Keijo Lindeman ennusti tempauksen v. 1981 ja Jeesuksen tulon v. 1988

Anonyymi

Luin kommentin, miten Keijo Lindeman ennusti tempauksen tapahtuvan vuonna 1988. Olen saanut kuulla myös, että hän kiersi Suomessa autolla, jossa luki mainoksia asiasta. Lindeman on myös kertonut asiasta kirjassaan: Supervaltojen nousu ja tuho, " Danielin kirjan mukaan". Ari-paino - Saarijärvi 1978, sekä saarnannut asiasta opetuskaseteillaan, jota on levittänyt mm. Patmos.

Olen huomannut, että Keijo Lindemanilla on myös äärikarismaattisia kokemuksia ja hänen toiminnassaan on ollut kaikenlaista epämääräistä. Olisi mielenkiintoista kuulla onko teille jotain omia kokemuskia tästä ajasta, jolloin Keijoa Lindeman saarnasi ympäri suomea tempausta 1981 ja maailmanloppua vuodelle 1988?

Tässä mainitsemani kommentti Suomi24:lta 17.4.2009 kello 9:29:

"Mm Keijo Lindeman julisti väkevästi -80 luvun alkupuolella Jeesuksen tulemusta laskien ajan juuri tuohon 1981 milloin tempaus olisi pitänyt sattua ekan kerran. 1948 Israelin valtion syntyminen käynnisti opetuksen mukaan viimeisen sukupolven ajan (40v). Kaikki olisi siis pitänyt tapahtua 1988 mennessä, tempauksen ajankohta taas piti olla 7 vuotta ennen, koska seurakunta temmattaisiin pois vihan ajasta, joka samalla olisi ollut se viimeinen vuosiviikko Danielin profetiasta.

Olin nuorena uskovana silloin aikamoisissa täpinöissä, kun näitä puheita kasetilta kuuntelin, myönnän tehneeni joitakin maallisiakin päätöksiä joita jälkeenpäin olen katunut. (tuskin olisin samanlaisiin ratkaisuihin päätynyt ilman näitä maailmanlopun puheita) Patmos ry levitti mm näitä Lindemanin opetuskasetteja, niiden muuttuessa yhä hurjemmiksi, soitin kerran Patmokseen, että kuka kantaa vastuun, jos näitä kasetteja levitetään kentälle. Ilmeisesti Patmos teki johtopäätöksensä, kun aika pian siitä Lindemanin kasettien myynti loppui.

Itse odotan yhä edelleenkin Jeesuksen paluuta, mutta nyt ehkä hieman terveemmällä pohjalla."

66

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tulisiko Keijo Lindemaniin suhtautua vääränä profeettana? Hänellä on näitä äärikarismaattisia pulmia, joten ajattelin, että ehkä pitäisi. Minun mielestä hän täyttää ne kriteerit, ettei sellaista miestä saisi hyväksyä. Mitä mieltä te olette?

      • Anonyymi

        Lindemaniin tulee suhtautua vääränä profeettana.


    • Anonyymi

      Selvästi hänen kauttaa on tullut vääriä profetioita ja hänellä on jokin maaginen kyky vaikuttaa ihmisiin. Olen joskus 80-luvun alussa käynyt yhden kerran hänen kokouksessaan ja siitä jäi mieleen juuri tuo, että hän osasi ottaa yleisönsä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa henkivallalta. Kukaan ihminen ei voi luonnostaan eikä saakaan vaikuttaa ihmisiin näitä orjuuttavasti eli "ottaa yleisönsä".

        En ole kuullut Lindemania mutta olen kauan sitten ollut tekemisissä Raamattu puhuu-seurakunnan kanssa, heillä oli tuollainen maaginen vaikutus yleisöön, eli kuulijat ikäänkuin suggeroitiin / hypnotisoitiin. Samoin kuulin kauan sitten hetken aikaa Håkan W:a TV7:lla ja tunsin kuinka henkivalta tuli tv-ruudun läpi huoneeseen. Kiljaisin ja vaihdoin kanavaa. Hänen vaimonsahan on täysin vailla omaa tahtoa, supisee vain: "Joo. Juuh. Joo. Juh...."

        Vai on Lindemankin tuollainen...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa henkivallalta. Kukaan ihminen ei voi luonnostaan eikä saakaan vaikuttaa ihmisiin näitä orjuuttavasti eli "ottaa yleisönsä".

        En ole kuullut Lindemania mutta olen kauan sitten ollut tekemisissä Raamattu puhuu-seurakunnan kanssa, heillä oli tuollainen maaginen vaikutus yleisöön, eli kuulijat ikäänkuin suggeroitiin / hypnotisoitiin. Samoin kuulin kauan sitten hetken aikaa Håkan W:a TV7:lla ja tunsin kuinka henkivalta tuli tv-ruudun läpi huoneeseen. Kiljaisin ja vaihdoin kanavaa. Hänen vaimonsahan on täysin vailla omaa tahtoa, supisee vain: "Joo. Juuh. Joo. Juh...."

        Vai on Lindemankin tuollainen...?

        >tunsin kuinka henkivalta tuli tv-ruudun läpi huoneeseen. Kiljaisin ja vaihdoin kanavaa.

        Ei kai kanavan vaihtaminen enää henkivaltoja pysäytä, jos ne kerran ovat jo olohuoneen televisiovastaanottimeen saakka päässeet?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >tunsin kuinka henkivalta tuli tv-ruudun läpi huoneeseen. Kiljaisin ja vaihdoin kanavaa.

        Ei kai kanavan vaihtaminen enää henkivaltoja pysäytä, jos ne kerran ovat jo olohuoneen televisiovastaanottimeen saakka päässeet?

        Hmmm. Kyllä ne pysäyttää, uskossa Jeesuksen pyhää Nimeä käyttäen.

        Ne ovat kummituksia siinä kuin muutkin ja niihin tepsii Jumalan sana, PH:n valtuuksin.

        Onneksi en ole sattunut moisia suorastaan näkemään. Paitsi kauhuleffoissa.


      • Anonyymi

        Luultavasti Suomen ruotsalainen. Vain he häpäisevät kaikkea suomalaisuuteen liittyvää, kuten Suomen valtiotunnuksia. Toisaalta yksi teoreettinen mahdollisuus on, että repeläinen olisi Kronstadtin matruusien jälkeläinen, joista etenkin monet Tampereen vihapunikit polveutuvat. Tampereella punikit istuivat kadulla Suomen lipun päällä.

        Narinkkatorin punikkien viesti meille Rajat kiinni-mielenosoittajille:
        https://i.imgur.com/xiXESuy.png

        Ruotsalaiset eivät tunnusta Suomen itsenäisyyttä. He netissä julistavat, esim. etteivät suomalaiset ole mikään oma kansa ja että suomalaisugirlaisuus on valetta. Viimeaikoina on heiltä ilmaantunut kirjoituksia, että Suomeen täytyy tuoda monikulttuurisuus, sillä suomalaista kulttuuria ei ole. Venäjä sensijaan tunnustaa meidät ja kulttuurimme, josta muutamia esimerkkejä:

        https://carelia-lehti.ru/

        http://karjalansanomat.ru/

        Periodika / aikakauslehdet:
        http://www.rkperiodika.ru/

        Venäjän federation suomalaisugrilainen kulttuurikeskus, (guugle kääntää pa finski):
        http://www.finnougoria.ru/

        Karjalan tasavallan Kansallismuseo:
        http://kgkm.karelia.ru/

        Tässä media Sputnik, englanninkielellä. Oli aiemmin nimellä Venäjän Ääni, jota Venäjä toimitti tuolloin myös suomenkielellä.
        https://sputniknews.com/

        Kun tästä annat Venäjälle avoimet kiitokset, saat kuulla itse olevasi ryssä ja heikäläisten trolli. Rkp levittää internetissä todella aktiivisti suomalaisvastaista vihapuhettaan, mutta annas kun suomalainen siihen vastaa, alkaa väite, ettei suomalainen kirjoittaja, vapaustaistelija ja sissi olisikaan suomalainen. "Eikkös niilttä fennoperkkeleilt jo lyöty turppa tukko!?"

        Jos ketkä ovat trollanneet Suomeamme vastaan koko itsenäisyytemme ajan, niin Ruotsi.

        Venäjä antoi Suomellemme itsenäisyyden, eikä puutu asioihimme, Ruotsi pyrkii kaiken aikaa olemaan mukana politiikassamme, tuo ikivanha, kansamme riistovalta! Se, että Liittoutuneet sodan jälkeen laittoivat NL:n hiukan katsomaan peräämme ja valvomaan, ettei täällä tass lietsota sotaa, johtui juuri meillä Suomessa tapahtuneesta ja edelleen tapahtuvasta vihanlietsonnasta rauhaa vastaan. Ei unohdeta, että viime sodassa suomalaiset saatiin liittoutumaan länsivaltoja vastaan nimenomaan Hitlerin Saksan kanssa. Muita liittolaisia Hitlerillä ei kai ollutkaan kuin piskuinen Suomi!?

        Kagaali: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kagaali
        Venäjän juutalaisten antama pilkkanimi noille vihahysteerikoille.

        Ketkäs siinä Venäjän vastaisuuttaan jo tuolloin vihapuhuivat kuin, jumpeli, lähes joka nimi "korkeasti" hurreja? Kun luette, nuo kusiaiset saivat kumppaneikseen tuolloin jo jotkut Suomen työläisetkin!

        Tämän päivän Rinteen ruotsalaista viherpunikki-harvainvaltahallitusta voi hyvällä syyllä kutsua uudeksi, kaiken suomalaisuuden vastaiseksi kagaaliksi. Rkp ja demarit ovat jo kauan tehneet hiljaista yhteistyötää, mm. 1990-luvun somalien "2-vuoden pakolaisvierailu"-huijauksessa oli Rkp:n kanssa erittäin äänekkäästi mukana Tarja Halonen. Vasemmistoliittoa johtaa ruotsalainen Li Andersson, jonka poliittinen tietous noin muutoin on aika avuton. Joitain suomenkielisiä, vasemmiston iskulauseita hän osaa, mutta politiikka noin muuten...

        Meillä suomalaisilla on kyllä kulttuurimme, kielemme ja maamme. Tästä pidämme kiinni. Ihan sama vaikka kaikenmaailman lindemannet pilkkaisivatkin meitä ryssiksi. Näin ne ovat aina suomalaisia muutenkin nimitelleet, emme ole heille mitään.

        Älkööt hekään olko meille.

        Itsellänikin on kunniakas kaulakoru: kultainen Suomen Leijona.

        En olekaan hurri, enkä Tampereen vihapunikki.


    • Anonyymi

      Kyseessä on 1700-luvun lopulla syntynyt harhaoppi nimeltä montanismi / kiliasmi ja sillä nämä huijarit ovat tehneet rutkasti rahaa. Maailmanlaajuisesti katsoen kiliasmi on ollut miljardibisnes, kirjojen, elokuvien, muun rihkaman, saarnojen kautta.

      Oikeaoppisestihan kyseessä ei ole "maailmanloppu", mikäli Raamattu julistaa Jeesuksen 2. paluuta eli nk. Tempausta (amerikkalainen termi, ei Raamatusta). Tämä on vain yksi tapahtumasarja nk. lopunajan tapahtumissa.

      "Lopunajat" ei ole sama kuin "maailmanloppu".

      Maailma ei lopu vielä ainakaan1007 vuoteen, jos vielä silloinkaan. Odotettavissa on ensin tuo kuuluisa, 7 vuoden Vaivanaika / Karitsan häät ja sen jälkeen vielä Tuhatvuotinen Valtakunta (1000 vuotta). Sitten tulee kaikkien ihmisten Ylösnousemus Jumalan eteen ja Viimeinen Tuomio. Tämän jälkeen Jumala hävittää Maan ja luo kaiken uudelleen. Tähän kaikkeen kuluu tovi.

      • Anonyymi

        Muistaakseni tuon sanan / käsitteen "Tempaus" loi / toi käyttöön Leo Meller, joskus, mahd. 1970-luvun alulla, ehkä jo 1960-luvun puolella?

        Roska-sensaatiolehti Kipinässään hän aloitti levittää Jenkkien jo rahakasta draamaa "Jeesuksen toisesta tulemuksesta". Sensaatiomaisia kauhukuvia, kuinka lentokoneita putoaa taivaalta, juna- ja auto-onnettomuuksia tapahtuu kun miehistö keskenkaiken
        vain "tempaistaan" pois ja ihmiset kirkuvat ja törmäykset aiheuttavat tulipaloja! Voi itkua ja hammastenkiristystä, maailman orpoja ja ihan sekaisin meneviä sairaalan ensiapuja, kun ruumiita tuodaan pillit soiden, ilman kuskia ja ambulanssit törmäävät vastaanoton tiskiin ja verta, verta ja ruumiinkappaleita kaikkialla!

        Tehkää parannus, sillä Taivasten Valtakunta on nyt hyvin, hyvin vihainen! 😵

        Tottahan tuo on, jos asiat noin tapahtuvat, mutta ei asiasta sentään pidä orgasmia saada, draamahelluntailaiseen tapaan.


    • En kuullut aikanaan kuin muutamia pätkiä hänen kaseteistaan, mutta eivät ne niin kovin paljoa pieleen menneet loppujen lopuksi. Vaikka ei hänen saarnaamansa aiheet paljoa tehneet minun elämääni vaikutusta, vaan ennemmin kadehdin hänen karismansa suuruutta. Ainoa merkittävä vaikutus oli siis KATEUS.

      Muuten ylöstempaus tapahtui 1998 ja samalla alkoi vaivan aika. Jeshua sanoi vuoden 1998 tempauksen yhteydessä, että vielä on jäljellä yksi paikka tempaukseen. Eli edessä saattaa olla toinenkin tempaus vielä???

      Vuonna 2003 Kristus, Kolmas Taivas, Aabraham ja Neitsyt Maria ilmestyivät Suomessa ja vuonna 2011-2012..... Slovakiassa. Ja ties missä he ovat ilmestyneet tai ilmestyvät.

      Ei siis saarna ollut turha kun koimme tuon Ylöstempauksen 1998. Itse olin silloin Mikkelissä. Eikä ylipäänsä karismaattisten henkilöiden saarnat ole turhia, vaan asioita tapahtuu näkyvästi ja vähemmän näkyvästi. Ei aina täsmälleen sinä ajankohtana kuin on ennakoitu, vaan vähän myöhemmin.

      • Anonyymi

        Älä hairahdu uskomaan kaikenlaista mukamas näkymätöntä. Lindemanin ennutus meni pieleen, eikä sitä voi yhtään puolustaa.


      • Eilen oltiin Mikkelissä, huomenna en muista missä...


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan voi olla mahdollista, että Jeesus tulee takaisin ja tempaa seurakuntansa ylös pilviin häntä vastaan riemuvuotena, mutta kukaan ei valitettavasti tiedä sitä varmasti, milloin on seuraava riemuvuosi: muut ajan merkit ovat täyttyneet (esim. evankeliumi on julistettu kaikille kansoille todistukseksi jne.).

      Voi olla, että Jeesus tulee vuonna (1930), 1937 tai 1945, koska jokin niistä on mahdollisesti riemuvuosi ja eikö Jumalan kansan vapautuksen olisi sopivaa tapahtua riemuvuotena? Ilo on suuri ja riemu sanoinkuvaamaton, kun Herra saapuu tuhannen tuhansine pyhinensä ja pelastaa valitut, mutta pahoin surmaa viholliset ja pyhiä vastaan sotivat sotajoukot?

      • Anonyymi

        Miksi täällä on suurin osa hiljaa, kun pitäisi julistaa kolmannen enkelin varoitussanomaa kaikille kansoille, ennen Jeesuksen toista tulemista ?

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täällä on suurin osa hiljaa, kun pitäisi julistaa kolmannen enkelin varoitussanomaa kaikille kansoille, ennen Jeesuksen toista tulemista ?

        1234567---

        Niin? Missä se varoitussaarna? Miksi et itse saarnaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Missä se varoitussaarna? Miksi et itse saarnaa?

        Johanneksen Ilmestys 8:1-11
        1 Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä.
        2 Ja minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa.
        3 Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.
        4 Ja suitsukkeiden savu nousi pyhien rukousten kanssa enkelin kädestä Jumalan eteen.

        5 Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.
        6 Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.

        7 Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.

        8 Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi,
        9 ja kolmas osa luoduista, mitä meressä on ja joissa henki on, kuoli, ja kolmas osa laivoista hukkui.

        10 Ja kolmas enkeli puhalsi pasunaan; niin putosi taivaasta suuri tähti, palava kuin tulisoihtu, ja se putosi virtoihin, kolmanteen osaan niistä, ja vesilähteisiin.
        11 Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.
        *
        Tästä sitten vain saarnaamaan. Saarnaamaan, mitä?
        Mitä me voimme asialle tehdä? Ei meiltä kysytä.

        Kun kaikkea tuota alkaa tapahtua, silloin tiedämme. Mutta, käsittääkseni edes ensimmäinen enkeli ei ole vielä puhaltanut pasuunaan. Mitään edellä kuvattua ei ymmärtääkseni ole vielä tapahtunut.
        *


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Missä se varoitussaarna? Miksi et itse saarnaa?

        Pitkän ajan olen pitänyt pedonmerkkiä esillä, joka on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia.
        Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein, että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän ajan olen pitänyt pedonmerkkiä esillä, joka on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia.
        Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein, että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran.

        1234567---

        Olen näillä foorumeilla oppinut paljon, niin adventisteista, helluntailaisista kuin valhe-messiaanisistakin.

        Adventisteista olen oppinut, että he juhlivat mieluummin Kristuksen poissaoloa maanpäältä, jota sapatti edustaa niin VT:ssa kuin UT:ssakin. Pakananoidat juuri tuona "lankalauantaina", jolloin Kristus eoli haudassa, estämättä heidän pahuuttaan, tekivät monia ilkitöitä, Suomessakin.

        Vanhassa testamentissa sapatti myös oli Jumalan "levon", toiminattomuuden päivä.

        Sunnuntaita adventistit, noita Ellen Whiten seuraajat, vihaavat: "Kristus nousi kuolleista! Kuolemalla Kuoleman voitti ja haudoissaoleville Elämän antoi!"

        Siis sunnuntai - Jom Rison - teki tyhjäksi sapatin! Kuolema, "lepo" ja elämänkielteisyys päättyi! Jom Rison - Sunnuntai toi kaiken myönteisen, vapauden lain kirouksesta! Jeesus ei lepää, Hän elää ja toimii!

        Tätä evankeliumia adventisti niin vihaavat (mitään muuta, todellista evankeliumia kuin tuota sapatti-papatustaan he eivät KOSKAAN kirjoita ja levitä), että saapuvat jopa kristittyjen foorumeille pilkkaamaan meitä Jeesusta tunnustavia.

        Adventisti kieltävät Jeesuksen Kristuksen, he tunnustavat, kuin Pohjanmaan noidat, Noita Ellen Whiteä ja hänen yhtä ainoaa oppiaan: "Viettäkää antikristillistä sapattia, kuin juutalaisetkin! Kieltäkää Kristus ja Hänen tuomansa Elämä! Häpäiskää, häpäiskää kristittyjä, jatkuvasti hyökkäämällä heidän Ylösnousemus-juhlaansa, Sunnuntaita, vastaan!"

        TÄTÄ ON ADVENTISMI. Tätä on myös juutalaisuus, valhe-messiaanisuus ja uuskarismaattinen, antikristillinen helluntailaisuus.

        Sapatin viettäjä aktiivisti kieltää Kristuksen ylösnousemuksen, eikä voi pelastua.

        Room. 10:1-
        1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
        2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
        3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
        4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.

        5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.

        6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
        7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
        8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se USKOn sana, jota me saarnaamme.

        9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

        12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
        13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

        Herran NIMI = Ylösnoussut Jeesus Kristus, jonka kuolleista heräämistä kristityt tunnustavat viettämällä Sunnuntaita. Sunnuntai on kaikkien myös kuolleista uudestisyntyneiden kristittyjen juhlapäivä.

        Mutta eräille tuo Kristuksen ylösnousemuspäivä on "Pedon merkki". Heille Kristus on Peto. Se lukee näiden kirjoituksissa, joka rivillä. Eivätkä he voi pelastua.

        Tätä on etenkin edellä luettava, agressiivinen adventismi.

        Tämän tunnen adventismista, eikä heistä muuta tarvitse tietääkään.
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen näillä foorumeilla oppinut paljon, niin adventisteista, helluntailaisista kuin valhe-messiaanisistakin.

        Adventisteista olen oppinut, että he juhlivat mieluummin Kristuksen poissaoloa maanpäältä, jota sapatti edustaa niin VT:ssa kuin UT:ssakin. Pakananoidat juuri tuona "lankalauantaina", jolloin Kristus eoli haudassa, estämättä heidän pahuuttaan, tekivät monia ilkitöitä, Suomessakin.

        Vanhassa testamentissa sapatti myös oli Jumalan "levon", toiminattomuuden päivä.

        Sunnuntaita adventistit, noita Ellen Whiten seuraajat, vihaavat: "Kristus nousi kuolleista! Kuolemalla Kuoleman voitti ja haudoissaoleville Elämän antoi!"

        Siis sunnuntai - Jom Rison - teki tyhjäksi sapatin! Kuolema, "lepo" ja elämänkielteisyys päättyi! Jom Rison - Sunnuntai toi kaiken myönteisen, vapauden lain kirouksesta! Jeesus ei lepää, Hän elää ja toimii!

        Tätä evankeliumia adventisti niin vihaavat (mitään muuta, todellista evankeliumia kuin tuota sapatti-papatustaan he eivät KOSKAAN kirjoita ja levitä), että saapuvat jopa kristittyjen foorumeille pilkkaamaan meitä Jeesusta tunnustavia.

        Adventisti kieltävät Jeesuksen Kristuksen, he tunnustavat, kuin Pohjanmaan noidat, Noita Ellen Whiteä ja hänen yhtä ainoaa oppiaan: "Viettäkää antikristillistä sapattia, kuin juutalaisetkin! Kieltäkää Kristus ja Hänen tuomansa Elämä! Häpäiskää, häpäiskää kristittyjä, jatkuvasti hyökkäämällä heidän Ylösnousemus-juhlaansa, Sunnuntaita, vastaan!"

        TÄTÄ ON ADVENTISMI. Tätä on myös juutalaisuus, valhe-messiaanisuus ja uuskarismaattinen, antikristillinen helluntailaisuus.

        Sapatin viettäjä aktiivisti kieltää Kristuksen ylösnousemuksen, eikä voi pelastua.

        Room. 10:1-
        1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
        2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
        3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
        4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.

        5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.

        6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
        7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
        8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se USKOn sana, jota me saarnaamme.

        9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

        12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
        13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

        Herran NIMI = Ylösnoussut Jeesus Kristus, jonka kuolleista heräämistä kristityt tunnustavat viettämällä Sunnuntaita. Sunnuntai on kaikkien myös kuolleista uudestisyntyneiden kristittyjen juhlapäivä.

        Mutta eräille tuo Kristuksen ylösnousemuspäivä on "Pedon merkki". Heille Kristus on Peto. Se lukee näiden kirjoituksissa, joka rivillä. Eivätkä he voi pelastua.

        Tätä on etenkin edellä luettava, agressiivinen adventismi.

        Tämän tunnen adventismista, eikä heistä muuta tarvitse tietääkään.
        ~

        Sunnuntai ei ole Raamatussa määrätty uudestisyntymän juhlapäivä. Jeesus ei edes noussut kuolleista sunnuntaina vaan viikon ensimmäisen päivän koittaessa, joka oli lauantai illalla auringon laskiessa, jolloin hän oli ollut haudassa kolme päivää ja kolme yötä, jolloin alkoi uutislyhteen heilutuksen juhla. Näin Jeesus Kristus oli todellakin ensihedelmä, kuolleista nousseista esikoinen.

        Uusi testamentti ei missään opeta, että kristityt olisivat kokoontuneet sunnuntaina viikkolepopäivää eli sapattia varten, mutta Apostolien tekojen kirjassa on yksi kohta, jolloin he kokoontuivat sunnuntaina viettämään helluntaita eli Raamatun käskemää Shavuot-juhlaa, joka osuus aina viikon ensimmäiselle päivälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen näillä foorumeilla oppinut paljon, niin adventisteista, helluntailaisista kuin valhe-messiaanisistakin.

        Adventisteista olen oppinut, että he juhlivat mieluummin Kristuksen poissaoloa maanpäältä, jota sapatti edustaa niin VT:ssa kuin UT:ssakin. Pakananoidat juuri tuona "lankalauantaina", jolloin Kristus eoli haudassa, estämättä heidän pahuuttaan, tekivät monia ilkitöitä, Suomessakin.

        Vanhassa testamentissa sapatti myös oli Jumalan "levon", toiminattomuuden päivä.

        Sunnuntaita adventistit, noita Ellen Whiten seuraajat, vihaavat: "Kristus nousi kuolleista! Kuolemalla Kuoleman voitti ja haudoissaoleville Elämän antoi!"

        Siis sunnuntai - Jom Rison - teki tyhjäksi sapatin! Kuolema, "lepo" ja elämänkielteisyys päättyi! Jom Rison - Sunnuntai toi kaiken myönteisen, vapauden lain kirouksesta! Jeesus ei lepää, Hän elää ja toimii!

        Tätä evankeliumia adventisti niin vihaavat (mitään muuta, todellista evankeliumia kuin tuota sapatti-papatustaan he eivät KOSKAAN kirjoita ja levitä), että saapuvat jopa kristittyjen foorumeille pilkkaamaan meitä Jeesusta tunnustavia.

        Adventisti kieltävät Jeesuksen Kristuksen, he tunnustavat, kuin Pohjanmaan noidat, Noita Ellen Whiteä ja hänen yhtä ainoaa oppiaan: "Viettäkää antikristillistä sapattia, kuin juutalaisetkin! Kieltäkää Kristus ja Hänen tuomansa Elämä! Häpäiskää, häpäiskää kristittyjä, jatkuvasti hyökkäämällä heidän Ylösnousemus-juhlaansa, Sunnuntaita, vastaan!"

        TÄTÄ ON ADVENTISMI. Tätä on myös juutalaisuus, valhe-messiaanisuus ja uuskarismaattinen, antikristillinen helluntailaisuus.

        Sapatin viettäjä aktiivisti kieltää Kristuksen ylösnousemuksen, eikä voi pelastua.

        Room. 10:1-
        1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
        2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
        3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
        4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.

        5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.

        6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
        7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
        8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se USKOn sana, jota me saarnaamme.

        9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

        12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
        13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

        Herran NIMI = Ylösnoussut Jeesus Kristus, jonka kuolleista heräämistä kristityt tunnustavat viettämällä Sunnuntaita. Sunnuntai on kaikkien myös kuolleista uudestisyntyneiden kristittyjen juhlapäivä.

        Mutta eräille tuo Kristuksen ylösnousemuspäivä on "Pedon merkki". Heille Kristus on Peto. Se lukee näiden kirjoituksissa, joka rivillä. Eivätkä he voi pelastua.

        Tätä on etenkin edellä luettava, agressiivinen adventismi.

        Tämän tunnen adventismista, eikä heistä muuta tarvitse tietääkään.
        ~

        >>>Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo." - Roomalaiskirje 10:4<<<

        Tässä kohtaa Raamatussa on vakava käännösvirhe. Kreikkalainen sana TELOS ei tarkoita tässä asiayhteydessä lain loppua vaan päämäärää tai lopputulosta. Jeesus oli lain Messias profetoiden päämäärä tai lopputulos, eikä tietenkään lopettanut lakia. Jeesus täytti laissa olevat Messias profetiat, eikä tietenkään lakkauttanut profetioita. Jeesus itse sanoi, ettei tullut kumoamaan lakia vaan noudattamaan sitä, joten lakia ei ole lopetettu Matt 5:17,18.

        TELOS esiintyy myös jakeessa 1 Tim 1:5, jossa sana on käännetty ihan oikein päämäärä. Ei kai käskyn tarkoitus ole rakkauden lopettaminen. Ei tietenkään, vaan käskyn päämäärä on rakkaus.

        "Kehotuksemme päämääränä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä, hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta." (1 Tim 1:5)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen näillä foorumeilla oppinut paljon, niin adventisteista, helluntailaisista kuin valhe-messiaanisistakin.

        Adventisteista olen oppinut, että he juhlivat mieluummin Kristuksen poissaoloa maanpäältä, jota sapatti edustaa niin VT:ssa kuin UT:ssakin. Pakananoidat juuri tuona "lankalauantaina", jolloin Kristus eoli haudassa, estämättä heidän pahuuttaan, tekivät monia ilkitöitä, Suomessakin.

        Vanhassa testamentissa sapatti myös oli Jumalan "levon", toiminattomuuden päivä.

        Sunnuntaita adventistit, noita Ellen Whiten seuraajat, vihaavat: "Kristus nousi kuolleista! Kuolemalla Kuoleman voitti ja haudoissaoleville Elämän antoi!"

        Siis sunnuntai - Jom Rison - teki tyhjäksi sapatin! Kuolema, "lepo" ja elämänkielteisyys päättyi! Jom Rison - Sunnuntai toi kaiken myönteisen, vapauden lain kirouksesta! Jeesus ei lepää, Hän elää ja toimii!

        Tätä evankeliumia adventisti niin vihaavat (mitään muuta, todellista evankeliumia kuin tuota sapatti-papatustaan he eivät KOSKAAN kirjoita ja levitä), että saapuvat jopa kristittyjen foorumeille pilkkaamaan meitä Jeesusta tunnustavia.

        Adventisti kieltävät Jeesuksen Kristuksen, he tunnustavat, kuin Pohjanmaan noidat, Noita Ellen Whiteä ja hänen yhtä ainoaa oppiaan: "Viettäkää antikristillistä sapattia, kuin juutalaisetkin! Kieltäkää Kristus ja Hänen tuomansa Elämä! Häpäiskää, häpäiskää kristittyjä, jatkuvasti hyökkäämällä heidän Ylösnousemus-juhlaansa, Sunnuntaita, vastaan!"

        TÄTÄ ON ADVENTISMI. Tätä on myös juutalaisuus, valhe-messiaanisuus ja uuskarismaattinen, antikristillinen helluntailaisuus.

        Sapatin viettäjä aktiivisti kieltää Kristuksen ylösnousemuksen, eikä voi pelastua.

        Room. 10:1-
        1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
        2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
        3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
        4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.

        5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.

        6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
        7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
        8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se USKOn sana, jota me saarnaamme.

        9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

        12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
        13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

        Herran NIMI = Ylösnoussut Jeesus Kristus, jonka kuolleista heräämistä kristityt tunnustavat viettämällä Sunnuntaita. Sunnuntai on kaikkien myös kuolleista uudestisyntyneiden kristittyjen juhlapäivä.

        Mutta eräille tuo Kristuksen ylösnousemuspäivä on "Pedon merkki". Heille Kristus on Peto. Se lukee näiden kirjoituksissa, joka rivillä. Eivätkä he voi pelastua.

        Tätä on etenkin edellä luettava, agressiivinen adventismi.

        Tämän tunnen adventismista, eikä heistä muuta tarvitse tietääkään.
        ~

        KIRJOITAT: ADVENTISTI KIELTÄVÄT JEESUKSEN KRISTUKSEN. JOHAN TULI VALHETTA KERRAKSEEN !

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntai ei ole Raamatussa määrätty uudestisyntymän juhlapäivä. Jeesus ei edes noussut kuolleista sunnuntaina vaan viikon ensimmäisen päivän koittaessa, joka oli lauantai illalla auringon laskiessa, jolloin hän oli ollut haudassa kolme päivää ja kolme yötä, jolloin alkoi uutislyhteen heilutuksen juhla. Näin Jeesus Kristus oli todellakin ensihedelmä, kuolleista nousseista esikoinen.

        Uusi testamentti ei missään opeta, että kristityt olisivat kokoontuneet sunnuntaina viikkolepopäivää eli sapattia varten, mutta Apostolien tekojen kirjassa on yksi kohta, jolloin he kokoontuivat sunnuntaina viettämään helluntaita eli Raamatun käskemää Shavuot-juhlaa, joka osuus aina viikon ensimmäiselle päivälle.

        Viikon ensimmäinen päivä = Jom Rison = länsikalenterissa Sunnuntai.


    • Anonyymi

      Jaak.4:14 Biblia (1776) Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitte katoo. Kirjoitetaan: sitten, katoaa. Ps.39:6. Jes.40:6

    • Anonyymi

      Lindeman on edelleen väärien profetoiden pauloissa. Lähettelee sähköpostilla vääriksi todistettujen profeettojen uudempia profetioita.

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa. Lindeman kannattaa sellaista opetusta ja myös sellaista leivittelee, että Amerikan presidentti olisi uusi Ester. Ester oli vanhurskas ja neitsyt. Sitten tämä toinen.... hmmm.


      • Anonyymi

        Kuuntelin aikoinaan Israelin kiertomatkalla Lindemanin puheita, joissa hän käsitteli kaikkialla näkemiään antikristillisiä ilmiöitä. Mieleen jäi, että hän kävi ylikierroksilla.
        1988 vaiheille ennustivat tämän maailmanjärjestyksen loppua Lindemanin lisäksi monet muutkin itsensä profeetoiksi nostaneet. Lindeman ja hänen hengenheimolaisinensa ovat lukeneet huonosti raamattunsa, josta kuka tahansa näkee, ettei loppu ole kenenkään ennustettavissa.


    • Anonyymi

      Lindeman sai aikoinaan puhua isoissa ja pienissä seurakunnissa sepitelmiään ja myydä tuotteitaan, koska hän oli mies. Eikä yhdelläkään miesvanhimmistolla hälytyskellot soineet? ?? Kuulijakunnassa todennäjöusesti suurin osa antoi tämän miespuhujan puheiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos.

      • Anonyymi

        Nykyään hän kaupittelee opeusäänitteitä rahaa vastaan. Sellaista ei tee Jumalan opettajat.

        Mitä tuotteita hän kaupitteli seurakunnissa?


    • Anonyymi

      Keijo otti kantaa monivaimoisuuteen Pasuuna soissa

      • Anonyymi

        Luin Keijo Lindemanin yhden artikkeli asiasta. Hän opettaa sen asian väärin sekä vanhan testamentin että uuden testamentin käskyjen valossa.


    • Anonyymi

      Samaa luokkaa harri Veijosen kanssa.
      Mutta Keijo Lindemanilla on selkeä opetus raamatuöllisesta seurakunnasta. Siitä hän puhui muutama vuosi sitten TV7. Ne puheet on löydettävissä sieltä,. Muistaakseni puhe numero 1.

      Mutta seuraavat puheet olivat sitten täyttä judaismia, että pitää muka asettaa ennalleen vanhan liiton juutalaiset pyhät ja ottaa ne seurakunnan ohjelmana.
      Apostolinen kristinusko ei opeta vanhaa liittoa.

      • Anonyymi

        Näyttää siltä, että täytyy sekaantua väärin profetoihin, että pääsee TV7:aan tai tehdä muuta vastaavaa.


      • Anonyymi

        Sapatin viettäminen ei ole vanhaa liittoa. Se on kymmenessä käskyssä ja kuuluu uutteen liitton. Sapatti ei ole vanhan liiton judaismia. Lain noudattaminen ei ole uuden liiton aikana syntiä vaan vanhurskautta.

        Room 7:7 Onko laki syntiä? Pois se!
        -----
        12 Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.

        Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.


    • Anonyymi

      Hyvin moni mies kuvittelee itsestään liikoja.

    • Anonyymi

      Luterilainen kirkkoherra Oiva Salli kulki ilmeisesti Keijo Lindemanin jalajälkiä, kun Salli profetoi vuonna 1993, että sadan päivän päästä Venäjä hyökää Suomeen. Sellaista ei tapahtunut, mutta Salli joutui tuomiokapitulin nuhdeltavaksi.

      https://anttikoivuniemi.wordpress.com/2014/08/29/myrsky-nousee/

      Tämä törppöily ei estänyt sitä, että Pekka Heikkilän johtama Haraisten koti valitsi Sallin yhdistyksen hallitukseen. Haraisten kodissa on jatkunut samanlaiset kummallisuudet. Tässä erään henkilön julkaisema pettymys Haraisten kodista:

      UUT_
      17.11.2017 12:50

      "Olen kuullut tuosta Haraisten kodista, jossa Merikakin kävi. Se on äärikarismaattinen lahko jossa ennustetaan ja profetioidaan vaikka mitä. Eräälle ystävällenikin ennustettiin että hänen poikansa joutuu ulkomaanmatkalla onnettomuuteen ja kuolee. Sitten alettiin rukouskampanja jossa rukoiltiin pojan puolesta ja tulihan tämä terveenä kotiin. Katsottiin että se oli heidän rukouksensa ansiota. Jos tuosta ei sekoa niin ei mistään. Rahaa tietenkin kerätään näille rukoilijoille roppa kaupalla. Mikäli haluaa pitää mielenterveytensä kannattaa pysyä kaukana kyseisestä paikasta."

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15073690/torkeaa-tyosyrjintaa-kirkossa#comment-91856825

      Kun Oiva Sallilta kysyttiin Haraisten kodista, niin hän vastasi, että siellä on ihan kummallista touhua ja sanoi eroavansa sen hallituksesta. Jos väärä profeettakin lähtee Haraisten kodista pois, niin mikä ihmeen paikka se on.

      • Anonyymi

        Missä vain näkyy ilmoitus "Venäjä hyökkää Suomeen (etenkin päivämäärällä)", tietää sen suoraan - ei profetiaksi - vaan Jumalan sanaa väärinkäytettäväksi poliittiseksi sotapropagandaksi, jonka takana jokin poliittinen taho. Mellerin profetioiden takaa varmasti löytyy Pentagon (Penta-grammi, viisikanta). "Venäjä hyökkää"-valheprofetian kyseessä ollen, on se yksiselitteisesti aina Pyhän Hengen pilkkaa, sillä sitä "PH:n profetian armolahjan nimissä" annettu VÄÄRÄ PROFETIA aina on. Tiedämme, ettei PH:n pilkkaa voi koskaan saada anteeksi, joten noiden "profeettojen" muukin "kristillisyys" on suoraan todettava huijaukseksi.

        Venäjä ei "koskaan" noin vain hyökkää Suomeen. Mikäli poliittinen tilanne pahentuisi, he ENSIN "esittäisivät tarjouksen, josta toki saisi myös kieltäytyä". He eivät noin vain tule tänne rajapuomit paukkuen.

        Sotakin on politiikkaa, josta joutuu vastaamaan. Hyökkäykselle tulisi olla perusteltu syy. Venäjän nk. "tarjoukset" ovat kaiken aikaa voimassa, ne tulisi järkevästi huomata. Venäjä toimii kaiken aikaa, - erittäin viisaasti -, olemalla tekemättä mitään muuta kuin tarjoten rauhaa, kohdaten Euroopan johtajia, tämä on politiikkaa. Putin osaa pelata niin poliittista shakkia kuin korttiakin.

        Te, Lännen sotaprovokaattorit, taas olette Lännen hyödyllisiä idiootteja, joiden holtiton toiminta on kuitenkin omalla vastuullanne. Te huidotte ja hosutte ja olette todellakin aikaansaaneet mitä suurimman Lännen vastustuksen myös niiden / meidän länsimaalaisten korvien välissä, joilla itsellä vielä asustaa siellä tolkku.

        Mahd. vaaran uhatessa paniikki on typerän ihmisen reaktio, mahd. hyvinkin tuhoisa reaktio. Silloin tulisi kulkea varoen, mutta ei, te huudatte valheprofetioitanne ja olette osasyyllisiä tulevaan sotaan, joka teidänkin toiminnastanne johtuen voidaan suoraan OSOITTAA Lännen provokaatioksi. Oikeudessa eivät päde "selitykset"vaan TOTEENNÄYTTÄMINEN, tapahtuneet, näkyvät TOSIASIAT, mitä voidaan "todeksi osoittaa". Sotaa ja sotatoimia seuraavat aina sotaoikeudenkäynnit, "Nürnbergit", Haag. Nämä siis Lännessä, joka tosin uskoo itsensä koko maailman valtiaaksi.

        On tosiasia, että Pentagon on alusta asti käyttänyt, mahd. luonutkin helluntailaisuuden, ainoastaan uskonnolliseksi sotavälineeksi kristinuskoa ja - uskonnon keinoin maantieteellisesti - Venäjää vastaan. Fakta on, että mm. Ukrainan Venäjän vastaista sotaa johtaa Maailman valuuttarahasto IMF, joka taloudellisesti omistaa Ukrainan ja jota, - IMF:ää - johtavat maailman / USA:n juutalaiset rahamiehet.

        Myös kaikki helluntailaisuuden toiminnassa on alusta asti viitannut tähän samaan toimintaan. Mm. "lähetystyönne Venäjällä". Kun hetkenkin kuuntelee tai lukee tuosta "lähetystyöstänne", sen toteaa pohjimmiltaan USA:n poliittiseksi toiminnaksi Venäjällä. Näin oli jo vuosikymmeniä sitten, "kun rautaesirippu avautui Herran työlle." Minua te ette huijanneet jo tuolloinkaan, niin läpinäkyvää toimintanne on.

        Putinia USA ja sen illuminatin luomat viimeisten aikojen uususkonnot eivät ole pettäneet, tästä syystä hillitön, vain tyynesti hymyilevän, ortodoksisen kristityn, Putinin demonisoiminen! Putin on päättänyt pitää Venäjän kristinuskoisena ja jenkkiliikemiesten huijarilahkot laitetaan siellä lain edessä vastuuseen, vaikka kuinka teeskentelisitte marttyyriä. Mutta demonisoitteko te raivohullua Trumpia? Ettekö te jotkut jo kohottaneet hänet peräti messiaaksenne, antikristukseksi?

        Jokainen meistä vastaa itse omista teoistaan, jokaisesta sanastamme. Toimimmeko esim. nyt tässäkin asiassa sodan vai rauhan puolesta. Syyt, "MIKSI teimme", eivät merkitse, vaan se "MITÄ me teimme". Länsi ei vastaa teidän söhellyksistänne vaan sodan tullen he virnuillen levittelevät käsiään: "Emme ME ITSE pyytäneet heitä provosoimaan sotaa noin tökerösti. Oma on uskontonsa. Jos he halusivat hyötyä siitä nk. Pyhän Hengen pilkastaan, levittämällä Hänen nimissään valheprofetioitaan aina vihaamaamme kristillistä Venäjää vastaan, oma on asiansa. Me emme tunnusta Kristusta ja Hänen Henkeään, me annamme kunnian Luciferille, antikristukselle, Israelin todelliselle messiaalle. Kiitämme helluntailaisia naiivin ystävällisestä toiminnastanne epäpyhän asiamme puolesta, mutta teidän ongelmanne eivät ole meidän ongelmiamme!"

        USA:han on kristinuskon vastainen juutalais- ja vapaamuurarivaltio. Sen seteleissä on useita erilaisia illuminaatin tunnuksia kuten kolmiopyramidi, sekä muita, pienellä kirjoitettuja Luciferin merkkejä. USA:n laajempi, nk. "kristillisyys" on pelkkä illuusio.
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vain näkyy ilmoitus "Venäjä hyökkää Suomeen (etenkin päivämäärällä)", tietää sen suoraan - ei profetiaksi - vaan Jumalan sanaa väärinkäytettäväksi poliittiseksi sotapropagandaksi, jonka takana jokin poliittinen taho. Mellerin profetioiden takaa varmasti löytyy Pentagon (Penta-grammi, viisikanta). "Venäjä hyökkää"-valheprofetian kyseessä ollen, on se yksiselitteisesti aina Pyhän Hengen pilkkaa, sillä sitä "PH:n profetian armolahjan nimissä" annettu VÄÄRÄ PROFETIA aina on. Tiedämme, ettei PH:n pilkkaa voi koskaan saada anteeksi, joten noiden "profeettojen" muukin "kristillisyys" on suoraan todettava huijaukseksi.

        Venäjä ei "koskaan" noin vain hyökkää Suomeen. Mikäli poliittinen tilanne pahentuisi, he ENSIN "esittäisivät tarjouksen, josta toki saisi myös kieltäytyä". He eivät noin vain tule tänne rajapuomit paukkuen.

        Sotakin on politiikkaa, josta joutuu vastaamaan. Hyökkäykselle tulisi olla perusteltu syy. Venäjän nk. "tarjoukset" ovat kaiken aikaa voimassa, ne tulisi järkevästi huomata. Venäjä toimii kaiken aikaa, - erittäin viisaasti -, olemalla tekemättä mitään muuta kuin tarjoten rauhaa, kohdaten Euroopan johtajia, tämä on politiikkaa. Putin osaa pelata niin poliittista shakkia kuin korttiakin.

        Te, Lännen sotaprovokaattorit, taas olette Lännen hyödyllisiä idiootteja, joiden holtiton toiminta on kuitenkin omalla vastuullanne. Te huidotte ja hosutte ja olette todellakin aikaansaaneet mitä suurimman Lännen vastustuksen myös niiden / meidän länsimaalaisten korvien välissä, joilla itsellä vielä asustaa siellä tolkku.

        Mahd. vaaran uhatessa paniikki on typerän ihmisen reaktio, mahd. hyvinkin tuhoisa reaktio. Silloin tulisi kulkea varoen, mutta ei, te huudatte valheprofetioitanne ja olette osasyyllisiä tulevaan sotaan, joka teidänkin toiminnastanne johtuen voidaan suoraan OSOITTAA Lännen provokaatioksi. Oikeudessa eivät päde "selitykset"vaan TOTEENNÄYTTÄMINEN, tapahtuneet, näkyvät TOSIASIAT, mitä voidaan "todeksi osoittaa". Sotaa ja sotatoimia seuraavat aina sotaoikeudenkäynnit, "Nürnbergit", Haag. Nämä siis Lännessä, joka tosin uskoo itsensä koko maailman valtiaaksi.

        On tosiasia, että Pentagon on alusta asti käyttänyt, mahd. luonutkin helluntailaisuuden, ainoastaan uskonnolliseksi sotavälineeksi kristinuskoa ja - uskonnon keinoin maantieteellisesti - Venäjää vastaan. Fakta on, että mm. Ukrainan Venäjän vastaista sotaa johtaa Maailman valuuttarahasto IMF, joka taloudellisesti omistaa Ukrainan ja jota, - IMF:ää - johtavat maailman / USA:n juutalaiset rahamiehet.

        Myös kaikki helluntailaisuuden toiminnassa on alusta asti viitannut tähän samaan toimintaan. Mm. "lähetystyönne Venäjällä". Kun hetkenkin kuuntelee tai lukee tuosta "lähetystyöstänne", sen toteaa pohjimmiltaan USA:n poliittiseksi toiminnaksi Venäjällä. Näin oli jo vuosikymmeniä sitten, "kun rautaesirippu avautui Herran työlle." Minua te ette huijanneet jo tuolloinkaan, niin läpinäkyvää toimintanne on.

        Putinia USA ja sen illuminatin luomat viimeisten aikojen uususkonnot eivät ole pettäneet, tästä syystä hillitön, vain tyynesti hymyilevän, ortodoksisen kristityn, Putinin demonisoiminen! Putin on päättänyt pitää Venäjän kristinuskoisena ja jenkkiliikemiesten huijarilahkot laitetaan siellä lain edessä vastuuseen, vaikka kuinka teeskentelisitte marttyyriä. Mutta demonisoitteko te raivohullua Trumpia? Ettekö te jotkut jo kohottaneet hänet peräti messiaaksenne, antikristukseksi?

        Jokainen meistä vastaa itse omista teoistaan, jokaisesta sanastamme. Toimimmeko esim. nyt tässäkin asiassa sodan vai rauhan puolesta. Syyt, "MIKSI teimme", eivät merkitse, vaan se "MITÄ me teimme". Länsi ei vastaa teidän söhellyksistänne vaan sodan tullen he virnuillen levittelevät käsiään: "Emme ME ITSE pyytäneet heitä provosoimaan sotaa noin tökerösti. Oma on uskontonsa. Jos he halusivat hyötyä siitä nk. Pyhän Hengen pilkastaan, levittämällä Hänen nimissään valheprofetioitaan aina vihaamaamme kristillistä Venäjää vastaan, oma on asiansa. Me emme tunnusta Kristusta ja Hänen Henkeään, me annamme kunnian Luciferille, antikristukselle, Israelin todelliselle messiaalle. Kiitämme helluntailaisia naiivin ystävällisestä toiminnastanne epäpyhän asiamme puolesta, mutta teidän ongelmanne eivät ole meidän ongelmiamme!"

        USA:han on kristinuskon vastainen juutalais- ja vapaamuurarivaltio. Sen seteleissä on useita erilaisia illuminaatin tunnuksia kuten kolmiopyramidi, sekä muita, pienellä kirjoitettuja Luciferin merkkejä. USA:n laajempi, nk. "kristillisyys" on pelkkä illuusio.
        ~

        Jos joku vahingossa erehtyy profetian alkuperästä, niin se ei ole Pyhän Hengen pilkkaamista.

        Mutta jos tahallaan jakaa Pyhän Hengen nimessä väärää profetiaa, niin silloin on tietenkin kyse hyvin vakavasta synnistä. En tiedä meneekö sekään aina Pyhän Hengen pilkkaamiseksi, mutta se kyllä menee Jumalan nimen väärinkäyttämiseksi petollisessa tarkoituksessa, mitä Jumala sanansa mukaan ei jätä rankaisematta.

        Hep 10:26 Jos me näet teemme syntiä ehdoin tahdoin, senkin jälkeen, kun olemme oppineet tuntemaan totuuden, ei ole enää mitään uhria syntiemme sovitukseksi. 27 Ei ole muuta kuin kauhea tuomion odotus ja ahnas tuli, joka nielee Jumalaa uhmaavat.

        Pyhän Hengen pilkkaamisessa on kyse Pyhän Hengen herjaamisesta.

        Mark 3:29 Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin." 30 He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku vahingossa erehtyy profetian alkuperästä, niin se ei ole Pyhän Hengen pilkkaamista.

        Mutta jos tahallaan jakaa Pyhän Hengen nimessä väärää profetiaa, niin silloin on tietenkin kyse hyvin vakavasta synnistä. En tiedä meneekö sekään aina Pyhän Hengen pilkkaamiseksi, mutta se kyllä menee Jumalan nimen väärinkäyttämiseksi petollisessa tarkoituksessa, mitä Jumala sanansa mukaan ei jätä rankaisematta.

        Hep 10:26 Jos me näet teemme syntiä ehdoin tahdoin, senkin jälkeen, kun olemme oppineet tuntemaan totuuden, ei ole enää mitään uhria syntiemme sovitukseksi. 27 Ei ole muuta kuin kauhea tuomion odotus ja ahnas tuli, joka nielee Jumalaa uhmaavat.

        Pyhän Hengen pilkkaamisessa on kyse Pyhän Hengen herjaamisesta.

        Mark 3:29 Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin." 30 He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki.

        "Venäjä hyökkää (esim. ensi syksynä)"-profetia, silloin kuin se on jatkettua ja aina todettu valheeksi eli vääräksi profetiaksi ja jos näitä tiettyjä valheita tulee aina yhdeltä ja samalta henkilöltä tai taholta, luo se illuusion kuin Jumalan Pyhä Henki olisi jotenkin aivan erityisesti Venäjän / sen kansan vastainen. Aivan kuin Venäjä olisi Jumalan vihollinen, josta PH aina "varoittaa".

        Tämä on PH:n pilkkaa.

        Esim. Kiinaa tai Indonesiaa vastaan nuo profeetat eivät yleensä ennustele, vaan kysymys on "aina" Venäjästä.

        Kun katsomme TOSIASIOITA Venäjän kohdalla ja suhteessa muihin suurvaltoihin, mitä näemme?

        Kun KATSOMME TOSIASIOITA.

        Mitä maailmassa JUURI NYT tapahtuu?
        Mitä viime vuosina on tapahtunut?

        KEIDEN taholta ja MITÄ?
        KUKA / KETKÄ tekevät ja MITÄ?
        Ketkä EIVÄT tee ja MITÄ eivät tee?

        Valhemedioihimmehan itseensä ei kuitenkaan pidä sellaisenaan uskoa. Ne jättävät paljon kertomatta ja jos kertovat, voi osa olla suoraa valetta. Olen joskus itse ollut nk. uutispaikalla silminnäkijänä, sitten kotona avannut telkkarin YLE-uutiset tai lukenut Erkko-median uutisoinnin tapahtuneesta ja huomannut sen sisältävän, niin muunneltua totuutta kuin suoraa valettakin.

        Nykyään vain selaan esim. IS:n uutisotsikot, mutten sellaisenaan uskoen niihin, usein kun päävalhe on kätketty etenkin jo otsikkoon, jonka useimmat ihmiset myös ensimmäisenä ja ehkä ainoana näkevät.

        Muistuu mieleeni esim. IS:n otsikointi "Putinin kesämökki Ahvenanmaalla." Putinilla ei ole kesämökkiä Ahvenanmaalla. Ahvenanmaalla sijaitsee Liittoutuneiden (Allies) aikoinaan NL:n haltuun luovuttama ahvenanmaalaisen natsiperheen entinen huvila, joka sittemmin siirtyi Venäjän federaation haltuun. Se ei siis ole millään tavoin Putinin oma huvila, vanha rötiskä on lähinnä rappioituneessa tilassa, mutta IS:n muistuttaessa asiasta, sinne ensin menivät riehumaan ruotsalaiset vandaalit (Ahvenanmaan omien viranomaisten tietenkään suuremmin puuttumatta asiaan). Tämän jälkeen Venäjä uudelleen kiinnitti sen jo lähes unohduksissa olleeseen olemassaoloon enemmän huomiota.
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Venäjä hyökkää (esim. ensi syksynä)"-profetia, silloin kuin se on jatkettua ja aina todettu valheeksi eli vääräksi profetiaksi ja jos näitä tiettyjä valheita tulee aina yhdeltä ja samalta henkilöltä tai taholta, luo se illuusion kuin Jumalan Pyhä Henki olisi jotenkin aivan erityisesti Venäjän / sen kansan vastainen. Aivan kuin Venäjä olisi Jumalan vihollinen, josta PH aina "varoittaa".

        Tämä on PH:n pilkkaa.

        Esim. Kiinaa tai Indonesiaa vastaan nuo profeetat eivät yleensä ennustele, vaan kysymys on "aina" Venäjästä.

        Kun katsomme TOSIASIOITA Venäjän kohdalla ja suhteessa muihin suurvaltoihin, mitä näemme?

        Kun KATSOMME TOSIASIOITA.

        Mitä maailmassa JUURI NYT tapahtuu?
        Mitä viime vuosina on tapahtunut?

        KEIDEN taholta ja MITÄ?
        KUKA / KETKÄ tekevät ja MITÄ?
        Ketkä EIVÄT tee ja MITÄ eivät tee?

        Valhemedioihimmehan itseensä ei kuitenkaan pidä sellaisenaan uskoa. Ne jättävät paljon kertomatta ja jos kertovat, voi osa olla suoraa valetta. Olen joskus itse ollut nk. uutispaikalla silminnäkijänä, sitten kotona avannut telkkarin YLE-uutiset tai lukenut Erkko-median uutisoinnin tapahtuneesta ja huomannut sen sisältävän, niin muunneltua totuutta kuin suoraa valettakin.

        Nykyään vain selaan esim. IS:n uutisotsikot, mutten sellaisenaan uskoen niihin, usein kun päävalhe on kätketty etenkin jo otsikkoon, jonka useimmat ihmiset myös ensimmäisenä ja ehkä ainoana näkevät.

        Muistuu mieleeni esim. IS:n otsikointi "Putinin kesämökki Ahvenanmaalla." Putinilla ei ole kesämökkiä Ahvenanmaalla. Ahvenanmaalla sijaitsee Liittoutuneiden (Allies) aikoinaan NL:n haltuun luovuttama ahvenanmaalaisen natsiperheen entinen huvila, joka sittemmin siirtyi Venäjän federaation haltuun. Se ei siis ole millään tavoin Putinin oma huvila, vanha rötiskä on lähinnä rappioituneessa tilassa, mutta IS:n muistuttaessa asiasta, sinne ensin menivät riehumaan ruotsalaiset vandaalit (Ahvenanmaan omien viranomaisten tietenkään suuremmin puuttumatta asiaan). Tämän jälkeen Venäjä uudelleen kiinnitti sen jo lähes unohduksissa olleeseen olemassaoloon enemmän huomiota.
        ~

        Olet periaatteessa oikeassa siitä, että määräaikana toteutumaton profetia on väärä profetia, joka ei ole Jumalasta. Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö Venäjästä uhasta voisi olla oikeitakin profetoita.

        Mitä tulee Oiva Salliin, niin hän on joutunut selittelemään epäonnistunutta profetiaansa julkiasesti. Hän sanoi, että alkuksi ajatteli profetia olleen väärän, mutta tuleen myöhemmin toisiin ajatuksiin, koska profetia oli läpäissyt Paavo Väyrysen kriittisen arion. Väyrynen kun julkaisi hänen profetiansa silloin, kun oli päätoimittajana jossain lehdessä. Tämä on mitä uskomattominen meriselitys mitä olen kuullut. Vai on Paavo Väyrynen ylin tuomari arvioimaan profetioita. Huheijaa!

        http://oivasalli.fi/oiva-sallin-profetia-7-5-1993/


      • Anonyymi

        ... "Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö Venäjästä uhasta voisi olla oikeitakin profetoita."...

        Minkä tahansa "uhasta" voi puhua. Mutta profetialla tarkoitetaan AINA jumalallisesta hengestä, kristinuskossa PYHÄSTÄ HENGESTÄ lähtevää ennakko-TIETOA. Profetia ei ole luuloa vaan varma, annettava tieto: "Näin tapahtuu..."

        "Venäjän "uhka"." Uhka on uhka ja senkin väitteelle tulisi olla ihan "juridiset" perusteet, ei väite tai pelko.

        Kun katsomme TOSIASIOITA, uhkaako Venäjä jossain joitakin? Täytyy sanoa, että minä en tuollaista uhkaa havaitse. Venäjä kyllä varustautuu, mutta ei uhkaillakseen vaan puolustaakseen omaa maataan. Heilläkin on oikeus omaan maanpuolustukseensa, jos HEITÄ UHATAAN.

        Mutta, mitä näemme TODELLISESTA uhasta ja uhkailuista, noin yleensä? Mitä maailmalla juuri nyt tapahtuu? Ketkä TODELLA uhkailevat toisiaan? Kas kummaa! Nehän on ne maailmamme TODELLISET UHAT ja uhkailijat! USA, - joka luulee itseään maailman herrakansaksi ja maailmanomistajaksi - ja nyt sen vihaan lietsoma Iran. Ja taustalla piileskelee aina viaton Israel. Israel / juutalaiset rahamiehet ovat maailmanmelskeissä edelleenkin monen asian taustalla. Mutta sanopa tämä ääneen, niin perZZu olet!

        Todellinen, ei vain "uhkailija" vaan maailmansotija on USA. Ja pieni, halpamainen Ruåtsi vinkuu suomalaisten seläntakaa pahaa ryssää! Lietsoo katsomaan aivan väärää asiaa.

        Taikurin temputhan perustuvat siihen, että tietyllä hetkellä sinut ohjataan katsomaan väärää asiaa, esim. taikurin oikeaa kättä, jolloin et huomaa mitä taikurin vasen käsi tai hänen vierellään oleva toinen henkilö juuri sillä sekunnin puolikkaalla tekee / teki. Kerran päätin, etten seuraa sitä mitä taikuri itse näytti tekevän, vaan katsoin hänen ympärilleen. Taikuri-mokomahan, selkänsä takana pyöritteli vas.kädellään jotain korttijuttua ja lisäsi sen oikean käden pakkaansa. Hymyilin autuaana. Taikuri katsoi minua epävarmana.

        Näin toimivat tämän päivän poliitikkommekin. Kun koko ajan hoetaan "Venäjä, Venäjää", hölmöt eivät kertakaikkiaan huomaa mitä USA samaan aikaan tekee, vaikka se uutiskuvissa kuinka tungetaan nenän eteen: "Trump huutaa sitä ja uhkaa Irania tällä! Venäjän uhkaan on varustauduttava! Putin paha! Trump hyvä! Eläköön (riisto-) Ruotsin kuningasperheen pikku prinssit ja prinsessat! Lue uusin Ohhoh-lehti! Pohjois-Atlantin SOTILASliitto NATO on rauhanliike!"

        Tämä Venäjän vastainen sotapropaganda (ja valheprofetiat) ei Lännessä ole "vihapuhetta". Mutta tuon arvosteleminen, ehkäkin.
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... "Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö Venäjästä uhasta voisi olla oikeitakin profetoita."...

        Minkä tahansa "uhasta" voi puhua. Mutta profetialla tarkoitetaan AINA jumalallisesta hengestä, kristinuskossa PYHÄSTÄ HENGESTÄ lähtevää ennakko-TIETOA. Profetia ei ole luuloa vaan varma, annettava tieto: "Näin tapahtuu..."

        "Venäjän "uhka"." Uhka on uhka ja senkin väitteelle tulisi olla ihan "juridiset" perusteet, ei väite tai pelko.

        Kun katsomme TOSIASIOITA, uhkaako Venäjä jossain joitakin? Täytyy sanoa, että minä en tuollaista uhkaa havaitse. Venäjä kyllä varustautuu, mutta ei uhkaillakseen vaan puolustaakseen omaa maataan. Heilläkin on oikeus omaan maanpuolustukseensa, jos HEITÄ UHATAAN.

        Mutta, mitä näemme TODELLISESTA uhasta ja uhkailuista, noin yleensä? Mitä maailmalla juuri nyt tapahtuu? Ketkä TODELLA uhkailevat toisiaan? Kas kummaa! Nehän on ne maailmamme TODELLISET UHAT ja uhkailijat! USA, - joka luulee itseään maailman herrakansaksi ja maailmanomistajaksi - ja nyt sen vihaan lietsoma Iran. Ja taustalla piileskelee aina viaton Israel. Israel / juutalaiset rahamiehet ovat maailmanmelskeissä edelleenkin monen asian taustalla. Mutta sanopa tämä ääneen, niin perZZu olet!

        Todellinen, ei vain "uhkailija" vaan maailmansotija on USA. Ja pieni, halpamainen Ruåtsi vinkuu suomalaisten seläntakaa pahaa ryssää! Lietsoo katsomaan aivan väärää asiaa.

        Taikurin temputhan perustuvat siihen, että tietyllä hetkellä sinut ohjataan katsomaan väärää asiaa, esim. taikurin oikeaa kättä, jolloin et huomaa mitä taikurin vasen käsi tai hänen vierellään oleva toinen henkilö juuri sillä sekunnin puolikkaalla tekee / teki. Kerran päätin, etten seuraa sitä mitä taikuri itse näytti tekevän, vaan katsoin hänen ympärilleen. Taikuri-mokomahan, selkänsä takana pyöritteli vas.kädellään jotain korttijuttua ja lisäsi sen oikean käden pakkaansa. Hymyilin autuaana. Taikuri katsoi minua epävarmana.

        Näin toimivat tämän päivän poliitikkommekin. Kun koko ajan hoetaan "Venäjä, Venäjää", hölmöt eivät kertakaikkiaan huomaa mitä USA samaan aikaan tekee, vaikka se uutiskuvissa kuinka tungetaan nenän eteen: "Trump huutaa sitä ja uhkaa Irania tällä! Venäjän uhkaan on varustauduttava! Putin paha! Trump hyvä! Eläköön (riisto-) Ruotsin kuningasperheen pikku prinssit ja prinsessat! Lue uusin Ohhoh-lehti! Pohjois-Atlantin SOTILASliitto NATO on rauhanliike!"

        Tämä Venäjän vastainen sotapropaganda (ja valheprofetiat) ei Lännessä ole "vihapuhetta". Mutta tuon arvosteleminen, ehkäkin.
        ~

        >>Kun katsomme TOSIASIOITA, uhkaako Venäjä jossain joitakin? Täytyy sanoa, että minä en tuollaista uhkaa havaitse. <<

        Minä ole sinun kanssasi täysin eri mieltä. Venäjän viime aikainen kasvanut agressiivisuus, armeijan vahvistaminen, Syyrian operaatiot, Iranin puolustaminen. Venetsueelan Maduuron turvaaminen yms. kertoo selvästi kasvaneesta uhasta.

        Venäläisillä johtajilla näyttää olevan niin paatunut sydän, että he pystyvät täysin pokkana valehtelemaan kaikesta: "Me ei olla Iso-Britanniassa mitään myrkkykaasumurhia tehneet". Kun taustalla on epärehellisyys, kasvanut aggressiivisuus ja muiden maiden kiusaaminen, niin uhka on ilmeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Kun katsomme TOSIASIOITA, uhkaako Venäjä jossain joitakin? Täytyy sanoa, että minä en tuollaista uhkaa havaitse. <<

        Minä ole sinun kanssasi täysin eri mieltä. Venäjän viime aikainen kasvanut agressiivisuus, armeijan vahvistaminen, Syyrian operaatiot, Iranin puolustaminen. Venetsueelan Maduuron turvaaminen yms. kertoo selvästi kasvaneesta uhasta.

        Venäläisillä johtajilla näyttää olevan niin paatunut sydän, että he pystyvät täysin pokkana valehtelemaan kaikesta: "Me ei olla Iso-Britanniassa mitään myrkkykaasumurhia tehneet". Kun taustalla on epärehellisyys, kasvanut aggressiivisuus ja muiden maiden kiusaaminen, niin uhka on ilmeinen.

        Nii. Heilläkin on kumppaninsa. Mutta myös heidän, Venäjän toimintaansa on syynsä.

        Syyriassa Venäjä puolusti Syyrian laillista hallitusta, Assadia.

        Syyrian sota yleensäkin oli USA:n (Israelin tuella) sytyttämä, Koko ISIShän on USA:n luomus.

        Britannian myrkkymurhat, niistä en tiedä, mutta murhan kohteena oli kaksoisagentti, oman Venäjän kansansa petturi. Tuollee voi maanpettureille käydä.

        Oletko koskaan katsellut James Bond-elokuvia. Britit murhaavat vihollisiaan mennen, tullen - "Hyvä!" Kun NL murhaa... kauhiaa!

        En minä umpisokeasti puolusta Venäjän joka tekoa, mutta yritän ikäänjkuin astella sen kansan "mokkasiineissa", nähdä asiat HEIDÄN näkökulmastaan. Venäjällä se nk. tavallinen kansa pitää meitä uhkana. Siellä monet todella pelkäävät Lännen hyökkäystä sinne.

        Kun nyt rehellisesti luemme suomalaisia medioita, esim. näitä S24-foorumeita, kyllä täällä lähinnä Venäjää uhkailevia, heidän vastaisiaan vihapuheita enemmälti lukee, etenkin Rkp:n trollien levittäminä. S24:llä saa vapaasti levittää Venäjän vastaista propagandaa, vihapuhetta, nimitellä heidän presidenttiään.

        Mutta laitapa vastaavaa, totuuteen perustuvaa viestiä Lännen omista toimista, suomalaisista, islamia suosivista suvakeista. Myös esim. suomenruotsalaisista, Rkp:n ja "ruotsalaisen paremmankansan" vuosisataisista / -kymmenistä toimista Suomessa, Ruotsin kuninkaasta, niin viesti poistetaan heti!

        NATO on Venäjän vastaista vihapuhetta. Koska islamistitkin, mikseivät myös venäläisillä olisi oikeus sadointuhansin tulla Suomeemme? Missä oli NATO, kun Tornion raja-aseman läpi tuli Ruotsista kerralla yli 30 000 islamistia, joiden rikoksia lapsia kohtaan, etenkin pohjois-Suomessa, Oulussa on salailtu?

        Venäjä varoitti meitä Venäjän kautta maahamme pyrkivistä islamistijoukoista, esti heidän tuloaan, Ruotsi taas vaati meidät ottamaan heitä, verraten pakolaisiksi tekeytyneitä irakilaisia sotilaita suomalaisiin sotalapsiimme. Suomessa nuo vietiin heti tutustumaan lasten päiväkoteihin, tarjottiin heille uhrit, opettaen näille suomenkielen ensisanoina lasten ruumiinosien nimiä: "Pää, kädet, jalat, peppu...!"

        Vain suomalainen "äärioikeisto" oli osoittamassa mieltään Tornion raja-asemalla. Kiitos teille!
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Heilläkin on kumppaninsa. Mutta myös heidän, Venäjän toimintaansa on syynsä.

        Syyriassa Venäjä puolusti Syyrian laillista hallitusta, Assadia.

        Syyrian sota yleensäkin oli USA:n (Israelin tuella) sytyttämä, Koko ISIShän on USA:n luomus.

        Britannian myrkkymurhat, niistä en tiedä, mutta murhan kohteena oli kaksoisagentti, oman Venäjän kansansa petturi. Tuollee voi maanpettureille käydä.

        Oletko koskaan katsellut James Bond-elokuvia. Britit murhaavat vihollisiaan mennen, tullen - "Hyvä!" Kun NL murhaa... kauhiaa!

        En minä umpisokeasti puolusta Venäjän joka tekoa, mutta yritän ikäänjkuin astella sen kansan "mokkasiineissa", nähdä asiat HEIDÄN näkökulmastaan. Venäjällä se nk. tavallinen kansa pitää meitä uhkana. Siellä monet todella pelkäävät Lännen hyökkäystä sinne.

        Kun nyt rehellisesti luemme suomalaisia medioita, esim. näitä S24-foorumeita, kyllä täällä lähinnä Venäjää uhkailevia, heidän vastaisiaan vihapuheita enemmälti lukee, etenkin Rkp:n trollien levittäminä. S24:llä saa vapaasti levittää Venäjän vastaista propagandaa, vihapuhetta, nimitellä heidän presidenttiään.

        Mutta laitapa vastaavaa, totuuteen perustuvaa viestiä Lännen omista toimista, suomalaisista, islamia suosivista suvakeista. Myös esim. suomenruotsalaisista, Rkp:n ja "ruotsalaisen paremmankansan" vuosisataisista / -kymmenistä toimista Suomessa, Ruotsin kuninkaasta, niin viesti poistetaan heti!

        NATO on Venäjän vastaista vihapuhetta. Koska islamistitkin, mikseivät myös venäläisillä olisi oikeus sadointuhansin tulla Suomeemme? Missä oli NATO, kun Tornion raja-aseman läpi tuli Ruotsista kerralla yli 30 000 islamistia, joiden rikoksia lapsia kohtaan, etenkin pohjois-Suomessa, Oulussa on salailtu?

        Venäjä varoitti meitä Venäjän kautta maahamme pyrkivistä islamistijoukoista, esti heidän tuloaan, Ruotsi taas vaati meidät ottamaan heitä, verraten pakolaisiksi tekeytyneitä irakilaisia sotilaita suomalaisiin sotalapsiimme. Suomessa nuo vietiin heti tutustumaan lasten päiväkoteihin, tarjottiin heille uhrit, opettaen näille suomenkielen ensisanoina lasten ruumiinosien nimiä: "Pää, kädet, jalat, peppu...!"

        Vain suomalainen "äärioikeisto" oli osoittamassa mieltään Tornion raja-asemalla. Kiitos teille!
        ~

        Nyt minulle selvisi, että sinä olet venäläisten piikkiin kirjoitteleva trolli. Do svidaniya!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Venäjä hyökkää (esim. ensi syksynä)"-profetia, silloin kuin se on jatkettua ja aina todettu valheeksi eli vääräksi profetiaksi ja jos näitä tiettyjä valheita tulee aina yhdeltä ja samalta henkilöltä tai taholta, luo se illuusion kuin Jumalan Pyhä Henki olisi jotenkin aivan erityisesti Venäjän / sen kansan vastainen. Aivan kuin Venäjä olisi Jumalan vihollinen, josta PH aina "varoittaa".

        Tämä on PH:n pilkkaa.

        Esim. Kiinaa tai Indonesiaa vastaan nuo profeetat eivät yleensä ennustele, vaan kysymys on "aina" Venäjästä.

        Kun katsomme TOSIASIOITA Venäjän kohdalla ja suhteessa muihin suurvaltoihin, mitä näemme?

        Kun KATSOMME TOSIASIOITA.

        Mitä maailmassa JUURI NYT tapahtuu?
        Mitä viime vuosina on tapahtunut?

        KEIDEN taholta ja MITÄ?
        KUKA / KETKÄ tekevät ja MITÄ?
        Ketkä EIVÄT tee ja MITÄ eivät tee?

        Valhemedioihimmehan itseensä ei kuitenkaan pidä sellaisenaan uskoa. Ne jättävät paljon kertomatta ja jos kertovat, voi osa olla suoraa valetta. Olen joskus itse ollut nk. uutispaikalla silminnäkijänä, sitten kotona avannut telkkarin YLE-uutiset tai lukenut Erkko-median uutisoinnin tapahtuneesta ja huomannut sen sisältävän, niin muunneltua totuutta kuin suoraa valettakin.

        Nykyään vain selaan esim. IS:n uutisotsikot, mutten sellaisenaan uskoen niihin, usein kun päävalhe on kätketty etenkin jo otsikkoon, jonka useimmat ihmiset myös ensimmäisenä ja ehkä ainoana näkevät.

        Muistuu mieleeni esim. IS:n otsikointi "Putinin kesämökki Ahvenanmaalla." Putinilla ei ole kesämökkiä Ahvenanmaalla. Ahvenanmaalla sijaitsee Liittoutuneiden (Allies) aikoinaan NL:n haltuun luovuttama ahvenanmaalaisen natsiperheen entinen huvila, joka sittemmin siirtyi Venäjän federaation haltuun. Se ei siis ole millään tavoin Putinin oma huvila, vanha rötiskä on lähinnä rappioituneessa tilassa, mutta IS:n muistuttaessa asiasta, sinne ensin menivät riehumaan ruotsalaiset vandaalit (Ahvenanmaan omien viranomaisten tietenkään suuremmin puuttumatta asiaan). Tämän jälkeen Venäjä uudelleen kiinnitti sen jo lähes unohduksissa olleeseen olemassaoloon enemmän huomiota.
        ~

        PHn eli Pekka Haaviston pilikkaa ei anneta anteeksi varsinniinkaa näin Prideviikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt minulle selvisi, että sinä olet venäläisten piikkiin kirjoitteleva trolli. Do svidaniya!

        Vai niin. Kiitos tuosta vastauksesta. Se on fakta, joka pitää.

        Leimasit isänmaallisen suomalaisen venäläiseksi trolliksi. Todistit omalla valheellasi sen minkä itse teistä aina totena kirjoitan: Lännen propaganda perustuu aina valheisiin ja poliittisten toisinajattelijoiden mustamaalaamisiin.

        En ole venäläinen trolli. Tiedän nyt kuitenkin mikä sinä olet. Olet henkilö joka, jos valehtelee / turvautuu valheeseen yhdessä asiassa, valehtelee kaikessa muussakin. Omat viestini pysyvät aina todistettavissa tosiasioissa.

        Kiitos, en ota sinua enää todesta missään muussakaan asiassa. Herra paljasti trollin, sinussa.

        ~sophiie~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt minulle selvisi, että sinä olet venäläisten piikkiin kirjoitteleva trolli. Do svidaniya!

        Oletko muuten itse valheprofeetta Lindeman?

        Jos, niin valhe-"profetioidesi" todelliset, poliittiset motiivit, "paljastit" juuri itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Kiitos tuosta vastauksesta. Se on fakta, joka pitää.

        Leimasit isänmaallisen suomalaisen venäläiseksi trolliksi. Todistit omalla valheellasi sen minkä itse teistä aina totena kirjoitan: Lännen propaganda perustuu aina valheisiin ja poliittisten toisinajattelijoiden mustamaalaamisiin.

        En ole venäläinen trolli. Tiedän nyt kuitenkin mikä sinä olet. Olet henkilö joka, jos valehtelee / turvautuu valheeseen yhdessä asiassa, valehtelee kaikessa muussakin. Omat viestini pysyvät aina todistettavissa tosiasioissa.

        Kiitos, en ota sinua enää todesta missään muussakaan asiassa. Herra paljasti trollin, sinussa.

        ~sophiie~

        Sinä et todellakaan ole isänmaallinen suomalainen. Saarnaat täällä länsivastaista sekä venäläismyönteistä politiikkaa, jota voi kutsua propagandaksi. Se siitä.

        Do svidaniya!


      • Anonyymi

        Tuota noin, sinun juttusi on läpinäkyvää venäläistä trollaamista :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin, sinun juttusi on läpinäkyvää venäläistä trollaamista :-D

        Kiitos. Tuo vahvistaa kaiken edellä kirjoittamani.

        Ettet vain itse olisi venäläinen trolli kun noin auttavaisesti vahvistat rauhan kirjoituksiani?

        Baljshoje spasiiba!

        Ei. Minä olen jo lapsesta asti tunnistanut hurrin vaikka silmät ummessa.
        Teissä on sellainen kitkerä henki, josta ei voi erehtyä.

        Yksikään Suomea riistävä hurri ei muuten voi pelastua. Olla aidossa uskossa.
        No, tästä näkökulmasta myös valheprofetiatkin selittyvät kuin itsestään.

        Huvittaa teidän jotkut muka "hengelliset ohjelmanne" esim. televisiossa. Nauran, huitaisen kädellä ja vaihdan heti kanavaa. Tunnen teidät. Ei mene läpi.

        Teissä valhe elää. Se on viikingit olemus. Ylimielisyys, väkivalta, valhe. Teillähän ei ole mitään omaa. Kukkoilette muilta varastamillanne omaisuuksilla. Veikö Alarik todellakin Jerusalemin temppelin ryöstösaaliin italialaisen joen pohjaan vai löytyisikö se kenties hiukka lähempää, esim. "paremman kansan" nykyrahaksi vaihdettuna?

        Tehän muuten jätitte natsiaatteen Saksan, sitä aikoinaan ryöstellessänne, sitten jatkaen matkaanne kohti suomalaista Pohjolaamme. Sittemmin Hitler alkoi luulla itseään arjalaiseksi paremmaksi kansaksi, loi Ankkalammestanne komian Tre Kronorin, Kolmannen valtakunnan. Saksan natsien teot juutalaisia vastaan on yleisesti tuomittu, mutta Kolmas valtakunta elää edelleen Suomessa. Näin sen teot omin silmin jo n. 4-vuotiaana, seistessäni kauhistuneena kerrostalomme pihamaalla, toisten pikkulasten huutaessa minua tulemaan rappuun turvaan.

        Minulla oli jo tuolloin se mieli, että en paennut, vaan jäin paikoilleni, katsoin ja painoin kaiken syvälle mieleeni.

        Valehtele hurri, mitä valehtelet, nyt tunnistamme toisemme. Tulihan se Rkp esiin, sotaa väärillä profetioilla lietsomassa, tässäkin ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin, sinun juttusi on läpinäkyvää venäläistä trollaamista :-D

        Huomaatteko! S24-Rkp-Aller poisti verisen lapsuuskokemukseni näkyviltä! Mutta itseeni kohdistuvia valheväittämiä ei!

        Eli: suomenruotsalaisista ei saa kertoa historiallista totuutta, mutta aitosuomalainen, kantasuomalainen, jolla 10 000-vuotiset juuret Suomenmaassa, minusta saa ruotsalainen vapaasti esittää valheväittämiään.

        Näin toimii Tre Kronor Suomessa. Rkp on todellinen, aito ja alkuperäinen arjalaisen = "ruotsalaisen paremman kansan" natsipuolue Suomen eduskunnassa ja hallituksessa. Toisen, vierasvaltion ja sen "paremmankansan" erillisetuja maassamme ajava puolue. Ruotsalaiset itse ovat aina tehneet selväksi, etteivät he ole samaa kansaa meidän, suomalaisen, alemman kansan kanssa. He ovat "ankkoja sorsien maassa".

        Pyh. Minussa on taatusti enemmän rotua kuin jossain lehmänsarvipäisessä, kansojen ryöstelijä sven takkuparrassa.

        Miksei Venäjällä vastaavasti saa olla omaa edunajajapuoluetta ja ministereitä hallituksessamme? Olemmehan aiemmin kuuluneet myös Venäjään. Jopa monien meidän isovanhemmathan syntyivät Venäjän keisarikunnan Suomen autonomiassa!

        Ruotsalaisten erillisoikeudet, omat maa-alueet Suomessa edustavat muinaisruotsalaista natsismiaatetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatteko! S24-Rkp-Aller poisti verisen lapsuuskokemukseni näkyviltä! Mutta itseeni kohdistuvia valheväittämiä ei!

        Eli: suomenruotsalaisista ei saa kertoa historiallista totuutta, mutta aitosuomalainen, kantasuomalainen, jolla 10 000-vuotiset juuret Suomenmaassa, minusta saa ruotsalainen vapaasti esittää valheväittämiään.

        Näin toimii Tre Kronor Suomessa. Rkp on todellinen, aito ja alkuperäinen arjalaisen = "ruotsalaisen paremman kansan" natsipuolue Suomen eduskunnassa ja hallituksessa. Toisen, vierasvaltion ja sen "paremmankansan" erillisetuja maassamme ajava puolue. Ruotsalaiset itse ovat aina tehneet selväksi, etteivät he ole samaa kansaa meidän, suomalaisen, alemman kansan kanssa. He ovat "ankkoja sorsien maassa".

        Pyh. Minussa on taatusti enemmän rotua kuin jossain lehmänsarvipäisessä, kansojen ryöstelijä sven takkuparrassa.

        Miksei Venäjällä vastaavasti saa olla omaa edunajajapuoluetta ja ministereitä hallituksessamme? Olemmehan aiemmin kuuluneet myös Venäjään. Jopa monien meidän isovanhemmathan syntyivät Venäjän keisarikunnan Suomen autonomiassa!

        Ruotsalaisten erillisoikeudet, omat maa-alueet Suomessa edustavat muinaisruotsalaista natsismiaatetta.

        >>Pyh. Minussa on taatusti enemmän rotua kuin jossain lehmänsarvipäisessä, kansojen ryöstelijä sven takkuparrassa.<<

        Olet venäläinen trolli, jolla on ryssän ylpeyttä ja unelma rotuylemmyysestä. Se taitaa olla sinun motiivisi uhrautua Venäjän puolesta.


    • Valejuutalainen toraisti Keijo Lindeman on väärä profeetta. Perkeleen palvelija.

    • Anonyymi

      Eikös Keijo Lindeman kirjoittanut uuden kirjan, jossa perui entiset profetiansa?

      • Anonyymi

        Lindeman levittelee vääriä profetioita edelleen sähköpostilla omille seuraajilleen, jotka ovat lähinnä amerikkalaisten väärien profeettojen tekstejä ja nettilinkkejä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tiivistäpä olennaiset tuosta "oikeasta":

        -milloin tempaus?
        -keitä Suuren Valkean Valtaistuimen edessä?
        -miten Jeesus tulee?

        Ei jaksa kuunnella, jos onkin vaikka pielessä.


      • Anonyymi

        Ko. opetus on Weijo Lindroosin saarna. Hän on langennut paavolalaisuuteen ja tekee usein suuriakin asiavirheitä artikkeleissaan. Lindroosin opetuksia ei kannata lukea eikä kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ko. opetus on Weijo Lindroosin saarna. Hän on langennut paavolalaisuuteen ja tekee usein suuriakin asiavirheitä artikkeleissaan. Lindroosin opetuksia ei kannata lukea eikä kuunnella.

        Minä syön jo "liharuokaa".

        Olisin sitä "oikeata" vähän silmäillyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ko. opetus on Weijo Lindroosin saarna. Hän on langennut paavolalaisuuteen ja tekee usein suuriakin asiavirheitä artikkeleissaan. Lindroosin opetuksia ei kannata lukea eikä kuunnella.

        No, eipä sieltä sitten tullut tiivistystä eikä yhtään mitään.

        Laitanpa kuitenkin joka tapauksessa vastineen – reilut 100 raamatunkohtaa sulassa sovussa samassa kaaviossa: http://www.JeesusOnHerra.com/Profetia.pdf

        Löytyy 70:llä eri kielellä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämä on Weijo Lindroosin sivusto. Hän tekee paljon asiavirheitä. En voi suositella julkaisuja, jotka opettavat olennaisesti väärin.


      • Anonyymi

        Tee parannus: kuten itse silloin näit, tämä JeesusOnHerra.com- sivusto oli jo 1999 olemassa - ja siksi otitte tuon väliviivaversionne, sotkemaan ja aiheuttamaan sekaannusta (vrt. useat meilit haukkumassa väliviiva -tarinoita, joiden kanssa alkuperäisellä ei ole mitään tekemistä).

        Ja kun oikein muistelet, lähetit vielä alkuperäiselle sivustolle viestin, että linkatkaapas väliviivasivusto myös tuon alkuperäiselle näkyviin.

        Ja nyt - jos edes todella uskot, että Herra elää - älä enempää valehtele tai selittele.


      • Anonyymi

        Ja nyt kun siis edelleen seuraat tätä ketjua, niin laitapas olennaiset tuosta "oikeasta opistasi":

        -milloin tempaus?
        -keitä Suuren Valkean Valtaistuimen edessä?
        -miten Jeesus tulee?
        -muut nähdäksesi olennaiset

        Saat "kansainvälisen" kommentaarin näkemyksistäsi (vrt 70 eri kieltä, mm. burma, bengali ja tok pisin).


    • Anonyymi

      Kyllä Keijo on ollut Jumalan työssä. Mutta judaismi eksytti.

      • Anonyymi

        Ai väärän ennustuksen leivittäminen maailmanlopusta ja väärien amerikkalaisten profetoiden leivittäminen on Jumalan palvelemista??? Ei todellakaan ole. Lindeman ei ole vanhurskas mies.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe