Naisvangit saavat luksusvankilan Hämeenliinnaa

Työttömät ja vanhukset kaikkein ala-arvoista väkeä. nais vangit luksusta on hyvä ruoka kampaamopalvelut. työttömällä ei ole varaa käydä kampaamossa ja kuntosaleilla

Naisvangit saavat luksusvankilan mitenkäs on vanhusten huolto ulkoilemaa eivät pääse ovat huonossa kunnossa vaippoja ei vaihdeta tarpeeksi usein henkilökuntaa on vähän. vanhuksellekin on ulkoilu tärkeää vanhus piristyy kesällä on lämmintä aurinko paistaa

Hämeenlinnaan nousee varsinainen naisten luksusvankila – Digisellit, kampaaja, luontopolkuja ja kaupunkiviljelyalue

Hankkeen tavoitteena on rakentaa maailman edistyksellisin vankila. Myös vangit ovat osallistuneet suunnitteluun.

Hämeenlinnaan ensi vuonna avattavan naisvankilan havainnekuvat ovat kuin suoraan uusien asuntojen kohde-esitteistä. Kuvissa vangit seurustelevat vartijoiden kanssa valoisassa, paljon ikkunapintaa sisältävässä aulassa. Lasiseinän takana kampaaja näyttää viimeistelevän asiakkaan väriä tai leikkausta.

Rikosseuraamuslaitoksen julkaisemassa tiedotteessa kerrotaan, että vankilarakennuksen lisäksi tontille tehdään kattavat ulkoilualueet. Pihalta löytyy esimerkiksi luontopolku sekä hyvät mahdollisuudet liikuntaan ja kaupunkiviljelyyn.

Uuden vankilan sellit ovat digisellejä, eli niistä tulee löytymään sellipäätteet, joita kehitellään parhaillaan. työttömällä ei ole varaa hankkia digilaitteita ja opiskella työmarkkinatuella tämä on eriarvoistamista Suomen väestöstä
näin naisvangeille tuoksuu uuden karhea naisvankila on hyvä oleilla vapaustta ei eipä työttömälläkää ole vapautta viranomaiset valvovat Kela, te-toimisto sossuakka jne.
Ilmoita

11 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

On siellä siitä huolimatta ulkopuolelta lukitut ovet.

Mikäli ainoastaan työvoimatoimiston nettisivuille yhdistetty digilaite ja kiertävä kampaaja kuukauden välein on sellaista luksusta, joiden varassa saisit aikasi kulumaan helposti viisi vuotta, suosittelen tekemään elämällesi jotain.
1
Ilmoita
Hämeenlinan asiat eivät kuulu Lieksan keskutelupalstalle, vaan Hämeenlinnan palstelle. On tarpeetonta tyrkyttää Lieksan palstalle muiden paikkakuntien asioita. Poistetaan sääntöen vastainsena kiusantekona.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
kuntouttavassa työtoiminnassa maksetaan työmarkkinatukea 9 euron päiväpalkka minä leikkaa hiukseni itse kampaamomaksut on kalliita. eipä ole tietokoneita joilla voisin täyttää työttömyysturva hakemuksen Kelaa ei verkkotunnuksia. työmarkkinatuella ei osteta mitään vain välttämättömyys turvataan. kyllä naisvangit saa olla ylpeitä kun on ulkoilumahdollisuudet hyvät ruuat jne. kyllä vituttaa kun ole ala-arvoinen yhteiskunnassa
1 VASTAUS:
Milläs opilla vankilan pitäisi sitten kaltaisestasi vähään tyytyvästä linnavenkulasta kouluttaa yhteiskuntakelpoisempi yksilö, jos sinäkään et siihen pysty oma-aloitteisesti ja täysivaltaisena kansalaisena? Lähtisitkö itse mieluummin istumaan muutamaksi vuodeksi lukittuun taloon täysihoitoon, vai pitäisikö kuntouttava työtoiminta vaihtaa sellaiseen keppiin, millä kuvittelet linnasta tulevan yhteiskuntakelpoisempia yksilöitä?
+Lisää kommentti
Naisvankeja voi olla Pohjois-karjalastakin Hämeenlinnaa miten on Lieksan laita vaikka Hämeenlinnan asiat eivät kuulu Lieksalle eli tälläinen naisvankila on olemassa ihan luksuspaikka siitä hyville apajille. voihan sosiaalituki huijauksesta joutua vankilaa puoleksi vuodeksi jos on vakava rikos
Ilmoita
Hämeenlinna on ainoa naistenvankila koskee koko Suomea
Ilmoita
On hölmöä että verorahoilla katetaan kampaamopalvelut, digikoulutukset jne. minä kävin aikoinaa tietokoneiden kurssin peräti yli 10 kurssimaksut maksoin itse siitä huolimatta en työllistynyt. Kampaamoplavelut kuuluu kattaa Kelan perustoimeentulotuella tai joku tuttu voi leikkauttaa hiuksia minä olen itse pätkäisyt hiuskuontalon ja välttää hyvin
Ilmoita
Jos on niin pieni mieli, että vangeillekin pitää olla kateellinen, niin hankkiudu vain kiven sisään.
Ilmoita
Eikös ne naisvankilan vartijat laiteta selliin kunhan ne isisksen tappaja akat tulee Suomeen ja vankilaan? Tappajat saa kulkea sitten vapaana!
Ilmoita
Hämeenlinna on edelläkävijä monissa vankeihin liittyvissä asioissa.
Siellä oli jo 90- luvulla sellejä joihin vangeilla oli omat avaimet, ja sai mennä yhteisiin tiloihin milloin halusi.

Käytin erään venäläisen korkean viranomaisen tutustumassa siihen.
Vankilan johtaja ja lääkäri esittelivät kaiken.
Venäläisellä meinasi silmät pudota viimeistään siinnä, kun näki itse vangeilla omat avaimet.

Olen itse päässyt tutustumaan Venäjän vankiloihin, ja ne ovat kyllä karseita paikkoja.
1 VASTAUS:
Uusi
Mitä Kamuttaja muka teit aikoinaan leipäsi eteen. Miksi olit vankiloissa vai onko hän joku Kotiseutu yhdistyksen tyyppi jolla on pää sekaisin kuin lehmänkelllo
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Naisvangit saavat luksusvankilan Hämeenliinnaa

Työttömät ja vanhukset kaikkein ala-arvoista väkeä. nais vangit luksusta on hyvä ruoka kampaamopalvelut. työttömällä ei ole varaa käydä kampaamossa ja kuntosaleilla

Naisvangit saavat luksusvankilan mitenkäs on vanhusten huolto ulkoilemaa eivät pääse ovat huonossa kunnossa vaippoja ei vaihdeta tarpeeksi usein henkilökuntaa on vähän. vanhuksellekin on ulkoilu tärkeää vanhus piristyy kesällä on lämmintä aurinko paistaa

Hämeenlinnaan nousee varsinainen naisten luksusvankila – Digisellit, kampaaja, luontopolkuja ja kaupunkiviljelyalue

Hankkeen tavoitteena on rakentaa maailman edistyksellisin vankila. Myös vangit ovat osallistuneet suunnitteluun.

Hämeenlinnaan ensi vuonna avattavan naisvankilan havainnekuvat ovat kuin suoraan uusien asuntojen kohde-esitteistä. Kuvissa vangit seurustelevat vartijoiden kanssa valoisassa, paljon ikkunapintaa sisältävässä aulassa. Lasiseinän takana kampaaja näyttää viimeistelevän asiakkaan väriä tai leikkausta.

Rikosseuraamuslaitoksen julkaisemassa tiedotteessa kerrotaan, että vankilarakennuksen lisäksi tontille tehdään kattavat ulkoilualueet. Pihalta löytyy esimerkiksi luontopolku sekä hyvät mahdollisuudet liikuntaan ja kaupunkiviljelyyn.

Uuden vankilan sellit ovat digisellejä, eli niistä tulee löytymään sellipäätteet, joita kehitellään parhaillaan. työttömällä ei ole varaa hankkia digilaitteita ja opiskella työmarkkinatuella tämä on eriarvoistamista Suomen väestöstä
näin naisvangeille tuoksuu uuden karhea naisvankila on hyvä oleilla vapaustta ei eipä työttömälläkää ole vapautta viranomaiset valvovat Kela, te-toimisto sossuakka jne.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta