Kuinka kertoa pettämisestä?

Tuttava pariskunnan mies pettää vaimoaan toisen naisen kanssa. Näkyvät puuhastelevat milloin mitäkin ja missäkin aika julkisestikin. Säälittää tuo vaimo, kun se vaan on eikä kukaan sille kerro. Pitääkö pettämisestä kertoa vai onko muiden mielestä epätietoisuus parempi? "tieto lisää tuskaa..."
Ilmoita

110 Vastausta

Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

Ketäs nää o? Meidänkin naapurin mies näkyny viettävän aikaa toisen nuoremman naisen seurassa. Ohan sitä mielenkiintoista seurata toisten touhuja!
Ilmoita
Minua aikoinaan petettiin, ja ensimmäisenä tuli mahdolliset tartuntataudit mieleen kun sain asiasta tietää. Tottakai asiasta tuli myös paha mieli kun sain tietää mitä selkäni takana oltiin puuhastelu. Eli kyllä suosittelen kertomista, niin ei toisen elämä haaskaudu valheiden takia.
1
Ilmoita
Minä kyllä kertoisin, jos on hyviäkin tuttuja. Yleensä petetty myös saa myöhemmin tietää ketkä kaikki muut ympärillä tiesi näistä touhuista ja salasi ne. Se saattaa loukata enemmän kuin ne oman puolison pettämistouhut.

Mut puolituttujen juttuihin on aika vaikea mennä puuttumaan, kun ei tiedä taustoja.

Kyllähän noita tapauksia tuolla kylillä näkyy ja kuuluu olevan. Harmi et ne pettäjät on yleensä niitä ketkä ei touhuistaan opi ja jatkavat samaa menoa uusissa suhteissa.
Ilmoita
Voi olla parasta, kun ei sekaannu toisten asioihin. Voipi nimittäin saada omille näpeilleen pahasti. Antaa vaan ihmisten hoitaa omat asiansa.
Ilmoita
Ja näitähän riittää koskella....parempi ehkä olisi olla puuttumatta, mutta kyllä ansaitsis jäädä kiinni. Toisaalta, kyllä se kiinni jääminen tapahtuu enemmin tai myöhemmin. Kyllä pitää olla naisessa/miehessäkim todella pahasti jotain vialla, jos lähtee tietoisesti varatun osapuolen kanssa säätämään.
Ilmoita
Kerro vain. Taidan tietää pariskunnan. Nainen jokapaikanhöylä ja mies muusikontapainen? Onko sama? Kerro vaikka toisen nimen eka kirjain.
1 VASTAUS:
Kerro sinä
+Lisää kommentti
Ei taideta puhua samoista pettäjistä. Mies melko isossa virassa. Vaimosta en viitsi puhua, ei juuri liiku ihmisten ilmoilla. Tämä toinen nainen ravintola alalla. Paikkaa ei varmaan saa täällä mainita. Tänään näin heidät taas yhdessä. Sääliksi kyllä käy.
1 VASTAUS:
Jospa se vaimo tietääkin miehensä touhuista mutta ei halua erota ja siksi ei juuri ihmisten ilmoilla liiku jos ei ole pakko.
+Lisää kommentti
Sitä minäkin mietin jos asia leviää naisen korviin, olenko itsekin "petturi" kun salaan tietoa.
Ilmoita
Kyllä itse ainakin haluaisin tietää jos pettää. Joten suosittelen kertomaan.
1
Ilmoita
kerro ihmeessä,jos olet heidän ystäviään
1
Ilmoita
En tohdi kertoa. Nainen vaikuttaa niin tyytyväiseltä elämäänsä. Kuitenkin toivon että mies jäisi kiinni vaikka antaakin naiselle "hyvän elämän".
Ilmoita
Anna olla. Eiköhän tuo oo noiden ihmisten oma asia. Ei ne ilman syytä sitä tee. Kukaan ei lähde onnellisesta parisuhteesta rajan yli kurkkimaan. Mitä siitä itselles saisit, kun laulaisit vaimolle???? Tieto lisää vaan tuskaa. Onhan noita aidan toisella puolen kävijöitä vihreämmän ruohon toivossa kylä pullollaan, miehiä ja naisia. Jokainen siivoaa omat sotkunsa/tai opettelee touhuamaan niin, ettei juoruämmät huomaa.
"Mikä reissunpäällä tapahtuu, se reissunpäälle jääköön"
Ilmoita
Kyllä se taitaa olla usein sitä, että ei riitä yksi ihminen elämään. Aina ei syy ole huono parisuhde. Itse ainakin haluaisin tietää ensimmäiseksi, jos minua petetään ja loukkaantuisin ympärillä oleville ihmisille, jos ovat tienneet eivätkä kertoneet. Oli sit kuinka paska parisuhde, niin se pitää ensin lopettaa ennen kuin säätää toisten kanssa.
Ilmoita
Eikö voisi vaan antaa ihmisten olla ja jättää nenänsä tunkematta toisten asioihin. Tällainen on just näitä tuppukylän huonoja puolia. Tiedonhalu ja uteliaisuus toisten yksityisyysasioita kohtaan. Menkää vaikka sokkarille pelaamaan rahapelejä, jos on tekemisen puute. Onneksi kohta karistan itse tämän holhouskylän tomut jaloistani.
Ilmoita
Jos on valmis pettämään, pitää olla valmis kestämään myös sitä että siitä juorutaan.
Mielestäni myös ansaittua keskustelua, vielä kun voisi puhua nimillä, niiiiiin ai että!!
Ihan sama meno se on ihan kaikkialla, vaikka kuinka karistaisi Jämsänkosken pölyt ja lähtisi kuuhun asti.
1
Ilmoita
Keistä täällä nyt puhutaan, uteliaisuus heräsi!!!??? Käykö nää kenties kuntosalilla, Olds Gymillä??? Onko reilusti ikäeroa tällä "parilla"?
Ilmoita
Kunnon luottomies... :D ja tällä naisella vissiin ollu aikaisemmin samanlaista touhua... Huh huh mitä porukkaa.........!
1 VASTAUS:
Kerro ihmeessä vaimolle. Ihme jos ei tiedä vielä!
+Lisää kommentti
Tässä tapauksessa vissiin mies pettää, eikä mikään peruspaperimies?
Ilmoita
Jos vaimo sairastaa vakavaa sairautta ja ukko pettää sen minkä ehtii, luulis jo omatunnon sen verran painavan että jättää hommat sikseen.
Ilmoita
Täähän on ylläri ylläri purkanjauhaja vaihteeksi!!
2 VASTAUSTA:
Onko tarkoitus käydä kaikki tehtaan miehet läpi
Näin luulisin, mitä enemmän avioliittoja rikkoo sitä tyytyväisempi elämäänsä taitaapi olla. Oon kuullut että ei J ole ainoa mitä pyörittää tällähetkellä
+Lisää kommentti
Mistä te tiedätte, mikä tilanne tässä kenelläkin on meneillään? Helppo aina huudella ja puuttua toisten asioihin. Mulla ainakin riittää tarpeeks omissa.
Ilmoita
Ei toimivaa, onnellista parisuhdetta voi ulkopuolinen rikkoa. Kyllä sen suhteen osapuolet itse tekevät!
1 VASTAUS:
Mut suhteen voi itse päättää siinä kohtaa, kun alkaa tuntumaan et ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella tai et suhteesta ei enää saa sitä, mitä haluaa.

Eikä myöskään kukaan tervejärkinen lähde säätämään varatun ihmisen kanssa... tai ainakaan ihminen, jolla on empatiakykyä ja tunteet.
+Lisää kommentti
Ehkäpä se vaimo tietää mutta on kuitenkin tyytyväinen elämäänsä eikä välitä. Lukee huvittuneena täällä toisten spekulaatioita...
Ilmoita
Eiköhän ystävä tiedä paremmin tietääkö eukko vai ei. Enpä usko että ketään kolmesta huvittaa jos erehtyy näitä lukeenp.
Ilmoita
Tässähän olisi jo hyvä vedonlyönnin paikka! Kertooko vai ei, jääkö kiinni vai ei. Saako tietää vai ei... Jännän äärellä!
Ilmoita
Eipä taida ketjun aloittaja olla mikään perheen ystävä, vaan joku joka haluaa nimenomaan tämän kaksikon jäävän kiinni. Vaan lukeeko vaimo tällaista hömppäpalstaa, tuskin..
3 VASTAUSTA:
Tätähän lukee kaikki!! Vaikka kuinka monelta kuullut että kannattaa mennä kattomaa
Lukeehan ne siitä päätellen että kivasti käyvät ilmiantamassa
Anonyymi kirjoitti:
Tätähän lukee kaikki!! Vaikka kuinka monelta kuullut että kannattaa mennä kattomaa
Niin varmasti tehtaan ja nesteen juorukerholaiset. Mutta ei varmaan kaikki...? Aikamoista mässäilyä toisten asioilla.
+Lisää kommentti
Antakaa nyt jo olla!!!
Ilmoita
Jaahas, taisi joku pelästyä kun ilmianto useammat kommentit...
No täytyy hoitaa varmaan tää puolisoiden infoaminen muuta kautta.
Aina jää kiinni!
5 VASTAUSTA:
Ei tarvii miettiä kuka tai ketkä tosiaan ilmianto vissiin pelottaa että loppuu leikit miehen osalta tähän
Itekkö meinasit mennä kertomaan vaimolle?
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii miettiä kuka tai ketkä tosiaan ilmianto vissiin pelottaa että loppuu leikit miehen osalta tähän
Ei muuten taida asianosaiset itse tietää koko tästä kirjoittelusta.... Joku heitä suojeleva ilmiantaa kommentteja, luulisin.
Ilmiantoi miten? Mistä sellaisen näkee?
Anonyymi kirjoitti:
Ilmiantoi miten? Mistä sellaisen näkee?
Tuolla alussa lukee 24 kommenttia poistettu. On varmaan ollut liian paljastavia.
+Lisää kommentti
Taitaa asianosaisten maine olla jo mennyttä, niin paljon on puhetta ollut ihmisillä tästä keskustelusta
2 VASTAUSTA:
Joo kuulin kanssa että kuvat keskustelusta kiertää että sama poistaako täältä.
Anonyymi kirjoitti:
Joo kuulin kanssa että kuvat keskustelusta kiertää että sama poistaako täältä.
Missä ne alkuperäiset kiertää? Minäkin haluan nähdä ne poistetut!!!
+Lisää kommentti
Kyllä aikaa on muiden suhteita pilata mutta ei huolehtia lapsistaan.
7 VASTAUSTA:
Totta tämä, surullista nähdä lapset kylällä pyörimässä jatkuvasti.
Joo ja myös tuossa toisessa tapauksessa, josta yllättäen kaikki aiemmat kommentit poistettu, lapset hilluu pitkien kyliä ja itse nainen viipottaa "lenkillä"...ja kotona mies on vähän liian sinisilmäisenä...toivottavasti vaikka siellä tehtaalla juorut kulkeutuisi tämän miehen korviin.
Anonyymi kirjoitti:
Totta tämä, surullista nähdä lapset kylällä pyörimässä jatkuvasti.
Voi ei, onko lapsia paljonkin? Kaikki omia, vai uusioperhe?
Purkanjauhajalla kaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja myös tuossa toisessa tapauksessa, josta yllättäen kaikki aiemmat kommentit poistettu, lapset hilluu pitkien kyliä ja itse nainen viipottaa "lenkillä"...ja kotona mies on vähän liian sinisilmäisenä...toivottavasti vaikka siellä tehtaalla juorut kulkeutuisi tämän miehen korviin.
Toivottavasti kolahtaa avioliiton pilkka pettäjän omaan nilkkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, onko lapsia paljonkin? Kaikki omia, vai uusioperhe?
Uusioperhe. Lapsia yhteensä 5 tai 6.
Anonyymi kirjoitti:
Purkanjauhajalla kaksi.
Taitaa jauhaa muutakin ku purkkaa.
+Lisää kommentti
Taas syytetään toista naista avioliiton pilaamisesta. Kyllä täytyy olla olla ihmeellinen nainen, jos toimivan onnellisen liiton saa yksinään pilattua...
Ilmoita
Onko mitään uutta tästä? Tehtaan juorut?
Ilmoita
hyvät naiset pitäkää huoli miestenne tarpeista niin he eivät ajaudu pettämään niin helposti . Pyllyä vaan pystyyn ja antaa hoitaa hommat tai hypätkää itse ratsaille. Tai edes käsipelillä mutta hoitakaa homma edes kerran viikkoon. Silloin ei tarvitse itkeä pettämistä niin herkästi, koska joku sen homman hoitaa kumminkin.
Ilmoita
jos mies on lähdössä reissuun niin tyhjentäkää pussit erikseen sitä ennen. jos mies on liikkeellä täysillä pusseilla, niin ei ole ihme jos mies sortuu kun tulee sopiva minihame vastaan. moni nainen on halukas tarjoamaan helpotusta, monelle se vain tuo extra lisän jos mies on varattu ja saa tämän hoideltua.
Ilmoita
Toi oli hyvä! :) tosin tää kyseinen reissu on tainnut kesää jo monta kuukautta.... Mutta kukin tyylillään!
Ilmoita
Onpa vaihteeksi mielenkiintoinen uusi puheenaihe. Keitä mahtaa koskea?
1 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Eli? Ainakin monia kiinnostaa kun näin paljon kommentteja.. Ketä nää on ja mitä tekee? Varmaan selviäisi poistetuista kommenteista...mutta eihän niitä enää nää...
+Lisää kommentti
Keistä täällä puhutaaaaan???
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Täällä puhutaan muutamista naimisissa olevista ihmisistä, jotka toistaa samoja tekojaan suhteesta toiseen ja ihmisistä, jotka ei tunne ilmeisesti mitään häpeää/katumusta teoistaan. Myös niistä idiooteista, jotka lähtevät pelleilemään näiden varattujen ihmisten kanssa...
Ilmoita
On tää kumma kun ei tänne saa kirjottaa mitään, taas poistettu hyvät kommentit. Tietääkö se vaimo vieläkään? Sehän tässä jutussa oli alunperin pointti, ei niinkään pettäjien henkilöllisyys.
3 VASTAUSTA:
Eiköhän täällä ole 24/7 kyttimässä asianosaiset ja heitä suojelevat. Kommentit lähtee heti ilmiantoon, jos sisältää vähänkin jotain mistä saattaisi päästä kärryille muut tai tämä petetty vaimo tai tän toisen tapauksen mies, jossa nainen pettää.
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän täällä ole 24/7 kyttimässä asianosaiset ja heitä suojelevat. Kommentit lähtee heti ilmiantoon, jos sisältää vähänkin jotain mistä saattaisi päästä kärryille muut tai tämä petetty vaimo tai tän toisen tapauksen mies, jossa nainen pettää.
Tiedetäänköhän tästä suhteesta tai kirjoittelusta tehtaalla? Itse nimittäin luulen, että asianosaiset on tietämättömiä koko tästä ketjusta!! Siis luott. mies ja sen nainen..
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetäänköhän tästä suhteesta tai kirjoittelusta tehtaalla? Itse nimittäin luulen, että asianosaiset on tietämättömiä koko tästä ketjusta!! Siis luott. mies ja sen nainen..
Kyllä kuule täällä tiedetään! Mitä tehtaalla ei tiedetä ei sitten missään. No ehkä nesteellä seuraavaks..
+Lisää kommentti
Mitä pahaa on kirjoittaa salarakas ja pettäjä? Näissä rikota mitään lakia, ja johan näistä kaikista teksteistä pystyy läpi lukemaan että tämän kaltaisista ihmisistä on kyse. että sen asian ku kirjoittaa, niin heti poistetaan.

Pettäkää vaan, mutta jääkää myös kiinni. Sinä ja sinä ja sinäkin.. ja puolisoille vaan järkeä päähän ja kiertoon.
1 VASTAUS:
Eikai siinä ole järjen kanssa tekemistä, jos asioista vaan ei tiedä. Mies ja tää nainen liikkuvaisia ja vaimo kotona. Niinkuin jo alussa kirjoitettiin "eikä kukaan sille kerro".
+Lisää kommentti
Lueskelin minäkin tätä ketjua ja tuli mieleen sellainen vaihtoehto, että mitä jos nää käykin yhdessä vain lenkkipolulla ja kuntosalilla? Ikään kuin kaveripohjalta. Jos ei olekaan mitään romanttista salasuhdetta?? On vain lukijat ja juoruajat laitteneet vähän "omaa lisää" tarinaan?
4 VASTAUSTA:
Ei mondeon lasit pelkästä lenkkeilystä huurru...
Eikä pelkästä lenkkeilystä saa juoruja aikaan.
Ihan näkyvillä paikoilla läheisissä väleissä, suutelee jne.. Eli ei mitään "pelkkiä kavereita" todellakaan.... Vaikka kiva ajatushan se ois ollu! :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei mondeon lasit pelkästä lenkkeilystä huurru...
Minä en ainakaan enäänsellaiseen autoon koskis! Kyllä autossa vaan ihan istutaan vaatteet päällä.
+Lisää kommentti
Kertoo myös hyvin paljon huonosta itsetunnosta tuo jatkuva pettäminen kaikissa parisuhteissa... kun ei yksi riitä ja huomiota pitää hakea milloin keneltäkin.
Toivottavasti joskus tajuaisi kuinka tuollainen käytös satuttaa ympärillä olevia ihmisiä..ei pelkästään puolisoa. Siitä kärsii myös lapset, kun kaikki suhteet päättyy kun äiti vähän haluaa hölmöillä...
2 VASTAUSTA:
Tietääkseni tää nainen eronnut/eroomassa. Nää toiset joissa mies pettää, meno sama eikä vaimo edelleenkään tiedä asiasta. Näin kylillä kuultua.
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni tää nainen eronnut/eroomassa. Nää toiset joissa mies pettää, meno sama eikä vaimo edelleenkään tiedä asiasta. Näin kylillä kuultua.
Ensin petetään ja sitten erotaan. Fikxua oikein Ruudinkeksijä ainesta.
+Lisää kommentti
Ai kun jännää, mä en kestä...
Ilmoita
Huvittavaa seurata näitä kahta (pettäjä mies j ja tää nainen s.) varmaan kuvittelevat olevansa aina piilossa mutta ei ne auton tummat lasitkaan kaikkea peitä. Eikä keskellä kylää voi kiehnätä salassa...
1 VASTAUS:
Eiköhän s tahdo että paljastuvat sen verran läpinäkyvää touhua en tiedä miten j avioliitto
+Lisää kommentti
minkä takia ihmisiä kiinnostaa niin paljon toisten ihmissuhteet? jos joku haluaa kertoa vaimolle niin miksei vaan kerro? kuulin että "jutut tästä palstasta kiertää ja maineet kaksikolta mennyt" tai jotenkin noin, onko se nyt sitten hienoo? jämsänkoskella on monta tuhatta ihmistä ja nää kaksi kiinnostaa "kaikkia" aika huvittavaa...
4 VASTAUSTA:
Mutta jos lähtee tätä kylää piiloon vaikka isolle kirkolle saa kyhnätä siellä rauhassa. siellä on satoja tuhansia ihmisiä eikä kukaan nää!!!!!
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos lähtee tätä kylää piiloon vaikka isolle kirkolle saa kyhnätä siellä rauhassa. siellä on satoja tuhansia ihmisiä eikä kukaan nää!!!!!
hesassa olin kerran samassa ravintolassa kaksikon kanssa. saahan siellä rauhassa olla, heh heh..
Maine on mennyttä ollut siinä kohtaa jo, kun se valinta tehdä Väärin on tehty.

Se että tässä tuppurassa jauhetaan, niin toki.. Mitä pienempi kylänen, on jutut intimiimpiä ja sen myötä se julkisivu helposti saa säröjä. Eläkääs vaan herran nuhteessa ja housut jalassa jokainen niin ei tarvii tulla ruodituksi palstalla tällä.

- LCM
Anonyymi kirjoitti:
hesassa olin kerran samassa ravintolassa kaksikon kanssa. saahan siellä rauhassa olla, heh heh..
2. toukokuuta oli muuten tämä reissu.
+Lisää kommentti
No eiköhän nää kaikki säätäjät ihan itse pilaa maineensa, eikä se et täällä kirjoitellaan siitä. Ihan saa kaikki nämä osapuolet kenestä on kirjoiteltu katsoa peiliin. Itse kyllä vähän häpeisin pärstääni näyttää kylillä, kun nämä erojutut voisi kuitenkin hoitaa ihan nätistikin...ilman pettämisiä. Joskus voi ymmärtää, että kerran erehtyy, mutta toiset ne jatkaa suhteesta toiseen toisten tunteilla leikkimistä ja ilmeisesti oman itsetuntonsa kohottamista...
Häpeisin, jos itse kykenisin moiseen...
2 VASTAUSTA:
Luulot itsestään niin korkealla niin kai silloin voi luulla voivansa olla oikeutettu tekemään asioita omalla tavallaan. Tämän lajin ihmiset kun omistavat väärän minäkuvan, niin tunne osio ei toimi kuin peilin edessä. Moni kakku päältä kaunis mutta sisältä silkkaa pas4aa.
Anonyymi kirjoitti:
Luulot itsestään niin korkealla niin kai silloin voi luulla voivansa olla oikeutettu tekemään asioita omalla tavallaan. Tämän lajin ihmiset kun omistavat väärän minäkuvan, niin tunne osio ei toimi kuin peilin edessä. Moni kakku päältä kaunis mutta sisältä silkkaa pas4aa.
Kröhöm... Näin naisena vastaan, jotta luulot itsestäni ei ole korkealla, mutta siitä huolimatta kapinallismielisenä ihmisenä pyrin toimimaan omien normien mukaan, eikä sillä ole mitään tekemistä kauneuden tai luulon kanssa.
Joten oletan vahvasti että jokainen itsetietoinen ihminen pyrkii toimimaan samoin.

Jokainen tässä vanhenee ja rupsahtaa, niin olishan se vallan kauhiata muuttaa omia käytösmallejaan, tapojaan vain julkisivun rupsahtamisen takia.. Nöyrempi on rumempi jne...
Toki kyllähän ikäkin tekee ihmeitä, ikälisä on monesti viisautta, mutta kuinka viisauttaan käyttää, niin ...... :D

- LCM
+Lisää kommentti
Tämän hetken kuumin puheenaihe tehtaalla j ja pitsanainen!
Ilmoita
Eikä näissä tapauksissa edes päältä kaunis....
Ilmoita
Johan on ketju.. Oli niin tai näin, niin molemmissa tapauksissa on toimittu väärin. Ihmisen ei tarvitse olla yksiavioinen, muttei myöskään moni - vaan reilusti ottaa asia kerrallaan. Taputella sitä aidan toisen puolen nurtsia sitten vasta kun oman tontin asiat on kunnossa. Tämä varmaan selvää kelle tahansa... No mutta kun ei :(

Kirjoittaisinko sanan säilää moraalista? En taida viittiä.. Surullista luettavaa ilman moralisointiakin ja lopputulos tässäkin jotta aika moni kärsii..
Onko tässä kohtaa mietitty lainkaan lopputulosta, koska tämän kaltaisten asioiden kanssa kun painitaan niin jälki myös on sen mukaista.

- LCM
Ilmoita
Itse vaadin vastaavassa tilanteessa naiselta seksiä. Sain sitä lupauksesta vaitiolosta. En olisi sitä kertonut miehen vaimolle. Mutta tilaisuus tekee varkaan.
Ilmoita
ihan pienenä vinkkinä tälle yhdelle, jos ei itse tajua, että kannattaisiko vaikka olla yksin ja miettiä onko itestä oikeasti parisuhteeseen…jos ei osaa kuitenkaan olla yhden miehen nainen. Eiköhän se olla nyt todistettu jo tässä muutamaan kertaan. Valitettavasti tuollainen luonne/tavat ei muutu koskaan tai ainakaan kovin helpolla.
1 VASTAUS:
Eihän sitä voi tietää ennen ku kokkeilee.
+Lisää kommentti
Ärhäkkää tekstiä. Taitaa verkko kiristyä kaksikon ympärillä ja tuntuu ihmisiä alkavan ärsyttää. Mitähän tästä vielä seuraa...? Eipä tarvi enään ainakaan salailla kun koko kylä tietää!!!
1 VASTAUS:
Nähty ja kuultu on. Paitsi että onko tullut ryppy rakkauteen kun eivät enään kyhnää kuntosalin edustalla? Ennen se oli joka-aamuista iloa :D
+Lisää kommentti
Täällä sanottiin että 2.toikokuuta helsingissä. minä näin ne kyllä silloin tampwreen rautatieasemalla matkusin s kanssa samalla junalla ja juttelinkin ennen junaa. j oli vastassa.voihan sitä ihminen olla monessa paikassa yhtäaikaa..
1 VASTAUS:
Miksei täällä saa käyttää tiettyjä sanoja ensin kielletään pettäjä ja salarakas ja sitten junalla meno Tampereelta Helsinkiin. Sinnehän ne kiskot vievät...
+Lisää kommentti
Itsekkin olen sitä auto kirjoitusta miettinyt että lasit huurussa. Hyi,yäk ja hyi! En menis kyytiin enään.
Ilmoita
Nopeasti poistuu jotkut kommentit... mutta sääli luottomiestä, olen yllättynyt.
Ilmoita
Mieheni (siis entinen!) vehtas meidän autossa toisen kanssa. Joskus mietin että autossa "tuoksuu" mutta en tajunnut asiaa silloin. Että mua ällötti kun sain tietää istuneen samassa autossa. Lähti auto vaihtoon, mutta kyllä lähti sitten mieskin pellolle kun jatkuvasti jäi valheistaan kiinni! nim. Kokemusta tästäkin
Ilmoita
Kokemuksesta tiedän että auto on helppo paikka jos ei muita vaihtoehtoja ole. Jos ei voi mennä kummankaan kotiin, tosin tässä tapauksessahan ei voi tietää mutta uskoisin että jos vaimo on aina kotona, se on poissuljettu vaihtoehto.
Ilmoita
Mies pettää, Nainen pettää ja muut ihmettelee, nekin jotka moralisoi ja itekin pettää,, hmm..
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Mikä tässä ketjussa on vika kun aina kun yrittää kirjottaa jotakin niin aina heti poistetaan.? Vai onko kaikki edelleen salaista? Anteeksi!!! Mutta jos autossa tekee jotain muuta kuin liikkuu paikasta toiseen niin huurtuuhan ne lasit.... Salarakas, pettäjä, nyt auto ja golffin pelaaminen kin on kiellettyjä
2 VASTAUSTA:
Tätä taidetaan tutkia aika tiiviisti 🙂 mutta se siitä ja kommentit mitkä miellytä silmää niin ilmoitus niistä ja poisto, ilman syytä tai syystä.
Eli yhteiset golffinpeluut ym pitää paikkaansa, jos ne kerran heti hädissään halutaan poistattaa... Taitaa vuorotellen nää kaksi tarkkailla ja heti ilmo jos tulee liian paljastavaa tekstiä. Eikai yp:kään kaikkee poista vaikka joku haluaa?
+Lisää kommentti
Markkinateltassa oli taas tunnelmaa.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Uusi
Jos hairahtaa kerran, voi vielä saada anteeksi. Mutta jos pettäminen on pitkäkestoista ja systemaattista, ei enään voi käyttää termiä pettäminen vaan se on jo suhde toisen ihmisen kanssa. Mukaan on tullut tunteet ja vaikka toinen lupaisi ettei suhde jatku tai että enään ei petä, on kuitenkin rakentanut suhteen toiseen ihmiseen, eikä sitä niin vaan pysty poistamaan vaikka mitä lupailisi puolisolleen. Itse en ainakaan pystynyt enään luottamaan, vaikka yritinkin. Puolison tunteet sitä toista kohtaan kalvoivat mielessä jatkuvasti. Eroonhan se sitten päätyi, meidän muka täydellinen liitto.
Ilmoita
Uusi
Minä pelkään sukupuolitauteja jos mies olisi pidempään jonkun toisen kanssa. Siis selkäni takana samaan aikaan kuin olisi suhteessa minun kanssa. Yleensä yhden yön jutuissa käytetään kondomia mutta varmaan ei tuollaisissa pidemmissä suhteissa enää. Enhän tuntisi tätä toista naista enkäää voisi tietää mitä itse saattaisin "saada".... Pelottavaa...
Ilmoita
Uusi
Kyllä jos papin edessä (tai muuten) on luvannut olla uskollinen, kyllä se yksikin pettämis kerta on anteeksiantamaton. Itse en enään puolisooni koskisi jos tietäisin hänen olleen toisen kanssa. Sekä tautitestesteihin menisin vaikka se tuntuu näin äkisti ajatellen nöyryyttävältä! Ja noi puheet "sen" tekemisestä autossa, en voisi edes kuvitella...
Ilmoita
Uusi
Täällä olis popparit jo melkein valmiita, kertokaaahan viime hetken kuviot kummastakin kohusta.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kuinka kertoa pettämisestä?

Tuttava pariskunnan mies pettää vaimoaan toisen naisen kanssa. Näkyvät puuhastelevat milloin mitäkin ja missäkin aika julkisestikin. Säälittää tuo vaimo, kun se vaan on eikä kukaan sille kerro. Pitääkö pettämisestä kertoa vai onko muiden mielestä epätietoisuus parempi? "tieto lisää tuskaa..."

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta