Kissantappaja parlamenttiin?

Anonyymi

Mitä muita ansioita ihmisillä tarvitsee olla, että äänestäisit häntä, vai riittäkö pelkästään kissantappaminen?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Julmaa on touhu ollut.Miten tällainen edes lähtee ehdokkaaksi?

      • No mietitään sitä ja samalla voisi antaa ajatuksen juosta pikkuisen kauemmaskin.

        Aika moni ehdokkaaksi ja valituksikin tuleva osoittautuu läpimädäksi.

        Paremman tuloksen saisimme lakkauttamalla puolueet ja arpomalla edustajat.


      • Anonyymi

        juurikin näin suoritetaan koko kansan arpajaiset, joissa henkilötunnukset ovat arpanumeroina.
        veikkausta ei saa näihin arvontoihin sotkea.


    • Anonyymi

      Ei kissantappajia eikä etenkään Suomen venäjälle myyjiä parlamenttiin.

    • Anonyymi

      Matu, joka vihaa juutalaisia, homoja sunnimuslimeita jne. sisältyy SDPn laajaan edustajavalikoimaan. Tietenkään puolueen puheenjohtaja ei tiedä näistä mitään, ne tulevat suurena yllätyksenä puheenjohtajalle, joka antaa ne anteeksi.

      Ei siihenkään oikeuslaitosta tarvita.

    • Anonyymi

      Onhan eduskunnassa monia tuomittuja erityisesti perussuomalaisissa. Tuomionsa on kärsinyt, niin vieläkö pitäisi kansan mielipiteellä tuomita?
      Olen minäkin kissan ampunut, enkä ole syyllistynyt rikokseen.

      • Anonyymi

        Riippuu aivan puolueesta


    • Anonyymi

      Kaikki roskasakki mahtuu SDP: hen.

      • Anonyymi

        Onneksi äänestyskohteeni oli demareiden listan ulkopuolelta.


    • Anonyymi

      rikkoutunut perhe tausta, onhan siel jos edustajaksi asti päässyt, osaa ajatella ainakin asioita tuolta kannalta, miten vois jotenkin estää tai tukea näitä ketkä tulossa samaan jamaan?

      minä ainakin uskon että hän ymmärtää tekonsa ja nuoruuden virheensä, en mä noita äänestäs mut ..ku kerta läpi joku tuom päässy..

      siellähä alkaa ollaki kaikki kohta näitä ketkä ymmärtää kavaltajien , ryöstäjien , väkivaltarikollisten, valehtelijoiden ym. ym. asioita.. kansan asioita ei taida enää kukaan

      omiin porvari liiveihin sitten nämä jotkut vetää frykkaa

      • Anonyymi

        Nyt SDP:ssä tavattu kissantappaja ei ole päässyt edustajaksi.


    • Anonyymi

      Saapa nähdä paljonko on sadisteja suomessa kuinka moni kuraperse ilkiää tuommosta petoa äänestää.

      • Anonyymi

        Oletteko perehtyneet taiteilijan kissantappovideoon? Teemu Mäki tappoi kissan taidefilmissään. Kansa kauhistui, eläinsuojeluyhdistys järkyttyi. Mutta taiteilija pääsi pinnalle ja sai apurahojaan!
        Niin se vaan menee!


    • Anonyymi

      Ei ne apurahat pitkälle riitä. Mäkkäläjärven sovitustie on vasta alkanut

    • Anonyymi

      Naisen hakkaajia sinne ei otetakkaan. Toiset naiset ne meikkaavat simänsä mustaksi naisten päivän kunniaksi. Minä se ajattelin plankata munat miesten päivän kunniaksi niin kelpaa naisillekkin.

      • Anonyymi

        Kyllä lähtee...!


    • Anonyymi

      Joko kissa on nostettu pöydälle ja pistetty mikroaaltouuniin
      Totuus kärventää ja lopulta sulattaa muodottomaksi möhkäleeksi että haha

    • Anonyymi

      Tero kysyy jos kastunut kissa nostaa pöydälle ja se itse menee mikroaaltouuniin niin voiko painaa napista ja pistää valotusta vaikka viisi minuttia koska kysehän on kissan omasta edusta koska kissa ei itse kykene käynnistämään grilliä

      Tämän kysymysen esitti Tero 9 vuota

    • Anonyymi

      Kissantappaja-euvaaliehdokkaan karmeasta vanhukselle tuottavasta tuskasta vaiettiin, vaikka kiduttamalla tapetun kissan merkityksestä vanhukselle käveltiin yli.
      Joukossa tyhmyys tiivistyy ehdokkaan höpinöistä niin ei tuo kissantappaja yksinään eu:n parlamentissakaan toimi.
      Lisäksi vankila psykologit kertovat "murhamiesten ura" on alkanut eläinten tappamisella ja kiduttamisilla.

    • Anonyymi

      Paljon kertoo Rinteestä, kuitatessaan kyseisen rikostapauksen ihan normaalina nuorten miesten kolttosina. Se paljastaa ettei Rinne itse ole aivan normaali.

      Kaikki eivät nuoruudessaan rynnäköi vanhusten koteihin kissoja lapiolla kidutustappamaan.

      Vain psykopaatit tekevät niin.

      Kuten kriminaalipsykologiassa on hyvin tunnettua, nuoruudessaan eläimiä kiduttaneista ja tappaneista tulee tunteettomia. Mahdollisesti myöhemmin sarjamurhaajia.

      Ja tällaiset ihmiset kuitenkin sopivat SDP:n "arvopohjaan".

    • Anonyymi

      Tyypillistä räksytystä, kun ei ole kommentointiin osaamista. Joo, onhan se kissankiusaaja, mutta tiedetään jo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe