Salapaskantaja etsintäkuulutettu!

Missä on Salis? Nyt tarttis jeesiä näjetsen. Istun pöntöllä ja Serla loppui kesken. Et viittis käydä ostamassa tai pöllimässä paketin kakkapaperia? Ja voitko käydä nopeasti, pukamat roikkuvat jo vedessä asti.

Ähinäterveisin Pieris.

14

<50

Vastaukset

• Minä luulin, että puhut siitä uimahallien altaisiin paskantavasta idiootista, joka nyt jo aiheuttanut kymmenien tuhansien eurojen tappiot ja uimahallin sulkemisia pitkäksi aikaa.

Joku kyllä käräyttää sen itseteosta ennen pitkää ja tyyppi joutuu suljetulle osastolle lepositeisiin.

• Mitä jos kyseessä on sittenkin vain sairauden sarjauhri ja tahaton teko? Meinaan, että tyypillä tosi paha suolitulehdus, joka aiheuttaa pahoja pidätysvaikeuksia.

Ok, sellaisen ei tulisi mennä julkisiin vesiin ja luulisi kerrasta oppivan tämän asian. Hommatkoon ammeen.

• Niin Salis, joko se kakkapaperi on haettu? Kakka on jo kovettunut ryppyreiälle.

• Puhutko uimahallien sarjapaskantajasta? Vai jostain Huuhaa:n käyttäjästä?

• Pieris, paperikoneeni on myyty Kiinaan. Nykyään keräilen litteitä kiviä, ja rypistelen Suomen Pravdaa pehmeämmäksi. Olen pysytellyt lihapitoisessa ruokavaliossa, joten sinkeä pasko ei sotke ruparesoria tai IDO59n reunoja. Ja loput käsisuihkulla, onhan pärssehykieeniasta huolta pidettävä.

Kireitä ruparesoreita.

T: Salis

• Raavin pulloharjalla röörin puhtaaksi. Mites tuota, lakkoilevatko nämä kiinalaiset paperiukot yhtä innokkaasti kuin suomalaiset? Meinaan voisin antaa vinkkejä perusteelliseen istumalakkoon housut kintuissa. Paska haisee ja palkka juoksee.

• Eikö Stora-Enso ulkoistanut osan toiminnastaan Kiinaan, halvan työvoiman takia? Ei taida kuitenkaan vessapaperia valmistaa? Korjatkaa, jos olen väärässä.

• Mie sain kerran taan noin pilhakkaa Turkkuses. Ekkai se ollu Pieris sinä mun salarakas? Pilini on sokea, mutta tunto tallella hepinnokassa.

T: yllätysseksi-Salis

• Jossain Pyhärannassa tjsp oli alueuutisten mukaan suolistobakteereja juomavedessä. Onko se Salasontija jo ehtinyt ruikkimaan ripulinsa sinne vesijohtoverkostoon?

Pieris on taas ummessa. Ei tuu kakka vaikka kuinka yrittää. Mikä neuvoksi?

• Umpi johtuu perintötekijöistä, vrt Muumit. Pinnistä vaan niin perkeleesti, kyä se irtoo.

T: dosentti Salis

• Synnytin tänään klo 8.30 työpaikan posliinikoniin pökäleen. Tai itseasiassa oli useampi lapsi, oli monikkoraskaus. Olo on hyvä ja seesteinen, paino putosi kolme kiloa. Isästä ei tietoa. Olen moderni nainen ja hoidan yh:na jälkikasvuni. Kela maksaa.

Missä viipyvät onnittelut? Kukkia saa myös tuoda.

• Onnea, Pieris, onnea. Tämä suvuton lisääntyminen on piolookillisesti vähän outoa, mutta onhan minuakin luultu jessuksen isäksi. Ja siihen olen varmasti syytön.

RResoriterveisin Salis

• Kävin laskemassa suolikaasua Hirveän Liiton toimiston ovesta sisään. Soittivat kytät paikalle. Nyt olen tutkintavankeudessa ympäristön p-kaamisesta. Eihän täällä saa edes hernekeittoa tai valkosipulia. Pierusaagani uhkaa loppua, ellen saa äkkiä lisää kaasua koneeseen.

Olisipa vielä wanhat hyvät ajat kun perseelle haisevat emännät herättivät pelonsekaista kunnioitusta nuoremmissaan. Nyt kersat liittyvät Hirveisiin ja hyppivät silmille. Tai ainakin perssilmille.

Tule apuun Anja. Tai Salakaapeloitsija.

• Pieris, kestä se kuin kunnon salakaasuttaja konsaan. Mutta nykyään pelotearvosi on huonoissa, kun on tuo vammakko Kreetakin naamaansa vääntelemässä ja pelottelemassa ihmisiä pierujasikin pahemmilla (jos on?) asioilla.
      Ei sinua pitkään siellä kaapissa pidetä. Syytteesi on korkeintaan biologisen sodankäynnin esivalmistelu hernekeittoa ja ruisleipää syömällä, ja lisäksi luontainen bukeesi syövyttää poliisivankilan lukot ja saranat parissa päivässä, joten pian olet taas vapaa kuin leijapieru jouluna.
      Kävin tänään Isolla Kirkolla Helsingissä, ja liukumiinoitin Itiksen sähkörappuset. Siinä on päiväntasa ajan pojan Niket paskassa kehräsluuhun asti, kun siihen ontuu.

Kakkelberg-terveisin Salis

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.