NYT PUHUU KISSANSA MENETTÄNYT DEMARIMUMMO

Anonyymi

https://www.seiska.fi/Uutiset/Nyt-puhuu-kissantappaja-Mikkel-Nakkalajarven-uhriksi-joutunut-Demari-mummo-Pojat

APAUS MIKKEL NÄKKÄLÄJÄRVI: NYT PUHUU KISSANSA MENETTÄNYT DEMARIMUMMO – ELÄIMET RÄJÄYTETTIIN, SYNTYMÄPÄIVÄSTÄ TULI SURUJUHLA!
22.5.2019 12:32
SDP:n eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärven vanhat rikostuomiot ovat nousseet esiin miehen historiasta. Näkkäläjärvi sai vuonna 2006 sakkotuomion eläinsuojelurikoksesta, kotirauhan rikkomisesta ja vahingonteosta.

Lapin käräjäoikeuden mukaan Näkkäläjärvi tunkeutui 15-vuotiaana kolmen kaverinsa kanssa inarilaisen naisen mökkiin. He tappoivat naisen kissan. Näkkäläjärvi myönsi hakanneensa kissaa lapiolla.

Mökki

Rikospaikka. Tässä mökissä julmuudet tapahtuivat. Kuva: Poliisi.

"PYHÄINHÄVÄISTYS"
Surmaamisen jälkeen eläin poltettiin nuotiolla. Näkkäläjärven kaverit olivat käyneet mökillä paria päivää aikaisemmin. Pojat tappoivat tuolloin kahdeksan kissanpentua. Näkkäläjärvi ei osallistunut tähän tekoon.

Seiska tavoitti Ritva Hepo-ojan, joka asui mökissä ja oli kissojen omistaja. 63-vuotias rouva kertoo muistavansa tapauksen hyvin.

- Se oli pyhäinhäväistys. Se oli niin kamala tapahtuma, että olen yrittänyt unohtaa sen. Olisin tarvinnut henkistä apua, kun se tapahtui, Ritva muistelee.

Rouvan mukaan pojat pääsivät mökkiin oveluudella.

- Pojanpenikat olivat keksineet, että pienen pojan työntää ikkunasta, niin hän avaa sitten oven isommille. Sitten he pääsivät mellastamaan siellä.

SPRAYMAALIA JA NUOTIO
- He ruiskuttivat spraymaalia nukkuvien kissanpentujen silmiin ja juoksivat niiden perässä metsään. Sitten he teloivat kissat kituviksi. Sen jälkeen he sytyttivät risuilla nuotion ja ryhtyivät polttamaan pentuja. Lopulta he heittivät spraymaalipulloja tuleen, niin että kissat räjähtivät.

Ritva kertoo soittaneensa itse poliisit paikalle.

- Sitten minä vasta tajusin, että mitä oli tapahtunut, kun löysin emokissan kituvana palavasta nuotiosta. Siinä vaiheessa soitin poliisit paikalle. Silloin oli minun 50-vuotissyntymäpäiväni. Siitä tuli surujuhla – otin sen todella raskaasti.
Rouvan mukaan mökki oli myös tuhottu. Saman todistavat poliisin kuvat rikospaikalta.

- Astiakaappi oli vedetty alas sekä uuni oli laitettu päälle, jotta mökki palaisi. Onneksi olin katkaissut sähköt ukkosen takia edellisenä iltana.
Ritva kertoo kissojen tappamisen olleen joka kesäinen ilmiö.

- Kissoja katosi joka kesä. Yksi oli tapettuna rapun alla ja yksi kivenkolossa. Aina kun koulun kesäloma alkoi, niin kolmen ja neljän välillä yöllä alkoi kissoja kuolemaan, kun viereisellä nelostiellä ei ollut liikennettä.

SOSIALIDEMOKRAATTI
Ritva kertoo eläneensä varsin värikästä elämää. Hän on muun muassa asunut talvella 40 asteen pakkasella metsässä teltassa. Hän väittää joutuneensa kiusatuksi paikkakaunnalla siksi, että hänen isänsä oli hevosmies.

- Asuin Ruotsissa 10 vuotta niin minua haukuttiin hurriksi. Minua on kiusattu täällä paljon.

Ritva kertoo olevansa sydämeltään sosialidemokraatti.

- Olen aina ollut sosialidemokraatti. Olen iloinen, että työväenpuolue voitti vaalit. En tosin voinut äänestää, kun minulla ei ole ollut henkilöllisyyskorttia moneen vuoteen.

Tapauksesta ensimmäisenä uutisoi Helsingin Sanomat, jonka kirjoitusta Mikkel kommentoi Facebookissa:

21

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rouvan ei olisi pitänyt ottaa lainkaan kissoja tälläiseen paikkaan, jossa asuu raakoja alkuasukkaita. Eikö tälläistä meininkiä heti muka huomaa?
      Kannattaa hieman miettiä, millaisessa paikassa pitää kissoja. Valita niille turvallisempi ympäristö.

• Anonyymi

Ei tuo ole tavallisen paikallisen ihmisen käyttäytymistä, vaan sairaiden veroilla elätettyjen tekemisiä, joilla ei ole mitään vastuuta elämästä.

• Anonyymi

Demarit poltti ihmisiä elävältä jo 1918 kapinassa. Ehtaa demariainesta tuo Näkkisekopää ....
      Onnea valitsemallanne tiellä ....

• Anonyymi

Periaatteessa kaikki kansalaiset voivat järjestää hänelle lähestymiskiellon edellämainittujen rikosten perusteella, sillä eihän sitä koskaan tiedä mitä kepposia tällä mikkelillä on mielessään kylään tullessaan. Ilman lähestymiskieltoa saattaa jopa vanhan mummelin valjaissa taluttamansa kissa joutua tämän hunsvotin grillaukseen elävänä ja sokaistuna. Vanhana poronpurijana haikailee menneitä, puremalla vielä kissaparalta hännän poikki tyvestä.

• Anonyymi

Jee

• Anonyymi

Jee

• Anonyymi

• Anonyymi

HÖöööööööömmmmmm?

• Anonyymi

Eli mieen pääse.

• Anonyymi

Nyt on hyvä aloitus!

• Anonyymi

Sfp:n johtohahmot natzi-mummonmies-Lindman ja kissaperheen kiduttajamurhaaja Näkkäläjärvi Suomen Lapista.

• Anonyymi

Ihmis- ja koiraystävällinen Seinäjoki
      Koira parantaa ihmisen hyvinvointia. Koiran kanssa liikkuminen alentaa verenpainetta,

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tämä numero on jo GPS seurannassa ja puhelimen liikehdintää käsittävät tiedot metrin tarkkuudella ostettavissa TOR-verkosta 3.99 euron hintaan.

+358400765002

• Anonyymi

fvgsa

• Anonyymi

Ajatelkaa tosiaankin ensin ennenkuin äänestätte

• Anonyymi

mic crososoft ede on ei vastaa

• Anonyymi

SPRAYMAALIA JA NUOTIO

• Anonyymi

Jee

• Anonyymi

ryh

• Anonyymi

jEE

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2198
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      165
      1899
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1894
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1586
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1449
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      177
      1407
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1201
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1033
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      973
    Aihe