Sisupastilli

Anonyymi

Yksi nainen kertoo PHengen tekojaan. Käski ostaa Sisua ja sitten vierustoveri yskikin. Naisuskova näki unta pahvilootista ja naapuri sai ennusmerkin muuttaa. Sitten Jeesus lähetti viestin EI VIELÄja nainen koputti edessä istuvaa ja toisti lauseen. Tämä sai kehotuksen olla vielä töissä.

Kovin kummallisia nämä naisuskova ennusmerkin. Onko muillakin näin.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmmm. Pyhä Henki kieltämättä toimii uskovien elämässä matalalla profiililla, ihan arjen tasolla. Juuri tuon kaltaista on Jeesuksen / PH:n toiminta.

      En osaa sanoa tuon naisen tapauksesta, mutta itse saan apua ihan tuon kaltaisissa asioissa päivittäin.

      Esim. kun jokin asia arkielämässäni tökkii ja kokeilen eri keinoja sen selvittämiseksi, lopulta tuskastun ja rukoilen ajatuksissani: saan yleensä "heti" uuden ajatuksen jota kokeilla mainitussa tapauksessa ja jolloin asia toimiikin näin. Näitä tapahtuu jatkuvasti. "Noin kerran päivässä."

      Ilman Jeesusta olisin ollut monesti aivan pulassa esim. tietokoneen tai muiden älylaitteiden kanssa. Viimeksi tänään. Myöskin esim. "kadonneet esineet" löytyvät rukouksen voimalla. Ynnä muut arjen ongelmat ratkeavat, esim. erilaisina, ajatuksiin nousevina neuvoina.

    • Anonyymi

      Käytännön apua todellakin. Jeesus on kiinnostunut seuraajiensa hyvinvoinnista. Olen monta kertaa harrasteissani saanut idean kun olen ollut sormi suussa. Tehtyäni sen mukaan, se onkin osoittautunut juuri oikeaksi siihen tilanteeseen. Joskus olen hankkinut harrastustarvikkeita hetken mielijohteesta. Sitten olen joutunut korjaamaan harrastusvälinettä, ja kaapista on löytynyt valmiina juuri siihen ongelmaan ratkaiseva osa tai työkalu.

      • "Käytännön apua todellakin. Jeesus on kiinnostunut seuraajiensa hyvinvoinnista."

        Tosiaan, Jeesus välittää niin kovasti yhdessä maailman korkeimman elintason hyvinvointivaltiossa asuvien seuraajiensa kuivista kurkuista ja harrastevälineiden hajoamisesta, että aikaa ei ilmeisesti enää jää esim. miljoonille nälänhädästä kärsiville lapsille, AIDS-epidemian kourissa kituville afrikkalaislle kristityille tai saastaissa slummeissa äärimmäisessä köyhyydessä kituuttaville ihmisparoille. Mutta Sisu-pastilleja Jeesus sentään toimittaa tarvitseville, joten mitä tuollaisista pikkuseikoista...


      • Anonyymi

        Minun hammassärkyni on maailman tärkein ja akuutein asia. Pieni on elinpiiri. Miljoonat nälkäänäkevät, ja äärimmäisestä köyhyydestä kärsivät ei tuhlaa ajatustakaan minun niin sanotulle hyvinvoinnilleni. Heitä ei kiinnosta vähääkään minun harrastukseni.

        Sinuakaan ei kiinnosta maailman miljoonat kärsivät, eikä minun harrastukseni, paitsi silloin kun pääset lyömään niillä kristittyjä. Etkä tunne siitä edes huonoa omaatuntoa.


      • Michelarkangelo
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun hammassärkyni on maailman tärkein ja akuutein asia. Pieni on elinpiiri. Miljoonat nälkäänäkevät, ja äärimmäisestä köyhyydestä kärsivät ei tuhlaa ajatustakaan minun niin sanotulle hyvinvoinnilleni. Heitä ei kiinnosta vähääkään minun harrastukseni.

        Sinuakaan ei kiinnosta maailman miljoonat kärsivät, eikä minun harrastukseni, paitsi silloin kun pääset lyömään niillä kristittyjä. Etkä tunne siitä edes huonoa omaatuntoa.

        Oliko tämän viestin tarkoitus olla vastaus minun viestiini? Kommentoin olettaen että se oli.

        "Miljoonat nälkäänäkevät, ja äärimmäisestä köyhyydestä kärsivät ei tuhlaa ajatustakaan minun niin sanotulle hyvinvoinnilleni. Heitä ei kiinnosta vähääkään minun harrastukseni."

        Entä sitten? Tässä oli puhe siitä, että väitetysti kaikkivaltias ja jokaisesta maailman ihmisestä henkilökohtaisesti välittävä Jeesus auttaa mieluummin hyvinvointivaltion asukkaita näiden pikkuvaivoissa kuin pelastaa hengenhädässä ja äärimmäisessä kärsimyksessä eläviä ihmisiä.

        "Sinuakaan ei kiinnosta maailman miljoonat kärsivät, eikä minun harrastukseni, paitsi silloin kun pääset lyömään niillä kristittyjä. Etkä tunne siitä edes huonoa omaatuntoa."

        Ja edelleen: entä sitten? Minä en ole väittänytkään olevani kaikkivaltias saati välittäväni jokaisesta ihmisestä henkilökohtaisesti. Jeesukseen tällaiset ominaisuudet sen sijaan liitetään.

        Oliko viestisi tarkoitus puolustella Jeesusta, että ei hänen tarvitse kaikistä välittää kun he tai sinäkään et välitä? Eikö Jeesus mielestäsi välitäkään kaikista tai eikö hän mielestäsi olekaan kaikkivaltias?


      • Anonyymi
        Michelarkangelo kirjoitti:

        Oliko tämän viestin tarkoitus olla vastaus minun viestiini? Kommentoin olettaen että se oli.

        "Miljoonat nälkäänäkevät, ja äärimmäisestä köyhyydestä kärsivät ei tuhlaa ajatustakaan minun niin sanotulle hyvinvoinnilleni. Heitä ei kiinnosta vähääkään minun harrastukseni."

        Entä sitten? Tässä oli puhe siitä, että väitetysti kaikkivaltias ja jokaisesta maailman ihmisestä henkilökohtaisesti välittävä Jeesus auttaa mieluummin hyvinvointivaltion asukkaita näiden pikkuvaivoissa kuin pelastaa hengenhädässä ja äärimmäisessä kärsimyksessä eläviä ihmisiä.

        "Sinuakaan ei kiinnosta maailman miljoonat kärsivät, eikä minun harrastukseni, paitsi silloin kun pääset lyömään niillä kristittyjä. Etkä tunne siitä edes huonoa omaatuntoa."

        Ja edelleen: entä sitten? Minä en ole väittänytkään olevani kaikkivaltias saati välittäväni jokaisesta ihmisestä henkilökohtaisesti. Jeesukseen tällaiset ominaisuudet sen sijaan liitetään.

        Oliko viestisi tarkoitus puolustella Jeesusta, että ei hänen tarvitse kaikistä välittää kun he tai sinäkään et välitä? Eikö Jeesus mielestäsi välitäkään kaikista tai eikö hän mielestäsi olekaan kaikkivaltias?

        Ei ole kaikkivaltias,kiduttaja,joka odottaa niin täydellistä palvontaa ja virheettömyyttä,ennenkuin edes viitsii vilkaista kärsivän avunhuutoa.Ei enää jeesusta,täytyy järkiintyä.


      • Anonyymi

        Puhutaan näin ollen lälleröjumalasta, joka parantaa kaikkien vaivat, ja kantaa ruuan pöytään. Se mitä me täällä katselemme on vain kangastusta todellisuudesta. Onpa asiasta tehty jopa tutkimustakin. Köyhyydessä elävät eivät, toisin kuin luulisi, olekaan susia toisilleen. Pois lukien sotien keskellä elävät. On jopa väitetty että kehitysmaissa on keskimäärin onnellisempia ihmisiä kuin meillä hyvinvointilassa. Entäs sitten nälkää näkevät, ja nälkään kuolevat? He elävät siinä todellisuudessa joka heitä ympäröi. Nykyaikana ei ole puutetta ruuasta, puute on viisaista diktaattoreista. Heidän etuihinsa jopa kuuluu pitää kansa kurjuudessa. Eivät he kysy neuvoa Jeesukselta, pikemminkin saatanalta.

        Jeesus välittää kyllä jokaisesta. Suomessa isonvihan aikaan kuoltiin nälkään ja pakkaseen. Suomalaiset vaelsivat ryysyissään ympäriinsä ja kuolivat rukoillen ja anoen. Useimmat heistä uskoivat Jeesukseen, mutta silti he kuolivat. Oliko Jeesus itsekäs kun totesi: Köyhät teillä on aina keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole aina. Tämän hän sanoi kun Juutas mutisi voiteluaineen tuhlaamisesta. Olisihan voiteluaineen voinut myydä ja jakaa rahat köyhille.

        Muista tämä, vaikka haluatkin vetäytyä vastuusta, seuraavan kerran kun vaihdat autoosi öljyt. Etkö halua myydä voiteluainetta ja jakaa rahat köyhille? Jos nyt elämmekin yltäkyllyydessä, huomisesta ei ole mitään takeita. Osat voi vaihtua milloin tahansa, muuallakin kuin autoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan näin ollen lälleröjumalasta, joka parantaa kaikkien vaivat, ja kantaa ruuan pöytään. Se mitä me täällä katselemme on vain kangastusta todellisuudesta. Onpa asiasta tehty jopa tutkimustakin. Köyhyydessä elävät eivät, toisin kuin luulisi, olekaan susia toisilleen. Pois lukien sotien keskellä elävät. On jopa väitetty että kehitysmaissa on keskimäärin onnellisempia ihmisiä kuin meillä hyvinvointilassa. Entäs sitten nälkää näkevät, ja nälkään kuolevat? He elävät siinä todellisuudessa joka heitä ympäröi. Nykyaikana ei ole puutetta ruuasta, puute on viisaista diktaattoreista. Heidän etuihinsa jopa kuuluu pitää kansa kurjuudessa. Eivät he kysy neuvoa Jeesukselta, pikemminkin saatanalta.

        Jeesus välittää kyllä jokaisesta. Suomessa isonvihan aikaan kuoltiin nälkään ja pakkaseen. Suomalaiset vaelsivat ryysyissään ympäriinsä ja kuolivat rukoillen ja anoen. Useimmat heistä uskoivat Jeesukseen, mutta silti he kuolivat. Oliko Jeesus itsekäs kun totesi: Köyhät teillä on aina keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole aina. Tämän hän sanoi kun Juutas mutisi voiteluaineen tuhlaamisesta. Olisihan voiteluaineen voinut myydä ja jakaa rahat köyhille.

        Muista tämä, vaikka haluatkin vetäytyä vastuusta, seuraavan kerran kun vaihdat autoosi öljyt. Etkö halua myydä voiteluainetta ja jakaa rahat köyhille? Jos nyt elämmekin yltäkyllyydessä, huomisesta ei ole mitään takeita. Osat voi vaihtua milloin tahansa, muuallakin kuin autoissa.

        ” Puhutaan näin ollen lälleröjumalasta, joka parantaa kaikkien vaivat, ja kantaa ruuan pöytään.”

        Viittaatko nyt aloittajan ja hänen komppaajansa jumalaan, joka puuttuu hyvinvointivaltion asukkaiden kurkkujen kuivuuteen ja harrastusvälineiden vikoihin?

        ”Se mitä me täällä katselemme on vain kangastusta todellisuudesta. Onpa asiasta tehty jopa tutkimustakin.”

        Mitä oikein tarkoitat? Kiinnostaisi tietää enemmän, joten voisitko linkata kyseisen tutkimuksen, kiitos.

        ”Köyhyydessä elävät eivät, toisin kuin luulisi, olekaan susia toisilleen. Pois lukien sotien keskellä elävät. On jopa väitetty että kehitysmaissa on keskimäärin onnellisempia ihmisiä kuin meillä hyvinvointivaltiossa.”

        Juu. En vaan oikein näe, miten tämä liittyy aiheeseen. Eipä siitä onnellisuudesta ole apua, jos ruokaa ei ole tai slummien saasteet vievät hengen.

        ”Entäs sitten nälkää näkevät, ja nälkään kuolevat? He elävät siinä todellisuudessa joka heitä ympäröi.”

        En oikein näe, mikä pointti Sinulla on kertoa ilmiselviä tosiasioita.

        ”Nykyaikana ei ole puutetta ruuasta, puute on viisaista diktaattoreista. Heidän etuihinsa jopa kuuluu pitää kansa kurjuudessa. Eivät he kysy neuvoa Jeesukselta, pikemminkin saatanalta.”

        Hetkonen, tarkoitatko että Jeesus ei kykene auttamaan diktaattorien alamaisia? Eikö Jeesus olekaan kaikkivaltias? Pitääkö hänen pyytää diktaattoreilta auttaakseen näiden hädässä rukoilevia kansalaisia? Muussa tapauksessahan diktaattoreihin vetoamisessa ei ole mieltä.

        ”Jeesus välittää kyllä jokaisesta. Suomessa isonvihan aikaan kuoltiin nälkään ja pakkaseen. Suomalaiset vaelsivat ryysyissään ympäriinsä ja kuolivat rukoillen ja anoen. Useimmat heistä uskoivat Jeesukseen, mutta silti he kuolivat.”

        Niin, tämän vain vahvistaa sitä mitä minä olen koko ajan sanonut: väitetysti kaikkivaltias ja kaikista henkilökohtaisesti välittävä jumaluus ei auta hirvittävissä kärsimyksissä ja silmittömän väkivallan keskellä olevia uskovaisia, mutta sitten varmistaa, että mukavassa hyvinvointivaltiossa asuvilla ihmisillä on sisupastilleja käsillä kun kurkkua kuivaa.

        ”Oliko Jeesus itsekäs kun totesi: Köyhät teillä on aina keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole aina. Tämän hän sanoi kun Juutas mutisi voiteluaineen tuhlaamisesta. Olisihan voiteluaineen voinut myydä ja jakaa rahat köyhille.”

        Ei. Miten tämä liittyy asiaan jota käsitellään?

        ”Muista tämä, vaikka haluatkin vetäytyä vastuusta, seuraavan kerran kun vaihdat autoosi öljyt.”

        Siis mistä ihmeen vastuusta? Mikä vastuu minulla on myydä öljyt ja jakaa rahat köyhille? Eikös muuten Sinulla kristittynä ole velvollisuus noudattaa vapahtajasi selkeää käskyä myydä kaikki, mitä Sinulla on, ja antaa rahat köyhille?

        ”Etkö halua myydä voiteluainetta ja jakaa rahat köyhille?”

        En.

        ”Jos nyt elämmekin yltäkyllyydessä, huomisesta ei ole mitään takeita. Osat voi vaihtua milloin tahansa, muuallakin kuin autoissa.”

        Ja edelleen, entä sitten?


    • Anonyymi

      Höpön löpöä. Nämä kehoituksia saavat on nähty ja koettu. 99.8% pieleen menevät.Jää vielä 0.2% jonka voi tulkita miten haluaa.

    • Anonyymi

      Sisua poskeen jos haisee henki. Muuta en osaa sanoa nyt neuvoksi.

      • Anonyymi

        Joku aina yskii, oli Sisua taskussa tai ei. Yhtäaikaa tapahtuvat asiat eivät välttämättä riipu toisistaan. Jumala loi ihmiselle aivot siksi, että hän pystyy selviämään vähintäänkin arkipäivän asioista. Jumalaa ei ole tarkoitus vaivata kyselemällä pitäisikö tänään syödä leipää vai kaurapuuroa. Kaikki mieleen juolahtava ei ole myöskään Jumalan puhetta. Tällaisen höpötykset ovat Pyhän trivialisointia.


    • Anonyymi

      itsestä tuntuu siltä, kuin tuollainen "sisu-pastilli" olisi jo Jumalan "herjaamista" ???

      vähän hei, kunnioitusta; - oikeaan HÄTÄÄN !!!

      - itsekin voin kyllä, jokin toive, rukoushuokaus, tms, löytää: vaikkapa sakset !!!
      Noh, en tiedä, olisiko "maailma" siihen kaatunut, löydänkö sakset vai en !!??

      enemmän voisi rukoilla vaikkapa raiskattujen, hyväksikäytettyjen lasten puolesta, kuin "sisupastilli" !!!?? Huh, huh

      • Anonyymi

        Minä olen jo kauan sitten tämän nähnyt monissa ukiksissa,heillä ei ole mitään tuskaa,eikä rukoustarvetta kärsivien lasten puolesta,he eivät itke itkevien kanssa.Jos kerronkin,esim.pikku Briannasta,jota raiskattiin,pahoinpideltiin j a kuoli 5kuukauden ikäisenä,sanotaan kylmästi,tää on lopun aikaa,sit alkaa se valitus,kutke on alapäässä,mitä teen,himo on ystävän mieheen rukkoile,tai pää on kippee rukkoile ihmettä!!¡


      • Anonyymi

        Tuskin uskikset poikkeaa keskimääräisestä väestöstä. Toisilla on empatiakykyä vaikka muille jakaa, toisia ei hetkauta mikään. Kuitenkaan kumpikaan suhtautumistapa ei muuta tapahtuneita hirveyksiä. Näyttää pahasti siltä, että pahuus ja tunnekylmyys vain lisääntyy. Empatiakykyiset, myötäelävät, alkaa olla vähemmistössä. Tämä on suuri onnettomuus koko ihmiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo kauan sitten tämän nähnyt monissa ukiksissa,heillä ei ole mitään tuskaa,eikä rukoustarvetta kärsivien lasten puolesta,he eivät itke itkevien kanssa.Jos kerronkin,esim.pikku Briannasta,jota raiskattiin,pahoinpideltiin j a kuoli 5kuukauden ikäisenä,sanotaan kylmästi,tää on lopun aikaa,sit alkaa se valitus,kutke on alapäässä,mitä teen,himo on ystävän mieheen rukkoile,tai pää on kippee rukkoile ihmettä!!¡

        Itkeminen ja kauhisteleminen on usein pelkkää tunne-elämän itsetyydytystä. Ei se kenestäkään parempaa ihmistä tee, jos ei ole valmis tekemään muuta.

        Maailmassa tapahtuu niin paljon pahaa, että jokaista asiaa ei yksinkertaisesti voi ryhtyä itkemään. Niillä, jotka tekevät jotain, ei ole yleensä aikaa kauhistella ja itkeä.

        Jos kaveri on pudonnut kuoppaan, niin ei ole tarkoitus hypätä perässä sinne voivottelemaan. Oikeaa empatiaa on rohkaista ja auttaa kaveria pääsemään ylös kuopasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkeminen ja kauhisteleminen on usein pelkkää tunne-elämän itsetyydytystä. Ei se kenestäkään parempaa ihmistä tee, jos ei ole valmis tekemään muuta.

        Maailmassa tapahtuu niin paljon pahaa, että jokaista asiaa ei yksinkertaisesti voi ryhtyä itkemään. Niillä, jotka tekevät jotain, ei ole yleensä aikaa kauhistella ja itkeä.

        Jos kaveri on pudonnut kuoppaan, niin ei ole tarkoitus hypätä perässä sinne voivottelemaan. Oikeaa empatiaa on rohkaista ja auttaa kaveria pääsemään ylös kuopasta.

        Sympatian ja empatian ero. Sympatia on yhdessä voivottelemista, eli toisen tunnetilaan uppoamista. Empatiassa tunnetila tunnistetaan, mutta ei mennä siihen mukaan.

        Sympatia vahvistaa toisen tunnetilaa. Se voi olla jopa vahingollista negatiivisten tunteiden yhteydessä. Hyvää tarkoittava voi näin ollen päätyä vahvistamaan toisen vuosikausia kestänyttä katkeruutta tai itsesääliä. Se ei ole lähimmäisen rakkautta.

        Empaattinen ymmärtää toisen tunnetilan, mutta koska hän säilyttää objektiivisuutensa, niin hän pystyy ehkä myös näkemään ongelmiin ulospääsyteitä. Toki empaattinenkin voi surutyön aikana itkeä itkevän kanssa, mutta hän ei kuvittele voivansa mennä toisen suruun sisälle.

        Yritän itse pysyä erossa sympatian suosta, koska sinne voi hukkua. Ojennan kyllä käteni silloin, jos toinen haluaa sieltä tosissaan ylös.


    • Anonyymi

      Aijaijai, helvetti on hyvin henkilökohtaista välillä.

      • Anonyymi

        Mitä muuta se voisikaan olla?


    • Anonyymi

      Maailma on epäoikeudenmukainen ja ihmiset olemme usein sokeita asioille ja emme osaa tehdä mitään maailman parantamiseksi. Mutta miksi syyttää palstoilla uskovaisia siitä tai heidän uskoaan Jumalaan. Miksi ette nouse barrikadeille miljoonatuottoja periviä yritysjohtajia vastaan. Tämä elintaso vaatii uhrinsa, mikä meillä on euroopassa ja hyvinvointivaltioissa.

      Kyllä minä itsekin ihmettelen usein ihmisten sokeutta, mutta todellisuudessa ärsyttää suunnattomasti, ettei minulla ole keinoja ja tarpeeksi ymmärrystä tehdä mitään asioille. En pysty pysäyttämään sademetsien hakkuita, joita tehdään myös suomalaisomisteisten yhtiöiden toimeksiannon alla, en pysty vaikuttamaan suurten yritysjohtajien miljoonatuloihin ja palkkaeroihin heidän ja heidän työntekijöidensä välillä. Uskovaisissa on paljon sokeita ja sokeita on myös ihan muissakin ihmisissä. Milloin oikeasti tehdään asioille jotain eikä vain iltasanomien lööpeissä. Milloin ihmiset turhautuvat?

      Maamme johtajat eivät kuuntele kansalaisiaan tai jos kuuntelevatkin, heilläkään, joilla olisi enemmän valtaa, eivät tee asioille mitään.

      Voi olla mukava irvailla uskoville, mutta ei se uskovissa ole yksistään vika. Tiedättekös, että vaikka kuinka kierrättäisin muovia ja pahvia, se ei estä ikijäiden sulamista, joku muu taho saastuttaa niin paljon huomattavasti enemmän, eivätkä välitä tehdä mitään asialle. Saa siinä purjehtia maailman merillä yli Atlantin huippukokouksissa puhumassa, ajatus voi olla hieno, mutta muuttaako se mitään, ei. Loppuviimein tuhoamme maapallon. Ihmiset ryhtyvät toimiin ehkä sitten vasta kun on jo liian myöhäistä.

      • Anonyymi

        Ja voin sanoa, että minäkin... voin vaikuttaa tyhjänpuhujalta, ja tiedostan sen... nimittäin ostin eilen sukat ja ulkohousut ja ruokaa, jossa on mielettömästi pakkausmateriaalia ja jonka tuotantoon on tuhottu maapalloa. Jo se, että vedän varmanakin vessanpöntön, tuhoa tämän maapallon, eikä se johdu siitä, että olisi liian suuren köntsät siellä pytyssä tai liian pahan hajuiset.

        Jos eläisimme kuin alkuasukkaat, voisimme todeta, että kätemme ovat "puhtaat" tuhoamiselta.

        Tiedostan kaiken. Tiedostan myös sen, etten voi muuttaa metsään erakoksi maailmaparannusvimmani tähden. Minä olen tyhjänpuhuja ja itsekäs maailmanvarojen suurkuluttaja ja tiedostan sen. En silti ole pahmmasta päästä enkä niiden asioiden päättäjä, vastuu tulisi olla niillä, jotka pystyvät vaikuttamaan suuriin rakenteisiin, eivätkä nettoaisi miljoonaosinkoja, vain tämän lyhyen elämän tähden.


      • Anonyymi

        Minä oon niin hyvä uskovainen et mulle kuuluu kaikki,hyvää seksiä,paljon rahaa,ihmisten palvontaa,heitä katson alaspäin,minun ei tarvitse kuunnella kärsivien huutoa ja menettää kauneusuniani.Olen Jumalan ykköslapsi,pikkulapset joita raiskataan ja tapetaan,eikä heidän huutoaan kuulla,eivät ole oikein rukoilleet.Minä,minä,minä.......


      • Anonyymi

        Mitä ajattelit tehdä maailman epäoikeudenmukaisuuden poistamiseksi? Ihan vain kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelit tehdä maailman epäoikeudenmukaisuuden poistamiseksi? Ihan vain kysyn.

        En mitään,minä pidän omasta lihastani huolta.Makaan divaanilla hyväilemässä itseäni ja lasken rahojani.Tulee kylään ystävä,joka on polvillaan edessäni,kehuen minua ja miten hyvä uskova olen!!!!!Ehkä annan hänelle,surkimukselle 2€,kun ei ole hänellä mitään.


    • Ota Sisu kasvaa tisu.

      • Anonyymi

        Olet varmaankin nyt hakoteilla. Tutkimusten mukaan, ei kirjoitusten mukaan, miesten rintojen liikakasvua aiheuttaa viina ja muut liuotinaineet.

        On muuten melko rumaa peukuttaa omia juttuja.


    • Anonyymi

      Jos koira haukkuu ulko-ovea, niin se ei tarkoita, että oven takana on joku.

    • Anonyymi

      Sisupastilli ei koske vain naisia.

      Seurakunnassamme kävi aikoinaan suuri ihmeparantaja, jonka sanan tuloksena sairaat paranivat. No kukaan ei parantunut, mutta kyseinen saarnaaja paljasti salaisuuden, joka oli auttanut häntä saarnaamaan lähietäisyydeltä vuosikausia (ja toimimaan esirukoilijana): hän pani suuhunsa Sisu-pastillin!

      Paranevatko sairaat ja heräävätkö kuolleet helluntailaisten kokouksissa?

      • Anonyymi

        Jos kyseessä on oikea ihmeparantaja, niin hän laittaa suuhunsa vain Uskovaisten pastilleja. Huijarit voivat laittaa suuhunsa mitä vain, vaikkapa Tanskan Kuninkaan rintapastilleja.


    • Anonyymi

      Taidatte olla Mudcake faneja koko porukka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe