Jeesus, vapahtajani

Anonyymi

Uskon Jeesukseen.

Minä en halua elää ainaisessa pelossa. Ajattelen, että vain Jeesus voi auttaa, ja poistaa kaiken pelon sydämestä.

Minä en jaksa tätä elämän matkaa ilman Häntä, se käy liian raskaaksi, jos ei ole ketään, johon voisi turvata hädän hetkellä. Kun kukaan muu ei auta, Hän on se jolta uskon avun saavani. Tämä maailma musertaisi minut painollaan. Hän on ainoa, joka voi auttaa niin, ettei se saa minua luovuttamaan toivosta. En ymmärrä miksi koen jälleen sillä tavoin, että asiat tulevat kuin maailman pahuus vyöryisi ylitseni koettaen viedä uskoni elämisen hyvyyteen. Se on pelottavaa, en ole niin pelottavia asioita kohdannut kuin se minkälaiseen epävarmuuteen tämä maailma jättää ihmisen ja millaiseen yksinäisyyteen kaiken kanssa. Sinä Jeesus voit minua auttaa. Haluan olla onnellinen ja vain avullasi se on mahdollista.

Herra, kuule minua. Minä hädän hetkellä haluan turvata sinuun. Kuka muukaan voisi minua auttaa? Ei kukaan muu, koska minä en halua yksin maailmaa kohdata.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskon joulupukkiin. Sen olen sentäs nähnyt.
      Hädän hetkellä se tuo tarvittavat lahjat, voi leikkiä Mc Gyveriä.
      Jeesus puolestaan ei hädän hetkellä edes neuvo polkua puuceehen.

• Anonyymi

Hei. Minusta on tuntunut jotenkin, että on tehtävä valinta kunnolla, mihin uskon, varmaan jossain määrin olen epäillyt asioita mitä usko edustaa ja sen kautta usko on usein alkanut tuntumaan joltain valheelta.

Minulle sattui asioita, ne aiheuttivat ahdistusta ja pelkoa, kun yhdestä pelon aiheesta pääsi, tuli toinen asia, joka toi uudestaan pelon elämääni. Koin, etten pystynyt kehenkään ihmiseen turvaamaan, en saisi mistään apua, en mistään. Tuntui todella vaikealta kokea se täydellinen yksinäisyyden olotila, uskovista ihmisistäkään ei olisi ollut mitään apua, olin heihin joutunut täydellisesti pettymään. Silloin muistin, että on Jeesus, sieltä saisin avun.

Et sinäkään olisi voinut minua auttaa?, miksi siis halveksit valintaani.

• Anonyymi

Pelon tunne, on kauhea tunne, kaikki energia menee sen ajatteluun, syke on koholla, koko ajan on tunne vaarasta.
        Ei sitä pysty hallitsemaan. On pakko antaa Jeesuksen hallittavaksi sekin alue elämästä, ei voi muuta. En näe muuta vaihtoehtoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelon tunne, on kauhea tunne, kaikki energia menee sen ajatteluun, syke on koholla, koko ajan on tunne vaarasta.
        Ei sitä pysty hallitsemaan. On pakko antaa Jeesuksen hallittavaksi sekin alue elämästä, ei voi muuta. En näe muuta vaihtoehtoa.

Vapahtaja Olet Sinä. Ei kannata luottaa Tex Willeriin, Jeesukseen, Nalle Puhiin tai muihin satuhahmoihin.

• Anonyymi

Minä en pysty siihen mitä Jeesus voi. Jeesus voi muuttaa kaiken, ihan kaiken. En ole osannut arvostaa ja ymmärtää sitä tarpeeksi.

• Aloittaja yleistää ihmiset ja uskovat samaan nippuun ja sikaitsekkäästi miettii mitä heiltä saa kyn pitäisi miettiä mitä itse voi heille antaa.

• Anonyymi

Hei Aurora, kiva nähdä sinua palstalla, olen miettinytkin kirjoitatko nykyään tänne.

Mitä minä voisin antaa juuri silloin muille, kun pelot vyöryy ylitse, eikö se silloin ole vaikeaa, olla muille avuksi? Kun on peloissaan, se pelon aihe syö ehkä liikaa voimavaroja, että juuri sillä kyseisellä hetkellä, voi olla huono itse siinä auttajan roolissa. Kyllä minä tahdon muita auttaa. Ikävä että aloitukseni antoi toisenlaisen kokemuksen asiasta. Ehkä en odota muilta siksi haluan, että Jeesukselta saan avun, ei tarvitse odottaa ihmisten apua, jota ei kuitenkaan ehkä sitten saisi, ei ainakaan pelkonsa voittamiseen, ehkä lähimmäiset eivät edes voisi ymmärtää, miksi kokee jotain juuri sillä tavoin, ei voi jakaa sitä tunnetta kenenkään kanssa, eikä haluaisikaan sellaista jakaa, siksi on Jeesus, joka tietää oikeasti miksi ja tietää kuinka paha on olla.

• Anonyymi

Minä arvostan mielipidettäsi ja tuntuu ikävältä, että koet minut sikaitsekkäänä ihmisenä.

En oikeastaan koe olevani kovinkaan itsekäs, vaan liiankin tunnollinen ja kiltti, tokiinsa jokaisessa meissä on huonotkin puolemme olemassa varmastikin ja voin joskus olla itsekäskin. Mutta kyllä uskossa ollessa ojennusta siihen varmasti saa ja tulee saamaan, usein muilta lähimmäisiltä ja se voi olla ihan hyvä juttu, voi miettiä, josko voisi toimia jotenkin toisinkin asioiden kanssa.

• Anonyymi

Kauniisti annat Auroora. Odotat muilta täällä palstalla hyvää ja kaunista, mutta itse saatat olla tyly ja töykeä. Miksi?

T. Ei aloittaja vaan Samaatietä

• Anonyymi

Hetken aikaa mietin ja kyllä Aurora on oikeassa, osaan olla itsekäs, mutta olisin vielä paljon itsekkäämpi ilman Jeesusta. Hän on muuttanut jotain hyvin syvällä tavalla sisimmässäni, yksin Hän, minä olisin ilman Häntä yhtä itsekäs kuin ennen Jeesusta olin ja olen ollut tosisikaitsekäs. Kiitos Aurora kun muistutit, sinä muistutit minua siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetken aikaa mietin ja kyllä Aurora on oikeassa, osaan olla itsekäs, mutta olisin vielä paljon itsekkäämpi ilman Jeesusta. Hän on muuttanut jotain hyvin syvällä tavalla sisimmässäni, yksin Hän, minä olisin ilman Häntä yhtä itsekäs kuin ennen Jeesusta olin ja olen ollut tosisikaitsekäs. Kiitos Aurora kun muistutit, sinä muistutit minua siitä.

Jokainen on itsekäs. Ihminen on synnin turmelema. Itsekkyys kuuluu ihmisyyteen.

T.ST

• Anonyymi

Kuka kirjoittaja on ST....aloittaja on
        L_S, tai kait sen näkee kirjoitustavasta luulisin, vaikka eikait sillä ole merkitystä kuka kukin on.

En minä haluaisi olla itsekäs, mutta huomaan, että sitäkin voin ja saatan olla.

• Anonyymi

Jeesus auttaa ja Hänessä on turva. Raamatussa lukee noin ja monet kerrat ihan henk.koht. sen moni on saanut kokea.
      On lupa olla iloinen. Vaikka olisi murhe maailmassa niin saa iloita Herrassa.
      Uskovillakin on monenlaista vastusta ja hankalaa elämäntilannetta ihan kuin epäuskovaisillakin ja on monenlaisia tunteita surusta ja vihasta ahdistukseen, mutta kun on turva Jumalassa ja toivo niin voimme iloita Herrassa myös tuskan keskellä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      5
      8895
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      414
      2272
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1799
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1776
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      302
      1464
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      78
      1207
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1093
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      68
      888
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      846
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      26
      834
    Aihe