En juo koskaan ja siksi kropassani on parempi hypertrofia kuin teillä jotka juotte ja elimistönne on jatkuvassa myrkytystilassa. Nauran sille väsyneelle ja myrkytyksen täyttämälle olemuksellenne.
En juo koskaan
8
<50
Vastaukset
No kylläpä onkin hieno sana...
pitkätukka-68 kirjoitti:
On on, eikä hypertrofia ole edes mikään positiivinen asia.
Eipä näyttäisi olevan :)
- Anonyymi
Et siis juo edes vettä.😉
Terv. absolutisti - Anonyymi
Veikkaan että minulla on tänään hauskempaa, huomenna voi asia olla toisinpäin mutta ei kanneta siitä vielä murheita.
Elämäntehtäväni ei ole olla esimerkillinen ihminen sitä lyhyttä aikaa jonka täällä maan päällä vietämme. Ei se parhaassa tapauksessa tuleva 10 - 20 lisävuotta ole niin must juttu. Must juttu on se 60 ensimmäistä hauskaa ja antoisaa vuotta, tuon yli menevä on jo v varmasti pelkkää plussaa. Mieti, jos olisi vaikka rakastellut 200 naisen kanssa ensimmäisen 40 vuoden aikana niin mitä uutta se rakastelu antaisi se viimeisen 30 vuoden aikana...ai niin, varmaan impotenssiongelmat:)
AsianVierestä - Anonyymi
0nko aloittajalla naisia/kavereita? Eikö. No miksei. Hirn.
- Anonyymi
mene äkkiä sairaalaan ettei noutaja tule ja siellä kroppasi ja elimistösi nesteytetään joisit edes vettä tai piimää maitoa mehua kahvia teetä niin koita hyvä ihminen jotain juoda
- Anonyymi
ja sairaalassa autetaan sinua ja hoidetaan mielenterveys ongelmasi eli naurat kun muut juo vettä ja myrkyttää itsensä olet vakavasti sairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158