappu kotona. Annatko kuitenkin tästäkin lähteen vai mennäänkö mutulla? Lisäksi voisit linkata lähteen, jossa OneDriveen olisi joskus ollut pääsy kolmansilla osapuolilla.

On se vakoilu hurjaa.

• Uutena lisätää windows 10 DSN ongelmat,

• Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä intä vastaan, minulle ei ole viekä löytynyt yhtään sopivaa ohjelmaa linux jakeluista ja näin on suurimmalla osalla muullakin.
      Faktoja ei sinun jokelluksesi muuta miksikään.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä intä vastaan, minulle ei ole viekä löytynyt yhtään sopivaa ohjelmaa linux jakeluista ja näin on suurimmalla osalla muullakin.

No onneksi muille on ;D

• Anonyymi kirjoitti:

Pataattijätkän paskapuheet ja "jokellukset"

• Anonyymi kirjoitti:

On se vaan raskasta ja pitää polkea jalkaa kun Lelux ei tarjoa 99% Windowsin ja MacOs vastinetta ohjelmatarjonnallaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Säälittävää vikinää, mitä minä muka valehtelen tai missä puhun paskaa?
      Älä itke, ei se Linux silti ikinä yleisty, juuri tämän kaltaiset ulinat vielä lisäksi varmistaa asiaa ettei sitä kannata kenenkään edes kokeilla.

Mutta kerrohan nyt missä puhun paskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

On se vaan raskasta ja pitää polkea jalkaa kun Lelux ei tarjoa 99% Windowsin ja MacOs vastinetta ohjelmatarjonnallaan.

On se vaan kumma kun kokoajan intät noita surkeita valheitas

• Anonyymi kirjoitti:

Älä itke, ei se Linux silti ikinä yleisty, juuri tämän kaltaiset ulinat vielä lisäksi varmistaa asiaa ettei sitä kannata kenenkään edes kokeilla.

No toi mitä kirjoita on mitä suurinta valetta!

• Anonyymi kirjoitti:

Taisi patajätkällä mennä kauha nenään.

• Anonyymi kirjoitti:

Näköjään rupes itkettään kun ei saa edes kysymylseen vastausta.
      Kaikki on siis totta kuten sanoin.
      linux sopii vain lelux, linux on luopumista.

• Anonyymi kirjoitti:

On se vaan kumma kun kokoajan intät noita surkeita valheitas

Edelleen, mikään ei ole valhetta.
      Etkö sinä ymmärrä edes mikä on puhdas fakta, se ei ole mielipide vaan tosiasia.
      Käyhän koulus loppuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Winkura on surkein ja reikäisin os! sitä totuutta sun valhees ei miiksikään muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Edelleen, mikään ei ole valhetta.
      Etkö sinä ymmärrä edes mikä on puhdas fakta, se ei ole mielipide vaan tosiasia.
      Käyhän koulus loppuun.

Sun juutushan on jo vuosia on ollut pelkää valhetta.

• Anonyymi kirjoitti:

Winkura on surkein ja reikäisin os! sitä totuutta sun valhees ei miiksikään muuta.

Android on reikäisempi ja varmasti muitakin löytyy.
      Ei tässä siitä ole kuitenkaan kyse, olin siis oikeassa kun et kylene asiaa muuksi todistamaan.
      Ei linux jakeluihin saa natiivina toimimaan ilman säätelyjä esim. microsoft Officea, Toontrack ohjelmistoja, FL Studiota, Photoshop elementsiä, Premiere elementsiä, encoodaus softia joita käytän windowsissani, Cakewalk Sonar ohjelmistoja, Eleven Rack soundi ohjelmistoja.
      Huom, tässä vain ihan muutamia, eri ihmisillä on eri ohjelmia, huomaa myös että kaikki nämä toimii myös MacOs laitteissa mutta eipä toimi Linux jakeluissa.
      linux ei siis ole sopiva minulle eikö useille muille.

Onko se niin vaikea ymmärtää?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä siitä ole kuitenkaan kyse, olin siis oikeassa kun et kylene asiaa muuksi todistamaan.
      Ei linux jakeluihin saa natiivina toimimaan ilman säätelyjä esim. microsoft Officea, Toontrack ohjelmistoja, FL Studiota, Photoshop elementsiä, Premiere elementsiä, encoodaus softia joita käytän windowsissani, Cakewalk Sonar ohjelmistoja, Eleven Rack soundi ohjelmistoja.
      Huom, tässä vain ihan muutamia, eri ihmisillä on eri ohjelmia, huomaa myös että kaikki nämä toimii myös MacOs laitteissa mutta eipä toimi Linux jakeluissa.

Älä sinä intä vastaan, minulle ei ole viekä löytynyt yhtään sopivaa ohjelmaa windowsiin ja näin on suurimmalla osalla muillakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaavoihinkangistunut putkiaivo. Kaikkiin noihin löytuu korvaavat ja jopa paremmat vaihtoehdot ;D

• Anonyymi kirjoitti:

Winellä voi ajaa ubuntussa noita kaikkia!

• Anonyymi kirjoitti:

Koska sulla on aikaa mitään ohjelmaa käyttää kun 24/7 täällä trollaat?

• Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä intä vastaan, minulle ei ole viekä löytynyt yhtään sopivaa ohjelmaa windowsiin ja näin on suurimmalla osalla muillakin.

Enhän onä ole inttänytkään, ihan itsestänihän minä puhun, pöljäkö olet?

• Anonyymi kirjoitti:

Winellä voi ajaa ubuntussa noita kaikkia!

Missä järki, säädellä winen kanssa kun on käyttiksiä joissa ne toimii natiivina.
      Ei pienintäkään järkeä alkaa säätelemään, näin ajattelee 99% ihmisistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaavoihinkangistunut putkiaivo. Kaikkiin noihin löytuu korvaavat ja jopa paremmat vaihtoehdot ;D

99% ihmisistä on siis kaavoihin kangistuneita kun ei leiki Linux räpellyksillä ja haluaa käyttää natiivina ohjelmia sillä käyttöjärjestelmällä mihin ne on tehty.
      Käytä järkeä jos sellaista omaat, nämä ei ole edelleenkään mitään mielipiteitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska sulla on aikaa mitään ohjelmaa käyttää kun 24/7 täällä trollaat?

Todista, minä en täällä 24/7 ole.
      Oletko aina valehdellut vai ruvennut vastikään valehtelemaan?

• Anonyymi kirjoitti:

99% ihmisistä on siis kaavoihin kangistuneita kun ei leiki Linux räpellyksillä ja haluaa käyttää natiivina ohjelmia sillä käyttöjärjestelmällä mihin ne on tehty.

Sä et todellakaan edusta millään alalla kuin markinaalia ihmisistä joten turha yleistää tota sun paskavalhe juttuas.

• Anonyymi kirjoitti:

Todista, minä en täällä 24/7 ole.
      Oletko aina valehdellut vai ruvennut vastikään valehtelemaan?

Ai nin, sää oot niitä Windowsin todistajia, pakko saarna trolleja!

• Anonyymi kirjoitti:

Ai nin, sää oot niitä Windowsin todistajia, pakko saarna trolleja!

Taas tuli lisää aihetta olla koskematta Linux tubuttimiin.
      Linux on luopumista.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä et todellakaan edusta millään alalla kuin markinaalia ihmisistä joten turha yleistää tota sun paskavalhe juttuas.

Tottahan se on, ei linux jakeluihin saa edes mainitsemiani ohjelmia, miksi pitäisi luopua ja vaihtaa käyttistä kun voi käyttää Windowsia, mitä se sulle kuuluu mitä minä käytän?

• Anonyymi kirjoitti:

Tottahan se on, ei linux jakeluihin saa edes mainitsemiani ohjelmia, miksi pitäisi luopua ja vaihtaa käyttistä kun voi käyttää Windowsia, mitä se sulle kuuluu mitä minä käytän?

Lopeta toi surkee vale!

• Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toi surkee vale!

Joko minä sanoin että Linux on luopumista.

• Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toi surkee vale!

Eikö vale ole nimenomaan silloin jos väittäisi nuiden ohjelmien toimivan natiivina Linux jakeluissa?
      Lopeta valehtelu.

• windowsin ongelma on pakkovakoilu, toimimatomat päivitykse, raskaus, laitteiden toimivuus.

• Anonyymi kirjoitti:

windowsin ongelma on pakkovakoilu, toimimatomat päivitykse, raskaus, laitteiden toimivuus.

Silti vaihtoehtoja ei ole, MacOs tai Windows, Linux jakeluihin ei saa samoja ohjelmia.

• Eteläkorean päätös osoitaa että w10 ei sovellu tositoimiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eteläkorean päätös osoitaa että w10 ei sovellu tositoimiin.

Eihän se sovikkaan!

• Jos niin puhutaan, niin kyllä se sitten on surkee.

• Anonyymi kirjoitti:

Eteläkorean päätös osoitaa että w10 ei sovellu tositoimiin.

Pohjois-Korean + Ydinkokeet + Linux = Nyt pelottaa niin v*tusti

• Anonyymi kirjoitti:

Windows se surkeeon, sitä pitää hyvänä vaan ne jotka ei paremmasta tiedä. Kun alkaa titään, eindoeds muutuu hirveeksi.

PS USA ydinohjuksiakaan ei ohjaa windows :D

• Anonyymi kirjoitti:

Enemmän huolestuttaisi arabikirjoitus jossa arabien hävittäminen USA ideologiana olisi edessä ja arabit yhdistyityisivät jos Iran sota tulee,
      Reakoittainsi että Saudikuningas näyttäs persetä usahan ja israeliin. Mukana Myös Turkki. Koska ei he tyhmiä ole ja Usa kokoajan heikentänyt Arabeja.
      Irakin sota on ihan jotain muuta kuin sota koko arabi yhteisöä kohtaan. Iranin jälkeen olisi Saudiarabia kohde. Jolla koko mailma siionisoitaisiin, voi kuulostaa oudolta mutta Trumpin agenta on se.

• Anonyymi kirjoitti:

Todellinen kysymys on, miten helvetti Microsoft tuli tähän "hyvässä uskossa". Nyt on aika avata silmäsi ja herätä! He tulivat uskoonsa, koska he lukivat / katselivat tiedostoja, he tietävät kaiken sinusta ja koska suostut antamaan heille nämä tiedot. He ovat jopa niin rohkeasti rohkeita kertoa teille, miten he tekivät sen samassa lausunnossa.

Se on toistuva ja vaatii avaamaan silmäsi lukemaan, ja antaa mielesi ymmärtää ja ymmärtää, mitä Microsoft sanoo.

QUOTE - " käytämme , luovutamme ja säilytämme henkilötietoja, mukaan lukien sisältösi (kuten sähköpostisi sisällön, muut yksityiset viestit tai yksityisten kansioiden tiedostot) "

Mitä hyviä ovat salasanat, kun Microsoft tallentaa ja kerää kirjoitustasi, he käyttävät tietojasi, tallentavat äänesi, ja kaikki nämä tiedot kerätään niiden järjestelmissä / järjestelmissä.

Salasanat ja ilmeisesti kaikki salaus ovat nyt täysin hyödyttömiä. Mitä hyötyä ovat kolmannen osapuolen salauspalvelut ja ohjelmat, kun Windows kopioi kirjoittamasi. Nyt myös Bitlocker on täydellinen ajanhukkaa. Verkon muut lähteet sanovat nyt, että Bitlocker varmuuskopioi automaattisesti salausavain Microsoftin OneDriveen.

Todella!!

Nyt lähti kyllä windows koneestani.

• Anonyymi kirjoitti:

Tai persiiseen taas, sielähän se sitä tippaa,

• Anonyymi kirjoitti:

W10 on tosi surkee. Huinaisjääne ja w10 on lisäksi surkein windows,

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi vihaan w10 tä
      1. MS telemetria vakoilu
      2. NSA & Pentagon Malware vakoilu ja hallinta, Gyber-Ase
      3. MS etähallinta, olla konee etä pääkäyttäjä
      4. MS P2P verkko jolloin MS kierrättää koneesi kautta muiden juttuja
      5. MS Wlan salasana vakoilu
      6. Pakkopäivitykset
      7. Vajavainen ja buginen laitetuki, eli ajuriongelma
      8. MS päättää mitä saat käyttää koneessasi, poistaa ohjelmia
      9. Päivitykset sekoitaa konetta ja joutuu jatkuvasti säätään
      10. Drectx12 Kusettaa ja avaa osaa tehosteita puolella resoluutiosta
      11. Virusturva onneton, Defenter on surkee
      12. Tunkee mainoksia aloitusvalikkoon
      13. Aloitusvalikkoa ei voi käyttäjä täysin hallita
      14. Ruma ulkoasu
      15. Tuki useammalle kuin 4 ytimelle ei toimi kunnolla
      16. Ms muutaa laiteen bios, firmware asetuksia ja sisältöä
      17. Päivitysten asennus on sairaan hidasta
      18. Ei toimi ilman nettiä, kovinkaan pitkään
      19. Tubuttaa surkeeta Edge sekainta
      20. Yrittää pakotta ihmiset Kymppiin, muista windowseista
      21. Asetukset on ripoteltu pikin ja poikin jopa piilotus mielessä
      22. Vakoilu/Telemertiasetuset silmänlumetta, vakoilee silti
      23. Puuttuu DVD toistin ohjelma
      24. Resussien näyttö ei näytä vakoilun ja telemetrian kuormitusta
      yms.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on surkein windows.

Toi on asiaa.

• Todellakin paljon surkeempi.

• W10 on kamala!

• Anonyymi kirjoitti:

Todellinen kysymys on, miten helvetti Microsoft tuli tähän "hyvässä uskossa". Nyt on aika avata silmäsi ja herätä! He tulivat uskoonsa, koska he lukivat / katselivat tiedostoja, he tietävät kaiken sinusta ja koska suostut antamaan heille nämä tiedot. He ovat jopa niin rohkeasti rohkeita kertoa teille, miten he tekivät sen samassa lausunnossa.

Todella!!

Nyt päivityksen jäkeen taaskaan tulostin toimi. on tää jatkuvaa säätämistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Uutena lisätää windows 10 DSN ongelmat,

W10 on pelkää ongelmaa,.

• Anonyymi kirjoitti:

W10 ei toimi, sekaatuilee ja sekoilee,

• Anonyymi kirjoitti:

Todella!!

Rufus kaataa windowsin !!! Surkee tää w10.

• Anonyymi kirjoitti:

Todella!!

Windows 10 on niin surkee kuin puhutaan jossei surkeempi!
      On kokemusta!

• Anonyymi kirjoitti:

Linuxjakeluihin erittäin paljon ohjelmia ja hyviä :D

Windowsissa on paljon ongelmia ei linuxissa.
      Trolli taas valehtelee niin kuin tavallisestikkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olin äskettäin ottamassa vanhalle sukulaiselle uutta Windows-läppäriä käyttöön, ja muutaman tunnin käytön jälkeen tulin lopputulokseen, että Windows on edelleen maailman surkein käyttöjärjestelmä. En vain ymmärrää, miksi ihmiset haluavat sitä käyttää.

Juu ei kannata, w10 on surkee!

• Anonyymi kirjoitti:

Varjele Jeesus meitä windowsilta!

• Anonyymi kirjoitti:

W10 on tosi surkee. Huinaisjääne ja w10 on lisäksi surkein windows,

W10 on toisurkeeta. Muinaisjäänne!

• w10 täydellinen vakoilu edtää senkäytön! Vakoilu on haitallista!

• Anonyymi kirjoitti:

"Kaikkien yritysten olisi maailmanlaajuisesti harkittava vaihtoehtojaan huolellisesti. Haluatko todella, että Microsoftilla on pääsy kaikkiin yrityksesi tietoihin. Muista, jos käytät Windows 10 -ohjelmaa, tai ehkä käytät silti Windows 7, 8 jne., Mutta yksi työntekijöistäsi kirjautuu MSN-tiliin yrityksen koneen käytön aikana. Annoit vain heille luvan ja pääsyn kaikkeen järjestelmässäsi."

Witutihihhuli tukee kauhaa persiiseen ja kuolaa tuksun kuvaa.

• ___________
      Win 10 vikoja yritetään aina syytää muuta, käyttäjää, konetta tai lisälaitteita, vaihka vika on vain ja ainoastaan windowsissa!

• Anonyymi kirjoitti:

Enemmän huolestuttaisi arabikirjoitus jossa arabien hävittäminen USA ideologiana olisi edessä ja arabit yhdistyityisivät jos Iran sota tulee,
      Reakoittainsi että Saudikuningas näyttäs persetä usahan ja israeliin. Mukana Myös Turkki. Koska ei he tyhmiä ole ja Usa kokoajan heikentänyt Arabeja.
      Irakin sota on ihan jotain muuta kuin sota koko arabi yhteisöä kohtaan. Iranin jälkeen olisi Saudiarabia kohde. Jolla koko mailma siionisoitaisiin, voi kuulostaa oudolta mutta Trumpin agenta on se.

W10 vakoilu on täydellistä, kuuntelee ja katselee ja vie tiedostosi. ja kaikee muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Oneriveen kirjauteassani windows 10 llä bios posahti heti halki!

• Anonyymi kirjoitti:

Haitakkeet tulee win 10 joka reijästä. Ei uskalla!

• Anonyymi kirjoitti:

W10 on kamala!

No osta säkin chromebookki, se on mukava!

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi vihaan w10 tä
      1. MS telemetria vakoilu
      6. Pakkopäivitykset
      14. Ruma ulkoasu
      yms.

niin on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Peterin surkeee linuxhaukku on perätöntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Windows 10 on kyllä surkein esitys jota olen käyttänyt.

• Anonyymi kirjoitti:

"99% ihmisistä on siis kaavoihin kangistuneita kun ei leiki Linux räpellyksillä ja haluaa käyttää natiivina ohjelmia sillä käyttöjärjestelmällä mihin ne on tehty."

Nykypäivän sovelluksia ei tehdä mihinkään käyttöjärjestelmälle vaan toimivat joka laitteessa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Miksi kysyisin hänen mielipidettään asiasta, josta minulla on ollut vuosia aikaa muodostaa käsitys?"

Mielipiteillä ei ole merkitystä kun pitäisi voida myös todistaa asia.

"Kokonaisuutena Windows 10 on paras kuluttajakäyttöjärjestelmä, mitä tähän mennessä on ollut olemassa."

Todista.

"Windows 7 oli myös varsin hyvä, mutta kun huomioidaan Kympin parannukset tietoturvassa, DX12 tuki, nopeampi käynnistyminen ja sammuminen ja vastaavat parannukset Kymppi on paras."

Tietokoneet käynnistyneet ja sammuneet sekunnissa viimeiset 12v. Läppärit itseasiassa jotain 17v.

DX12 tukea ei tarvitse minkään asian tekemiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Android on reikäisempi kuin mikä?

On vähän hankalaa löytää turvallisempia järjestelmiä, Android on oikeasti suunniteltu hyvin suojatuksi:

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--3uW-k07P--/c_scale,f_auto,fl_progressive,q_80,w_800/193dtvab4yyfmjpg.jpg

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--Zn2290XX--/c_scale,f_auto,fl_progressive,q_80,w_800/193dvap29fgc3jpg.jpg

"Ei linux jakeluihin saa natiivina toimimaan ilman säätelyjä esim. microsoft Officea"

MS Officea ei tarvitse käyttää natiivina: https://www.office.com/

Joka käyttöjärjestelmällä on ihan omat natiiviofficet että tuolla ei ole väliä.

"Toontrack ohjelmistoja, FL Studiota, Photoshop elementsiä, Premiere elementsiä"

Nuo on jotain marginaalikurttauksia. Ei oikein edes ammattikäyttöön soveltuvia paitsi FL Studio.

Tosin siihen en suosittele koskemaan pitkällä tikullakaan kun tietää, että koodi on tehty sellaisella työkalulla kuin Delphi, jonka omistusta on palloteltu eri firmojen välillä tässä viimeisen 20v aikana ja josta on valtava kehittäjäpako.

On vähän siitä kiinni, että kenelle se mustapekka jää ja menee konkurssiin tms. On sitten Delphillä tehtyjen ohjelmien kehittäjille käsiin laukeava pommi, kun softa on siitä riippuvainen ja pitäisi sitten käytännössä kirjoittaa uusiksi.

FL Studiosta vastaavan Image-Line Softwaren liiketoimintamalli on tämä huomioon ottaen, hyvin outo kun jakavat FL Studion päivitykset maksutta. Raha niinkuin tulisi palkkoihin jonkun kahvimukien myynnistä ja uusista käyttäjistä ja samanaikaisesti pitäisi tehdä jättimäinen investointi missä suunnilleen koko softa kirjoitetaan uusiksi.

Näyttää siltä kun pyrkivät myymään sen kaikille asiakkaille että saisivat kerättyä äkkiä rahat.

Pidän tuota äärimmäisen riskialtiina että tuohon ei ole turvallista sitoutua millään tavalla. Softan arvo tuossa laskee aika rajua vauhtia ja arvo yritykselle on sitten lähinnä laajassa asiakaskunnassa ja siinä liiketoiminnassa josta kukaan ei maksa uusista versioista. Kukahan sen sitten ostaa pois, ilmoittaa sitten että tuote on lopetettu ja vanhoille asiakkaille vaikka -30% alennus uuden firman tuotteeseen siirtymiselle jossa työkalu siirtää vanhoja projekteja?

"encoodaus softia joita käytän windowsissani"

Enkoodaussoftat saa joka paikkaan.

"Cakewalk Sonar ohjelmistoja, Eleven Rack soundi ohjelmistoja."

Marginaalijuttuja, näitä ei käytä juuri kukaan että ei kerro yhtään mitään kotikäyttäjien tarpeista.

• Anonyymi kirjoitti:

DOJ: n, CIA: n, NSA: n, FBI: n ja Homeland Securityn täytyy olla hyppäämässä viimeisimpien kumppaneidensa parissa tappamaan ensimmäisen ja neljännen tarkistuksen. Loppujen lopuksi patriootti on kuollut, joka tarvitsee salaisia ​​pyyntöjä, kun sinulla on Microsoftin tasku.

Kaikkien yritysten olisi maailmanlaajuisesti harkittava vaihtoehtojaan huolellisesti. Haluatko todella, että Microsoftilla on pääsy kaikkiin yrityksesi tietoihin. Muista, jos käytät Windows 10 -ohjelmaa, tai ehkä käytät silti Windows 7, 8 jne., Mutta yksi työntekijöistäsi kirjautuu MSN-tiliin yrityksen koneen käytön aikana. Annoit vain heille luvan ja pääsyn kaikkeen järjestelmässäsi.
      Joten me kaikki jätimme sen Microsoftin luo viimeisimmän iskun ja lopulta lopettamaan sen teurastamalla sen ja lähettimme sen suoraan Helvettiin.

Vaihdoin chromebookiin. nyt tyytyväinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Windows se surkeeon, sitä pitää hyvänä vaan ne jotka ei paremmasta tiedä. Kun alkaa titään, eindoeds muutuu hirveeksi.

PS USA ydinohjuksiakaan ei ohjaa windows :D

W10 on sininen ikkuna, kuoleman ruudun näyttäjä!

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

Siinä se taas nähtiin. Microsoft ja windows vakoilee häikäilettömästi.

• Anonyymi kirjoitti:

W10 on todella kamala os.

• W10 on toimimaton surkea kurttaus. varo ennenkö hitsaa prossusi! !! ja halkaisee piolksen!

• Anonyymi kirjoitti:

Todella!!

Windows = vakoilu ja toimimattomuus = surkeus!

• Anonyymi kirjoitti:

( ͡° ͜ʖ ͡°) Jepulis.

( ͡°⊖ ͡°)
      Rööhhhh.

• Anonyymi kirjoitti:

111111111111111111111
      W10 on valtakunan surkein OS.
      Microsoft sanoo suoraan: Käyttäjien puheita tallennetaan ja kuunnellaan

Microsoft teki tietosuojalausekkeeseensa muutoksen, mutta ei sanonut keskeyttävänsä käyttäjien kuuntelua.
      Yhdysvaltalainen teknologiayhtiö Microsoft on muuttanut tietosuojalausekettaan. Yhtiö kertoi uutistoimisto Reutersille, että syynä on viime viikkoina pintaan noussut eri teknologiayhtiöiden tapa antaa käyttäjiltä tallennettuja ääninäytteitä muiden ihmisten kuunneltaviksi.
      Lue lisää: Microsoft tallentaa Skype-puheluita – avustajat voivat kuunnella keskusteluja
      Kyse on pienestä osasta äänikomentoja, joita käyttäjät ovat antaneet puhetta tulkitseville digitaalisille avustajille. Microsoftin tapauksessa sen nimi on Cortana, mutta samaa kuuntelua harjoittavat myös ainakin Apple, Google, Amazon ja Facebook. Yhtiöitä on arvosteltu muun muassa siitä, että komentojen päätymisestä vieraiden korviin ei ole kerrottu selvästi käyttäjille.

– Tajusimme viime aikoina esitettyjen kysymysten perusteella, että meidän pitäisi paremmin täsmentää että joskus ihmiset tarkistavat tätä sisältöä, Microsoft totesi Reutersille.

Tietosuojalausekkeen muutokset näkyvät myös sen suomenkielisessä versiossa. Siinä sanotaan nyt, että "käsittelemme henkilökohtaisia tietoja [...] sekä automaattisilla että manuaalisilla (ihmisvoimaan perustuvilla) menetelmillä".

Lisäksi Microsoft sanoo, että "tarkistamme manuaalisesti esimerkiksi lyhyitä ääninäytteitä, joiden alkuperän tunnistettavuuden olemme pyrkineet poistamaan. Niiden avulla parannamme puhepalveluitamme, kuten tunnistusta ja käännöstä".

Microsoft käyttää paitsi Cortanasta, myös Skypestä kerättyjä ääninäytteitä palvelujensa parantamiseen. Näytteitä kuuntelevat ihmiset ovat sekä Microsoftin että ulkopuolisten yritysten palkkalistoilla.

Yhtiö ei kuitenkaan sanonut keskeyttävänsä näytteiden kuuntelua. Näin ovat luvanneet tehdä esimerkiksi Apple ja Google.

• Anonyymi kirjoitti:

Paljastu että w10 on haiteke ja paha sellainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on surkein windows.

On. W10 hän osoittautui haitakkeeksi joka kuuntelee ja katselee sekä vie kaiken koneestasi!
      Digitoday kirjoitaa asiasta!

• Anonyymi kirjoitti:

Jaj. W10 hän osoittautui haitakkeeksi joka kuuntelee ja katselee sekä vie kaiken koneestasi!

• Anonyymi kirjoitti:

No toi mitä kirjoita on mitä suurinta valetta!

Avaus on mitä suurinta totta, paitsi että Windows 10 on pahempi kuin puhutaan, se on HAITAKE!
      Vakoilu on sitä luokaa että käyttäminen on mahdotonta!

• Surkee on.
      w10 ei voi käyttää kun täydellinen vakoilu on haitallinen

• Surkeetakin surkeempi, se on vakoileva haitake!

• Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että kymppi tutkitusti hitaampi käynnistymään ja mikkisofta itse vakoilee sen käyttäjiä. Lähes kaikki asiat muutenkin huonommin kuin seiskassa, eikä voi välttyä toimimattomiltakaan pakkopäivityksiltä.

Jos on aina käyttänyt windowsia, niin ei muista ole kokemustakaan. Ei itseäkään apple houkuttele hinnan takia ja sekin vakoilee.

Linuxia voisi käyttää jos olisi helpompi. Miksi kukaan ei osaa perustella minkä takia siinä on pakko asentaa ohjelmat sudottamalla? Ei kai siihen voi olla edes turvallisuus syynä, haittaohjelmalla saa joka tapauksessa asentumaan mitä tahansa. Itse ei tietysti voi niin helposti mitään vahingossa klikkaamalla asentaa, mutta jää asentamatta ne hyödyllisetkin.

• Anonyymi kirjoitti:

jooooooooooooooo

• Anonyymi kirjoitti:

W10 on kyllä surkee, tosi surkee.

• Anonyymi kirjoitti:

w10 hitsaa pioksen, pios ei tykkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Win hi hhu lin valheita taas....
      ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jepulis.

• Anonyymi kirjoitti:

W10 on luopumista!

• Anonyymi kirjoitti:

Taas tuli lisää aihetta olla koskematta Linux tubuttimiin.
      Linux on luopumista.

Windows 10 on luopumusta!

• Anonyymi kirjoitti:

Joko minä sanoin että Linux on luopumista.

Joko muuten minä sanoin että W10 on luopumista.

• Anonyymi kirjoitti:

Hmmm. Joko muuten minä sanoin että W10 on luopumista.

• Anonyymi kirjoitti:

Olin äskettäin ottamassa vanhalle sukulaiselle uutta Windows-läppäriä käyttöön, ja muutaman tunnin käytön jälkeen tulin lopputulokseen, että Windows on edelleen maailman surkein käyttöjärjestelmä. En vain ymmärrää, miksi ihmiset haluavat sitä käyttää.

Onneksi mulla on chromebook

• Anonyymi kirjoitti:

W10 se on BSOD! BSOD! BSOD! BSOD!

• Anonyymi kirjoitti:

Yhdyn edelliseen!

• TUNNEN YHDEN TYYPIN JOKA JAKSAA SÄÄTÄÄ WINDOWSIA.
    Muuten suurin osa kiroo sitä, Chromebookit varmasti paljon toimivampia.

• W10 kaatuu kahdeen tunnin välein pelatessa, ei sellasta jaksa.

• Olin juurii seminaarissa jossa 8 w10 konetta kaatu.
      Yleistä on kaatuilu.

• Eihän sitä ehkä ymmärrä ennen kunnolla mutta sitten kun pääsee käyttämään sellaista konetta joka vaan toimii, siis ihan vuosien ajan eikä vaadi käyttäjältä ylimääräistä huomiota niin ei kyllä ole windowsiin enää paluuta.

• Näin on. Itse olen käyttänyt Ubuntua jo yli 10 vuotta, enkä kyllä windowsiin palaa, vaihka työn puolesta sitä joutuu jonkinverran sietäänkin,

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Itse olen käyttänyt Ubuntua jo yli 10 vuotta, enkä kyllä windowsiin palaa, vaihka työn puolesta sitä joutuu jonkinverran sietäänkin,

Kirjoitusvirheiden määrästä ja laadusta päätellen sinulla tuskin on työpaikkaa, ellei sitten jotain 9€/päivä :)

• Anonyymi kirjoitti:

1. MS telemetria vakoilu V: telemetria on nopein ja tehokkain tapa havaita ja korjata asiakkaiden kohtaamat ongelmat.
      2. NSA & Pentagon Malware vakoilu ja hallinta, Gyber-Ase V: Kun suurista linjoista puhutaan, Pentagon ja NSA ovat samalla puolella kuin kaikki täysipäiset länsimaiset ihmiset.
      3. MS etähallinta, olla konee etä pääkäyttäjä V: Enpä ole kuullut tai havainnut Windowsissa moista, mutta Androidissa ja ChromeOS:ssä tämä on ihan dokumentoitu asia
      4. MS P2P verkko jolloin MS kierrättää koneesi kautta muiden juttuja V: Vapaaehtoinen ominaisuus, joka vähentää ylimääräistä internet-liikennettä ja estää sitä kautta yhteyksien hidastelua, kun ympäri maailman jaetaan päivityksiä koneisiin.
      5. MS Wlan salasana vakoilu V: Taidat sekoittaa nyt siihen Googlen aloittamaan systeemiin, jossa kaikki alueen wifi-verkot kerätään talteen ja lähetetään googlen palvelimille samoin kuin kaikki tunnetut salasanat, jotta käyttäjä voidaan tunnistaa ja paikallistaa riippumatta siitä, onko tällä gps- tai wifi päällä itsellä.
      6. Pakkopäivitykset V: Päivityksiä estivät vain hölmöt. Tämä on hölmöläisten aiheuttamien ongelmien torjuntaa.
      7. Vajavainen ja buginen laitetuki, eli ajuriongelma V: Windowsin laitetuki on edelleen maailman laajin. Laitetuki tosin ei ole käyttöjärjestelmän tehtävä, vaan laitteiden ja ohjelmien valmistajat varmistavat laitteidensa ja ohjelmiensa yhteensopivuuden. Ei autovalmistajatkaan suunnittele autojaan yhteensopiviksi maailman kaikkien polttoaineiden kanssa, vaan polttoainevalmistajat suunnittelevat polttoaineensa yhteensopiviksi autojen kanssa. Olet täysin väärässä ja sekaisin siitä, kuka vastaa yhteensopivuudesta.
      8. MS päättää mitä saat käyttää koneessasi, poistaa ohjelmia V: saan poistaa minkä ohjelman tai appsin haluan. Android-puhelimissa näin ei ole. Olet taas sekoittanut käyttöjärjestelmät.
      9. Päivitykset sekoitaa konetta ja joutuu jatkuvasti säätään V: Windows on maailman yleisin käyttöjärjestelmä ja sitä tungetaan mitä erilaisimpiin koneisiin. Jos tietokone on ehjä ja sen valmstaja on kunnollinen yritys, ongelmia ei _juuri milloinkaan_ ole. Toki virheen tapahtuminen joskus harvoin on mahdollista. Viime kerralla "yleisenä" pidetty Windows-päivitysongelma koski vain muutamaa käyttäjää sadasta.
      10. Drectx12 Kusettaa ja avaa osaa tehosteita puolella resoluutiosta V: En ole törmännyt aiheeseen. Sinulla on varmaan jokin lähde, joka ei ole yhtä typerä kuin edellinen väitteesi siitä, ettei Win10 osaa kuin 4 ydintä tai kahdeksan säiettä :)
      11. Virusturva onneton, Defenter on surkee V: Virusturva ja virustorjunta ovat kaksi eri asiaa. Microsoft tukee IT-softafirmoja sillä, että he neuvottelevat niiden kanssa ja on sovittu, että MS ei ja ilmaiseksi täysiveristä virustorjuntaohjelmaa, vaan tämä tehtävä kuuluu ulkopuolisille yrityksille. MS tarjoaa peruspakettia, joka poistaa ja torjuu vain yleisimmät haitat. Siksi useimmat asentavat paremman virustorjuntaohjelman. Virurtorjunnan tärkein osa-alue on kuitenkin käyttäjätunnukset ja ohjelmistojen päivitys (joista jälkimmäistä yrität parhaasi mukaan estää, vaikka juuri se on hyvin tärkeä jos haittaohjelmia haluaa estää)
      12. Tunkee mainoksia aloitusvalikkoon V: En alkanut itkeä, vaan poistin ne....
      13. Aloitusvalikkoa ei voi käyttäjä täysin hallita V: paljon laajemmin kuin Ubuntun, Mintin, Lubuntun, ChromeOS:n ja vastaavien. Ubuntussa edes käynnistävalikon ikoneja ei voi järjestää.
      14. Ruma ulkoasu V: Täysin makuasia. Itse pidän siitä parin pikku asetuksen jälkeen.
      15. Tuki useammalle kuin 4 ytimelle ei toimi kunnolla V: Täyttä roskaa koko väite. Internet ja youtube ovat täynnä prosessori-, näytönohjain-, peli- ja ohjelmatestejä, joisssa Win10 toimii oikein mainiosti 6-8-12-16 ytimisillä prosessoreilla, joissa säikeitä voi olla 32 tai enemmänkin.

En tiedä miksi edes vastasin tähän roskaan, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

• Anonyymi kirjoitti:

1. MS telemetria vakoilu V: telemetria on nopein ja tehokkain tapa havaita ja korjata asiakkaiden kohtaamat ongelmat.
      2. NSA & Pentagon Malware vakoilu ja hallinta, Gyber-Ase V: Kun suurista linjoista puhutaan, Pentagon ja NSA ovat samalla puolella kuin kaikki täysipäiset länsimaiset ihmiset.
      3. MS etähallinta, olla konee etä pääkäyttäjä V: Enpä ole kuullut tai havainnut Windowsissa moista, mutta Androidissa ja ChromeOS:ssä tämä on ihan dokumentoitu asia
      4. MS P2P verkko jolloin MS kierrättää koneesi kautta muiden juttuja V: Vapaaehtoinen ominaisuus, joka vähentää ylimääräistä internet-liikennettä ja estää sitä kautta yhteyksien hidastelua, kun ympäri maailman jaetaan päivityksiä koneisiin.
      5. MS Wlan salasana vakoilu V: Taidat sekoittaa nyt siihen Googlen aloittamaan systeemiin, jossa kaikki alueen wifi-verkot kerätään talteen ja lähetetään googlen palvelimille samoin kuin kaikki tunnetut salasanat, jotta käyttäjä voidaan tunnistaa ja paikallistaa riippumatta siitä, onko tällä gps- tai wifi päällä itsellä.
      6. Pakkopäivitykset V: Päivityksiä estivät vain hölmöt. Tämä on hölmöläisten aiheuttamien ongelmien torjuntaa.
      7. Vajavainen ja buginen laitetuki, eli ajuriongelma V: Windowsin laitetuki on edelleen maailman laajin. Laitetuki tosin ei ole käyttöjärjestelmän tehtävä, vaan laitteiden ja ohjelmien valmistajat varmistavat laitteidensa ja ohjelmiensa yhteensopivuuden. Ei autovalmistajatkaan suunnittele autojaan yhteensopiviksi maailman kaikkien polttoaineiden kanssa, vaan polttoainevalmistajat suunnittelevat polttoaineensa yhteensopiviksi autojen kanssa. Olet täysin väärässä ja sekaisin siitä, kuka vastaa yhteensopivuudesta.
      8. MS päättää mitä saat käyttää koneessasi, poistaa ohjelmia V: saan poistaa minkä ohjelman tai appsin haluan. Android-puhelimissa näin ei ole. Olet taas sekoittanut käyttöjärjestelmät.
      9. Päivitykset sekoitaa konetta ja joutuu jatkuvasti säätään V: Windows on maailman yleisin käyttöjärjestelmä ja sitä tungetaan mitä erilaisimpiin koneisiin. Jos tietokone on ehjä ja sen valmstaja on kunnollinen yritys, ongelmia ei _juuri milloinkaan_ ole. Toki virheen tapahtuminen joskus harvoin on mahdollista. Viime kerralla "yleisenä" pidetty Windows-päivitysongelma koski vain muutamaa käyttäjää sadasta.
      10. Drectx12 Kusettaa ja avaa osaa tehosteita puolella resoluutiosta V: En ole törmännyt aiheeseen. Sinulla on varmaan jokin lähde, joka ei ole yhtä typerä kuin edellinen väitteesi siitä, ettei Win10 osaa kuin 4 ydintä tai kahdeksan säiettä :)
      11. Virusturva onneton, Defenter on surkee V: Virusturva ja virustorjunta ovat kaksi eri asiaa. Microsoft tukee IT-softafirmoja sillä, että he neuvottelevat niiden kanssa ja on sovittu, että MS ei ja ilmaiseksi täysiveristä virustorjuntaohjelmaa, vaan tämä tehtävä kuuluu ulkopuolisille yrityksille. MS tarjoaa peruspakettia, joka poistaa ja torjuu vain yleisimmät haitat. Siksi useimmat asentavat paremman virustorjuntaohjelman. Virurtorjunnan tärkein osa-alue on kuitenkin käyttäjätunnukset ja ohjelmistojen päivitys (joista jälkimmäistä yrität parhaasi mukaan estää, vaikka juuri se on hyvin tärkeä jos haittaohjelmia haluaa estää)
      13. Aloitusvalikkoa ei voi käyttäjä täysin hallita V: paljon laajemmin kuin Ubuntun, Mintin, Lubuntun, ChromeOS:n ja vastaavien. Ubuntussa edes käynnistävalikon ikoneja ei voi järjestää.
      14. Ruma ulkoasu V: Täysin makuasia. Itse pidän siitä parin pikku asetuksen jälkeen.
      15. Tuki useammalle kuin 4 ytimelle ei toimi kunnolla V: Täyttä roskaa koko väite. Internet ja youtube ovat täynnä prosessori-, näytönohjain-, peli- ja ohjelmatestejä, joisssa Win10 toimii oikein mainiosti 6-8-12-16 ytimisillä prosessoreilla, joissa säikeitä voi olla 32 tai enemmänkin.

16. Ms muutaa laiteen bios, firmware asetuksia ja sisältöä V: Nykyään käyttöjärjestelmä ja BIOS tekevät paljon enemmän yhteistyötä
      17. Päivitysten asennus on sairaan hidasta V: Vain jos kone on sairaan hidas. Aivan normaalihintainen ja normaalitehoinen tietokone hoitaa homman taustalla käyttäjän edes tietämättä asiasta ja sitten tarvitaan restart, joka kestää ehkä pari minuuttia. Android-puhelin latailee päivityksiä yhtä mittaa ja käyttöjärjestelmäpäivitysten asennus se vasta kestääkin. Useimmat eivät edes tiedä että sellaisia pitäisi asentaa ja jäävät ilman.
      18. Ei toimi ilman nettiä, kovinkaan pitkään V: mikä tietokone on nykyään ilman nettiä pidempään ja millainen ylläpito teillä on, jos tätä ei osata ratkaista?
      19. Tubuttaa surkeeta Edge sekainta V: Edge ei ole surkea ja tulisin sillä täysin toimeen, ellei parempiakin olisi saatavilla. Se että ei ole paras, on eri asia kuin että olisi surkea.
      20. Yrittää pakotta ihmiset Kymppiin, muista windowseista V: Olisi järkevää ihmisten kannalta, MS:n ylläpidon ja talouden kannalta, sekä ohjelmistokehittäjien kannalta (ohjelmistofirmojen ei tarvitse miettiä yhteensopivuutta eri käyttöjärjestelmäversioiden välillä, MS:n ei tarvitse ylläpitää montaa käyttöjärjestelmää, laitevalmistajien ei tarvitse tehdä ajuritukea usealle eri käyttöjärjestelmälle ja niin edelleen)

21. Asetukset on ripoteltu pikin ja poikin jopa piilotus mielessä V: Muissa ne vasta onkin ripoteltu. Mutta tämä on mielipideasia, joten en puutu enempää.
      22. Vakoilu/Telemertiasetuset silmänlumetta, vakoilee silti V: Googlen tuotteet vakoili kauan ennen ja paljon enemmän. iOS vakoilee myös, myös sähköpostipalvelut vakoilee. Kaikki vakoilee, siitä nyt ei pääse eroon. Vaikka käyttäisi linuksia, edelleen voi hyvin olla vakoilun kohteena raudan tai tietoliikenteen kautta. Valtiot päättää nämä asiat, vaikka joku foliopää ehkä luulee voivansa olla hetken irti vakoilusta.
      23. Puuttuu DVD toistin ohjelma V: Tietokoneissa ei kukaan enää käytä noin vanhoja juttuja ja jos käyttää, niin sovelluskaupasta ja internetistä saa ohjelmia, joilla voi katsoa dvd:itä. Ei kaikkea roskaa kannata oletuksena asentaa, ellei sitä käytä kuin pari prosenttia käyttäjistä.
      24. Resussien näyttö ei näytä vakoilun ja telemetrian kuormitusta V: Jos suosikkikäyttöjärjestelmässäsi onkin vakoilua toisin kuin luulet, niin mistä tiedät 100% että se näkyy siinä? Mitä jos kaikki mitä luulit, onkin valhetta? Mitä jos tietoliikennettä ja muuta voidaankin valvoa tavoilla, joita et tullut ajatelleeksikaan ja vain luulit tietäväsi, miten voit olla suojassa kuvittelemiltasi kummituksilta?

• Anonyymi kirjoitti:

16. Ms muutaa laiteen bios, firmware asetuksia ja sisältöä V: Nykyään käyttöjärjestelmä ja BIOS tekevät paljon enemmän yhteistyötä
      17. Päivitysten asennus on sairaan hidasta V: Vain jos kone on sairaan hidas. Aivan normaalihintainen ja normaalitehoinen tietokone hoitaa homman taustalla käyttäjän edes tietämättä asiasta ja sitten tarvitaan restart, joka kestää ehkä pari minuuttia. Android-puhelin latailee päivityksiä yhtä mittaa ja käyttöjärjestelmäpäivitysten asennus se vasta kestääkin. Useimmat eivät edes tiedä että sellaisia pitäisi asentaa ja jäävät ilman.
      18. Ei toimi ilman nettiä, kovinkaan pitkään V: mikä tietokone on nykyään ilman nettiä pidempään ja millainen ylläpito teillä on, jos tätä ei osata ratkaista?
      19. Tubuttaa surkeeta Edge sekainta V: Edge ei ole surkea ja tulisin sillä täysin toimeen, ellei parempiakin olisi saatavilla. Se että ei ole paras, on eri asia kuin että olisi surkea.
      20. Yrittää pakotta ihmiset Kymppiin, muista windowseista V: Olisi järkevää ihmisten kannalta, MS:n ylläpidon ja talouden kannalta, sekä ohjelmistokehittäjien kannalta (ohjelmistofirmojen ei tarvitse miettiä yhteensopivuutta eri käyttöjärjestelmäversioiden välillä, MS:n ei tarvitse ylläpitää montaa käyttöjärjestelmää, laitevalmistajien ei tarvitse tehdä ajuritukea usealle eri käyttöjärjestelmälle ja niin edelleen)

21. Asetukset on ripoteltu pikin ja poikin jopa piilotus mielessä V: Muissa ne vasta onkin ripoteltu. Mutta tämä on mielipideasia, joten en puutu enempää.
      22. Vakoilu/Telemertiasetuset silmänlumetta, vakoilee silti V: Googlen tuotteet vakoili kauan ennen ja paljon enemmän. iOS vakoilee myös, myös sähköpostipalvelut vakoilee. Kaikki vakoilee, siitä nyt ei pääse eroon. Vaikka käyttäisi linuksia, edelleen voi hyvin olla vakoilun kohteena raudan tai tietoliikenteen kautta. Valtiot päättää nämä asiat, vaikka joku foliopää ehkä luulee voivansa olla hetken irti vakoilusta.
      23. Puuttuu DVD toistin ohjelma V: Tietokoneissa ei kukaan enää käytä noin vanhoja juttuja ja jos käyttää, niin sovelluskaupasta ja internetistä saa ohjelmia, joilla voi katsoa dvd:itä. Ei kaikkea roskaa kannata oletuksena asentaa, ellei sitä käytä kuin pari prosenttia käyttäjistä.
      24. Resussien näyttö ei näytä vakoilun ja telemetrian kuormitusta V: Jos suosikkikäyttöjärjestelmässäsi onkin vakoilua toisin kuin luulet, niin mistä tiedät 100% että se näkyy siinä? Mitä jos kaikki mitä luulit, onkin valhetta? Mitä jos tietoliikennettä ja muuta voidaankin valvoa tavoilla, joita et tullut ajatelleeksikaan ja vain luulit tietäväsi, miten voit olla suojassa kuvittelemiltasi kummituksilta?

Jooo.
      Win 10 vikoja yritetään aina syytää muuta, käyttäjää, konetta tai lisälaitteita, vaihka vika on vain ja ainoastaan windowsissa!

• Anonyymi kirjoitti:

on. Windows = vakoilu ja toimimattomuus = surkeus!

• Anonyymi kirjoitti:

1. Telemetriaan pitää riittää vapaaehtoiset ja testaajat.
      2. Täyspäisiä ei tarvitse vakoilla.
      5. Tallentavat tiettävästi kaikki salasanat.
      6. Huonoja päivityksiä ottavat pakolla vain hölmöt.
      7. Paremminkin voisi verrata ettei autossa toimi kuin alkuperäinen radio, polttoaine taas verrattavissa sähköön, jos kone ei toimisi kuin tietyllä jännitteellä.
      8. Tuossa oli kylläkin kyse että ms poistaa ohjelmia omin luvin. Seiskassakaan ei voi poistaa kaikkea haluamaansa, jos poistaa esim kaiken livemailiin liittyvän, vaikuttaa paljon muihinkin eivätkä toimi enää. Kympissä varmasti paljon enemmän vastaavia.
      9. Ongelmia ollut tunnetuimmilla ja luotettavilla valmistajillakin.
      13. Paljon huonommin kuin seiskassa.
      14. Erittäin ruma, eikä voi muokata juurikaan.
      17. Hitaudesta valitettu kaikilla koneilla ja MS itsekin myöntänyt.
      18. Ei kaikkien tarvitse olla netissä, kaikkialla ei netti edes toimi, ainakaan jatkuvasti ja yhteys voi ola hidas.
      20. Täytyy olla vapaus valita ilman painostusta.

• En tykkää windows 10:stä.

• Yllätys oli suuri kun sain chromebookin. Windowsin toimivuuskäsitys mureni kuin keksi lattialle,

• Todellakin on

• Anonyymi kirjoitti:

Todellakin on

On kamala... tuo w10.

• Anonyymi kirjoitti:

Yllätys oli suuri kun sain chromebookin. Windowsin toimivuuskäsitys mureni kuin keksi lattialle,

Kuukkelin koneeseen vaihtaminen on kuin menisi ojasta allikkoon.

• Joko se chromebook ketju valui liian alas niin piti aloittaa uusi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan sinä, etkö huomaa.

• Herra pakkomielle taas asialla

• Kymppä Wakoilee Warokaa siellä

• Windows 10 toimii loistavasti. ei mitään valittamista

• Windows on ollut käytössä 3-sarjasta lähtien ja koko sen ajan "Windowsin ongelmista" ovat puhuneet vain ne, jotka käyttävät jotain kilpailevaa tuotetta tai joilla on poikkeuksellisen pienet vehkeet. Meillä, joilla on normaalin kokoiset vehkeet, ei ole ollut, eikä ole ongelmia Windowsin kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Windows on ollut käytössä 3-sarjasta lähtien ja koko sen ajan "Windowsin ongelmista" ovat puhuneet vain ne, jotka käyttävät jotain kilpailevaa tuotetta tai joilla on poikkeuksellisen pienet vehkeet. Meillä, joilla on normaalin kokoiset vehkeet, ei ole ollut, eikä ole ongelmia Windowsin kanssa.

Miksi et voi vaan hyväksyä, että chromebook voi olla hyvä vaihtoehto joillekin käyttäjille. Maailmassa on esimerkiksi paljon sellaisia, joiden älykkyysosamäärä on alle 85 ja meidän pitää olla ymmärtäväisiä ja kannustavia heitä ja heidän tarpeitaan kohtaan. Siinä missä meille normaaliälyisille mahdollisuus tallentaa tiedosto haluamaamme paikkaan tai asentaa ohjelma haluamallamme tavalla halumastamme lähteestä tuntuu meistä normaalilta, näille ajattelurajoitteisille sellainen määrä itse tehtäviä valintoja ja päätöksiä, voi tuntua ylivoimaiselta ja suorastaan ahdistavalta.

ChromeOS voi tuntua meistä normaaleista ihmisistä hyvin rajoittuneelta, aivan kuin se olisi suunniteltu vauvoja tai pieniä lapsia varten, mutta eikö ole hienoa, että myös vähälahjaisia varten on olemassa vaihtoehto, joka vastaa heidän tarpeitaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et voi vaan hyväksyä, että chromebook voi olla hyvä vaihtoehto joillekin käyttäjille. Maailmassa on esimerkiksi paljon sellaisia, joiden älykkyysosamäärä on alle 85 ja meidän pitää olla ymmärtäväisiä ja kannustavia heitä ja heidän tarpeitaan kohtaan. Siinä missä meille normaaliälyisille mahdollisuus tallentaa tiedosto haluamaamme paikkaan tai asentaa ohjelma haluamallamme tavalla halumastamme lähteestä tuntuu meistä normaalilta, näille ajattelurajoitteisille sellainen määrä itse tehtäviä valintoja ja päätöksiä, voi tuntua ylivoimaiselta ja suorastaan ahdistavalta.

ChromeOS voi tuntua meistä normaaleista ihmisistä hyvin rajoittuneelta, aivan kuin se olisi suunniteltu vauvoja tai pieniä lapsia varten, mutta eikö ole hienoa, että myös vähälahjaisia varten on olemassa vaihtoehto, joka vastaa heidän tarpeitaan.

Windows tuntuu kovin rajoitteiselta ei ChromeOs.
      Eihän windowsista see edes vakoilua pois.

Mutta jos sun älykkyytes on vain 85, otan osaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Tyhmmyyttä on alistua windows pakkovakoiluun!

• Anonyymi kirjoitti:

Windows tuntuu kovin rajoitteiselta ei ChromeOs.
      Eihän windowsista see edes vakoilua pois.

Mutta jos sun älykkyytes on vain 85, otan osaa!

"Windows tuntuu kovin rajoitteiselta ei ChromeOs."

Ymmärrän että Windows voi tuntua sinusta rajoittuneelta, jopa ahdistavalta, kun taas ChromeOS voi tuntua tutulta ja turvalliselta. Juuri tästä asiasta yritin tuossa ylempänä kirjoittaa, mutta saatoin käyttää liian pitkiä lauseita, liian vaikeita sanoja ja liian monimutkaisia ilmaisuja.

Bless your innocent soul :)

• Kaikki käyttöjärjestelmät imevät omalla tavallaan. Ohjelmistot rikkoutuvat, jopa sellaisilla alustoilla, jotka "vain toimivat" (tm) Ongelma on käyttöjärjestelmän rikkoutumisen luonne. Unix-tyylinen käyttöjärjestelmä katkeaa normaaleissa olosuhteissa. Windowsilla on myös se, mutta viime vuosikymmenen aikana se on kauheaa suunnitteluvaihtoehtoa. Kauhea muotoilu valintoja, jotka vain begrudgingly saada kiinteä tuntuu paljon aikaa. Muista Metro ympärillä Win8 päivää? Tai miten siitä, kuka helvetti WifiSense oli hyvä idea ?! Miksi vittuessa minulla on mainoksia, jotka ovat helpottaneet godamn-käyttöjärjestelmääni ?!

Haluaisin mielelläni sopeutua mihin tahansa käyrän palloon. Linux heittää tieni, ettei minun tarvitse sietää tällaista paskaa Windows-puolella. Helvetti, ainakin Linux on tarpeeksi avoin, jotta voisin korjata sen, jos haluan. Näyttää siltä, ​​että Windows antaa onnelliseksi epäonnistumisen yhteydessä NO vitun virheenkorjaustietoja. Se oli aiemmin, että sinulla oli avaintietoja, jotka näkyvät BSOD: ssa saadaksesi selville, mikä ongelma on. Nyt saamme vitun onneton kasvot QR-koodilla, joka vain lähettää sinulle verkkosivuston, joka selittää yleisesti, mitä bluscreen on, ei mitään tietysti epäonnistumisestasi. Haluatko tietää, mitä epäonnistuminen oli? Toivottavasti sinulla oli minidumps käytössä (luultavasti ei), koska mikä tahansa talletettu tapahtumalokiin (jos jotain) tulee olemaan arvottoman tiedon vieressä.

tarkistaa, mikä osa me olemme Ok: ssa. Olen oikeassa paikassa.

• suosittelen että koneeseen asennat ubuntun. ubutu on tuhat kertaa parempi kuin joku surkea chromebook.

• Chromebook Yoga on hyvä alausta Ubuntulekin.

• win kymeneen meni hermot mullakin.

• Poistin nyt tuon windowsin. Kiitokset kaikile aloittelijaa neuvoneille.

• Bless your innocent soul

Normaalia älykkäämmille on järjestöjä, kuten Mensa, mutta onko teillä omia vastaavia? Kaikki varmasti tietävät sen ryhmän, De Grönä, mutta onko se ainoa, vai on niitä muitakin?

• Anonyymi kirjoitti:

Bless your innocent soul

Normaalia älykkäämmille on järjestöjä, kuten Mensa, mutta onko teillä omia vastaavia? Kaikki varmasti tietävät sen ryhmän, De Grönä, mutta onko se ainoa, vai on niitä muitakin?

Vai onko De Gröna vain jonkinlainen kattojärjestö teikäläisillä?

• Nyt, mikä voisi olla syynä tähän vihollisuuteen, jota saatat kysyä. No, kerron teille.

Kuten monet "älykkäät" ihmiset, käytän vain Windows 7: ää, koska se on luultavasti paras Windows-käyttöjärjestelmä Windows XP: n jälkeen. Pelaajat saattavat olla eri mieltä, mutta taas he ovat kuluttajia eivätkä "luojia", joten he eivät ehkä pysty objektiivisesti järkiperäistämään päätöstään. Teknologisen taitavan yksilönä otan yksityisyyttä hyvin vakavasti. Nyt ennen ketään esineitä; Käytän GNU / Linux-pohjaisia ​​käyttöjärjestelmiä kaikilla koneillani työtietokoneeni lukuun ottamatta. Joten kyllä, olen täysin tietoinen siitä, että Windows ei ole täysin tunnettu sen tietosuojaominaisuuksista. Kuitenkin aivan kuten Windows 10 on pahin pahin internet-yksityisyyden kannalta, Windows 7 on luultavasti turvallisin vaihtoehto (jos tiedät, mitä teet).

Ensimmäinen asia, jota teen aina, kun minun on asennettava Windows-käyttöjärjestelmä, on "automaattisten päivitysten poistaminen käytöstä". Jotkut teistä saattavat olla hämmentyneitä siitä. Miksi kukaan haluaisi poistaa päivitykset käytöstä? No, koska Microsoft asentaa Bloatware ja kaikenlaiset roskat, jos otat tämän vaihtoehdon käyttöön. Ja erityistapauksessani Microsoft asentaa myös telemetria-päivitykset ja Windows 10 -päivityksen "nagware". Niille, jotka eivät ole innokkaita: telemetria päivittää kirjaimellisesti vakoojasi ja lähettää raportteja jokaisesta toiminnastasi Microsoftille ja God-know-kullekin (-> NSA). Ja jos se ei ollut tarpeeksi huono, koko “Windows 10 -päivityksen” nagware-asia on kakku. Ei niin hauska asia on, että on olemassa useita päivityksiä, jotka asentavat molemmat koneellesi. Microsoft mainostaa niitä "tärkeinä päivityksinä" (kuten helvetti ovat !!!). Ja useimmat ihmiset asentavat ne tietämättään. Mikä on todellinen tragedia.

Nyt minun täytyy laittaa vastuuvapauslauseke täällä. Tietenkin minun täytyy asentaa tiettyjä päivityksiä, kuten NET-kehyspäivityksiä, mutta kaikki nämä asennetaan kukaan muu kuin itse, manuaalisesti!

Toistaiseksi niin hyvä. Mutta erityisesti yksi asia, jota en ole käsitellyt, on se, että joskus käyttöjärjestelmä palauttaa asetukset vain "suositelluille" asetuksille. En poista sinua. Eilen, kun aioin kirjautua ulos pitkän SketchUp-istunnon jälkeen, en voinut huomata ilmoituksen avautumista. ”98 päivitystä on asennettu - käynnistä tietokone uudelleen…”. MITÄ VITTUU?!! En ole koskaan asentanut mitään näistä päivityksistä, mutta kun tarkistin ohjauspaneelin siellä. 98 päivitystä, joita en hyväksynyt, asennettu tietokoneelleni. ”Automaattisten päivitysten” vaihtoehdot palautuvat maagisesti takaisin oletusarvoon ”Asenna kaikki suositellut päivitykset”. Olin tietysti raivoissaan. Tämä oli suoraan rikollista.

Palaan takaisin käsiteltävään aiheeseen, mutta ensin minun täytyy välittää anekdotaalinen tangentti. Aiemmin olen aina puolustanut Microsoftia, koska vaikka olen periaatteessa eri mieltä päätöksistä, joita he tekivät, en voinut huomata, että käytin itse asiassa monia niiden tuotteita (Microsoft Office ja Skype, erityisesti) melkein päivittäin. Tämä täydellinen käyttäjän huomiotta jättäminen on kuitenkin herätys. Ja vain tuoda asia takaisin kotiin, sanon tämän; Suurin osa erityisesti Windows 10: n monimutkaisuuksista on laittomia. Ainoa syy, miksi Microsoft voi päästä pois, on se, että he pakottavat ihmiset "hyväksymään" heidän TOS: äänsa ennen kuin he voivat käyttää sitä. Tarkoitan, että Windows 10: ssä on niin paljon vikoja, että voisin kirjaimellisesti kirjoittaa koko kirjan siitä.

Joten, kun 98 päivitystä oli asennettu koneelleni, tajusin, että en voi enää sokeasti luottaa asetuksiin. Tämä oli sota. Tarvitsin Enola Gay -tyyppisen ratkaisun tähän ongelmaan. Joten päätin lopettaa kaikki muut päivitykset muokkaamalla hosts-tiedostoa. Lisän nopean opetusohjelman, jos sinusta tuntuu halu tehdä sama.

Ensin on avattava hosts-tiedosto, joka sijaitsee osoitteessa:
    C: Windows System32-ajurit jne.
    Käytä tätä tarkoitusta varten suosikkitekstitiedostoa ja lisää seuraavat rivit:
    ps varmista, että jätät vähintään yhden tyhjän rivin isäntätiedoston loppuun. (Tämä on hyvin tärkeää)

#Fuck Sinä Microsoft
    windowsupdate.microsoft.com
    www.windowsupdate.microsoft.com
    v4.windowsupdate.microsoft.com
    www.v4.windowsupdate.microsoft.com
    windowsupdate.com
    www.windowsupdate.com
    download.windowsupdate.com
    www.download.windowsupdate .com
    v4.windowsupdate.com
    www.v4.windowsupdate.com
    windowsupdate.microsoft.nsatc.net
    v4windowsupdate.microsoft.nsatc.net
    wustat.windows.com

Jos isäntätiedoston muokkaaminen on hieman liian kovaa, varmista, että vältät seuraavat päivitykset:

KB2505438: Vaikka Microsoft väittää korjaavansa suorituskykyongelmia, se usein rikkoo fontteja.
    KB2670838: EVIL-päivitys, katkeaa AERO Windows 7: ssä ja tekee joitakin fontteja verkkosivuilla fuzzy, vain Windows 7: n erityinen päivitys (älä asenna IE10 tai 11, muuten se liitetään niihin. IE9 on suurin versio, jonka sinun pitäisi asentaa).
    KB2882822: Erittäin hämärä päivitys,

• Päivitysten estäminen altistaa koneen ja käyttäjän tiedot haavoittuvuuksile ja haittaohjelmille, ja voi aiheuttaa monia muitakin ongelmia. Päivityksiä tulee kaikkiin ylläpidettyihin laitteisiin, olipa kyse sitten Applesta, Microsoftista, Adobesta tai muista merkittävistä valmistajista.

"Kuten monet "älykkäät" ihmiset, käytän vain Windows 7: ää"

Kirjoituksesi perusteella vaikutat todella "älykkäältä" ja ihan "terveeltä"

• Eikös se Windows 7 tuki lopu pian? Luki muistaakseni jossain 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös se Windows 7 tuki lopu pian? Luki muistaakseni jossain 🤔

Windows 7 tuki päättyy tammikuussa 2020, eli noin puolen vuoden kuluttua. Yrityskäytössä tuki jatkuu ehkä hieman pidempään, mutta yritykset saavat todenäköisesti maksaa siitä pitkän pennin, elleivät päivitä siihen mennessä.

Ne yritykset ja organisaatiot, jotka eivät ole jo lähteneet varmistamaan yhteensopivuutta Kympin kanssa, ovat itse syypäitä tilanteeseensa.

• Anonyymi kirjoitti:

Windows 7 tuki päättyy tammikuussa 2020, eli noin puolen vuoden kuluttua. Yrityskäytössä tuki jatkuu ehkä hieman pidempään, mutta yritykset saavat todenäköisesti maksaa siitä pitkän pennin, elleivät päivitä siihen mennessä.

Ne yritykset ja organisaatiot, jotka eivät ole jo lähteneet varmistamaan yhteensopivuutta Kympin kanssa, ovat itse syypäitä tilanteeseensa.

Yritys muutos on käynnnissä. w10 ei nyt sovellu yrityksiin, joissa sen vakoilu haitaa yrityksen toimintaa.
      Linux on ottamassa Windows 7 paikaa. W10 kun ei olisi edes yhteensopiva vanhoihin järjestelmiin. muutos on iso.
      Onneksi asiaa on jo monessa paikkaa suuniteltu 4 vuotta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös se Windows 7 tuki lopu pian? Luki muistaakseni jossain 🤔

Samnalla loppuu ongelmat vakoilevien päivitysten kanssa, hyvä virussuoja ja palomuuri riittää ja tietysti järki siinä mitä tekee.

• Hmm, tämä ketju näyttäisi antavan aika hyvän kuvan asiasta. Hauska katsoa eri "puolten" argumentoinnin tasoa, ihan jopa lauserakenteesta ym. kielellisestä ilmaisusta lähtien. Joukosta löytyy jopa muutama asiallinen kommentti, jotka ovat yleensä harvinaisia täällä trollipelleväkerysten seassa.

• Ei ole! Ei ole ollut mitään ongelmia!

T. Windows10 käyttäjä

• + Avast Secureline VPN

Voiko se sitten seurata? :D

• Yks myyjä sano että ei noita Chromebookkeja juurikaan kysellä, Win10 koneia ne on lähes kaikki mitä myymälästä ulos kannetaan.

• Ei niitä chromebookeja kellään oikeasti olekaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä chromebookeja kellään oikeasti olekaan.

Ainakin tämän palstan Chromebookki-hihuli on jo monta kuukautta ollut menossa ostamaan sitä.

• Jos niitä Chomebookkeja sieltä liikkeekstä kannettaisiinkin, niin aika nopeasti ne kannetaan ser-lavalle kun huomataan että eihän niillä mitään teekkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos niitä Chomebookkeja sieltä liikkeekstä kannettaisiinkin, niin aika nopeasti ne kannetaan ser-lavalle kun huomataan että eihän niillä mitään teekkään.

Chromebook on tosi kiva laite ja ei ole w10 laista toimimattomuutta.

• W10 on kamala kurttaus! se ei toimi!

• Jos Win10 on Microsoftin mielestä välttämätön ja kohennus yleiseen tietoturvaan, miksi sitä ei saa asentaa vanhojen käyttöjärjestelmien lisensseillä ilmaiseksi? Seiska toimii minun mielestäni erittäin sujuvasti, sujuvammin kuin ikinä vanhalla koneellani. Silti Microsoft suosittelee vaihtamaan kymppiin ja ostamaan mieluiten uuden kymppikoneen.

• Että miksikö yritys ei jaa tuotettaan ilmaiseksi kaikille? Miksi et itse jaa huonekaluja ja vaatteita ilmaiseksi kaikille?

• Anonyymi kirjoitti:

Että miksikö yritys ei jaa tuotettaan ilmaiseksi kaikille? Miksi et itse jaa huonekaluja ja vaatteita ilmaiseksi kaikille?

Miksi seiskan tuki päättyy, jos käyttis on yhä toimiva ja täyttää käyttäjänsä tarpeet? Jos joku ei halua vaihtaa kymppiin syystä tai toisesta tai jopa rahapulasta, Microsoft pakottaa hänet siirtymään kilpailijan ilmaispalvelujen käyttäjäksi. Kymppiä jaettiin ilmaiseksi niin lyhyen aikaa, että moni ei ehtinyt ajatella koko asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi seiskan tuki päättyy, jos käyttis on yhä toimiva ja täyttää käyttäjänsä tarpeet? Jos joku ei halua vaihtaa kymppiin syystä tai toisesta tai jopa rahapulasta, Microsoft pakottaa hänet siirtymään kilpailijan ilmaispalvelujen käyttäjäksi. Kymppiä jaettiin ilmaiseksi niin lyhyen aikaa, että moni ei ehtinyt ajatella koko asiaa.

"Miksi seiskan tuki päättyy, jos käyttis on yhä toimiva ja täyttää käyttäjänsä tarpeet?"

Käyttöjärjestelmillä on tukiaikansa valmistajasta riippumatta ja Win7:n aika on tullut täyteen. Se että jotkut änkyrät haluavat roikkua ikuisesti vanhassa, ei ole riittävä syy sille, että koko maailman pitäisi pysähtyä.

"Jos joku ei halua vaihtaa kymppiin syystä tai toisesta tai jopa rahapulasta"

Sitten pitää olla ilman. Käytettyjä tietokoneita saa parilla satasella ja niissä on käyttöjärjestelmälisenssi. Windows 10:n saa kyllä tietääkseni yhä päivitettyä ilmaiseksi, vaikka päivitys ei tapahdukaan enää automaattisesti.

Käyttöjärjestelmälisenssi maksaa noin satasen, eli ei paljon mitään. Käyttöjärjestelmän tuki kestää yleensä noin 10 vuotta, joten se on noin 10€/vuodessa ja tähän hintaan saa sitten 10 vuotta päivityksiä ilmaiseksi. Tämän jälkeen kenenkään ei pitäisi valittaa, että se on jotenkin kallista.

• Anonyymi kirjoitti:

"Miksi seiskan tuki päättyy, jos käyttis on yhä toimiva ja täyttää käyttäjänsä tarpeet?"

Käyttöjärjestelmillä on tukiaikansa valmistajasta riippumatta ja Win7:n aika on tullut täyteen. Se että jotkut änkyrät haluavat roikkua ikuisesti vanhassa, ei ole riittävä syy sille, että koko maailman pitäisi pysähtyä.

Sitten pitää olla ilman. Käytettyjä tietokoneita saa parilla satasella ja niissä on käyttöjärjestelmälisenssi. Windows 10:n saa kyllä tietääkseni yhä päivitettyä ilmaiseksi, vaikka päivitys ei tapahdukaan enää automaattisesti.

Käyttöjärjestelmälisenssi maksaa noin satasen, eli ei paljon mitään. Käyttöjärjestelmän tuki kestää yleensä noin 10 vuotta, joten se on noin 10€/vuodessa ja tähän hintaan saa sitten 10 vuotta päivityksiä ilmaiseksi. Tämän jälkeen kenenkään ei pitäisi valittaa, että se on jotenkin kallista.

Voi raukaa kun se on rahapulassa. Toi valkuva paska w10 ylistys.
      Päivitys tarve on vain paskan järjestemän reijistä johtuvaa. ei päivitys ole pakollista ja windowsin kyseesä ollen se on vaan harmillista tuskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi raukaa kun se on rahapulassa. Toi valkuva paska w10 ylistys.
      Päivitys tarve on vain paskan järjestemän reijistä johtuvaa. ei päivitys ole pakollista ja windowsin kyseesä ollen se on vaan harmillista tuskaa.

"Päivitys tarve on vain paskan järjestemän reijistä johtuvaa. "

Näinhän se pohjimmiltaan on. Valitettavasti se vaan on niin, että kaikkiin käyttöjärjestelmiin tarvitaan päivityksiä Androidista OS X:ään ja Ubuntusta Windowsiin. Ovat siis kaikki reikäisiä ryökäleitä.

Windowsin päivitys sujuu kyllä tuntemissani koneissa ongelmitta. Pienivehkeisillä moniongelmaisilla niitä päivitysongelmia tuntuu joskus olevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaaritteluksi livennyt selvityksesi ei vastannut kysymykseen. Kaiken huipuksi erehdyit väittämään, että kympin saa ilmaiseksi. Satanenkin on maksettava heti eikä kymmenessä vuodessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaaritteluksi livennyt selvityksesi ei vastannut kysymykseen. Kaiken huipuksi erehdyit väittämään, että kympin saa ilmaiseksi. Satanenkin on maksettava heti eikä kymmenessä vuodessa.

Sitä Windows 10:n ilmaista aktivointia ei ole koskaan edes suljettu. Sen väitettiin olevan auki rajoitetun ajan, mutta ainakin se toimi helmikuussa ihan ok, kun kaverille kasailin uutta konetta. Win 7 Professionalin koodilla asentui & aktivoitui Win10 Professional.

• Anonyymi kirjoitti:

Satanen on melko vähän käyttiksestä, jos sen asentaa satasen koneeseen. Käytettyjä läppäreitä, ja pöytäkoneita saa satasella ja jopa allekkin, joka on melko vähän nykyrahassa.

Itse maksoin ekasta tietokoneestani v. -94. 11 000 markkaa, joka vastasi noin 2,5 kk palkkaa siihen aikaan. Nykyään 2,5 kk palkka vastaa n. 4000-5000 euroa, jolla saisi jo huipputehokkaan peli, tai työkoneen.

Toisaalta, vaikka itellä olis varaa tuollaiseen usean tonnin windows koneeseen, niin pöytäkoneessani pyörii ilmainen Linux Mint, koska se on niin vaivaton, ja helppo asentaa sekä päivittää. Ja jos siihen tulee joku "bugi", sen saa asennettua ja päivitettyä uudelleen noin tunnissa, ( riippuen koneesta nettiyhteyksien nopeudesta). Windowsin uudelleen asennusta, ja päivityksiä ei tunnissa saa tehtyä.

Linuxien työpöytänäkymää, ja kuvakkeiden kokoa/näköä voi myös muokata rajattomasti, ja jopa perus työpöytänäkymä on paljon miellyttävämpi, kuin windowsin laatikkonäyttö.
      Eli ts. käytän miellummin ilmaista ja helppokäyttöistä linuxia, kuin kallista, rumaa, ja kömpelöä windowsia.

• Anonyymi kirjoitti:

Satanen on melko vähän käyttiksestä, jos sen asentaa satasen koneeseen. Käytettyjä läppäreitä, ja pöytäkoneita saa satasella ja jopa allekkin, joka on melko vähän nykyrahassa.

Itse maksoin ekasta tietokoneestani v. -94. 11 000 markkaa, joka vastasi noin 2,5 kk palkkaa siihen aikaan. Nykyään 2,5 kk palkka vastaa n. 4000-5000 euroa, jolla saisi jo huipputehokkaan peli, tai työkoneen.

Toisaalta, vaikka itellä olis varaa tuollaiseen usean tonnin windows koneeseen, niin pöytäkoneessani pyörii ilmainen Linux Mint, koska se on niin vaivaton, ja helppo asentaa sekä päivittää. Ja jos siihen tulee joku "bugi", sen saa asennettua ja päivitettyä uudelleen noin tunnissa, ( riippuen koneesta nettiyhteyksien nopeudesta). Windowsin uudelleen asennusta, ja päivityksiä ei tunnissa saa tehtyä.

Linuxien työpöytänäkymää, ja kuvakkeiden kokoa/näköä voi myös muokata rajattomasti, ja jopa perus työpöytänäkymä on paljon miellyttävämpi, kuin windowsin laatikkonäyttö.
      Eli ts. käytän miellummin ilmaista ja helppokäyttöistä linuxia, kuin kallista, rumaa, ja kömpelöä windowsia.

Satanen käyttöjärjestelmästä on todella edullista verrattuna hyötyohjelmiin, virustorjuntaan ja muihin vastaaviin.

"Linuxien työpöytänäkymää, ja kuvakkeiden kokoa/näköä voi myös muokata rajattomasti"

Mitä tahansa käyttöliittymää voi muokata rajattomasti, mutta kyse onkin siitä, mitä kotikäyttäjä voi tehdä ulkonäölle ilman tarvetta perehtyä asiaan sen syvällisemmin. Esimerkiksi Ubuntussa edes ohjelmien kuvakkeiden järjestystä käynnistysvalikossa ei voi muuttaa. Samoin asetuksia on muutenkin hyvin rajallisesti. Vasta vähän aikaa sitten tuli ylipäätään mahdolliseksi siirtää tehtäväpalkki ruudun vasemmasta reunasta asentamatta mitään ylimääräisiä koodinpätkiä, kun kaikki tällainen on on ollut Windowseissa iät ja ajat.

"jopa perus työpöytänäkymä on paljon miellyttävämpi, kuin windowsin laatikkonäyttö"

Nämä ovat makuasioita. Itse en pidä linuxin käyttöliittymästä, mutta jos joku pitää siitä Win95-tyyppisestä käyttöliittymästä, joka linukseissa on, niin siihen on toki jokaisella oikeus.

Käytä juuri sitä käyttöjärjestelmää, joka vastaa parhaiten omia tarpeitasi. Minä taas käytän sitä joka vastaa meidän tarpeitamme. Nyt kun parahin palstahäirikkö vielä lopettaisi tämän palstan häiriköinnin noilla Windowsia koskevilla lapsellisilla kiukunpuuskillaan, niin kaikki voisivat olla tyytyväisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Satanen käyttöjärjestelmästä on todella edullista verrattuna hyötyohjelmiin, virustorjuntaan ja muihin vastaaviin.

"Linuxien työpöytänäkymää, ja kuvakkeiden kokoa/näköä voi myös muokata rajattomasti"

Mitä tahansa käyttöliittymää voi muokata rajattomasti, mutta kyse onkin siitä, mitä kotikäyttäjä voi tehdä ulkonäölle ilman tarvetta perehtyä asiaan sen syvällisemmin. Esimerkiksi Ubuntussa edes ohjelmien kuvakkeiden järjestystä käynnistysvalikossa ei voi muuttaa. Samoin asetuksia on muutenkin hyvin rajallisesti. Vasta vähän aikaa sitten tuli ylipäätään mahdolliseksi siirtää tehtäväpalkki ruudun vasemmasta reunasta asentamatta mitään ylimääräisiä koodinpätkiä, kun kaikki tällainen on on ollut Windowseissa iät ja ajat.

"jopa perus työpöytänäkymä on paljon miellyttävämpi, kuin windowsin laatikkonäyttö"

Nämä ovat makuasioita. Itse en pidä linuxin käyttöliittymästä, mutta jos joku pitää siitä Win95-tyyppisestä käyttöliittymästä, joka linukseissa on, niin siihen on toki jokaisella oikeus.

Käytä juuri sitä käyttöjärjestelmää, joka vastaa parhaiten omia tarpeitasi. Minä taas käytän sitä joka vastaa meidän tarpeitamme. Nyt kun parahin palstahäirikkö vielä lopettaisi tämän palstan häiriköinnin noilla Windowsia koskevilla lapsellisilla kiukunpuuskillaan, niin kaikki voisivat olla tyytyväisiä.

Joo niin ovat makuasioita, mutta itse en pidä windows 10 laatikkomaisesta käyttöliittymästä yhtään. Mintti on yksi helppokäyttöisimmistä, ja selkeimmistä jakeluista, mitä tarjolla on.

Windows 95, 2000, XP, ja 7 olivatkin vielä OK käyttiksiä, mutta Win 8:in, jälkeen MS on pilannut windowsin kuralle.

https://aijaa.com/Gvy6sn

• Itse taas pidän huonoina WinME, Vistaa ja 8/8.1 huonoina, kun taas Kymppi on kokonaisuutena tähän mennessä paras Windows, mitä on ollut Seiskan tullessa hyvänä kakkosena.

XP oli yllättävän toimiva siihen verrattuna, että rakenteellisesti ja tietoturvaltaan se oli yhdistelmä purukumia, rautalankaa, teipinpalasia, likaisia laastareita ja arpaonnea.

• ketkä kaikki varottelee

• Joko muuten minä sanoin että W10 on luopumista ja se vakoilee!

• Wintoosa on viruskerääjä. Ei koskaan moista roskaa mun pirttiin.

• Miksi keräilet viruksia?
      Mikään pakkohan ei ole keräillä ja itsestään ei niitä tule, keräilet ilmeisesti androidinkin haittaohjelmia.
      Androidihan on saastuvin linux jakelu, linux siis saastuu jopa helpommin kuin Windows 10.

• Miksi vihaan w10 tä
      1. MS telemetria vakoilu
      6. Pakkopäivitykset
      14. Ruma ulkoasu
      yms.

• Ehkä tämä selittää näkemyserot ja kulttuurierot. Me omakotitalojen ja asuntojen asukkaat käytämme maksullista Windowsia, kun te pirttien ja hökkelien asukkaat käytätte ilmaisia chromebookia tai linuxia.

• KORJATAAN
      Ehkä tämä selittää näkemys- ja kulttuurierot. Me omistusasuntojen omistajat käytämme maksullista Windowsia, kun te pirttien ja hökkelien alivuokralaiset tai asunnottomat käytätte ilmaisia Chromebook tai Linuxia. :=)

• Anonyymi kirjoitti:

KORJATAAN
      Ehkä tämä selittää näkemys- ja kulttuurierot. Me omistusasuntojen omistajat käytämme maksullista Windowsia, kun te pirttien ja hökkelien alivuokralaiset tai asunnottomat käytätte ilmaisia Chromebook tai Linuxia. :=)

Oikein korjattu!

• Anonyymi kirjoitti:

KORJATAAN

Pataatipelle vertaukset kun ei oikeen napaa yhteen.
      Surketta trollausyritystä...

• Anonyymi kirjoitti:

KORJATAAN

Tällä on joku vakava syndrooma, hyväksytyksytulemisesa koska hään jatkuvasti kirjoitaa monikossa "ME" vai tarkoitaako hän eri persoonallisuus häiriön persoonia?

• Me emme käytä ohjelma kuraa kuten Microsoft Officea, Toontrack ohjelmistoja, FL Studiota, Photoshop elementsiä, Premiere elementsiä, Cakewalk Sonar, Eleven Rack.

• Anonyymi kirjoitti:

Me emme käytä ohjelma kuraa kuten Microsoft Officea, Toontrack ohjelmistoja, FL Studiota, Photoshop elementsiä, Premiere elementsiä, Cakewalk Sonar, Eleven Rack.

No ette varmaan niin, kun nuo ohjelmat maksavat enemmän kuin ne pirtit ja hökkelit, joissa te asutte alivuokralaisina.

Sama kuin joku siivooja uhoaisi, että "En varmaan osta Bentleytä, se on ihan paska", kun jokainen tietää ettei poloisella olisi varaa edes sen renkaisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Me emme käytä ohjelma kuraa kuten Microsoft Officea, Toontrack ohjelmistoja, FL Studiota, Photoshop elementsiä, Premiere elementsiä, Cakewalk Sonar, Eleven Rack.

Mikä ohjelma on Eleven Rack?
      Harvinaisen noloa, noloa.

• Omistusasunnon omistajana en tarvitse huipputehokasta pelikonetta, tai MS office . ohjelmia koneessa, joten Linuxi kelpaa pankkiasioiden hoitoon, iltalehtien lukuun, juutuub videoiden katseluun, digikuvien editointiin, lautapelien pelaamiseen, tekstinkäsittelyyn, musiikin kuunteluun ym. ym yms..

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä ohjelma on Eleven Rack?
      Harvinaisen noloa, noloa.

On noloo lun windows 10 mikään koskaan ei toimi.

• Anonyymi kirjoitti:

Omistusasunnon omistajana en tarvitse huipputehokasta pelikonetta, tai MS office . ohjelmia koneessa, joten Linuxi kelpaa pankkiasioiden hoitoon, iltalehtien lukuun, juutuub videoiden katseluun, digikuvien editointiin, lautapelien pelaamiseen, tekstinkäsittelyyn, musiikin kuunteluun ym. ym yms..

"Omistusasunnon omistajana en tarvitse huipputehokasta pelikonetta, tai MS office . ohjelmia"

Asumismuoto ei vaikuta siihen, millaista konetta tarvitsee, vaan millaiseen koneeseen on varaa. Argumenttisi ei siis toimi.

Eikä sinulla mitään omistusasuntoa ole. Olet niitä hökkelituvan alivuokralaisia.

• Anonyymi kirjoitti:

"Omistusasunnon omistajana en tarvitse huipputehokasta pelikonetta, tai MS office . ohjelmia"

Asumismuoto ei vaikuta siihen, millaista konetta tarvitsee, vaan millaiseen koneeseen on varaa. Argumenttisi ei siis toimi.

Eikä sinulla mitään omistusasuntoa ole. Olet niitä hökkelituvan alivuokralaisia.

Kymppihän on kuin vuokra-asunto johon omistaja ms voi tulla milloin tahansa sisään, tutkia kaiken ja viedä pois mitä haluaa. Seiskassa taas on itse omistaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Kymppihän on kuin vuokra-asunto johon omistaja ms voi tulla milloin tahansa sisään, tutkia kaiken ja viedä pois mitä haluaa. Seiskassa taas on itse omistaja.

Lisäksi se 10 vuokra-asunto on karmeasti valmiiksi sisustettu, sisustusta ei voi muuttaa ja omistaja voi sisustaa milloin tahansa uudelleen vielä karmeammin.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi se 10 vuokra-asunto on karmeasti valmiiksi sisustettu, sisustusta ei voi muuttaa ja omistaja voi sisustaa milloin tahansa uudelleen vielä karmeammin.

Joko muuten minä sanoin että W10 on luopumista. bööörb

• Ei. Se on paljon surkeempi!!!!

• Chromebookkia ja linuxia voisi verrata UDO-levyihin. Epästandardi ja harvinainen systeemi.
    Windows puolestaan vastaa Bluray-levyjä ja on teollisuusstandardi - kaikki kaupan hyllyillä olevat PC-ohjelmat, PC-pelit ja oheislaitteet toimivat Windows 10:llä, mutta chromebookille, linuxille ja macille ei kaupasta löydy juuri mitään laitteita ja ohjelmia.

• Mitä sontaa trollaa valheitas. Kaikki toimii mainiosti noissa, paitsi windows 10:ssä jossa kaikki on ongelmaa,

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sontaa trollaa valheitas. Kaikki toimii mainiosti noissa, paitsi windows 10:ssä jossa kaikki on ongelmaa,

Totta. kaupan laitteet toimii mainiosti muissa, paitsi w10:ssä

• Linuxin käyttäjät ei olekkaan mitään "pelinörttejä"., mutta winkuran käyttäjät ovat nenä tietokoneen ruudussa kiinni 24h/7/365.

Ja jos nyt välttämättä haluaa pelata MS pelejä Linuxilla, voi asentaa Winen, jolla pystyy ajamaan windows pohjaisia ohjelmia Unix/Linux järjestelmissä.
      https://www.linux.fi/wiki/Wine

• On surkeeta tää tuskailu windows 10:llä ei päivääkään että ei olisi mitään ongelmaa jossain.

• Sammuta windows 10 heti. siinä on vakava haavoittuvuus jota käytetään par aikaa, sinullakin.

• Onpa tässä pitkä ja synkkä yksinpuhelu

• Mitä kyselet, jos kerran kaikki varoittelee, uskoisit vaan kaikkia.

• Kyllä tämä on puoli vuotta toiminut lähes moitteetta. Toissapäivänä ei toiminut youtube eikä google map. Siinä on ainoat ongelmat puolen vuoden aikana.

• Eikös nuo ole googlen ongelmia.

• Surkee on itialainen kurttaus.

• Paskempi, surkeempi, sonnampi. Ei saa edes tulostina asennettua.

• Eikun sinä et saa asenettua, liekkö sulla käyttäjä-oikeuksia. Kysy ylläpidolta (äiti tai iskä)

• Windows 10 on ollut ainakin omalla kohdalla vähä ongelmaisin käyttöjärjestelmä. Tälle kokoonpanolle 10:n asensin 20.5.2018, oli 10 ollut käytössä aiemmalla kokoonpanollakin, mutta uusin osia sen verran, että tein uuden asennuksen. Tällle raudalle tehty asennus ei ole kaatunut kertaakaan. Itselläni on aina ajantasainen levyimage asennuksesta, niin palaaminen toimivaan järjestelmään tapahtuu alta puolen tunnin. Samalla tavalla kakkoskoneen Ubuntu 18.04:sta on levyimage olemassa ja samassa koneessa olevasta WIN7:sta. Kaikki käyttämäni oheislaitteet ovat toimineet ilman kitinöitä. Canon LBP7010C värilaser asentui nätisti Canonin sivuilta löytyvillä ajureilla. XBOX360 gamepad löytää ajurit, kun vaan kytkee kaapelin koneeseen , samoin Logitech F310 gamepad. Kaverin todella vanha MS Sidewinder FF ratti ja polkimet asentuivat ja pelaaminen onnistui.

• Ongelmia on niillä, joilla on liian pienet vehkeet tai kilpailevan firman tuote....

• Anonyymi kirjoitti:

Ongelmia on niillä, joilla on liian pienet vehkeet tai kilpailevan firman tuote....

Miksiköhän Microsoft tekee korjausohjeita jos ei mitään todellisia ongelmia ole?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksiköhän Microsoft tekee korjausohjeita jos ei mitään todellisia ongelmia ole?

Yksikään käyttöjärjestelmä ei ole täydellinen/bugiton. Välillä tulee eteen tilanteita, jolloin on pakko tehdä ohjeet, millä voi korjata asian siten, että käyttö voi jatkua. Lopullinen korjaus julkaistaan sitten päivityksen muodossa. Tietty jos on täysin kädetön, eikä ymmärrä ohjetta/osaa toimia sen mukaan, niin siitä on turha itkeä.

• windows on ihmeellinen avaruusajan tuote. se on niin vakaa ja turvallinen että sitä käytetään monissa turvallisuutta vaativissa kohteissa, kute ydinvoimaloissa, avaruusasemilla ja suomen suosituimmalla foorumila.

• Melko pluto jutuu on, aika ärsyttävä eikä pääsyt ISS :lle avaruuteen.
      äikä todellakaan pääse ydinvoimaloiden operatiivisiin kohteisiin.

Joten valehtelet!

• Osaako kukaan sanoa, mitä turhia ohjelmia uuden koneen Win10 asennuksessa tulee? Onko Microsoft-tili pakollinen?
    Mikä on esim, OneDrive? McAfeen poistin äsken, vaikka se yritti kaikkensa todistaakseen välttämättömyytensä.

Turhat ohjelmat on saatava pois kuormittamasta prosessoria.

• Microsoft tili ei ole pakollinen, voi käyttää perinteistä paikallista tiliä. OneDrive on MS:n vastine Google Drivelle, eli pilvitallennuspalvelu. Mikäli haluaa lähteä Win10:ä keventämään, niin siihen on olemassa PowerShell skripti nimeltä Win10 Debloater, voi ladata täältä https://github.com/Sycnex/Windows10Debloater
      Tosin tällaisten työkalujen kanssa on hyvä olla varovainen, ja kannattaa ymmärtää myös jotain, mitä on tekemässä.

• jalaa1x kirjoitti:

Microsoft tili ei ole pakollinen, voi käyttää perinteistä paikallista tiliä. OneDrive on MS:n vastine Google Drivelle, eli pilvitallennuspalvelu. Mikäli haluaa lähteä Win10:ä keventämään, niin siihen on olemassa PowerShell skripti nimeltä Win10 Debloater, voi ladata täältä https://github.com/Sycnex/Windows10Debloater
      Tosin tällaisten työkalujen kanssa on hyvä olla varovainen, ja kannattaa ymmärtää myös jotain, mitä on tekemässä.

Vakoilu ei katoa mihinkään

• jalaa1x kirjoitti:

Microsoft tili ei ole pakollinen, voi käyttää perinteistä paikallista tiliä. OneDrive on MS:n vastine Google Drivelle, eli pilvitallennuspalvelu. Mikäli haluaa lähteä Win10:ä keventämään, niin siihen on olemassa PowerShell skripti nimeltä Win10 Debloater, voi ladata täältä https://github.com/Sycnex/Windows10Debloater

Mikä on paikallinen tili? Olen käyttänyt seiskaa iät ja ajat, mutta en tiedä. Mitään pilvipalveluja en tietääkseni tarvitse.

Selailen nettiä Chromella. Joskus kirjoitan jotakin pientä, mihin LibreOffice riittää mainiosti. En tallenna kovalevylle juuri mitään. En pelaa. Sähköposti oli pakko ottaa vain, että sain koneen tilatuksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on paikallinen tili? Olen käyttänyt seiskaa iät ja ajat, mutta en tiedä. Mitään pilvipalveluja en tietääkseni tarvitse.

Selailen nettiä Chromella. Joskus kirjoitan jotakin pientä, mihin LibreOffice riittää mainiosti. En tallenna kovalevylle juuri mitään. En pelaa. Sähköposti oli pakko ottaa vain, että sain koneen tilatuksi.

Paikallinen tili on se tavallinen käyttäjätili, aivan samanlainen, kuin 7:ssa. Mikäli ei ole tarvetta päästä omiin tiedostoihinsa, joltain muulta koneelta, niin silloin pilvipalvelut eivät ehkä ole tarpeen. OneDrivea en käytä itsekkään sen pienen tallennustilan takia.

• jalaa1x kirjoitti:

Paikallinen tili on se tavallinen käyttäjätili, aivan samanlainen, kuin 7:ssa. Mikäli ei ole tarvetta päästä omiin tiedostoihinsa, joltain muulta koneelta, niin silloin pilvipalvelut eivät ehkä ole tarpeen. OneDrivea en käytä itsekkään sen pienen tallennustilan takia.

Ostin seiskakoneen valmiiksi asennettuna, niin etten tunne asiaa. Miten kympin asennuksessa saa aikaiseksi tuon paikallisen tilin?
      Eilen en päässyt jatkamaan asennusta Microsoft-tili kohdasta ennen kuin löin sp-osoitteen, millä minut piti tunnistaa. Sitten koneen avaamisessa tuli vastaan ilmeisesti nimeni paikalla sp-osoitteeni, mitä en alun perinkään olisi halunnut antaa. Miten saan sp-osoitteen paikalle nimeni?

Miten pääsen eroon PIN-koodista, mikä piti myös luoda asennusvaiheessa? Käyttis kysyy sen joka kerta käynnistyksessä, vaikka se on kotikoneella tarpeeton.

Kaikkien käyttöjärjestelmien asennusvaihe on älytön. Moni ei tunne käyttöjärjestelmää asennusvaiheessa, mutta silti olisi osattava vastata kaikenlaisiin kysymyksiin, joiden seurauksista ei ole aavistustakaan.

Eilisiltapäivästä lähtien olen ottanut uutta konettani käyttöön.
      Ensimmäinen käyttöönottovaihe kesti reilun tunnin. Muutaman tunnin kuluttua McAfee ilmoittautui, vaikka en ruksannut sitä asennusvaiheessa. Sen poistamiseen kului taas reilu tunti 20-21.

Sitten huomasin punaisen 'vaatii toimenpiteitä' ruksin Microsoft Updatessa. Update-sivulla oli vihreä väkänen punaisen ruksin päällä. Erehdyin tietysti käynnistämään päivitysten haun. Kone haki viime syksyn ja tämän toukokuunkin päivityksiä. Jätin koneen yöksi päälle.

Aamulla kello 7 kone ilmoitti, että käyttis on palautettava alkuperäiseksi ja palautti 1803-version. Microsoft-tuen mukaan koneeseen on asennettava uusin viime syksyn päivitys, että päivitysten onnistuminen voidaan taata jatkossa. Käynnistin homman tuen linkistä 8.20. Siitä lähtien kone on valmistellut päivitystä ja on nyt ollut muutaman tunnin kohdassa 99 %. Ilmoituksen mukaan piti kestää hetken ja seuraavan kohdan mukaan jonkin aikaa. Työskentelyä voi kuulemma jatkaa 1803-versiolla.

Voinko sulkea koneen ja lähteä ulos turvallisin mielin? Voinko sulkea koneen yöksi ja nukkua turvallisin mielin? Aloittaako kone koko ruljanssin alusta, jos suljen koneen kesken paikoilleen jysähtäneen valmistelun?

• Anonyymi kirjoitti:

Ostin seiskakoneen valmiiksi asennettuna, niin etten tunne asiaa. Miten kympin asennuksessa saa aikaiseksi tuon paikallisen tilin?
      Eilen en päässyt jatkamaan asennusta Microsoft-tili kohdasta ennen kuin löin sp-osoitteen, millä minut piti tunnistaa. Sitten koneen avaamisessa tuli vastaan ilmeisesti nimeni paikalla sp-osoitteeni, mitä en alun perinkään olisi halunnut antaa. Miten saan sp-osoitteen paikalle nimeni?

Miten pääsen eroon PIN-koodista, mikä piti myös luoda asennusvaiheessa? Käyttis kysyy sen joka kerta käynnistyksessä, vaikka se on kotikoneella tarpeeton.

Kaikkien käyttöjärjestelmien asennusvaihe on älytön. Moni ei tunne käyttöjärjestelmää asennusvaiheessa, mutta silti olisi osattava vastata kaikenlaisiin kysymyksiin, joiden seurauksista ei ole aavistustakaan.

Eilisiltapäivästä lähtien olen ottanut uutta konettani käyttöön.
      Ensimmäinen käyttöönottovaihe kesti reilun tunnin. Muutaman tunnin kuluttua McAfee ilmoittautui, vaikka en ruksannut sitä asennusvaiheessa. Sen poistamiseen kului taas reilu tunti 20-21.

Sitten huomasin punaisen 'vaatii toimenpiteitä' ruksin Microsoft Updatessa. Update-sivulla oli vihreä väkänen punaisen ruksin päällä. Erehdyin tietysti käynnistämään päivitysten haun. Kone haki viime syksyn ja tämän toukokuunkin päivityksiä. Jätin koneen yöksi päälle.

Aamulla kello 7 kone ilmoitti, että käyttis on palautettava alkuperäiseksi ja palautti 1803-version. Microsoft-tuen mukaan koneeseen on asennettava uusin viime syksyn päivitys, että päivitysten onnistuminen voidaan taata jatkossa. Käynnistin homman tuen linkistä 8.20. Siitä lähtien kone on valmistellut päivitystä ja on nyt ollut muutaman tunnin kohdassa 99 %. Ilmoituksen mukaan piti kestää hetken ja seuraavan kohdan mukaan jonkin aikaa. Työskentelyä voi kuulemma jatkaa 1803-versiolla.

Voinko sulkea koneen ja lähteä ulos turvallisin mielin? Voinko sulkea koneen yöksi ja nukkua turvallisin mielin? Aloittaako kone koko ruljanssin alusta, jos suljen koneen kesken paikoilleen jysähtäneen valmistelun?

Onnistuin vihdoin avaamaan paikallisen tilin asetuksista. Konetta avattaessa ei ainakaan kysytty pinniä tai salasanoja ja nimikin oli muu kuin sp-tunnus.:)

Koneella näkyy olevan joku officen kokeilupakettikin, mikä onneksi poistuu ensi kuun alussa automaattisesti ja tarpeettomana minulle.

Nyt uskallan sulkea koneeni ja toivoa mitä parhainta jatkoa kympille.:)

• jalaa1x kirjoitti:

Pitäisi olla että voi valita mitä poistaa, mutta taitaa sellaisiakin ohjelmia olla tai poistaa käsin mitä haluaa.

• Jatkuvan sekopäisen meuhkaamisen jatkoksi laitetaan hieman asiaakin. Joillakin tuntuu olevan ihmeellinen käsitys siitä, että Win10 olisi raskas. Ei se kovin raskas ole, tämä tuli tänään testattua.

Tein VMware Workstationiin virtuaalikoneen, ja annoin sille käyttöön 4 Gt muistia, ja 3 cpu ydintä, levytilaa annoin 60 Gt.

Asensin tähän Win10 Home 1809:n. Käyttöjärjestelmä kulutti muistia ilman päivityksiä 1,5 Gt/4Gt.

Päivitysten jälkeen luku oli sama. Githubista olin joskus aiemmin ladannut Win10 Debloater -nimisen PowerShell -skriptin, jolla on mahdollista keventää Win10:ä. Tällä siivosin pois paljon esiasennettua tavaraa. Vaikuttiko se muistin käyttöön? Ei vaikuttanut, pysyttiin samassa 1,5 Gt:ssa.

• Täällä muistia käytössä 5,2 Gt / 16 Gt.
      Ainoa käynnissä oleva sovellus on Edge, ja ainoa auki oleva sivu tämä s24 keskustelu.
      Muistinkulutus on yli 5 gigaa myös heti käynnistyksen jälkeen, vaikka mitään ohjelmia ei ole vielä käynnistetty.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä muistia käytössä 5,2 Gt / 16 Gt.
      Ainoa käynnissä oleva sovellus on Edge, ja ainoa auki oleva sivu tämä s24 keskustelu.
      Muistinkulutus on yli 5 gigaa myös heti käynnistyksen jälkeen, vaikka mitään ohjelmia ei ole vielä käynnistetty.

Joku tuolla muistia vie. Anna kun arvaan kyseessä on joku merkkikone, missä pyörii taustalla kaikkea esiasennettua softaa, joita ei tosiasiassa edes tarvita. Win10 puhtaan asennuksen jäljiltä vie tuon 1,5 Gt muistia. Nyt, kun virtuaalikone ei ole taustalla käynnissä on Win10:n muistinkäyttö 3,2 Gt, ainoastaan Firefox käynnissä ja yksi välilehti.

• Täällä sitä vanhalla yjdeksän vuotiaalla läppärillä ja Win seiskalla mennään.Välillä ei meinaa startata ja pätkii,mutta en kyllä kymppii vaihda. Kahta en vaihda ja toinen on Windows seiska!

• Mulla on seiskakonekin, mutta uusi kymppi ei tunnu hullummalta alkuhämmingin jälkeen.

• Seiskadiggareiden on syytä kerätä kesällä hylsyjä maastosta, viedä ne palautusautomaattiin ja laittaa rahat tilille. Ensi vuonna Micro$oft alkaa periä vuosimaksua niiltä, jotka haraa käyttöjärjestelmän päivitystä vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Seiskadiggareiden on syytä kerätä kesällä hylsyjä maastosta, viedä ne palautusautomaattiin ja laittaa rahat tilille. Ensi vuonna Micro$oft alkaa periä vuosimaksua niiltä, jotka haraa käyttöjärjestelmän päivitystä vastaan.

Höpö höpö, ei seiskassa mitään käyttömaksuja tarvitse maksaa, ei niitä maskullisia päivityksiä tarvitse ottaa. Hyvä virussuoja ja palomuuri terveen järjen kanssa riittää.

• Miks vitussa tulostin toimi koskaan? w10:ssä!

• Windowsini kaatui juuri äsken. Mitä teen.? AUTTAKAA !!!

• Päivitys tuhos koneeni, Hidastu ihan julmetusti tossa isossa päivityksesn jälkeen. Lähes käyttökelvoton

• Valetta, täälä haukutaan konemerkkejä, koneita, tulostimia ja mitä millonkin, vaihka vika on w10 käyttiksessä.

• Tosi surkee se on, se ei toimi.

• Windows 10 on hyvä. Esim. Ubuntu on siihen verrattuna huono ratkaisu.

• On se niin surkee, ja surkeemmaksi menee!
    Vimppa insider päivitys taas hidastaa ihan julmetusti.

• On se, Onneksi kohta saa HarmonyOS-käyttöjärjestelmän

• Muitutus vakoilusta w10

Microsoft sanoo suoraan: Käyttäjien puheita tallennetaan ja kuunnellaan

Microsoft teki tietosuojalausekkeeseensa muutoksen, mutta ei sanonut keskeyttävänsä käyttäjien kuuntelua.
    Yhdysvaltalainen teknologiayhtiö Microsoft on muuttanut tietosuojalausekettaan. Yhtiö kertoi uutistoimisto Reutersille, että syynä on viime viikkoina pintaan noussut eri teknologiayhtiöiden tapa antaa käyttäjiltä tallennettuja ääninäytteitä muiden ihmisten kuunneltaviksi.
    Lue lisää: Microsoft tallentaa Skype-puheluita – avustajat voivat kuunnella keskusteluja
    Kyse on pienestä osasta äänikomentoja, joita käyttäjät ovat antaneet puhetta tulkitseville digitaalisille avustajille. Microsoftin tapauksessa sen nimi on Cortana, mutta samaa kuuntelua harjoittavat myös ainakin Apple, Google, Amazon ja Facebook. Yhtiöitä on arvosteltu muun muassa siitä, että komentojen päätymisestä vieraiden korviin ei ole kerrottu selvästi käyttäjille.

– Tajusimme viime aikoina esitettyjen kysymysten perusteella, että meidän pitäisi paremmin täsmentää että joskus ihmiset tarkistavat tätä sisältöä, Microsoft totesi Reutersille.

Tietosuojalausekkeen muutokset näkyvät myös sen suomenkielisessä versiossa. Siinä sanotaan nyt, että "käsittelemme henkilökohtaisia tietoja [...] sekä automaattisilla että manuaalisilla (ihmisvoimaan perustuvilla) menetelmillä".

Lisäksi Microsoft sanoo, että "tarkistamme manuaalisesti esimerkiksi lyhyitä ääninäytteitä, joiden alkuperän tunnistettavuuden olemme pyrkineet poistamaan. Niiden avulla parannamme puhepalveluitamme, kuten tunnistusta ja käännöstä".

Microsoft käyttää paitsi Cortanasta, myös Skypestä kerättyjä ääninäytteitä palvelujensa parantamiseen. Näytteitä kuuntelevat ihmiset ovat sekä Microsoftin että ulkopuolisten yritysten palkkalistoilla.

Yhtiö ei kuitenkaan sanonut keskeyttävänsä näytteiden kuuntelua. Näin ovat luvanneet tehdä esimerkiksi Apple ja Google.

• ON!!!!
    W10 universumin paskin OS, hyi helvetti! Yök.

• Kuka syylistyy haitakeen levitykseen.
    Nyt tuskaillaan... hyvin laajalla levinnyt hatake joka katselee ja kuuntelee ja vie koneesta ihan kaiken vakoiluun ja ties mihin.

Sen haitakkeen nimi on Windows 10

• W10 on vaarallinen haitake!

• Windows 10 on pahempi kuin puhutaan, se on HAITAKE!
    Vakoilu on sitä luokaa että käyttäminen on mahdotonta!

• Ubuntun käyttäjien kanssa on aivokirurgi kusessa, koska näiden aivolihas on surkastunut mikroskooppisen pieneksi. Nämä kaksi piennen pientä aivosolua sisältää sanat "Windows" ja "Vakoilu", ja se näkyy myös täällä.

• Win 10 paras ja ennenkaikkea siinä testatusti paras virustorjunta. Mitä vtun väliä toisaalta sillä vakoilemisella on tavan käyttäjälle,joka ei varsinkaan käytä konettaan rikoksiin. Mainokset saa estettyä ihan hyvin winukan omista säädöistä. Sen sijaa ILMAINEN ja SILTI hyvä virustorjunta on tärkeä myös tavalliselle peruskäyttäjälle.

• Useimmille yksityisyys on hyvinkin tärkeä, sinä et varmaankaan kiinnosta ketään, mutta suuri osa kiinnostaa.

• Kyllä se on niin surkea!

• On se.

• Ei ole.

Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.