Uskaltaako w10-käyttöjärjestelmää käyttää enään?

Kaverit puhuu että windows pois koneesta?
Mulla se on Mintin rinnalla vielä.
Ilmoita

12 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Miksipä poistaa, jos levytilaa riittää? Ja levytilaa saa kaupasta lisää. Ei multiboot-koneella ole pakko käyttää Windowssia.
1 VASTAUS:
Kannataa poistaa, vakoilevaa windowsia kanata pitää, se voi ronkkia minttiäkin siinä,
+Lisää kommentti
jyrää se mint
Ilmoita
Totta. W10 ei kelpaa yrityskäyttöön. sen vakoilu on asia jota monessa kohteessa ei voi sietää. Toinen asia on sen toimimattomuus, Etähallittu Os kun vaan ei ole yritys OS.

Tätä on nyt 4 vuotta pyöritelty. Silti monessa tapauksessa kaikki on vielä auki.
1
Ilmoita
Mä latasin tollasen Enään OS järkkärin.
Ilmoita
En uskaltaisi!
Ilmoita
Mint on myös kovin turvaton, siinä on oikein takaporttikin. Mintin harrastelijat yrittävät matkia windowsia.

"Beware of hacked ISOs if you downloaded Linux Mint on February 20th!"
https://blog.linuxmint.com/?p=2994
1 VASTAUS:
Win-trolli se jaksaa kaivella vanhoja, lisäksi se murrettu latauspaikka oli vain yhdessä paikassa ja lisäksi vain yksi versio, muut Mintin versiot oli korkkaamattomia ja ladattavissa turvallisesti!
+Lisää kommentti
Kaverisi on ihka oikeessa!
Ilmoita
Aika turha tuo kymppi on tuossa rinnalla ollut. Viimeisten parin vuoden aikana on tullut kerran kymppi käynnistettyä kun yksi tuttu pyysi päivittämään Garmin-navigaattorin kartat ja tarvittavaa softaa ei löytynyt Ubuntulle.
Ilmoita
Kysymys pitäisi esittää, uskaltaako nettiä enää käyttää.
Jos suljet netin niin mitä hahansa uskaltaa käytää.
1 VASTAUS:
Tuo on totta, esim. Windows XP:täkin uskaltaa kyllä käyttää kun sitä ei päästä nettiin.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Uskaltaako w10-käyttöjärjestelmää käyttää enään?

Kaverit puhuu että windows pois koneesta?
Mulla se on Mintin rinnalla vielä.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta