Onko tuttu - Capehill

Onko kenellä millaisia kokemuksia ko. putiikin palvelusta?
Ilmoita

Aivan järkyttävä "lakitoimisto". Kannattaa varoa... osaamaton henkilökunta ja laskutus järjetöntä.
3 VASTAUSTA:
Kerro lisää kokemuksistasi.

Normitaksa alalla on 200 - 300 euroa tunnissa, ja jokaisesta tunnista laskutetaan vartin tarkkuudella.

Vihjeenä sen verran, että ei pidä hommata yritysjuristia hoitamaan perintöasioita ja kääntäen. Muutoin tulee kyllä kallista.
Aasinajajat vedättää yksinkertaisiakin juttuja. Vaikka voitto olis varma tehdään sovintoja ja potti kilkstaan aasinajajien kesken.

Sinä olet se Aasi
Anonyymi kirjoitti:
Aasinajajat vedättää yksinkertaisiakin juttuja. Vaikka voitto olis varma tehdään sovintoja ja potti kilkstaan aasinajajien kesken.

Sinä olet se Aasi
Minä hoidan itse aasianajajan tehtävät. Lisäksi leikkaan itse umpisuoleni, paikkaan myös hampaat ja hoidan sijoitukset. Ei tavallinen ihminen tarvitse aasianajajaa, lääkäreitä tai ekonomeja!
+Lisää kommentti
Nimimerkki Valuuttakauppias kertoi WinCapitan yhteydessä, silloin muistaakseni paperikoneteknologian ja teologian professorin ominaisuudessa, että ei rehellinen ja huolellisesti asiansa hoitava kansalainen lakimiestä tarvitse.

Kaikkea kummallista (valheita ja satuja) tuo nimimerkki yritti saada iskostumaan ihmisten mieliin. Kokemuksia pitää siis ilmeisesti kysyä vain epähehellisiltä kansalaisilta.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Onko tuttu - Capehill

Onko kenellä millaisia kokemuksia ko. putiikin palvelusta?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta