Olin bändin keikalla

Anonyymi

Mikä siinä on että rumia naisia on aina eturivissä bändin keikalla?

90

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se johtuu siitä, että rumat miehet ovat niin hitaita, etteivät koskaan kerkiä sinne eturiviin, kun paikat ovat jo täytetty. Rumat miehethän jäävät aina kakkosiksi.

• Anonyymi

Ei johdu siitä van rumilla naisilla huono itsetunto ja haluavat hyväksyntää komealta artistilta koska artisti ei voi haukkua rumia naisia rumaksi julkisesti

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juuri näin. Meikillä saa ihmeitä aikaan. Vähemmälläkin pakkelimäärällä. Taitavimmat meikkaavat niin, ettei meikkiä edes huomaa. Sitten on näitä poseeraa meikittömänä -kuvia 😂 Paras kun kestomeikkejä ei muka lasketa meikkamiseksi, heh.

Tukan laittamisella on suuri merkitys. Vaatteilla myös, niillä voi korostaa vartalon eri puolia ja häivyttää virheitä... Ja sitten se oma fiilis, mikä noista kuvistakin näkyy. Ennen -kuvissa kaikki ovat vähän tympääntyneen näköisiä, jälkeen kuvissa iloisia flirttejä.

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Meikillä saa ihmeitä aikaan. Vähemmälläkin pakkelimäärällä. Taitavimmat meikkaavat niin, ettei meikkiä edes huomaa. Sitten on näitä poseeraa meikittömänä -kuvia 😂 Paras kun kestomeikkejä ei muka lasketa meikkamiseksi, heh.

Tukan laittamisella on suuri merkitys. Vaatteilla myös, niillä voi korostaa vartalon eri puolia ja häivyttää virheitä... Ja sitten se oma fiilis, mikä noista kuvistakin näkyy. Ennen -kuvissa kaikki ovat vähän tympääntyneen näköisiä, jälkeen kuvissa iloisia flirttejä.

xL

Nykyään muutenkin sosiaalisessa mediassa arkimeikki = meikitön siihen filtterit päälle.

• Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

Nykyään muutenkin sosiaalisessa mediassa arkimeikki = meikitön siihen filtterit päälle.

Mulla ei oo filtteri ku porakaivossa.

• Anonyymi

Minkä bändin keikalla? Typerää kirjoittaa vain "bändin keikalla".

No asiaan. Musiikkimaku ei ole ulkonäöstä riippuvainen. Rumillakin naisilla saa olla musiikkimaku (en tiedä onko se tässä tapauksessa hyvä vai huono koska et kertonut mikä bändi oli). Jotkut haluavat eturiviin koska siitä varmaankin näkee paremmin jos on vaikka lyhyt niin kukaan hujoppi ei tule eteen.

Itse en koskaan halua eturiviin, mieluummin muutama metri eturivistä... Josta voi esim. kuolata erään bändin kitaristia... Olin eilen
      ko. bändin (en minäkään kerro minkä) keikalla.

-pihallatipunen-

• Anonyymi

Jos ulkonäkö ei ole musiikkimausta riippuvainen niin mitä väliä sillä on mikä bändi on kyseessä? Bändi ku bändi, rumat naiset eturivissä.
        Kauniit naiset ei ehdi eturiviin kun miehet piirittävät heitä kokoajan, rumat voi kävellä vapaasti eturiville saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ulkonäkö ei ole musiikkimausta riippuvainen niin mitä väliä sillä on mikä bändi on kyseessä? Bändi ku bändi, rumat naiset eturivissä.
        Kauniit naiset ei ehdi eturiviin kun miehet piirittävät heitä kokoajan, rumat voi kävellä vapaasti eturiville saakka.

Ainakin sen bändin keikalla, jossa olin eilen, näyttää olevan eturivissä myös kauniita naisia, ja ne ovat yleensä siellä "passissa" jo paljon ennen keikan alkua.

-pihallatipunen-

• Anonyymi

No tämän asap rosckyn vai mikä tämä amerikan ihme mivkel jackson nyt Tampereella hurjasteli.

Siellä sitä naisia pahoinpideltiin ja maahan tallattiin ja tämä kaikki eturivissä. Asap Rocky on kova jännämies kun muijia vedetään pataan aivan kuten pakolaisia Tukholmassa. Yleisö mölyää huutaen fuck sweden pahoinpidellessäänsä naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämän asap rosckyn vai mikä tämä amerikan ihme mivkel jackson nyt Tampereella hurjasteli.

Siellä sitä naisia pahoinpideltiin ja maahan tallattiin ja tämä kaikki eturivissä. Asap Rocky on kova jännämies kun muijia vedetään pataan aivan kuten pakolaisia Tukholmassa. Yleisö mölyää huutaen fuck sweden pahoinpidellessäänsä naisia.

Kuka nyt tollasta paskaa menee kuuntelemaan?

En tosin ikinä ole kuullut riimiäkään mutta kuulematta paskaa..

-pihallatipunen-

• Anonyymi kirjoitti:

En menis ikinä tuollaseen. Minua pelotti kun katsoin videon. :(

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä järki on niissä moshpiteissä?

• Anonyymi kirjoitti:

Välillä Seinäjoen tangomarkkinatkin ovat liikaa. En uskaltaisi sinnekään.
        Varomattomia ihmisiä voidaan viedä tangoon vaikkei haluaisikaan ja sitten olet pulassa.

• Anonyymi

mut takarivistä voi valita mieleisensä naisen ja tarjota sille drinkkiä ja pyytää kotiinsa. Keikat on hyvä paikka iskee naisia.

• Miksei miehet kiinnostu rumista naisista?

Onkos ruma nainen huonompi kumppani häh?

• Anonyymi

No niinpä! Hyvä kysymys.

-pt-

• Anonyymi

Koska miehet ätmejä myöten kiinnostuvat ainoastaan jännänaisista joilla on hirveän paljon seksikokemuksia ja tatuointeja sekä naamamaalit.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska miehet ätmejä myöten kiinnostuvat ainoastaan jännänaisista joilla on hirveän paljon seksikokemuksia ja tatuointeja sekä naamamaalit.

No ei ne just muista puhukaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyl paljoo tatskanaiset kiinnosta.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Ei kyl paljoo tatskanaiset kiinnosta.

Kiinnostais kuitenkin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kiinnostais kuitenkin..

Ei todellakaan. Tatskat rumentaa naista.

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Provokaatio. Palstalla on hiljaista.

Ruma mielipide.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ruma mielipide.

Mitä rumaa mielipiteessä?

Mitä rumaa mielipiteessä?

Minun tatskat tekee minusta lähes täydellisen..

• Wwuwuw kirjoitti:

Minun tatskat tekee minusta lähes täydellisen..

Tastkojen takia siis vain LÄHES.

Tastkojen takia siis vain LÄHES.

Pitkä tukka rumentaa miestä. Hah!

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin kun pitäis vielä muutama ottaa lisää..

• Wwuwuw kirjoitti:

Sen saa tarvittaessa helposti pois.
        Tarvetta ei oo ollut ku kerran.

Rumaa on kuiteskin toisten haukkuminen..

• Wwuwuw kirjoitti:

En minä ketään haukkunut, haukuin tatuointeja.

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Muistutan herrasmiessäännöistä.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Olet oikeassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Muistutan herrasmiessäännöistä.

Mitäs ne on? Sellaisiako, ettei saa kertoa mielipidettään tatuoinneista?

En minä ketään haukkunut, haukuin tatuointeja.

Haukuit tatuoinnin omaavia naisia..ja mä sitten taas pitkätukkaisia miehiä..

Vaikka kyllä tiedän vanhojen ukkojen mielipiteet etenkin naisten tatskoista,.Ei oikeesti liikuta pätkääkään.

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Mitäs ne on? Sellaisiako, ettei saa kertoa mielipidettään tatuoinneista?

Syntymävuosi -68? Nyt pitäs opetella.

• Wwuwuw kirjoitti:

Haukuit tatuoinnin omaavia naisia..ja mä sitten taas pitkätukkaisia miehiä..

Vaikka kyllä tiedän vanhojen ukkojen mielipiteet etenkin naisten tatskoista,.Ei oikeesti liikuta pätkääkään.

Enhän. Sanoin vain että tatuointi rumentaa naista.
        Aivan eri asia.

"mä sitten taas pitkätukkaisia miehiä", vaikka sanoit että haukkuminen on rumaa.

Tatskattomuus ei ainakaan ketään rumenna.

En oo muuten ku kerran ollut tatskatun naisen kanssa "silleen". Hällä oli aika pieni swastiga. Hindumallia.

• Anonyymi kirjoitti:

Syntymävuosi -68? Nyt pitäs opetella.

Eli viiskymppisillä ei saa herrasmiessääntöjen mukaan olla mielipiteitä?

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Aivan eri asia.

"mä sitten taas pitkätukkaisia miehiä", vaikka sanoit että haukkuminen on rumaa.

En oo muuten ku kerran ollut tatskatun naisen kanssa "silleen". Hällä oli aika pieni swastiga. Hindumallia.

"pieni swastiga"

Ei yksityiskohtia, kiitos.

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Eli viiskymppisillä ei saa herrasmiessääntöjen mukaan olla mielipiteitä?

Ei kun ne hallussa.

Aivan eri asia.

Kai sä sitten ilmoitit sen mielipitees ennen kuin olitte " silleen" ?

• Anonyymi kirjoitti:

"pieni swastiga"

Ei yksityiskohtia, kiitos.

Mitä yksityiskohtia siitä nyt vois edes kertoa?

• Wwuwuw kirjoitti:

Kai sä sitten ilmoitit sen mielipitees ennen kuin olitte " silleen" ?

Oli niin nätti tyttö, ettei pieni kuva häntä pystynyt rumentamaan. Enkä muuten vähään aikaan edes huomannut sitä kuvaa.

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Mitä yksityiskohtia siitä nyt vois edes kertoa?

Arvostelit jo liian pieneksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Arvostelit jo liian pieneksi.

Missä olen sanonut LIIAN pieni?

Ehkä se tyttö sanoi sulle niin?

Tsih..

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

"Hällä oli aika pieni swastiga. Hindumallia."

Tässä. Synonyymi. Olisko pitänyt olla isompi?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ehkä se tyttö sanoi sulle niin?

Tsih..

Niin, tässä on nyt selvästi joku mennyt sotkuun.

• Anonyymi kirjoitti:

"Hällä oli aika pieni swastiga. Hindumallia."

Tässä. Synonyymi. Olisko pitänyt olla isompi?

Aika pieni on eri kuin liian pieni.

• Anonyymi

Kun aloittaja ei selvästikään mene bändiä-, vaan naisia katsomaan, niin miksi hän ei valitse sellaista paikkaa jossa ne kauniit naiset ovat? Miksi sinne eteen pitää tunkea, jos siellä on vain rumia naisia?

(Jos häntä kiinnostaisi bändi, niin silloinhan olisi se ja sama minkä näköiset lyylit sen eturivin täyttää.)

• Kauniit ovat backstagella.

• Monesti eturivissä on bändäreitä, jotka toivovat pääsevänsä takahuoneeseen. Mutta kukapa sitä ei haluaisi panna päiväunien kohdetta.

• Anonyymi

syy siihen, ettei ihminen jää eläkkeelle, vaikka on eläkeiässä. Kuitenkin sairastelee ja on sairaslomilla. Ei tykkää työstään ja kiukuttelee työpaikalla.

Asiaa kysyttäessä sanoo; ettei ole ”varaa” jäädä eläkkeelle, eikä kuitenkaan ole taloudellisia ongelmia ja miehensäkin on eläkkeellä.

Tuntuu vaan niin hassulta, kun työkaverit joutuvat kuuntelemaan kiukuttelua ja ihmettelevät, miksi pitää töissä olla, kun on niin vaikeaa.

• Yritän aina suoraan keikkabussiin. Mutta vain Tähkän kohdalla.

• Lyhyimmillä pitäs olla etuoikeus eturiviin.
      Joku korstale seisoo aina edessä.

Keikoilla ei ikinä näe mitään. :(

• Haha, paljonko pituutta? 150 cm? Ota joku jakkara mukaan.

Onneksi sentään elokuvissa on nykyään tarpeeksi korkeuseroa rivien välillä. Ennen vanhaan sai tällainen 180 cm tappi istua aina lysyssä, jota takana oleva näkisi jotain.

• Zombi kirjoitti:

Haha, paljonko pituutta? 150 cm? Ota joku jakkara mukaan.

Onneksi sentään elokuvissa on nykyään tarpeeksi korkeuseroa rivien välillä. Ennen vanhaan sai tällainen 180 cm tappi istua aina lysyssä, jota takana oleva näkisi jotain.

Ei oo oikein, että aina pisin mies tulee eteen. Tiedätkö miten se ottaa pikkuihmistä kuuppaan?

Jakkara, oikein hyvä ehdotus.

Samoin viimeksi eteen tuli kyllä joku tötterötukkainen naikkonen, joka keikkui parin metrin korkeudessa, koska tukka oli tupeerattu nutturalle ja palkkikengät jalassa.

Onneksi keikat onkin tarkoitettu kuuloaistille.

Minusta pitäisi antaa alennusta jos kaikki eivät näe. Niinh...:(

• Yläkatsomo pikkuihmisille. Pyydetään. Kiitos.

• Pikkuihminen xD. Siinä uusi lempinimi Pönttikselle.

• Zombi kirjoitti:

Pikkuihminen xD. Siinä uusi lempinimi Pönttikselle.

Kukas sinä olet, viherihminen?

• Zombi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Kukas sinä olet, viherihminen?

Minä olen minä. Etkö tunnista minua?

• Zombi kirjoitti:

Minä olen minä. Etkö tunnista minua?

En...? Kuka?

• misspönttöuuni kirjoitti:

En...? Kuka?

No Vihertäjä, höpö.

• Zombi kirjoitti:

No Vihertäjä, höpö.

Jaha. Sillä lailla..

Jaha. Sillä lailla..

Anteeksi?

• Zombi kirjoitti:

Anteeksi?

Niin että jaa :)

Niin että jaa :)

Pidetään hommat yksinkertaisina tällä kertaa. Ei pelata mitään pelejä. Muutenkaan en jaksa täällä enää minkään sortin vääntöjä. Pieni tauko on tehnyt hyvää.

Peace

• Zombi kirjoitti:

Pidetään hommat yksinkertaisina tällä kertaa. Ei pelata mitään pelejä. Muutenkaan en jaksa täällä enää minkään sortin vääntöjä. Pieni tauko on tehnyt hyvää.

Peace

https://www.youtube.com/watch?v=9id6djs_Tro

Sovinnon eleenä lähettää Lauri Tähkää

vaikka kiivaus ei ole katoavaista :)

https://www.youtube.com/watch?v=9id6djs_Tro

Sovinnon eleenä lähettää Lauri Tähkää

vaikka kiivaus ei ole katoavaista :)

Noo' kivaillaan, mutta kiivaillaan hyvässä hengessä. Ei koiteta nokittaa toinen toistamme :D

Musta on tullut ihan pehmo nykyään.

• Zombi kirjoitti:

Noo' kivaillaan, mutta kiivaillaan hyvässä hengessä. Ei koiteta nokittaa toinen toistamme :D

Musta on tullut ihan pehmo nykyään.

*puristaa*

Joo, pehmeää. No hyvä.., ei kovin tuhma saa ollakaan :)

*puristaa*

Joo, pehmeää. No hyvä.., ei kovin tuhma saa ollakaan :)

Apua, mistä sinä puristelet minua :D

• Zombi kirjoitti:

Apua, mistä sinä puristelet minua :D

Lapaluusta kokeilin :)

• Laurii...

• Anonyymi

Rumat naiset voivat siinä eturivissä fantasioida, että kuuluvat tämän alfauros YTM:n haaremiin.

• Laurii.... :D

Voin fantasioida ihan missä vain. Nytkin :D

• Kerran lähdin pois kun kyllästyin tuijottamaan edessä heiluvaa 40 asteen pesulappua, jossa ei linkousta-merkki. Tyypillä oli lisäksi n.imatakku takaraivolla.
      Se siitä.

• Anonyymi

😂. Siinä muuten tekee kaikenlaisia huomioita jos eteen tulee joku seisomaan just kun luulee saaneensa hyvän paikan.. Ja mä en ole edes lyhyt (169 cm) mutta silti monesti joku hujoppi änkee suoraan eteen.

Noita naimatakkuja näkee aamulla bussissakin.. Eikö ihmiset omista peiliä?

-pt-

• Anonyymi kirjoitti:

😂. Siinä muuten tekee kaikenlaisia huomioita jos eteen tulee joku seisomaan just kun luulee saaneensa hyvän paikan.. Ja mä en ole edes lyhyt (169 cm) mutta silti monesti joku hujoppi änkee suoraan eteen.

Noita naimatakkuja näkee aamulla bussissakin.. Eikö ihmiset omista peiliä?

-pt-

Joo, joskus ärsyttää niin paljon, että tekisi mieli loikata selkään,

• Anonyymi

Joo, joskus ärsyttää niin paljon, että tekisi mieli loikata selkään,

Loikkaa ens kerralla 😂😂

-pt-

• Anonyymi kirjoitti:

Loikkaa ens kerralla 😂😂

-pt-

Pörhäytä sinä takaapäin tukkaa bussissa...siitäs saavat, riettaat ; )

• Anonyymi kirjoitti:

Loikkaa ens kerralla 😂😂

-pt-

Tänään on ollut https://www.youtube.com/watch?v=UnlM3c1y3Wk

bassopäivä, laitetaanpa tännekin kun keikoista puhutaan :D

Yritän saada jytinällä aamupuuron siirtymään kurkusta ohutsuolen alkuun, ainakin laskin tipahti bassokajarin päältä :'D

• Anonyymi

Pörhäytä sinä takaapäin tukkaa bussissa...siitäs saavat, riettaat ; )

Pörhäytän 😂. Ja samalla kysyn (kateellisena?) että on tainnu yöunet jäädä vähiin..

• Anonyymi kirjoitti:

Pörhäytän 😂. Ja samalla kysyn (kateellisena?) että on tainnu yöunet jäädä vähiin..

Sihhiii :'D

https://www.youtube.com/watch?v=X4TRjrQU0ck

Nyt herätellään loputkin pyhäuinailijat. :)

• Anonyymi

Baareissa pitää käydä bändin keikoilla jos haluaa naisia tavata. Se on kovaa työtä juoda viinaa, hankkia krapula mutta se täytyy tehdä jotta kumppani löytyy. Naiset käy myös bändejä katsomassa ja samalla haluavat että miehet tulee iskemään.

T: Viinamies

• Olit varmaan jonkun junttibändin keikalla. Yleisö on sen mukaista.

• Anonyymi

Oletko sinäkin ruma nainen?

• Anonyymi

Rumia naisia ei ole olemassakaan kuin mielikuvituksissa vaan, joku sanoi niin että meikit: ei kyllä nykyään pysty tunnistamaan onko nainen 40 vai 14 -vuotias kun meikeillä saa tehtyä mitä tahansa.

Eräs mielenkiintoinen elokuva katsottavaksi: Driven (2019), kertoo tuosta John Delorean jutusta joka suunnitteli sen Paluu Tulevaisuuteen -elokuvan auton.... joitain hyviä vitsejäkin tuossa kuten; noilla on marmoria siellä ja marmoria täällä, marmorista on kaikki tehty, sitten vaimo sanoo että: "Kultapieni kun ne marmorikuulat eivät ole oikeasti marmoria, vaan lasista tehtyjä kuulia".

• Totta. Olen kiinnittänyt asiaa huomiota. Ainakin kotimaisten pop/iskelmä -artistien keikkojen eturivissä tuntuu olevan poikkeuksellisen paljon lihavia, vähän yksinkertaisen oloisia naisia.

• Anonyymi

Aloitus on surkea trolli. Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä itsetunnon kanssa. Sori vaan.

Ja kannattaako niiden artistien itse flirttailla jos eivät halua huomiota??

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3755
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3320
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      69
      3164
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2780
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2352
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1923
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      29
      1869
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      40
      1867
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1708
    Aihe