Suhteen aloittaminen.

Löytäisinkö täältä kokemattoman naisen vakipano suhteeseen kanssani.
Itsekkään en ole koskaan seurustellut.
Olisi kiva tapailla pidemmänkin aikaa...Viettää öitä yhdessä...Sopia iltoihin ehkä muutakin sisältöä. Tule tutustumaan niin aletaan suunittelemaan.:)

11 kommenttia

Vastaukset

• sitä minäkin nuorena poikana haaveilin ja sitten se jätti mut.

• hups.. Tarjous voimassa edelleen.

• Hyvää tuuria tarvitaan niin että voi löytyä.

• Nääh..Ei tässä ole tuurilla mitään tekemistä..
      Kyse on lähinnä siitä milloin joku tyttönen rohkenee laittaa minulle sen viestin.
      Kannattaa pitää kiirettä, koska vielä ehtii...Ketään parempaa vaihtoehtoa ette tule täältä löytämään.
      -Minulla on aiempaakin kokemusta neitseellisistä naisista.
      -Minun kanssa voit harjoitella/kokeilla kaikkea mahdollista alusta pitäen.
      -Terveys.
      -Sporttisuus.
      -Savuttomuus.
      -Olen valmis operoimaan koko Suomen alueella.
      -Mahdollisuus tapailla pidemänkin aikaa.
      -Ystävyys.
      Useimmat kyselevät mistäpäin olet jne..Toivotonta! Ei sellaiset löydä koskaan ketään.
      -Laittakaahan tytöt viestiä.. Lähdetään leffaan ja jätskille..Minä tarjoan...Illan viettoon ja yön yli treffeille..Majoituksia saa kaikkialle ja autolla/junalla pääsee..

• Surkimus ei saa keneltäkään

• Täällä myös minä samanlainen 0413190613

• Vai että ihan neitseellistä naista pitäisi löytyä. Toivotan onnea etsintään.

• Seuraava kiinostava leffa olis: Fast & Furious: Hobbs & Shaw
    Kaksin olis mukavampi lähtee reissuun ku yksin.
    - Kirjoita meiliin, jos olet kiinostunut....Myös kriteerini on tärkeää huomioida.

• Ps. Mikäli seksi lähtökohtaisesti pelottaa ja estää kirjoittamasta minulle, niin minun kanssa voi edetä myös niin, että alkuun on vaikkapa pelkkää leffassa käyntiä ja läheisyyttä/ yhdessä nukkumista..Seksiin saakka ei ole pakko edes heti mennä, vaan se voi tulla mukaan myöhemmässäkin vaiheessa tapailua..

-Haen ennenkaikkea naisesta sellaista kaveria kenen kanssa voi viettää aikaa/illanviettoa, eli tässä ei tarvitse olla kyse pelkästä seksistä, vaikka se toki tärkeää onkin osana kokonaisuutta..

• Muunmuassa tämä esittämäsi ominaisuus "Olen valmis operoimaan koko Suomen alueella" tekee epämääräisen vaikutelman. Kiinnostus loppuu monella siihen.

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.