kehvolla toimintaa

Anonyymi

taitaa kehvolla käydä miehiä ja joskus naisiakin touhuilemassa, kahdet rintaliivit puunoksalla siinä hiekkatien alussa heti kun kääntyy oikealle. rampilta alas ja heti oikealle.

69

107

Vastaukset

• tai kehnontien huono kunto suistanut jonkun ulos tieltä ja tissiliivitkin lentäneet puun oksille :D
    Vittumaisen huonokuntoinen tie, kuin jatkuvaa pahoinpitelyä ne kuopat ja töyssyt autolla ajaessa :/

• Hauskasti sanottu.

Sulla on sana hallussa ja saat ihmiset hyvälle tuulelle!

Toista se on jossakin muualla negatiivisten ihmisten asuinpaikalla...

Kylän osaa tässä suoraan mainitsematta, alkaa alkukirjaimella S....,
      sen Jälän ja Kasurilanmäen tienhaaran jälkeen.

• Onhan siellä toimintaa, pari pv sitten ajoin Kehvontietä ja nainen antoi suullista herkkua miehelle juuri siinä tien alkupäässä :)

• Veikkaisin aloittajan näkemään ilmiöön seuraavaa syytä. Kaksi nuorehkoa neitokaista on ollut pyöräilemässä Kehvon tiellä. Koska ovat tuskastuneet helteessä, ovat riisuneet rintsikkansa puun oksalle. Ovat käyneet naku-uinnilla läheisessä järvessä ja paluumatkalla unohtaneet rintsikkansa puuhun. Tämä on todennäköisin tapahtumien kulku.

• naiset nyt unohtaisivat vaikka aivonsa puunoksille jos ne olisivat irrotettavissa...

• Anonyymi kirjoitti:

naiset nyt unohtaisivat vaikka aivonsa puunoksille jos ne olisivat irrotettavissa...

Sanajärjestyksesi voidaan tulkita myös siten, että puun oksat eivät olisi irroitettavissa...

• Jaahas, minkäs kokoisia rintsikoita siellä oli?

• c-75 ja aika tahmeat ovat, eli varmaankin joitain miehiä käynyt..

• näkyy uudet rintaliivit ilmestyneen kyseiseen kohtaan kehvon tietä, taitaa joku tyttö tai nainen tarkoituksella käydä jättämässä rintsikoita...

• Ainakin jos ne kaikki on saman kokoisia.

• Kokeilkaapa viedä ne aina pois, katsokaa tuleeko uudet kohta tilalle!

• Kiitos valaisevista kuvista!

• Nuori hoikka poju ilman paitaa hyväilee itseään sen pienen metsätien perällä. Rampilta alas ja heti vasemmalla.

• Siis sen tienkö mikä menee vanhalle 5tielle? Mikä lähtee vuorelan teboilia kohden? Minä voin ainakin tulla runkkailee sinne tai antamaan peppua jos joku haluaa.

• Repa_185 kirjoitti:

Siis sen tienkö mikä menee vanhalle 5tielle? Mikä lähtee vuorelan teboilia kohden? Minä voin ainakin tulla runkkailee sinne tai antamaan peppua jos joku haluaa.

Ei vaan Siilinjärveltä kun ajat etelään noin 3km, niin tulee se Räimän ramppi, ennen sitä Vuorelan teboilia. Nouse sille Räimän rampille ja aja suoraan yli ja se pieni mäki alas. Heti oikealla paikka ja vasemmalla puolella pieni "metsätie". Pitkin kehvon tietä kyllä hyviä luontopaikkoja.

• Kiitos sinulle kypsempi nainen, joka kävit marjoja poimimassa ja samalla katsoit, kun tein loppuun asti :). Mä se 19v hoikka poju :).

• Uudet pienet rintaliivit ilmestyneet, ovat pienessä pussissa. Lukee mia ja sydän :D. Kunhan ei se skoottteritypy jätä miehille..

• Onko ollu pikkareita? Minä voisin maksaa vaikka niistä.

• Piti käydä ihan katsomassa ja olihan siellä pienet vaaleat rintaliivit. Huh huh. Terv: Kukkahattutäti

• Minä kävin kans ja voisin vähän runkkailla siellä jos joku haluis katella. repa_185@suomi24.fi vaan viestiä niin sovitaan aika

• Voisin minäkin jättää omat liivini sinne jos niistä olis jollekin iloa...
    N42

• Jätä pöksyt niin voin maksaa niistä

• Repa_185 kirjoitti:

Jätä pöksyt niin voin maksaa niistä

laitoin mailia sulle

• Repa_185 kirjoitti:

Jätä pöksyt niin voin maksaa niistä

Sinun pitäis sitten olla paikalla maksamassa...
      N42

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitäis sitten olla paikalla maksamassa...
      N42

Minä voin tulla paikalle maksamaan ja katsotaan mitä muuta olis tarjolla

• Ehkäpä heillä joulunakin kuusenkoristeina on tissiliivejä ja alushousuja xD

• Olisko tänään joku katsomaan illalla kun runkkaan tai halukkaita panemaan

• Minä voin tulla katsomaan. Mihin aikaan tulen?:-) T. nainen 21v.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä voin tulla katsomaan. Mihin aikaan tulen?:-) T. nainen 21v.

No nyt ei enää onnistu kun panninniemeen jos tulet=D

• Anonyymi kirjoitti:

Minä voin tulla katsomaan. Mihin aikaan tulen?:-) T. nainen 21v.

Huomenna onnistuu. Laita sähköpostia samslla nimimerkillä niin sovitaan tarkemmin

• Rehevä 54v nainen tulossa tänään marjastamaan klo 17:00. Jätän auton mäen alas ja oikealle.

• Näkyikö ketään? Itse olisin mielellään tullu jos olisin kerenny

• Repa_185 kirjoitti:

Näkyikö ketään? Itse olisin mielellään tullu jos olisin kerenny

Varmaan jos tuo 21v tyttö olisi mennyt pyllist... marjastamaan niin alue olisi ollut miehiä mustanaan... ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan jos tuo 21v tyttö olisi mennyt pyllist... marjastamaan niin alue olisi ollut miehiä mustanaan... ;)

Nyt on kyllä sanottava että sori kun en päässytkään eilen vaikka vähän lupailin. Mutta tuleehan näitä iltoja vielä:-) Esimerkiksi tänä iltana kuuden maissa voisin pistäytyä kurkkaamassa, näkyisikö siellä komeita uroksia;-9 Olen kyllä vähän ujo joten lähestyn paikkaa puunrungolta toiselle, vilkaisten aina, näkyykö mitään:-)
      T. Se 21v nainen

• Pari joka olitte tänään parkissa siinä hiekkatien alussa noin 17:00 farmari-autolla...voiko katsoa, kun touhuatte? Menitte takapenkille...nainen tummatukkainen.

• Olisko kohta ketään katselijoita paikalla?

• Marjastajia?

• Autoja oli. Kun ajelin tietä pitkin,ketään ei näkynyt.

• yöllä oli toimintaaa...toivottavasti tulevana yönä pari taas paikalla :)

• Ilmeisesti olet löytänyt hyvän salakatselupaikan.

• Olisko "marjanpoimijoita" huomenna klo 16-21väliin?

• Klo 16:00 ajan auton parkkiin ja menen sienestämään. Nainen 54v xl.

• klo 61:00 ajan auton mehtään ja menen piereskelemään. Corolla 1,3 XL.

• Ei näkynyt ketään klo16,20, eikä autoja parkissa

• Menen imemään klo 18.00

• Kaljjooko meenasit immee kitata? Haakkoo kukkookkii välillä jottei ruppee hiukasemmaa:D:D

• Iltapäivällä 54v rehevä nainen taas hiekkatien alkupäässä, sinä joka viimeksi tyydytit itseäsi tuletko uudelleen? Nuori miehenalku.

• 19v 190 76 20/5 hoikka poju huomenna myöhemmin illalla skootterilla ajelee kehvon tiellä, väläytä vaikka jarruvaloja :)

• Täällä olisi yksi tyttöilijä joka haluis runkata jonkun naisen katsellessa

• Vai olisiko jonkun helpompi tulla patakukkulalle katselemaan

• Tulen patakukkulalle tänä iltana klo 19. Terveisin utelias nainen 33v.

• Sovitaanko huomiselle? Hyvin epävarmaa kerkiinkö tänään. Nimerkillä löytyy myös sähköposti jos haluat suoraan laittaa viestiä niin ei joku hölmö rupea huutelemaan tyhmiä

• Olisiko joku tyttö tai nainen tulossa tänä iltana patakukkulalle katselee kun tyttöilijä hyväilee itseään?

• Anonyymi kirjoitti:

Tulen patakukkulalle tänä iltana klo 19. Terveisin utelias nainen 33v.

Huhuu. Olisko kehvolla sienestäjiä tai patakukkulalle lenkkeilijää joka haluis katsoa kun tyttöilijä hyväilee itseään.

• Repa_185 kirjoitti:

Huhuu. Olisko kehvolla sienestäjiä tai patakukkulalle lenkkeilijää joka haluis katsoa kun tyttöilijä hyväilee itseään.

Tänään voisin tulla Patikselle klo 18. Tulethan sinäkin Repa:-) Terveisin utelias nainen 33v.

• Anonyymi kirjoitti:

Tänään voisin tulla Patikselle klo 18. Tulethan sinäkin Repa:-) Terveisin utelias nainen 33v.

Mistä tunnistan sinut? Etten tuntemattoman eteen mene runkkaamaan

• Repa_185 kirjoitti:

Mistä tunnistan sinut? Etten tuntemattoman eteen mene runkkaamaan

Mulla on päällä tiukat kuluneet farkut ja musta nahkatakki. Terv. utelias nainen 33v. Et tullut eilen, tuletko tänään, sama aika.

• ja miten patakukkula liittyy kehvoon?

• Se liittyy kehvoon tämän aihepiirin kautta.

• Onkos Repa Maijan sutenööri houkuttelemassa perwoja Maijan Imuun, eli miekkataksiin takaovesta?

• Tervetuloa vaan kyytiin☺

• Repa_185 kirjoitti:

Tervetuloa vaan kyytiin☺

Juuh, eipä Maijan koluun ole koskaan tullut piipahdettua, vaikka voimakashan sinne imu on siakkailleen ja jos ei imu riitä, on kahtapuolta uniformuiset sisäänheittäjät, tarvittaessa vieläpä sivelevät kumipuun oksilla.

Vau, mikä meininki!

• Anonyymi kirjoitti:

Juuh, eipä Maijan koluun ole koskaan tullut piipahdettua, vaikka voimakashan sinne imu on siakkailleen ja jos ei imu riitä, on kahtapuolta uniformuiset sisäänheittäjät, tarvittaessa vieläpä sivelevät kumipuun oksilla.

Vau, mikä meininki!

Sori näpihärö, aioin kirjoittaa -asiakkailleen-, mutta -siakkailleen- näyttää silti istuvan jopa paremmin aiheeseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sori näpihärö, aioin kirjoittaa -asiakkailleen-, mutta -siakkailleen- näyttää silti istuvan jopa paremmin aiheeseen.

Heh, miekkataksin sikaosastohan on siellä perällä :D

• Vieläkö jossain päin siiliä harrastetaan tällaista touhua? Vai joko on niin vilpoisat ilmat, että ens vuotta odotellessa.

• Pyytäkää kuntaa järjestämään sinne lämmitetty työmaakoppi tms., niin puuhastelu voi jatkua talven yli.

• Lieneekö jotkut kyllästyneet pervojen ralliin kehvon seudulla kun sielläpäin on parikin taloa pistetty myyntiin...

• Kävin ostamassa pilkkihaalarin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.