Opel Astra mies LIPERISTÄ

Anonyymi

Kuka on LIPERISSÄ Vihreällä OPEL ASTRALLA ajeleva nallekarhu mies?
katseemme ovat kohdanneet useasti LIPERIN S-marketilla.
Olen se vaaleahiuksinen iso-rintainen nainen joka sinulle hynyilee.
Pistä yhteystiedot viestiketjuun , voitas käydä picnicillä .
Terveisin ihastunut iso-rintainen blondi

10

98

Vastaukset

• Kuuleppas, tällä kylällä on monta vihreää Ooppeli Astra miestä/autoa. Ninku varmaan muissakin pitäjissä on? Oiskohan mitään muita tuntomerkkei, kuin Vihreä auto, ja oot sit 100% varma, et kyseessä on juuri Opel Astra?

• Korimalli sedan , pitkähkö tummatukkainen mies, olen myös nähnyt miehen menevän sauvojen kanssa lenkillä. Mies ei asu kylän keskustassa, sen tiedän ,koska itse asun.
    Ihanan muikea hymy , hymyyn minä ihastuinkin, hymy vei jalat alta ja sydämmeni löi monta kertaa yli rytmirajan.
    Aina miehen nähtyä perhosia vipeltää pöksyissä, hän saa todellakin minut hyvälke tuulelle.
    Terveisin: ihastunut iso-rintainen blondi
    I<3astra mies

• Erään suuren autolehden tutkimuksen mukaan, tutkimuksessa profiloitiin Mazda,toyota, opel ,volvo ja mersu mies puolisten kuskien statusta parisuhde,perhe rintamalla. Myös minkälaisia naisia heillä on. Mm. Mazda ja toyota kuskit ovat perhekeskeisiä uskollisia puolisoita ja todella loistavia työntekijöitä volvo kuskit ovat ison perheen päitä, varustettuna huonolla itsetunnolla, nainen on heille pelkästään käyttöesine. Mersu kuskit ovat varustettu huonolla itsetunnolla ,työ ja nais rintamalla. Usein he saavat bimboista pimeimmän naisen. Opel kuskit ovat viriliä viriliämpiä, heille ei naisen äly tai ulkonäkö merkitse mitään.
    Tutkimukseen osallistui yli 5000 kyseisesten automrkkijen omistavaa miestä .

• Jaa,a. Omistan kyseisen mallin ja urheilen juosten, välillä sauvojenkin kaa, mut ei kyllä nyt tunnista, mut kunhan seuraavan kerran näät mut kaupassa, nin tuu nykäsee hihasta. :)

• Kyllä se sitte varmasti olen mie.

• Voin se olla miekin, omistan astran ja sauvakävelen .

• Jokos nämä kaksi onnellista ovat löytäneet toisensa, siis vaalea hiuksinen iso-rintainen Blondi, ja vihreällä Opel Astralla ajeleva nallekarhu?

• Ei voi tietää kun vaikenivat.
      Tai ehkä miehen vaimokin lukee palstaa?

• Miksi "eno tai setä" miehet ajekevat yleensä opelilla?

• Marko Pippurinen, osti Opelin, kun Lada hajos.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    175
    7554
  2. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    114
    6601
  3. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    176
    3435
  4. Koronavirus saapunut Suomeen

Se on Lapissa tuli kiinalaisten turistien mukana. Miten käy joulupukki turismin? Onko lappi eristettävä?
    Maailman menoa
    194
    2654
  5. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    36
    688