Viikon kysymys

Anonyymi

Oletko suvaitseva vai isänmaallinen?

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoan, hyväksytyn ja virallisen mielipiteen mukaan olen NATSI.

      Olen siis kansallinen sosialisti. Suomen ja suomalaisten etu ja hyvinvointi on minulle tärkeintä, olen siis kansallinen.
      Sosialisti olen siksi, että monopolitoiminnot, kuten sähkön jakelu, liikkeneverkosto, ja muu infrastruktuuri tulee olla yhteiskunnan demokraattisten elimien ohjauksessa.

      Olen myös rasisti koska en hyväksy käänteistä syrjintää = maahan tunkijoiden etuoikeuksia ja tolkutonta hyysäystä. Likimain kaiken sallimista. Tulijoiden taholta tapahtuvaa valtaväestön halveksintaa.

    • Anonyymi

      Onko nämä ominaisuudet jotenkin toisensa sulkevia ?

    • Anonyymi

      Olen molempia. Nuohan eivät ole millään tavalla toisensa poissulkevia asioita. Suvaitsemattomuus olisi suvaitsevaisuuden vastakohta. Olen tosin aika suvaitsematonkin, joidenkin asioiden kohdalla. Näitä ovat mm. väkivalta, huono käytös, vandalismi, itsekkyys, armottomuus, jne.

    • Anonyymi

      .

      "Olen mitä * suurimmassa määrin * # KOSMOPOLIITTI-persu!!!111!!!!!!!???? "

      ha-ähra-hr-ahr-ahr-ha-rha-hr-hr-ahr-ahr-ahr-ahr-ha-rha-rh-har

      .

    • Tarkennatko vähän noita käsitteitäsi? Mitä tarkoitat noilla kahdella asialla. Miksi ei voisi olla sekä suvaitsevainen, että isänmaallinen.

      • Anonyymi

        Siksi koska kuka isänmaallinen haluaisi Suomeen täyteeen beebereitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska kuka isänmaallinen haluaisi Suomeen täyteeen beebereitä.

        Tämä maa oli esiesiesiesiesiesi isieni ja olen musta. Tulin ottamaan takaisin sen mikä oli minun joskus. Olin ensin tällä maalla. Sinä olet kodissani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska kuka isänmaallinen haluaisi Suomeen täyteeen beebereitä.

        Onko kskaan tullut mieleesi, että Isänmaallisuus ja suvaitsevaisuus voisivat olla vähän laajempia käsitteitä pitäen sisällään muutakin kuin maahanmuuttokantoja

        Voin kertoa, että en kannata täysin avointa maahanmuuttoa. Sellainen maahanmuutto on suurelta osin haittamaahanmuuttoa.

        Hädänalaisia on autettava mutta se pitää tehdä järkevästi. Minusta Paavo Väyrynen on oikeassa ajatuksessaan, että nämä vastaanoottokeskukset vuonna 2015 ja siitä eteenpäinkin olisi pitänyt perustaa Eu:n ulkorajoille eikä hoitaa hommaa nykymallin mukaan maakohtaisesti. Siellä voitaisiin karsia sellaiset henkilöt joilla ei ole tarvetta turvapaikkaan eli juuri ne elintasoshoppailijat.

        Lisäksi olen sitä mieltä, että, jos joku henkilö pystyy matkustamaan Etelänmaista Suomeen omalla rahallaan voidaan hänen vaatia tulevan toimeen sillä omalla rahalla edelleen maahamme päästyäänkin eli ei anneta loisia vastaanottokeskuksessa valtion ylöspidolla. Jos näiden vokkien asukkaissa oikeasti on Insinöörejä lääkäreitä sun muita osaajia joita mamurakastajat väitttävät heidän olevan niin heillä ei olisi tarvetta majailla näissä vokeissa. Heillä olisi riittävä Englanninkielentaito jolla pärjätä Suomalaisilla työmarkkinoilla.

        Ja tietysti on selvää, että, jos tulet turistina Suomeen niin täältä on myös lähdettävä pois aikanaan ja tämän ongelman ratkaisemiseksi olisi vastaanottoasemat pitänyt perustaa Eu:n ulkorajoille.

        Suomen ei pidä myöskään olla onkimassa eurooppaan tulevia elintasopakolaisia Välimerestä vaan heiltä pitäsi rajat sulkea täysin, Todellisia pakolaisia pitää ottaa vain kiintiöperiaatteen mukaan virallisilta pakolaisleireiltä, jotka sijaitsevat pakolaisten lähtöalueilla.


    • Anonyymi

      olen suvaitseva, koska olen suhteessa tsussufin kanssa. Vaikka hän on upseeri ja minä sivari, emme ole juuttuneet talvisodan juoksuhautoihin. Hällä on tuuhea afrotukka, mutta mulla juice-kalju. t. Fark Dear

    • Anonyymi

      .

      "Olen mitä suurimmassa määrin * suvaitseva * # ISÄNMAALLINEN !!111!!!!!!!1 "

      ha-rha-hr-ahr-ahr-ahr-ha-rha-rh-arha-hr-arha-rh-ahr-ahr

      suvaitsen max paljon suomalaisia

      .

    • Anonyymi

      Suomi on vehkeillyt jo 90-luvun lamasta lähtien sillä tavalla joka on pilannut konkreettisesti elämäni, elämänlaatuni, mahdollisuuteni ja onnellisuuteni joten en välitä tästä maasta ja sen kohtalosta enää paskaakaan. Mieluiten tuhoutukoon kokonaan ihan vaan kostoksi kaikesta epäreiluudesta jota olen suomen takia joutunut kärsimään!!!

    • Anonyymi

      Olen ollut äärifeministi, - keskustalainen ja -konservatiivi. Nykyään olen noiden sekoitus, mutta en enää ääri.

      • Anonyymi

        äärifeministi on sellainen jonka mahakin on ääriään myöten täynnä, kuin tankki, muutenkin militantteja tanttoja...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe