Kaverin kanssa / nähden runkkaaminen

Kuinka monet on runkannu kaverin kans yhessä nähden tai ehkä toisiaan. Mua on toi juttu haluttanu jo pitkään ja siitä usein kirjotellan niinku täälläkin. Oon kundi 15 enkä kaveripiiris tiijä ketään josta voisin kuvitella sellaseen...kertokaa miten muilla ollu tän jutun kanssa...?
Poika04
1
Ilmoita

15 Vastausta

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Eipä oo kavereita näkyny ku vetäsin peenorin esiin ja aloin vedellä. Kiitti...
Ilmoita
Kik?
Voitais vaihdella kuvii
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Kelatkaa, että vedin imodiumia ja mulla on ummetus opioidirefloissa. Nykyajan lääketiede välillä yllättää.
Ilmoita
Kyllä haluis mut vaikee löytää sellasta kaverii joka myäs haluis.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Talvella useemmankin kerran runkattiin yhen kaverin kans ulkona.
Ilmoita
Niin just sellanen jota se kiihottais kans, vaik luulen et on melkosen monia....jotka kiihottuu oli sit tyttö tai poika....ei mikää helpoin juttu kundin sellasta kertoo..
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Miks ihmees talvella? Mä oon ite kyl runkannu useinki ulkona mut aina kesällä..
1 VASTAUS:
No talvella pimee tulee aikasin ja lisäks talvivaatteissa on kiihottavaa runkata ulkona.
+Lisää kommentti
Olen tehnyt molempia ja ihan kivaa on ollut.
Ilmoita
Wautsi! Millai niinku tapahtu? Ku ei oo sattunu sellast kaverii kohalle, jonka kans oli voinu...
Ilmoita
Vittu mä vihaan sua sydämmeni pohjasta, pilasit mun elämän toivon et painut helvetin alimpaan kolkkaan joku tota ehottanu vrm sä vittu. siis tietty ehdotusta ehdotin porukal oltiin dokaamassa mun kämpäs ku käty ja sit kysyin runkataaks? joku naurahti ja sano tietty, no mä en tajuu ironiaa niin hyvi sanoin et joo ok ja näytti et jengi messis ni ku istuttii semmosel L kirjaimen muotosel sohval 6 hyvää frendii ni alotin ottaa housui joku naurahti jopa.

Sit vedin iha rohkeesti kyrvän esiin sanoin et alotetaa vaa rohkeesti pari kaljaa pari hölää viinaa veteen sekotettun juonu ni uskalsin niinku muutki oli ja pari vetoo vedin. sit katon muut ei tee mtn? sanon et haluutteks kattoo vaa se natsaa. sit jengi vittu vaa katto iha ku ois haamun nähny. olin vrmaa 5s runkannu sit aletaa sanoo et vitu hintti mitä vitttua hyi vittu sit jengi lähtee sanoo mua vitun kuvottaksi joku kaato mun viinat mun ja sohvan päälle joku potkas vahnempien kallii pöydän paskaks sano vitun homo tapa ittes

jäin itkee ja selitin et kaaduin kännis pöytää ahdisti viilsin vähä jälkii (yhä näkyy) lasipöydän lasi rikkinäisil käsiin koko viikko ahisti frendit haukku vältteli joku sylki päin sit viiko pääst hakkas mut amis päivän pääst ku seurasin sit someen levitettii olin 16 sillo no isovelen frendi huume käyttäjä alko ostaa mulle alkoo ku mua ahisti ja itkin yöt, dokasin jo pv ja viilsin jalkoihi ettei porukat nää

nyt 18,5v ei yhtää frendii neitsyt tolta samalt broidin frendilt oon ostanu huume ja nykyää piikkiejä ku ei kiinosta 2v sit eka kerra ostin jtn pilleriä ja vedin ja siitä asti koukussa porukoil jäin kii ku 17v yritin tappaa iteni pillereil mut sairaalaan. vedän 4 pillerii ahdistus lääkettä piikin ainaki kerran piikki piriä ja subua, oon pari krt myyny itteeni ja myyny kaikki tavarat rahan takii, tolle myyjälle velkaa oon 500 ja sano et polttaa kyrvän pois sil on kaasupoltin ellen maksa. porukoille jäin kii ja välit meni heittää mut pois koht.

sit viel kaiken lisäks vittu kädes infektio piikki käytöstä. rekisteriki on ku porukat kerto poliisille ku kolmanne kerran kiinni laskui tulee ku osamaksul hoidin rahaa mut en pysty maksaa tulee petos syyte. tarviin 500 tai lähteekyrpä pian noi on pahoja ihmisiä ne oikeesti tekee sen mun ainoo vaihto ehto on mennä ensi vk loppu joidenki miesten leluksi la-su ajaks porukoille sanon frendille meneväni. mua pelottaa et ne satuttaa tai pahempaa

toi TULEE PILAA SUN ELÄMÄB ÄLÄ RUNKKAA KAVERIEN KANSSA
Ilmoita
Rankkaa juttua sulla!!! Voimii jostain tohon kaikkeen sulle! Se mitä kerroit mitä tapahtu kavereittes kans, ei tommoset oo ees mitään kavereita!!!
Ilmoita
No siis oon itekki yrittäny ettii sellast samanikäst frendii mut ei oo löytyny. Jos haluut tehä jotai netin välityksel ni tuu vaik snäppää!
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Niin Haluisin kokee
Ilmoita
Niin haluisin kokee et joku nuori ottais
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kaverin kanssa / nähden runkkaaminen

Kuinka monet on runkannu kaverin kans yhessä nähden tai ehkä toisiaan. Mua on toi juttu haluttanu jo pitkään ja siitä usein kirjotellan niinku täälläkin. Oon kundi 15 enkä kaveripiiris tiijä ketään josta voisin kuvitella sellaseen...kertokaa miten muilla ollu tän jutun kanssa...?
Poika04

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta