Kannattaako olla kuin jännämies mäkikotka ja jättää surevalle "leskelleen" vain valkaa kun on mennyt kuolemaan alkoholin ja antabuksen interaktion synnyttämään syöpään/shokkireaktioon/aivoverenvuotoon!!
Mäkikotka jätti vain velkaa
7
57
Vastaukset
Harvapa sitä osaa kuolemansa niin ennakoida, että kerkeää velkansa pois maksamaan. Ei ole pakko ottaa vastaan velkaa perintönä, jos ei ole itse ollut sitä velkaa tekemässä.
Velka ei Suomessa periydy.
- Anonyymi
Mutta asunto lähtee alta, ei periydy.
Kannattihan se, nyt matin ei tarvinnut itse maksaa pois velkaansa. - Anonyymi
Matti oli viinamies ja tykkäsi juoda viinaa ja juhlia. Matti otti luottoa ja kävi baareissa juomassa viinaa ja siihen tarvii rahaa joten otti lainaa. Niin se on että viinaa pitää juoda jotta naisia tapaa ja matti tapasi naisia baarissa ja oli monta kertaa naimissa ja naisia riitti. Jos matti olis ollut raitis niin matti olisi ollut myäs sinkku. Matin ei olisi tarvinnut juoda enää koska oli jo nainen ja nyt piia joutuu sitten myymään talonsa mutta se on elämää se. Tärkeintä on että pitää juoda viinaa jotta naisia tapaa ja löytää kumppanin.
T: Viinamies- Anonyymi
Ilman viinaa Matti voisi nytkin kirjoitella palstalle, kunhan mäkihyppytreeneiltään ehtii.
- Anonyymi
Antabuksen ja viinan aiheuttama ulosteen ja veren syöksy suolistossa suurella paineella = Kuolema. No, tyhmyydestä sakotetaan!
- Anonyymi
Saattoihan siellä aivoissakin uloste ja kusi virrata suurella paineella patojen läpi, käkäkäkä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158