Ei taida olla mitää saumaa naisii

Anonyymi

Ihmettelen kyllä kun ei ole mitään saumaa naisii ,ei edes lihavat kiinnostu, lähinnä torjuu ja poistaa,taidan ikiajoiksi unohtaa naiset, 10 v sitte niitä sai kokoajan,enää ei kelpaa..

44

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä vissiin yrität liian nuorta vuosikertaa. Silloin sä kelpasit, kun olit heidän ikäluokkaansa. Jos sulle kelpais oman ikäluokkasi naiset, vois flaksi käydäkin.

      • Anonyymi

        Kelpaa kyllä ja vanhemmatki mutta ei niitä kiinnosta.


    • Anonyymi

      Olis kannattanut pitää niistä naisista kiinni, joita nuorempana aloittaja sai, eikä vaan olla viihteellä niiden naisten kanssa.
      Aloittajalla olisi nainen, jos olisi pitänyt vaan kiinni naisesta, jonka silloin helposti sai.

      • Anonyymi

        No aloittaja onko sulla sit naisia? En pitänyt kiinni naisista joo.


    • Anonyymi

      Rumat naiset haluaa niitä samoja miehiä kuin kauniit naiset eli missit ja muut ääliöt jotka luulee että komea mies on aina hyvä kumppani joka ei petä. Tavis miehen on mahdotonta päästä naisiin tutustumaan ja siksi suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka ei saa naista koskaan. Se on ihan tutkittu juttukin että naisten kriteerit nousseet niin paljon ettei tavis miehet enää saa naisia.

      • Anonyymi

        Jaksat kyllä tuota mantraasi jankuttaa, suurin osa miehistä on taviksia ketkä ovat pariutuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksat kyllä tuota mantraasi jankuttaa, suurin osa miehistä on taviksia ketkä ovat pariutuneet.

        Niin se vaan on, et saa naisia koska naiset pitää sinua rumana. Jos sait nuorena naisia niin se ei auta sua tänä päivänä enää. Suoraan puhuminen ja totuuden kertominen sattuu etkä halua myöntää että naiset ei pidä sinua komeana.


      • Anonyymi

        Kaunis nainen erittäin kaunis laiha tässä 2 kk takaperin kertoi oletpa komea mies js tavattiin, et kyllä ne sori osa pitää:). Aina voi laihduttaa jos naiset ei tykkää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis nainen erittäin kaunis laiha tässä 2 kk takaperin kertoi oletpa komea mies js tavattiin, et kyllä ne sori osa pitää:). Aina voi laihduttaa jos naiset ei tykkää..

        Olet siis treffaillut erittäin kaunista naista pari kuukautta sitten ja nyt valitat ettei ole mitään saumaa edes lihaviin naisiin. Just joo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis nainen erittäin kaunis laiha tässä 2 kk takaperin kertoi oletpa komea mies js tavattiin, et kyllä ne sori osa pitää:). Aina voi laihduttaa jos naiset ei tykkää..

        Ei ole uskottavaa. Treffeillä kauniin naisen kanssa ja ei lihavat huoli. Myönnä nyt vaan että olet ruma. Itsekkin olen myöntänyt. Rumat naiset haluaa komeita top 10 miehiä emmekä me rumat pääse edes tutustumaan rumiin naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole uskottavaa. Treffeillä kauniin naisen kanssa ja ei lihavat huoli. Myönnä nyt vaan että olet ruma. Itsekkin olen myöntänyt. Rumat naiset haluaa komeita top 10 miehiä emmekä me rumat pääse edes tutustumaan rumiin naisiin.

        Pidä sä vaan pääs kiinni jos et usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole uskottavaa. Treffeillä kauniin naisen kanssa ja ei lihavat huoli. Myönnä nyt vaan että olet ruma. Itsekkin olen myöntänyt. Rumat naiset haluaa komeita top 10 miehiä emmekä me rumat pääse edes tutustumaan rumiin naisiin.

        Suurin osa miehistä ei ole komeita, eikä rikkaita, eivätkä omaa statusta, mutta silti heillä on tai on ollut nainen/naisia. Ja maailmasta löytyy tasan tarkkaan aina rumempia ketkä ovat pariutuneet, joten ulkonäkö ei ole syy vaan tekosyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa miehistä ei ole komeita, eikä rikkaita, eivätkä omaa statusta, mutta silti heillä on tai on ollut nainen/naisia. Ja maailmasta löytyy tasan tarkkaan aina rumempia ketkä ovat pariutuneet, joten ulkonäkö ei ole syy vaan tekosyy.

        Asenne on yleensä se syy. Asenne muihin ihmisiin ja elämään yleensä. Vanhetessa monet kyynistyy mikä vaikeuttaa pariutumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa miehistä ei ole komeita, eikä rikkaita, eivätkä omaa statusta, mutta silti heillä on tai on ollut nainen/naisia. Ja maailmasta löytyy tasan tarkkaan aina rumempia ketkä ovat pariutuneet, joten ulkonäkö ei ole syy vaan tekosyy.

        Joo, eikai se yleensä ulkonäöstä johdu jos ei saa naisia vaan enemmänkin jostain pahoista henkisistä rajoitteista ja naispelosta kuten minulla. Eikai sitä voi koskaan naista saada jos juoksee karkuun aina kun pitäis joku nainen tavata.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eikai se yleensä ulkonäöstä johdu jos ei saa naisia vaan enemmänkin jostain pahoista henkisistä rajoitteista ja naispelosta kuten minulla. Eikai sitä voi koskaan naista saada jos juoksee karkuun aina kun pitäis joku nainen tavata.

        KilttiMies89

        Kaikkea voi kuitenkin opetella, jos tarpeeksi jotain tekee niin pakosti siinä jotenkin kehittyy. Jos jokin asia jännittää niin tarpeeksi kun sille itsensä altistaa niin pakosti se jännitys siitä jossain vaiheessa laskee.


    • Anonyymi

      Toi on kyl niin täyttä sontaa, alotuksen tekijät.

    • Anonyymi

      Ei mullekkaa kelpaa rumat ja liian lihavat, olen sentää suht komea ja pitkä, niin ei mua kiinnosta..

    • Anonyymi

      Täälä jatkuvasti puhutaan vain et komea mies saa naisia. Olen nähnyt aika rumia miehiä joilla on nainen. Ehkä muut asiat vaikuttaa..

      • Anonyymi

        Niin ainakin se hyvä käytös ja sosiaalisuus eli uskaltaa lähestyä naisia yökerhoissa. Nämä palstan reppanat ovat kotona piilossa etteivät joudu vahingossakaan naisen kansaa juttusille. Tunnen myös rumia miehiä joilla on vaimot ja lapsia.

        T: Viinamies


      • Anonyymi

        Ehkä muutkin asiat vaikuttaa, kuten raha ja status.


    • Anonyymi

      Tuskin lihavat ja vähemmän kauniitkaan naiset saa miehiä, että semmosta joo, joittenki aivokapasiteettiin on vain jäänyt että komeat miehet saa naisia ja kauniit naiset miehiä. Luonteet vähä tärkeämpiä. Itse olen lihonut joo ja pyöreet kasvot, vähän kaljamahaa, on tarkotus kyllä laihduttaa jatkossa.

      • Anonyymi

        Tunnustit lopulta että olet pyöreäkasvoinen ja lihonut, siltä se näyttikin kuvassasi joka oli esillä viikkoja sitten, allu85. Olet myös tämänkin valitusketjun aloittaja.
        Tavoitteena vähintään 2-3 aloitusta viikossa anonyymina samasta aiheesta?


      • Anonyymi

        Öö en ole, ja pidä se turpas vaan kiinni.


      • Anonyymi

        Mitä olen sellaisten lihavien ja vähemmän kauniiden naisten kanssa asiasta keskustellut niin kyllä heitäkin lukuisat miehet yrittävät, ei tarvitse olla ilman jollei halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö en ole, ja pidä se turpas vaan kiinni.

        Ja kyllähän vaan oot ap, allu85. Unohda jo naiset. Oot liian lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö en ole, ja pidä se turpas vaan kiinni.

        Öö luuletko, ettei ulosantisi paljasta sinua aina vaikka mitä yrittäisit vinkua!


    • Anonyymi

      Huom. pelkkä ulkonäkö ei riitä. Tämä ei siis poista sitä, etteikö ulkonäkö olisi kaikki kaikista tärkein...

      • Anonyymi

        Huom. Pitää olla myös rahaa ja statusta.


    • Anonyymi

      En mä ainaskaan mitään todella lihavaa ja rumaa halua, en missää nimessä. Muodokas ja vähän pyöree ok. Mut kai pitäs lopettaa se etsiminen, ku ei löydä ketään.

    • Anonyymi

      Olett6eko ajatelleet asiaa tällaisesta näkövinkkelistä: Jos olet niin vihaisen näköinen että kaikki pelkäävät sinua, eivät halua olla tekemisissä kanssasi.

      Vaikka et olisikaan oikeasti vihainen, vain vihaisen näköinen.
      Ja käyttäydyt agressiivisesti vaikka et olekaan oikeasti aggressiivinen.

      Silloin kannattaa pitää mustat aurinkolasit päässä ja nyrkkeilyhanskat poissa käsistä.

    • Anonyymi

      Mikä helevetti siinä on et pitää jotain toista ihmistä saada? Täytyy osata elää itsenäisenä ihmisenä.

    • Anonyymi

      No kyllä mä ainaski halun parisuhteen...yksin on tylsää, muttakun ei kelpaa noille naisille..

      • Anonyymi

        Vaikka on niitä rumempiaki miehiä, ja mulla on suht siisti tyyli, en ole työtön, mut naiset ei halua ollenkaa tutustua, kyllä se kiristää hermoja todellaki..


    • Anonyymi

      Naisiin ei pääse tutustuu oikee missää, ovat vain omien kavereidenkaa tai räpläävät puhelinta somessa. Itselläni ei ole edes naiskavereita ja olen reilusti pitempi kun muut miehet mutta naisia ei mitään
      .

      • Anonyymi

        Oot allu85 pitempi kuin ammattilaiskoripalloilijat?


    • Anonyymi

      Seksuaalisen vapautumisen vuoksi naiset jahtaavat top10 Chadeja. Loput miehet jotka ovat liian tavallisia putoavat pohjalle ilman mahdollisuuksia, paitsi aisuriksi ja elättäjäksi toisen miehen lapsille.

    • Olenko sitten poikkeus. Piparia on ollut riittävästi ja olen ollut jopa avioliitossa.

    • Osta kuule saumausainetta..

      Mutta oikeesti mun mielestä on todella himmeetä nää tasoajattelut, että lihavalle naiselle kelpais yhtään sen kummempi mies kuin hoikalle naiselle..

      Kun, ei se nyt vain niin toimi. Piää olla jotain pääkopassakin.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa jännämiehiä, väkivaltaisia jännämeihiä. Kiltti ja kunnollinen mies ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Ei kelpaa joo ei


    • Anonyymi

      Nykyään naiset täynnä naama meikkiä irtoripset ja kynnet, tietää miten pinnallista menoa yöks..

    • Anonyymi

      Ei kannata ihmetellä. Naisten kriteerit on korkealla vaikka eivät ole itse mitään kauniita.

    • Anonyymi

      Tää on niin typerä aihe!!!
      Kyllä naisille kelpaa, jos käyttäydyt ja keskustelet asiallisesti ja omaat jonkinlaisia ajatuksia

      Mä oon jopa tänä kesänä katsellut asiaa ympäri Suomea liikkuessa, millaisia pariskuntia ulkonäöllisesti on, luonteisiinhan on vähän haastava heittää tässä mitään arviota, koska en ihmisiä tunne

      Eli mitkä sun ”omat ns kriteerit” on naisen suhteen?
      Aloituksen perusteella voisi ajatella, että juu kuka tahansa kelpaa, kunhan ”joku vaan ottaisi”, mut ei, kun ei kukaan huoli...
      Nettimaailma on siitä helppo, siellä voi kieltäytyä ihan mistä tahansa syystä enää esim kirjoittamasta tai lopettaa vaan kirjoittamisen
      Mutta mikä sitten siihen johtaa, että nainen/mies lopettaa kirjoittamisen?

      • Anonyymi

        Mikä johtaa siihen, että nainen/mies lopettaa kirjoittamisen? Se, että lupaavampaa on aina tarjolla kulman takana. Sellainen josta ei ole vielä paljastunut turn-offeja on paremmassa asemassa kun sellainen josta on. Sillä ainahan on mahdollisuus löytää sellainen ihminen jossa ei ole turn-offeja lainkaan! Pitää vaan jatkaa etsimistä. Miksi tyytyä keskinkertaiseen?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe