Strippiklubin tytöt & mies

beibe~

”Vauhtia, Anu”, Jore karjui vihaisena.
”Asiakkaat on odottanu jo vartin!”
”Ja jos sä et pidä turpaas kiinni ni saavat odottaa vielä toisen vartin!” Anu rääkäisi kiukkuisena ja jatkoi kajalinlaittoa.
”Perkele, Anu, sä lennät kohta ulos täältä!” Jore raivostui.
”Tää on asiakaspalveluammatti!”
”Saatana, ei ne tän näköstä – ”
”Siellä on joku vitun spurgu, keränny pulloja kuukauden tätä varten! Nyt sinne ja vähän äkkiä!”
”Saan kai mä sentään huulipunaa laittaa!?”
”Äijät mitään huulipunaa kato, kyllä niille pano kelpaa vaikkei sulla olis yhtään pakkelia!!” Jore ärjäisi.
”Mitä sä sanoit!?” Anu kiljaisi ja kääntyi. Sen huulet kiilsivät hutsunpunaisina ja poskeen oli piirtynyt viiru.
”Vauhtia nyt tai sä lennät pihalle täältä, kuulit sä!” Jore karjaisi.
”Sä et puhu musta noin, mä en ole mikään saatanan huora – ”
”Vai et ole huora?” Jore naurahti pilkallisesti.
”Mä en anna niille saatanan pervoille!” Anu rääkäisi.
”Sä annat niitten vaan kattoo persettäs ja runkata”, Jore täsmensi ivallisesti.
”Vittu, mä en ole mikään huora!”
”No et ole et, painu nyt heiluttamaan sitä persettäs!” Jore hermostui.
”Saatanan runkku”, Anu sähähti ja näytti Jorelle keskisormea. Se harppoi korot kopisten käytävää pitkin ja kiskaisi yhden oven auki. Oveen oli kiinnitetty ruutupaperi, johon oli raapustettu tikkukirjaimilla Anus-Anu private.
”Se on oikeesti huora”, Laura totesi ylimielisesti ja selvitti olkapäille valuvia blondattuja kiehkuroitaan.
”Miten niin?” mä kysyin ja sahasin ripsiini mustaa maskaraa.
”Essi kertoi, että se oli nähny Anun tossa parkkipaikalla. Se oli menny jonkun äijän autoon. Ähinä vaan kuulu ja kaara heilu, ja vartin päästä se tuli ulos.”
”Mistä te tiedätte ottiko se siitä rahaa?”
”Se tyyppi oli yks meiän vakioasiakkaista. Käy vähintään kerran viikossa runkkaamassa Anun show’ssa ja antaa parikymppiä tippiä. Joku rikas perheenisä varmaan.” Laura hymähti ivallisesti ja siveli huulilleen paksun kerroksen shokkipinkkiä.
”Anulla riittää asiakkaita. Se saa hyvät provikat”, mä totesin.
”Njääh, ei sitä kauheen monet käy kattomassa. Äijät haluu tositoimintaa eikä vaan kattoa. Anu pyörittää kivaa pikku sivubisnestä, kännykkä soi koko ajan ja aina työpäivän lopuks se lähtee jonkun autoon”, Laura informoi.
”Miten sun show? Riittääkö asiakkaita?”
”Privatetanssissa ei enää oikein käy porukkaa. Kai sitä samaa ketkutusta näkee missä tahansa strippibaarissa, ei ketään huvita maksaa ylimäärästä siitä että saa kuolata yksin. Sylitanssissa kyllä riittää tyyppejä. Jotenkin porukka on muuttunut aina vaan pervommaks. Enää ei riitä kattominen, nyt pitää päästä hiplaamaan ja puristelemaan paikkoja. Kaipa muijat pitää miehiään puutteessa”, Laura totesi. Mä hymähdin ilottomasti. En koskaan ollut tykännyt Laurasta.
Se oli kyllä joka kundin unelmanainen; isoryntäinen, töröhuulinen blondiina. Mutta mikään siinä ei ollut aitoa – hiirenharmaata fledaansa se värjäs säännöllisesti, liimaili irtoripsiä ja huulikiiltoa puol tuntia ennen näytöksiä ja niin pystytissit kuin pusuhuuletkin oli made in Tallinna. Silikonia löytyi monesta paikasta monta litraa, laihana Laura pysyi lähinnä ketjussa polton ja ulostuspillerien avulla. Surullinen tapaus, ja kaiken lisäks korvien välissä pelkkää paskaa.
Takana se tavallinen tarina; suosittu jakorasia koulussa, 15-vuotiaana paksuksi pamahdus ja abortti, peruskoulusta suoraan työttömyyskortistoon. Siinä sitten aikansa kituuteltuaan kimma päätti pistää ulkonäöllään rahoiksi: myydä itseään. Ensin puhelimen välityksellä, sitten rajumpana suoraan kaduilta. Asiakkaat vaan olivat hankalia, eivät halunneet käyttää kortsua. 28-vuotiaana Lauraa oli hakattu, raiskattu ja naitu niin monta kertaa ettei se jaksanut laskea. Abortteja takana kolme, kaks keskenmenoa, monta vatsahuuhtelua ja sairaalareissua. Viis vuotta sitten asiakasvirta hiipui, joten mimmi painui Suomenlahden yli halvalle klinikalle. Rintojenympärys kasvoi parikymmentä senttiä, vyötäröltä lähti rasvaa ja ylähuuli paisui melkein nenään asti kiinni. Pakaroihinkin pumpattiin silikonia, tuloksena tulehdus ja puolen vuoden sairasloma.
Mutta aina Laura vaan palas takaisin kuvioihin. Se oli sekaantunut myös johonkin parituskuvioihin ja aina välillä ryntäs hysteerisenä takahuoneeseen ja piiloutui vaatekaappiin. Rikosrekisterissäkin oli mainintoja julkisella paikalla huoraamisesta ja virkavallan vastustamisesta. Jore suostui jostain syystä ottamaan Lauran töihin. Itse se selitti, että pameloilla oli aina kysyntää, mä epäilin Lauran maksaneen luonnossa kaiken takaisin. Who knows, who cares.
”Laura, sylitanssi huoneessa 4”, Jore ilmoitti ovensuusta.
”Okei”, Laura totesi ja nousi ylös. Se kohensi tissejään, taiteili vaaleanpunaiset stringit persevakoon ja huikkasi mulle moin. Kun se käveli Joren ohi ovella, Jore läimäytti sitä perseelle niin että läiskähti. Laura hymyili leveästi ja liu’utti kätensä muka huomaamattomasti Joren sepalukselle. Katsekontakti kesti pari sekuntia, Joren housunetumus kiristyi ja sitten Laura heilautti käyrän kyntensä pois ja häipyi. Jore katsoi kiinteästi sen perään, peppu heilui stringeissä ja saapikkaitten korot kopisivat. Laura avasi huoneen 4 oven ja hävisi sisään.
”Asiakas soitti, se tulee vartin myöhässä. Muista laskuttaa vähän ylityölisää”, Jore mainitsi mulle. Nyökkäsin ja nousin ylös. Mulla oli vielä omat kuteet päällä, tää olis illan ensimmäinen.
”Poliisihan se oli?” varmistin, ja Jore nyökkäsi. Avasin kapean vaatekomeron, jonka ovessa oli tussimerkintä Latino-Lola. Se oli mun taiteilijanimeni, olin supisuomalainen mutta eksoottisen näköinen tummine kiharoineni ja ruskeine silmineni. Ympärivuotinen rusketus syntyi solariumin avulla.
Mun alaani olivat eksoottiset hieronnat sekä erilaiset roolileikkinäytökset. Nyt otin kaapista esille poliisiasun; minimaalisen lyhyen nahkahameen, pikkuriikkiset nahkarintsikat ja piikkikorkoiset nahkasaapikkaat. Odotin hetken, mutta Jore ei häipynyt, joten aloin riisua, olihan se mut nähnyt miltei alasti satoja kertoja.
Heitin farkut nurkkaan. Jore käveli hitaasti mun taakse ja tunsin sen katseen pepullani. Mulla oli päällä mustat pitsistringit.
”Vartin vapaa-aika”, Jore kuiskasi käheästi ja tarttui mua lanteilta kiinni karheilla käsillään. Jähmetyin paikalleni.
”Mitä tehtäis?” se kuiskasi ja puhalsi mun niskaan. Jore tuli lähemmäs, ihan kiinni muhun. Tunsin, että sillä seisoi mun paljaita pakaroita vasten. Sen farkut eivät peittäneet sitä.
Jore otti musta lujasti kiinni vyötäröltä. Se painautui tiukasti mua vasten ja teki eteenpäin nytktyttävän lantionliikkeen.
”Toi on kyllä enemmän Anun alaa”, sanoin kepeästi. Anus-Anun erikoisalaa olivat, kuten nimestäkin pystyi päättelemään, anaalipanot.
”Etkö sä halua näinpäin?” Jore kuiskasi ja juoksutti sormensa mun selkärankaa pitkin alas.
”E-en”, henkäisin epäröivästi kun sen vahvat sormet tunkeutuivat stringien takakolmion alle ja kipittivät alemmas ja syvemmälle. Jore hengitti raskaammin.
”Ei sitten”, se sanoi ja päästi irti. Mä en voinut pidättää pettymyksen ähkäisyä, kun sen sormet katosivat peräaukkoni ympäriltä. Jore naurahti ja hipaisi leukaani.
”Sä taisit pitää siitä”, se kuiskasi ilkikurisesti enkä voinut katsoa sitä silmiin. Kaikki sanoivat Joren panneen jokaista työntekijäänsä. Mä en ollut koskaan antautunut, näyttelin aina etten halunnut.
”Jos ei taakse niin eteen sitten”, mies kuiskasi ja käänsi mut äkkiä ympäri. Joren kädet kourivat persettäni ja farkkujenkin läpi tunsin Joren tykyttävän sykkeen napani alapuolella. Voihkaisin ihan hiljaa, mutta Jore kuuli sen.
”Mmm, sä tykkäät tästä, vai”, se naurahti hiljaa ja ujutti sormensa stringien sisälle. Huoneessa ei ollut ketään muuta. Mä puoliksi olin harmissani, puoliksi suunnattoman iloinen siitä.
”Näinkö?” Jore kuiskasi ja pyöritti sormeaan mun pyllyaukon ympärillä. Huokasin ja otin sen kädestä kiinni.
”Me ei voida…” henkäisin posket punaisina ja vedin käden etupuolelleni. Lopetin ja vetäisin henkeä kun Joren käsi painui kumpuani vasten. Jore hymyili ilkikurisesti.
”Me ei voida mitä?” se toisti ja pitkät, jäntevät sormet liukuivat hitaasti pikkuhousujen harson sisäpuolelle. Kiduttavan hitaasti ne lähenivät. Mä tartuin Jorea kädestä. Ehdin jo nähdä sen hämmästyneen katseen, kun työnsin äkkiä käden alemmas ja syvemmälle, suoraan märän pesän suuaukolle. Huohotin ääneen ja painoin pääni Joren olkapäälle.
”Mä jo luulin ettet sä halua, mutta haluathan sä….Sä haluat nopeesti ja heti, et kestä enää odottaa”, Jore kiusoitteli ja pyöritteli sormiaan mun häpyhuulilla. Mä hengitin äänekkäästi.
”Mitä jos otettais nää pois”, Jore totesi ja otti kätensä pois. Mä henkäisin pettyneenä. Tähänkö se loppui?
”Ei se loppunut vielä”, Jore naurahti hengästyneenä ja tarttui mua stringeistä.
”Mä tarkotin näitä, ne on tiellä.” Se nyppäisi kevyesti stringien pitsiset sivunauhat poikki ja ujutti pikkuriikkiset kankaanpalat pois mun lämpimien reisieni välistä.
”Mmm… täysin ajeltu. Mä kuvittelin että sulla olisi vähän jäljlellä, mutta tunnustan että tää on ehdottomasti seksikkäämpää”, Jore kuiskasi ja katseli mua arvioivasti. Mä painauduin Jorea vasten, en jaksanut odottaa sen kosketusta. Kuuma tykytys housujen alla houkutteli mua.
”Ai, se houkuttelee sua?” Jore huomasi ja virnisti. Mä nousin varpailleni että märkä aukkoni ylettyisi kiihottavan kovan puikon päälle. Jore nauroi ääneen ja nousi sekin varpailleen.
”Älä, anna mun…”, mä inisin ja tunsin itseni säälittäväksi. Yritin ylettyä sykkivään kaluun, mutta se oli liian ylhäällä. Jore oli liian pitkä. Huohotin tuskastuneena ja hinkkasin kosteaa sisäänkäyntiäni Joren reiteen. Jore nauroi käheästi ja liu’utti kätensä mun rinnoille.
”Sä käyt kuumana… Haluatko sä edetä hitaammin?” se sanoi ja nauroi mun kiihotukselle. Mä voihkaisin turhautuneena ja ripustin käteni sen kaulaan. Olisin halunnut repiä kundin housut pois ja panna, panna, panna…
”Mitä sä haluaisit tehdä?” Jore kysyi viattomana eikä muka huomannut mun kiihotustani.
”Jore… oo kiltti… älä…” mä anelin.
”Rukoiletko sä?” Jore kysyi huvittuneena. Hyväilin sen kovaa haaroväliä. Olin niin tuskastuttavan kiihottunut, että tein ihan mitä tahansa, jos vain saisin…
Polvistuin lattialle Joren eteen ja kiedoin käteni sen toisen jalan ympäri. Painoin märän ja alastoman alapääni sääreä vasten ja hinkkasin tuskissani kuin kiimainen koira. Suuni ylettyi juuri Joren sepaluksen kohdalle ja sain idean…
”Mitä sä nyt”, Jore mumisi sekavasti kun liu’utin tiukkana pingottavan vetoketjun auki. Nappi jäi kiinni mutten välittänyt. Kävisihän se näinkin…
Jore voihkaisi kovaäänisesti kun suutelin sen kovaa kalua mustien boksereitten läpi.
”Jore”, mä voihkaisin ja kiskaisin bokserit alemmas niin että pystyssä jöpöttävä, iso puikko ponnahti mun näkyville.
Se oli iso. Se oli todella iso. Mä hämmästyin todenteolla.
”Älä lopeta”, Jore huokasi ja työnsi mun huulet kiinni veitikkaansa. Suutelin sitä hitaasti. Jore inisi hiljaa kun otin sen kalun suuhuni ja imeskelin nautinnollisesti. Se huohotti ja voihki.
”Kovempaa, kovempaa!” se kannusti ja nytkytti edestakaisin. Mä lopetin, en halunnut että se laukeaisi mun suuhun. Halusin sen sisälleni. Nousin seisomaan. Jore katsoi mua anelevasti.
”Oo kiltti, lisää, lisää”, se pyysi epätoivoisena. Nyt mä olin niskan päällä. Pudistin päätäni viekoittelevasti hymyillen.
”Pyydä nätisti…”
”Mä rukoilen, mä rukoilen että sä otat multa suihin!” Jore voihkaisi. Laitoin käteni sen pään päälle ja painoin alas. Jore vajosi polvilleen. Kävelin sen eteen ja painoin pilluni kiinni sen kasvoihin. Jore nosti kätensä persevakooni.
”Nuole!”
Jore avasi suunsa, ojensi kielensä ja –
”Mitä täällä tapahtuu?” Laura seisoi ovella ja virnisti leveästi tajutessaan keskeyttäneensä intiimit hommat. Seisoin keskellä huonetta alapää paljaana, paita päälläni. Lattialla mun jalkojeni juuressa oli Jore, jonka farkuista pomppasi esiin valtavan suuri kalu. Me molemmat huohotettiin tuskastuttavan kiihottuneina.
”Poliisi-Lolaa kysytään”, Laura ilmoitti virnuillen ja pamautti oven kiinni ja häipyi.
”Mee”, Jore komensi ja sen ääni tärisi.
”Mutta – etkö sä halua mua?” mä henkäisin.
”Haluan, haluan! Mut se on sun asiakas. Mee nyt ennen kuin mä raiskaan sut tässä ja nyt”, Jore huokaisi ja veti vetoketjun kiinni housuistaan. Mä nostin lattialta rikkimenneet stringit ja heitin ne roskakoriin.
”Mulla ei oo alushousuja”, kuiskasin.
”Päästäänpähän nopeemmin hommiin sitten kun sä palaat”, Jore sanoi käheästi. Väläytin sille häikäisevän hymyn ja kiskoin lyhyen nahkahameen päälleni. Jore tuijotti mua halukkaasti kun riisuin äkkiä paitani ja rintsikkani ja kiskoin pikkuiset nahkakolmiot rintojeni päälle, jotka olivat luonnostaan suuret ja pystyt. Heitin nahkasaappaat jalkaan, kireän mustan paitiksen päälle ja koppalakin kiharoille. Nappasin vielä käsiraudat ja pitkän, mustan pampun.
”Mä palaan pian”, kuiskasin ja suutelin Jorea nälkäisesti. Se ujutti kätensä mun hameen alle ja sai taas aikaan sen kiehuvan, porisevan tunteen. Sormet seikkailivat mun häpykielellä, nipistelivät ja hyväilivät ja…
”Yrittäkääs nyt irrottautua”, Laura huikkasi ovelta. Huohotin ja vetäydyin irti. Juoksin ulos ovesta ennen kuin vastustamaton himo saisi mut taas valtaansa. Loikkasin sisään yhdestä ovesta ja hengitin syvään.
Loksautin oven lukkoon ja vilkaisin, minkä näköinen äijä lasin takaa tällä kertaa kurkistelisi. Parikymppinen, hermostunut kundi siellä istuskeli. Selvästi ekakertalainen privatessa, mä ajattelin. Astelin typötyhjän huoneen keskelle. Huoneen keskellä oli lattiasta kattoon yltävä pylväs.
Huokasin ja päätin hoitaa homman äkkiä alta pois, että pääsisin panemaan Jorea.
Marssin huoneen keskelle ja pysähdyin. Poseerasin seksikkäästi poliisiasussani. Tiesin näyttäväni uhkean upealta. Painoin musiikin käyntiin, jumputtava tekno täytti huoneen ja mä aloin tanssia. Pyörittelin persettäni estottomasti.
Äkkiä muistin ettei mulla ollut hameen alla pikkuhousuja. Se kiihotti mua aivan älyttömästi. Tunsin miten häpyhuulet alkoivat taas kostua ja turvota. Astelin ihan kiinni lasiin ja käännyin selin siihen. Huoneen lattia sijaitsi korkeammalla kuin katseluhuoneen. Ikkuna oli paksua lasia, se oli aikojen saatossa likaantunut tahmeista sormista ja kaluista. Painoin perseeni kiinni lasiin alhaalla, nousin hitaasti ylös ja nousin varpailleni. Kun käännyin, pyöreä silmäpari tuijotti mua kiihottuneena. Kundi ei voinut olla näkemättä paljasta pilluani.
Alkoi tulla kuuma, kiskaisin kireän paitiksen pois. Ravistelin pyöreitä rintojani ja painoin ne lasiin ihan jätkän nenän eteen. Tyyppi painoi kätensä lasia vasten. Tanssahtelin vähän ja menin sitten huoneen keskelle, pylvään taakse. Pyörähtelin sen ympäri mutta tunsin itseni sitten niin kiihottuneeksi, että avasin jalkani ja painauduin viileää muovia vasten. Huohotin ääneen, suljin silmäni ja liikuin ylös alas. Tuntui tuskastuttavan ihanalta.
Sitten muistin katselijan ja kiskaisin hameen vyötäröltä käsiraudat. Heiluttelin niitä ympäriinsä ja heitin sitten nurkkaan. Olin yksinkertaisesti liian kiimassa viihdyttääkseni nyt muita kuin itseäni. Alapäässä tykytti kuumasti. Painauduin taas kiinni lasiin, tällä kertaa etuperin. Hinkkasin viileää lasia vasten. Kun vetäydyin taaksepäin, lasiin jäi kuuma, kostea vana. Kumarruin ja nuolin sen autuaasti hymyillen pois.
Tässä vaiheessa kundi runkkasi jo täysillä ahmien mua silmillään. Päätin, että koska kerran olin tuottanut tyydytyksen jätkälle, mulla olisi varmasti aikaa itsellenikin. Niinpä istuuduin viekoittelevasti hymyillen lattialle ristiasentoon, niin että sileäksi posliiniksi ajeltu alakerta loisti. Sivelin paisuneita häpyhuulia käyrillä kynsilläni ja tartuin sitten pamppuun. Jätkä tuijotti mua silmiään ja onneaan uskomatta.
Hivelin pampulla ensin pyöreitä rintojani ja kovina törröttäviä nännejäni. Tämä kundi olisi oikea onnenpoika, tällaista mä en ollut ennen näyttänyt kenellekään. Yleensä pidin rintsikatkin päällä, mutta nyt irrotin ne kiduttavan hitaasti ja vein alas. Sivelin kankean mustalla nahkanarulla märkää häpykieltä. Sitten heitin liivit nurkkaan.
Hieroin rintojani ja suljin silmäni. Kuvittelin Joren kädet vaeltamassa uskaliaalla tutkimusretkellä. Puristelin kivikovia nännejä ja konttasin lähemmäs lasia. Hieroin rintoja lasiin. Sitten nostin hameenhelman vyötärölle ja nylkytin lasia kuin kiimainen kani. Nautin pojan ahnaista katseista pillussani.
Otin esiin mustasta kumista tehdyn pitkän pampun. Liikutin sitä pepullani ja rinnoillani ja laskin vähitellen alemmas, alemmas, alemmas... Repäisin hameen pois ja istuin lattialla ilkosen alasti, pelkkä koppalakki päässäni.
”Poliisi pamputtaa”, kuiskasin lasiin ja nuolaisin sitä hitaasti. Sitten tartuin pamppuun. Otin siitä lujasti kiinni ja nousin kontalleni. Painoin mustaa kumia hitaasti syvemmälle ja syvemmälle ja syvemmälle…
Äkkiä lasia alettiin hakata. Avasin silmäni ja tuijotin silmästä silmään Anua, joka hakkasi lasia nyrkillään. Poika istui siinä kalu kourassa ja hyökkäsi kiihottuneena stringeihin ja toppiin pukeutuneen Anun kimppuun. Anu osoitti kelloa ja käännyin katsomaan. Aika oli mennyt umpeen jo melkein kymmenen minuuttia sitten. Poika tarttui Anua lantiolta, nuolaisi naisen kaulaa ja kiskoi stringejä. Anu huitoi mulle nauraen. Kiskoin pampun sisältäni vihaisena keskeytyksestä ja puuttumaan jääneestä orgasmista. Nousin ja kiskoin äkkiä vaatteet ylleni. Ennen kuin harpoin ulos vilkaisin vielä lasin toiselle puolelle. Poika oli työntänyt Anun kouraan setelin ja kiskoi stringit nopeasti pois. Anu ohjasi kokematonta mutta kiimaista kundia ja poika työntyi perseaukkoon ja alkoi työntää. Sammutin radion ja Anun autuas voihke kuului kauas.
Avasin pukuhuoneenoven valmiina jatkamaan Joren kanssa.
”Mikä sulla kesti, kulta”, mies mumisi kaulaani vasten ja repäisi paitiksen pois. Kiedoin käteni sen kaulaan ja se kaatoi mut lattialle ja heittäytyi päälle. Jore suuteli nälkäisesti mun kaulaa ja siveli nöpöttäviä nännejä.
”Mä oon liian kiihottunut, mennään asiaan”, voihkaisin ja tartuin Joren käsiin. Työnsin sen sormet hameeni alle ja katsoin muutaman sekunnin ajaan Jorea silmiin. Mun palavat silmät heijastuivat sen hehkuvan himon samentamista silmistä. Jore liikutteli sormiaan ja kuiskasi, että avaisin sen farkut.
Äkkiä ovi aukesi ja sisään astui Titta. Titta oli erikoistunut lesbosessioihin, se oli lesbo itsekin. Sillä oli päällä sairaanhoitajan asu; valkoinen, pikkuriikkinen minihame, joka hyväili muodokkaita pakaroita ja jonka läpi näkyivät kirkkaanpunaiset stringit, varsinkin pyöreiden rintojen kohdalta kireä paitis ja valkoiset korkeakorkoiset sandaalit. Kirkkaanpunaisilla, pitkillä kiharoilla oli valkoinen hoitajanpäähine, jossa oli punainen risti ensiavun merkkinä.
Kaikki jähmettyivät pariksi sekunniksi paikoilleen. Sitten mä heräsin horroksesta. Kiinnitin Titan katseen itseeni, työnsin sormen hitaasti hameen alle ja vedin pois. Nuolin kostean mönjän ja tuijotin Tittaa suoraan silmiin. Sanaakaan sanomatta kimma paukautti oven kiinni ja lukkoon ja laskeutui lattialle.
”Mmm, poliisi ja hoitsu”, Jore mumisi huumassa kun Titta riisui puseronsa ja antoi täydellisen pyöreitten rintojensa törröttää pystyssä pikkuisten, valkoisten kolmioliivien alla.
”Poliisi vaatii sua riisumaan stringit”, sanoin karhealla äänellä ja ujutin käteni Titan hamosen alle.
”Mä en vastusta virkavaltaa”, Titta sanoi pehmeästi ja tarttui mun käteen hameen alla. Se painoi mun sormet lujasti stringien sisään, ajellulle kummulleen. Hipaisin pehmeää kieltä ja vedin stringit pois. Heitin ne nurkkaan.
”Voi luoja, voi luoja”, Jore hoki itsekseen eikä tiennyt kumpaa meistä olisi katsonut. Mä kiskoin nahkasaappaani pois, Titta teki samoin korkokengilleen.
”Mä suoritan sulle lääkärintarkastuksen”, Titta kuiskasi ja tuijotti mua halukkaasti. Se nousi ja kävi istumaan mun lantion päälle kahareisin. Voihkaisin kiihottuneena. Titta kumartui mun päälle ja suuteli nälkäisesti. Se oli hyvä suutelemaan, kieli liikkui nopeasti. Sitten se irrotti mun suusta ja alkoi nuolla mun kaulaa. Mä voihkin ja vedin samaan aikaan Joren vetskarin auki. Se oli mielettömän kovana.
”Sitten tarkastetaan rinnat”, Titta sanoi hiljaa ja asetti kätensä mun kohoilevien rintojen päälle. Se irrotti hellästi nahkakolmiot ja sormeili ihanasti kivikovia nännejä. Sitten se kumartui ja otti toisen suuhunsa. Mä huokailin hengästyneenä kun Titta tutki suullaan mun rintoja. Joren kalu mun kädessä sojotti pystyssä kuin valtava seiväs.
”Ja sitten tutkitaan alempaa…” Titta henkäisi ja siirtyi suutelemaan mun napaa. Kouristelin tuskastuneena, se oli valtavan kiihottavaa. Vähitellen hoitaja eteni alemmas ja alemmas, ja kun sen kostea suu kosketti mun häpykieltä, inahdin kimeästi.
”Joko mä lopetan?” Titta kysyi ilkikurisesti, vaikka varmasti tiesi, että mä olisin luopunut vaikka taivaspaikastani ennemmin kuin tästä sessiosta.
”Ei, ei, älä lopeta”, inisin ja painoin sen pään jalkoväliini. Titta suuteli häpyhuuliani ja mä vapisin.
”Jore, oo kiltti ja…” vinkaisin. Enempää ei tarvittu, Jore nousi ja kiskoi housunsa pois. Sen kuumava sykkivä kalu painui ensin mun napaa vasten. Ohjasin sen alemmas, Titta siirtyi vähän, ja Jore siirtyi makaamaan lattialle. Nousin kontalleni sen lantiolle ja autoin sen sisään.
Keinuin eteen ja taakse, huumaava tunne. Eteen ja taakse, nopeammin, nopeammin, aina vain nopeammin… Jore huohotti hengästyneenä, mä kovensin vauhtia ja liikuin, tunsin paisuneen kepin sisälläni ja äkkiä mä tulin, huusin täysillä ja laukesin, mikä ihana tunne. Silmissä säkenöi ja rojahdin Joren päälle, jonka kiihottunut kalu repesi ja laukesi ja syöksyi mun sisukseni täyteen laavaa. Makasin huohottaen voipuneen Joren päällä, kun Titta hiipi mun viereen.
”Ei kai me vielä lopetettu”, se kuiskasi hymyillen viettelevästi ja irrottaen hitaasti pikkuriikkiset kolmiot, jotka hädintuskin peittivät sen kiihotuksesta kovat nännit. Mä tunsin taas kuumotusta alapäässäni nähdessäni täyteläiset, upeat rinnat. Nousin pois raskaasti hengittävän Joren päältä.
”Lääkärintarkastus on suoritettu, mutta nyt poliisi suorittaa sulle ruumiintarkastuksen”, kuiskasin ja Titta asettui makuulle. Suutelin intohimoisesti sen kaulaa ja siirryin alemmas. Suutelin ja nuolin sen virheettömän vartalon jokaisen neliösenttimetrin. Ohitin vain kaikkein strategisimman paikan ja siirryin reisien sisäpinnalle ja sieltä hoikkiin sääriin.
”Sä unohdit jonkun kohdan”, Titta kuiskasi ääni kiihotuksesta täristen. Mä nauroin ja nuolin sen varpaita.
”Mä olen ammattitaitoinen poliisi, älä väheksy virkavaltaa”, vastasin ja sivelin punaisia kiharoita, jotka makasivat kohoilevien rintojen päällä. Suutelin hitaasti sen napaa. Titta kouristeli kiihotuksesta ja huusi turhautuneena.
”Oo kiltti, oo kiltti, mee sinne!” se inahti ja painoi mun pään hamettaan vasten.
”Ei poliisikaan ihan mistä vaan saa kouria”, kiusoittelin ja vetäydyin pois.
”Mä pyydän!” Titta vinkaisi ja hyökkäsi pystyyn. Se nousi istumaan mun lantion päälle ja mä vaivuin makuulle. Titta veti hamettaan ylemmäs. Tunsin sen kostean aukon kumpuani vasten ja kiihotuin taas mielettömästi. Titta hinkkasi itseään edestakaisin. Lantioni kostui sen eritteestä. Painoin sitä alemmas ja tiukemmin itseäni vasten. Pillumme hankasivat toisiaan vasten ja voihkimme. Jore tuijotti vieressä ja inisi hiljaa.
”Tää ei auta, laita sormet mun sisään”, Titta pyysi turhautuneena. Nousin ylös ja otin lattialta salaisen aseeni.
”Poliisi pamputtaa, jos sä olet paha tyttö”, kuiskasin hymyillen ilkikurisesti.
”Mä olen paha tyttö”, Titta henkäisi hurmiossa ja tuijotti kiiltelevän mustaa pamppua.
”Musta sä olet ollut erittäin kiltisti”, kiusasin Tittaa.
”Oo kiltti, mä en kestä enää”, se voihki. Äkkiä Jore nappasi lattialta käsiraudat ja loksautti ne mun ranteisiin sitoen mut kiinni penkkiin, joka oli kiinni seinässä.
”Sä olet kanssa yks vastarannan kiiski”, Jore kuiskasi hymyillen ja suuteli mua ahneesti.
”Nyt poliisia pamputetaan”, Titta kuiskasi ja otti pampun. Mä vedin syvään henkeä kun se työnsi paksun, mustan pampun mun sisääni. Onneksi pamppu oli molemmista päistä tasapaksu ja sileä ja noin 40-senttinen. Titta nousi kontalleen ja painui mun päälleni niin että pamppu työntyi sen sisälle. Se oli täsmälleen oikean pituinen, meidän pillut hankasivat toisiaan kosteina. Titta vinkaisi huumaantuneena ja alkoi liikkua.
Se ratsasti lujaa ja nopeasti. Titta vei ja mä vikisin kädet käsiraudoissa. Äkkiä Jore toipui väsymyksestään ja nousi ylös. Sillä seisoi taas, joten se asettui Tittaan, joka oli mun päällä, ja työntyi sen perseeseen. Titta huohotti ja huohotti ja ratsasti lujempaa ja lujempaa. Ensimmäisenä laukes Titta, sitten Jore ja viimeiseksi mä sain vielä toisen orgasmini, kun läkähdyksissä oleva, hikinen Titta vetäytyi pois mun sisältä ja antoi haparoivan pikku suukon aukolleni. Mä kiljuin hurmiossa kun aallot keinutti mua ja suljin silmäni. Titta makasi hengästyneenä huohottaen mun päällä, toinen sen nänneistä painui mun napakolooni. Titan päällä makasi vielä Jore, joka lepuutti täystyöllistettyä kaluaan Titan pyöreiden pakaroiden päällä.
”Mahtava hoito, kyllä susta vielä hoitsu tulee”, mä kuiskasin voipuneena Titalle ja hymyilin.
”Sä poliisina kyllä tunnet asias ja osaat pamputtaa”, Titta vastasi nauraen. Jore nousi ja asteli haparoivin askelin vessaan. Titta nousi äkkiä ja vilkaisi ympärilleen. Sitten se hymyili viettelevästi ja liu’utti etusormensa mun rintojen päältä jalkoväliin.
”Sä olet vielä käsiraudoissa. Ihan mun armoilla…”
”Jos sä pidät mua vankinas, joudut poliisin käsiin”, mä olin heti juonessa mukana. Titan sormet seikkailivat mun vartalollani kun se virnisti ilkikurisesti.
”Voi harmi. Sähän voit vielä joutua pamputtamaan mua uudestaan…”

4

8736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhh

      paras,ihana tarina,jatkoa?

    • slurps

      jatko ja äkkiä!! ihanaa..

    • ooh..

      Aivan uskomattoman kiihottava!
      Toivottavasti jatkoa on tulossa!=D

      • Ihanaa...

        Lisää..lisää..oot tosi hyvä kirjottaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe