Windows 10 on vain helvetin iso läjä ihraa

Windows 10 on paska. Vakoilu, hidastus ja se, ettei käyttäjille anneta oikeuksia päättää omasta järjestelmästään. Voit toki säätää 3h registryssä, asetuksissa, group policyssä ja muissa saadaksesi haluaman kokemuksen.
Sitten windows update saattaa pyyhkiä kaiken pois. Taidan vain vaihtaa linuxiin. Tiedän, "se on vaikea käyttää" ja "sovellukset ei toimi siinä" mutta kaikkeen tottuu. Tehdään lista jossa on vain huonoja puolia win10:stä.
Ilmoita

18 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Jostain syystä se ihraläjä vaan toimii ja kaikki ovat valinneet sen työkoneekseen. Linuks jää harrastelijoille.
7 VASTAUSTA:
Ei ihraläjä mitään toimi! ja se vakoilee kaiken!
Windowsin käyttäjän on oltava homo!

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

oot itse sellainen?
Ihraa, läski windows?
Kun siittä tuli ongelma

Windows 10 ääni ongelmat
Windows 10 Wlan ongelmat
Windows 10 tulostin ongelmat
Windows 10 näyttöresoluuttio ongelmat
Windows 10 levyasema ongelmat
Windows 10 päivitys ongelmat
Windows 10 vakoiluongelma
Windows 10 yms ongelmat..…

Mo!, en olisi ikinä vonut kuvitella että tekniikka vie minulta hengen mutta Microsoftin SUPERVIRUS Win 10 on tekemässä sitä...

En ole sairastanut korkeaa verenpainetta mutta ennen munuaiskivileikkaustani se todettiin...Ja sen voi ajoittaa siihen ajankohtaan kuin kyseinen SUPERVIRUS Win 10 pakkoasentui koneelleni...

Oireet joita en paljon tiedostanut olivat *aatanallinen päänsärky josta ajattelin että se nyt varmaan menee ohi...Mutta ei se mene ennen kuin voin käyttää konettani ilman rukouksia ennen kuin käynnistän koneen ja myöhemmin kuin yritän sitä käyttää ilman että silmäni vuotavat verta silkasta *itutuksesta...

Olen aamulla heti kuin herään valmiiksi *ittuuntunut kuin olen aukaisemassa ex i5 Delliäni (SUPERVIRUS tuhosi muistikamman) eli nykyään jouduun seilaamaan yhdellä toimivalla muistikammalla (KIITOS Bill Gates) kuin odotan mikä koneessa tänään menee *ituiksi...

Olen todella *ittuuntunut kuin raahaudun sänkyyn ja kiitän "luojaa" että en näe sitä SUPERVIRUKSEN raiskaamaa konettani seuraavaan 8 tuntiin...

Pitääkö meidän oikeasti hyväksyä tällaista ihmiset kysyn vaan...Kyseinen Microsoft on siinä mielessä vielä raukkamaisempi kuin Apple koska heihin ei saa otettua yhteyttä jos haluaa kertoa epäkohdista...

Kuin avaan SUPERVRUKSEN saastuttaman koneeni huomaan että tilissäni on jotain häikkää, menen asetuksiin ja iloisesti ilmestyy teksti laita meille palautetta...se on yhtä tyhjän kanssa koska olen ilmeisesti suututtanut jonkun, joten tämä ei koske minua... AAAPUUAAA!

Edellisessä viestissäni vaadin saada tietää mistä voin hakea korvauksia SUPERVIRUKSEN hajoittamasta muistikammasta, kuulostanko jotenkin kohtuuttomalta...Haluan vain käyttää konettani ja se on mahdotonta koska SUPERVIRUS Win 10 hajoitti koneeni...PS Jos ei tullut ihan selväksi niin SUPERVIRUS on Win 10...
Anonyymi kirjoitti:
oot itse sellainen?
Ihra läjä????
sellainenko se?
ei siinä läjässä wlanikaan toimi.
+Lisää kommentti
No mikset vittu vaihda? Taitaa vaan olla niin kiva valittaa.
1 VASTAUS:
Niin, hankkis Chromebookin.
+Lisää kommentti
Eikö ole melkoinen ihme että miljoonat naiset työpaikoillaan käyttää windowsseja eikä niillä ole mitään ongelmia. Ja että vain suomi24 käyttäjät ei osaa windowsia hallita ja käyttää.
3 VASTAUSTA:
Niillä siljoonilla naisilla on ATK-tuki joka hoitaa laitteiden asennukset ynnä muut ongelmat.
Anonyymi kirjoitti:
Niillä siljoonilla naisilla on ATK-tuki joka hoitaa laitteiden asennukset ynnä muut ongelmat.
Ja hyvä että onkin. Ei ne Linuksiakaan osaisi sen kummemmin säätää, ja Linux-tuki on tyypillisesti jotain ylimielisiä viisastelevia nörttejä, joiden neuvoista ei normaali ihminen saa mitään selvää.
Joo ne miljoonat naiset käyttää, muistiota, ja sähköposta. Jos ne miljoonat naiset laitettaisiin tekemään kotivideota niin jokainen ottaisi lopputilin.
+Lisää kommentti
Mo!, en olisi ikinä vonut kuvitella että tekniikka vie minulta hengen mutta Microsoftin SUPERVIRUS Win 10 on tekemässä sitä...

En ole sairastanut korkeaa verenpainetta mutta ennen munuaiskivileikkaustani se todettiin...Ja sen voi ajoittaa siihen ajankohtaan kuin kyseinen SUPERVIRUS Win 10 pakkoasentui koneelleni...

Oireet joita en paljon tiedostanut olivat *aatanallinen päänsärky josta ajattelin että se nyt varmaan menee ohi...Mutta ei se mene ennen kuin voin käyttää konettani ilman rukouksia ennen kuin käynnistän koneen ja myöhemmin kuin yritän sitä käyttää ilman että silmäni vuotavat verta silkasta *itutuksesta...

Olen aamulla heti kuin herään valmiiksi *ittuuntunut kuin olen aukaisemassa ex i5 Delliäni (SUPERVIRUS tuhosi muistikamman) eli nykyään jouduun seilaamaan yhdellä toimivalla muistikammalla (KIITOS Bill Gates) kuin odotan mikä koneessa tänään menee *ituiksi...

Olen todella *ittuuntunut kuin raahaudun sänkyyn ja kiitän "luojaa" että en näe sitä SUPERVIRUKSEN raiskaamaa konettani seuraavaan 8 tuntiin...

Pitääkö meidän oikeasti hyväksyä tällaista ihmiset kysyn vaan...Kyseinen Microsoft on siinä mielessä vielä raukkamaisempi kuin Apple koska heihin ei saa otettua yhteyttä jos haluaa kertoa epäkohdista...

Kuin avaan SUPERVRUKSEN saastuttaman koneeni huomaan että tilissäni on jotain häikkää, menen asetuksiin ja iloisesti ilmestyy teksti laita meille palautetta...se on yhtä tyhjän kanssa koska olen ilmeisesti suututtanut jonkun, joten tämä ei koske minua...

Edellisessä viestissäni vaadin saada tietää mistä voin hakea korvauksia SUPERVIRUKSEN hajoittamasta muistikammasta, kuulostanko jotenkin kohtuuttomalta...Haluan vain käyttää konettani ja se on mahdotonta koska SUPERVIRUS Win 10 hajoitti koneeni...PS Jos ei tullut ihan selväksi niin SUPERVIRUS on Win 10...

Svante Leonard Dahlsten
1 VASTAUS:
toi on totta!
+Lisää kommentti
Pitää ostaa merkkikone, Tai RedHad ja siihen tuki niin jo pelaa.
1 VASTAUS:
Eikös Ubuntu ole Linux maailman keulakuva, ja juuri eilen sain huomata ettei siinä saa EPSON XP-247 mustesuihkutulostinta toimimaan. Epäilen vahvasti että ei mikään RedHadin ostaminen auta asiaa ollenkaan.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Windows 10 on vain helvetin iso läjä ihraa

Windows 10 on paska. Vakoilu, hidastus ja se, ettei käyttäjille anneta oikeuksia päättää omasta järjestelmästään. Voit toki säätää 3h registryssä, asetuksissa, group policyssä ja muissa saadaksesi haluaman kokemuksen.
Sitten windows update saattaa pyyhkiä kaiken pois. Taidan vain vaihtaa linuxiin. Tiedän, "se on vaikea käyttää" ja "sovellukset ei toimi siinä" mutta kaikkeen tottuu. Tehdään lista jossa on vain huonoja puolia win10:stä.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta